Autors | Ziņojums |
deMarco | 16. Aug 2011, 14:30 | #12112 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
16 Aug 2011, 11:40:12 emils90 rakstīja:
16 Aug 2011, 11:28:59 Krekls rakstīja:
Starpgāze ikdienā bija tikai senos vai ļoti senos laikos (atkarīgs no senuma), kad motora apgriezienus vajadzēja dabūt līdzīgus kārbas apgriezieniem, lai sazobē zobrati aiziet vieglāk bez trokšņiem. Tagad top nevajag darīt.
Agresīvi braucot gan ar auto, gan ar moto izmanto starpgāzi, lai nebloķētos dzenošie rati un neaizietu slīdē. Šo problēmu risina "slipery clutch", ko uzstāda lielie gonsčegi, vai jaunajiem moto tas ir no rūpnīcas uzstādīts. Bet sumo tieši iet slīdē, jo slēdzas uz leju un neizmanto starpgāzi
ja brauc ļoti,ļoti agresīvi vienalga starpgāze ir vajadzīga,ar visu slīdošo sajūgu... paskaties wsbk uc. sacenes arī tie mega pārķūnētie agregāti izmanto starpgāzi..
Arī tiem slipper cluch ir robežas- viņu var pieregulēt precīzi vienam robam, tāpēc arī visi sacenēs izmanto starpgāzi tā kā tā, bet tas slīdošais sajūgs palīdz...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
rukitis | 16. Aug 2011, 21:29 | #12113 |
|
Kopš: 30. Jul 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 436
Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu
|
15 Aug 2011, 21:45:33 rukitis rakstīja:
Kurš no speciālistiem grib man nomainīt priekšējo riepu ?
neviens ? |
Offline | |
|
chirkainais | 16. Aug 2011, 22:12 | #12114 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
16 Aug 2011, 10:06:01 dzeksis rakstīja:
esmu laikam cirvis... vai arī..
Neņem pie sirds, bet - jau tavs ūzerpikčers ir veiksmīgi smieklīgs. taču, kad lasu šito tekstu, velos no krēsla.
Kā jau teicu - neņem nopietni.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) |
Offline | |
|
|
Benji | 16. Aug 2011, 23:15 | #12115 |
|
Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
15 Aug 2011, 22:47:35 Benji rakstīja:
Uzpileeja bremzhu shkjidrums uz spidometra un tagad tur taads neliels duljkjains plekjiitis - ir jeega kkaa meegjinaat izpuleet vai var nomainiit to plastmasu vai arii jaamaina viss spidometrs (moci mainiit veel negribas)
nu ne jau ka juandram jaatdod mocis? |
Offline | |
|
tarantuls | 17. Aug 2011, 10:04 | #12116 |
|
Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| sajūgs nemanāmi ir pārvietojies uz hēbeļa gājiena pašu sākumu, šorīt piefiksēju, ka nav nekādas brīvkustības hēbelim.
ko saka tautas ticējumi, kam gatavoties?
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline | |
|
GT | 18. Aug 2011, 11:58 | #12117 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| 2kontaktu releju var piemontet tur kur bija 3 (pec shemas vajadzeja but 2iem tik ) |
Offline | |
|
TB | 18. Aug 2011, 15:04 | #12118 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| bļin!
saliko mo, ar grūtībām pieleca, bet uzsilstot tā kā palika labāk, bet tad jau kad bija 103 grādi, pats vnk uz vietas stāvot noslāpa un pēc tam jau atkal negribēja lekt, tikai ar čoku un arī tad strādā uz ne visiem cilindriem nomainīju sveces, ieliku jaunas un darbināju, kad jau bija atdzisis līdz kādiem 40 grādiem un atkal tas pats- negrib lekt tā kā it kā uzsit kamēr starteri griež, bet kad atlaiž starteri atkal noslāpst.
Kas par vainu varētu būt? Štepseļi visi ir vietās, vadi mainīti nekur nekas nav vai pārbūvēti. Neko motoram vaļā jaucis nebiju. pirms mēneša, kad paņēmu aksts leca ar pirmo, tagad šaize
HELP!!! |
Offline | |
|
TB | 18. Aug 2011, 15:37 | #12119 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
18 Aug 2011, 15:23:55 Coool rakstīja:
18 Aug 2011, 15:04:29 TB rakstīja:
bļin!
saliko mo, ar grūtībām pieleca, bet uzsilstot tā kā palika labāk, bet tad jau kad bija 103 grādi, pats vnk uz vietas stāvot noslāpa un pēc tam jau atkal negribēja lekt, tikai ar čoku un arī tad strādā uz ne visiem cilindriem nomainīju sveces, ieliku jaunas un darbināju, kad jau bija atdzisis līdz kādiem 40 grādiem un atkal tas pats- negrib lekt tā kā it kā uzsit kamēr starteri griež, bet kad atlaiž starteri atkal noslāpst.
Kas par vainu varētu būt? Štepseļi visi ir vietās, vadi mainīti nekur nekas nav vai pārbūvēti. Neko motoram vaļā jaucis nebiju. pirms mēneša, kad paņēmu aksts leca ar pirmo, tagad šaize
HELP!!!
Vārsti normāli strādā!
nezinu... kaut kas tā kā laika varētu būt, ka arī klab |
Offline | |
|
TB | 18. Aug 2011, 15:42 | #12120 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
18 Aug 2011, 15:40:42 Coool rakstīja:
18 Aug 2011, 15:37:37 TB rakstīja:
18 Aug 2011, 15:23:55 Coool rakstīja:
18 Aug 2011, 15:04:29 TB rakstīja:
bļin!
saliko mo, ar grūtībām pieleca, bet uzsilstot tā kā palika labāk, bet tad jau kad bija 103 grādi, pats vnk uz vietas stāvot noslāpa un pēc tam jau atkal negribēja lekt, tikai ar čoku un arī tad strādā uz ne visiem cilindriem nomainīju sveces, ieliku jaunas un darbināju, kad jau bija atdzisis līdz kādiem 40 grādiem un atkal tas pats- negrib lekt tā kā it kā uzsit kamēr starteri griež, bet kad atlaiž starteri atkal noslāpst.
Kas par vainu varētu būt? