Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
rullic | | Kopš: 26. Jan 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 162
Braucu ar:
| Tas varētu nozīmēt, ka kompresija IR! Pilnīgi hermētisks motors, manuprāt, nemēdz būt. | Offline | | |
kakjis | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
|
06 Apr 2009, 21:56:19 oss rakstīja:
Ir sakraajushies jautaajumi:
1. Konstateeju, ka sit garaam viens svechvads. Cik saprotu, tad jaamaina visi svecvadi kopaa? Kaa vinji iedalaas vai visi vienaadi? Kur iesakat pirkt?
2. Sodien jau rakstiiju, ka visu laiku straadaa ventilators. Peec ieteikumiem izskruuveeju temperaturas deveeju. Panemot un pieliekot to deveeju pie cita mocha, kam viss ir ok-ventilators arii uzreiz iesleedzaas. Cik saprotu tad deveejs ir kaput. Tests bija pareizs? Ja ir kaput, tad jautaajums vai man ir jaapasuuta speciaali shim modelim vai arii deveeji ir universaali un var pirkt jebkur?
Nu sveccvadi ir taapat kaa sveces,jaaskataas peec kataloga! par dacciku-suzukam arii der no suzuki massiinas,vari pamekleet ssrotaa,ko liidziigu-temperatuuras apmeeram vienaadas! Paintereseejies par jaunu mocca,mozz nemaz nav daargs-suz maksaa 19ls | Offline | | |
|
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
| Devēju vajag tādu kāds paredzēts. Parasti viņos atkarībā no temperatūras maninās elektriskā pretestība, un uz tā pamata pēc tam pusvadītājs dod komandu iesl/izsl elektrisko ķēdi. Atkarībā no materiāliem no kādiem uzkausēts tas devējs, atšķirīga arī ir pretestība pie konkrētās temperatūras.
-----------------
| Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
|
07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
-----------------
| Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
|
06 Apr 2009, 17:22:52 Modrs rakstīja:
tieši otrādāk - bezkontakts, jo visiem temp. devējiem pie augstas temp ir liela pretestība. par piemēru, norāvu devējam štekeri un momentā griezās zāģim ventilators + tāfelē mirgoja N un temperatūras simbols
Ne visiem. Piemēram BMW ir otrādi.
-----------------
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:
07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Nu Tu laid Samacisi cilveku uz muļķibam.Nez kam tad ir domatas regulet atstarpes | Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
|
07 Apr 2009, 12:06:59 uldens2 rakstīja:
07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:
07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Nu Tu laid Samacisi cilveku uz muļķibam.Nez kam tad ir domatas regulet atstarpes
nu es sapratu ka tur ne par regulētām atstarpēm ir runa gluži...
-----------------
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| atstarpem ir jabut obligati.Neiet runa par hidrokompensatoriem | Offline | | |
JIHAD | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 451
Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R
| jā es saprotu, vnk ŠĶIRBAS un regulētas atstarpes ir itkā divas dažādas lietas.
-----------------
| Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
07 Apr 2009, 12:14:49 dzumandzi rakstīja:
jā es saprotu, vnk ŠĶIRBAS un regulētas atstarpes ir itkā divas dažādas lietas.
Ka šķirba atstarpe vai šķirba ka tik šķirba[ Šo ziņu laboja uldens2, 07 Apr 2009, 12:25:04 ] | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:
07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Darba taktii nee, tas ir kompresijas taktii nu kad ir virzulis augshaa, tajaa momentaa kad arii vaarstu atstarpes buutu jaameera ... es taa vairaak gribeeju zinaat cik hermeetiskam jaabuut motoram vai var buut taa ka kompresija it kaa mazliet pa kautkurieni naak laukaa..
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
07 Apr 2009, 14:32:57 UDT rakstīja:
07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:
07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5
Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Darba taktii nee, tas ir kompresijas taktii nu kad ir virzulis augshaa, tajaa momentaa kad arii vaarstu atstarpes buutu jaameera ... es taa vairaak gribeeju zinaat cik hermeetiskam jaabuut motoram vai var buut taa ka kompresija it kaa mazliet pa kautkurieni naak laukaa..
Caur gredzenu galiem vienmēr nāks ārā.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| tieši tā, vārsti simt punkt ir gerai stovis, jo savādāk jau būtu sen izdeguši. divtakterim arī tā pat dzirdams, zālespļāvējam utt | Offline | | |
cementits | | Kopš: 27. Dec 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Kawasaki KLE
| Jautājums sekojošs!!
Kawasakim ER-6N izbeidzas strāva(koroč akumulātoru nelādē), vainīga esot kaut kāda kastīte er redelēm kas jauna maksā ap 80Ls.Varbūt tur ir kādi citi varianti kā to šteli novērst.Kas bij ar tiem moto šrotiem?Kurā vietā atradās? | Offline | | |
funny12 | | Kopš: 28. Nov 2008
Ziņojumi: 166
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Cementits tas tev laikam būs sprieguma relejs kas dot uz akumulatoru.
Man arī bij nobrucis.
Jauns maksāja pāri 100 LVL.Viens džeks pats taisa Rīgā.
Nopirku pie šā un visu sezonu nobraucu bez probzām.Lielas redeles lai laba dzesēšana.Pamēriju spriegumu un viss OK.Zem 14V akumulatorā negrūda. Cenu neatceros gan. Ja nemaldos bij ap 50LVL,bet varbūt pie krīzes ir skidkas.Lietotu nav jēgas ņemt.Var noiet gadu,bet var arī dienu. Ja interesē varu nr. uz PM.[ Šo ziņu laboja funny12, 08 Apr 2009, 14:39:53 ]
----------------- Za kardonam | Offline | | |
cementits | | Kopš: 27. Dec 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Kawasaki KLE
| Nu ja skaidrs,mocis ir ievests no itālijas pagāšgad tā kā garantija tu tūuuuu | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas? | Offline | | |
i-moto | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 285
Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F
|
08 Apr 2009, 19:52:07 kidd rakstīja:
jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas?
Nevajag neko-ej uz CSDD un vēsā mierā reģistrē Maksa-ap 50-60Ls-numuri.12.50Ls -tehniskā,24-29Ls apdrošināšana.Un uz priekšu![ Šo ziņu laboja i-moto, 08 Apr 2009, 19:59:43 ] | Offline | | |
kidd | | Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
08 Apr 2009, 19:56:53 i-moto rakstīja:
08 Apr 2009, 19:52:07 kidd rakstīja:
jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas?
Nevajag neko-ej uz CSDD un vēsā mierā reģistrē Maksa-ap 50-60Ls-numuri.12.50Ls -tehniskā,24-29Ls apdrošināšana.Un uz priekšu!
da vnk tikko ieksh bez tabu runaaja par to,ka k-kaadu aparaatu viens no veeja braaljiem neesot vareejis pieregot, esot bijis jaaiet sertifikaacija.. | Offline | | |
|
|