Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
UDT
07. Apr 2009, 09:47#1221

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

rullic
07. Apr 2009, 09:52#1222

Kopš: 26. Jan 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 162

Braucu ar:

Tas varētu nozīmēt, ka kompresija IR! Pilnīgi hermētisks motors, manuprāt, nemēdz būt.

Offline

kakjis
07. Apr 2009, 10:55#1223

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa


06 Apr 2009, 21:56:19 oss rakstīja:
Ir sakraajushies jautaajumi:
1. Konstateeju, ka sit garaam viens svechvads. Cik saprotu, tad jaamaina visi svecvadi kopaa? Kaa vinji iedalaas vai visi vienaadi? Kur iesakat pirkt?
2. Sodien jau rakstiiju, ka visu laiku straadaa ventilators. Peec ieteikumiem izskruuveeju temperaturas deveeju. Panemot un pieliekot to deveeju pie cita mocha, kam viss ir ok-ventilators arii uzreiz iesleedzaas. Cik saprotu tad deveejs ir kaput. Tests bija pareizs? Ja ir kaput, tad jautaajums vai man ir jaapasuuta speciaali shim modelim vai arii deveeji ir universaali un var pirkt jebkur?
Nu sveccvadi ir taapat kaa sveces,jaaskataas peec kataloga! par dacciku-suzukam arii der no suzuki massiinas,vari pamekleet ssrotaa,ko liidziigu-temperatuuras apmeeram vienaadas! Paintereseejies par jaunu mocca,mozz nemaz nav daargs-suz maksaa 19ls

Offline

JIHAD
07. Apr 2009, 11:18#1224

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R

Devēju vajag tādu kāds paredzēts. Parasti viņos atkarībā no temperatūras maninās elektriskā pretestība, un uz tā pamata pēc tam pusvadītājs dod komandu iesl/izsl elektrisko ķēdi. Atkarībā no materiāliem no kādiem uzkausēts tas devējs, atšķirīga arī ir pretestība pie konkrētās temperatūras.

-----------------

Offline

JIHAD
07. Apr 2009, 11:24#1225

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5


Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.

-----------------

Offline

JIHAD
07. Apr 2009, 11:29#1226

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


06 Apr 2009, 17:22:52 Modrs rakstīja:
tieši otrādāk - bezkontakts, jo visiem temp. devējiem pie augstas temp ir liela pretestība. par piemēru, norāvu devējam štekeri un momentā griezās zāģim ventilators + tāfelē mirgoja N un temperatūras simbols


Ne visiem. Piemēram BMW ir otrādi.

-----------------

Offline

uldens2
07. Apr 2009, 12:06#1227

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:

07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5


Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Nu Tu laid Samacisi cilveku uz muļķibam.Nez kam tad ir domatas regulet atstarpes

Offline

JIHAD
07. Apr 2009, 12:08#1228

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R


07 Apr 2009, 12:06:59 uldens2 rakstīja:

07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:

07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5


Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.
Nu Tu laid Samacisi cilveku uz muļķibam.Nez kam tad ir domatas regulet atstarpes


nu es sapratu ka tur ne par regulētām atstarpēm ir runa gluži...

-----------------

Offline

uldens2
07. Apr 2009, 12:09#1229

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

atstarpem ir jabut obligati.Neiet runa par hidrokompensatoriem

Offline

JIHAD
07. Apr 2009, 12:14#1230

Kopš: 22. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 451

Braucu ar: MV Agusta F4 1000 R

jā es saprotu, vnk ŠĶIRBAS un regulētas atstarpes ir itkā divas dažādas lietas.

-----------------

Offline

uldens2
07. Apr 2009, 12:24#1231

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


07 Apr 2009, 12:14:49 dzumandzi rakstīja:
jā es saprotu, vnk ŠĶIRBAS un regulētas atstarpes ir itkā divas dažādas lietas.
Ka šķirba atstarpe vai šķirba ka tik šķirba

[ Šo ziņu laboja uldens2, 07 Apr 2009, 12:25:04 ]

Offline

UDT
07. Apr 2009, 14:32#1232

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:

07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5


Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.


Darba taktii nee, tas ir kompresijas taktii nu kad ir virzulis augshaa, tajaa momentaa kad arii vaarstu atstarpes buutu jaameera ... es taa vairaak gribeeju zinaat cik hermeetiskam jaabuut motoram vai var buut taa ka kompresija it kaa mazliet pa kautkurieni naak laukaa..

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

elf
07. Apr 2009, 17:01#1233

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


07 Apr 2009, 14:32:57 UDT rakstīja:

07 Apr 2009, 11:24:25 dzumandzi rakstīja:

07 Apr 2009, 09:47:22 UDT rakstīja:
Var kaads pateikt shaadu lietu. Vakar te drusku vajadzeeja paarbaudiit vaarstu skjirbas utt. Piefikseeju taadu lietu, tad kad leeni ar roku griezh ar kurbuli pie kompresijas takts ir taada kaa šņācoša skaņa, ir kaa kautkur nedaudz laizh garaam. Bet tas ja to takti taa leeni leeni izgriezh. Tajaa briidii vaarsti ir briivi..tipa skirbas ir zem vinjiem. Tas ir arii bez auto dekompresora. Tas ir normaali vai arii kaadi vaarsti laizh garaam??
Mocis ir Suzuki RM_Z 450 K5


Ja darba taktī zem vārstiem ir šķirbas, tas nav normāli. Cita lieta ja vari izgriezt taktis ar sausu dzinēju... Bet tad vārsti nebūs tie kas ir pie vainas.


Darba taktii nee, tas ir kompresijas taktii nu kad ir virzulis augshaa, tajaa momentaa kad arii vaarstu atstarpes buutu jaameera ... es taa vairaak gribeeju zinaat cik hermeetiskam jaabuut motoram vai var buut taa ka kompresija it kaa mazliet pa kautkurieni naak laukaa..

Caur gredzenu galiem vienmēr nāks ārā.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Modrs
07. Apr 2009, 17:17#1234

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

tieši tā, vārsti simt punkt ir gerai stovis, jo savādāk jau būtu sen izdeguši. divtakterim arī tā pat dzirdams, zālespļāvējam utt

Offline

cementits
08. Apr 2009, 13:29#1235

Kopš: 27. Dec 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Kawasaki KLE

Jautājums sekojošs!!
Kawasakim ER-6N izbeidzas strāva(koroč akumulātoru nelādē), vainīga esot kaut kāda kastīte er redelēm kas jauna maksā ap 80Ls.Varbūt tur ir kādi citi varianti kā to šteli novērst.Kas bij ar tiem moto šrotiem?Kurā vietā atradās?

Offline

funny12
08. Apr 2009, 14:38#1236

Kopš: 28. Nov 2008

Ziņojumi: 166

Braucu ar: Husqvarna TE450

Cementits tas tev laikam būs sprieguma relejs kas dot uz akumulatoru.
Man arī bij nobrucis.
Jauns maksāja pāri 100 LVL.Viens džeks pats taisa Rīgā.
Nopirku pie šā un visu sezonu nobraucu bez probzām.Lielas redeles lai laba dzesēšana.Pamēriju spriegumu un viss OK.Zem 14V akumulatorā negrūda. Cenu neatceros gan. Ja nemaldos bij ap 50LVL,bet varbūt pie krīzes ir skidkas.Lietotu nav jēgas ņemt.Var noiet gadu,bet var arī dienu. Ja interesē varu nr. uz PM.

[ Šo ziņu laboja funny12, 08 Apr 2009, 14:39:53 ]



-----------------
Za kardonam

Offline

cementits
08. Apr 2009, 18:04#1237

Kopš: 27. Dec 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Kawasaki KLE

Nu ja skaidrs,mocis ir ievests no itālijas pagāšgad tā kā garantija tu tūuuuu

Offline

kidd
08. Apr 2009, 19:52#1238

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas?

Offline

i-moto
08. Apr 2009, 19:56#1239

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 285

Braucu ar: SUZUKI GSX650F , HONDA MUGEN TOURER,YAMAHA YZ250 09*,ZX6R,CBR600F


08 Apr 2009, 19:52:07 kidd rakstīja:
jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas?
Nevajag neko-ej uz CSDD un vēsā mierā reģistrē Maksa-ap 50-60Ls-numuri.12.50Ls -tehniskā,24-29Ls apdrošināšana.Un uz priekšu!

[ Šo ziņu laboja i-moto, 08 Apr 2009, 19:59:43 ]

Offline

kidd
08. Apr 2009, 20:04#1240

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


08 Apr 2009, 19:56:53 i-moto rakstīja:

08 Apr 2009, 19:52:07 kidd rakstīja:
jaut. zinaataajiem - ir ievest mopeeds GPZ500 '95 no UK,vajadzeetu pieregjistreet ieksh LV.. kaads ir saskaaries ar to? cik maksaa,vai ir vajadziigas k-kaadas sertifikaacijas?
Nevajag neko-ej uz CSDD un vēsā mierā reģistrē Maksa-ap 50-60Ls-numuri.12.50Ls -tehniskā,24-29Ls apdrošināšana.Un uz priekšu!


da vnk tikko ieksh bez tabu runaaja par to,ka k-kaadu aparaatu viens no veeja braaljiem neesot vareejis pieregot, esot bijis jaaiet sertifikaacija..

Offline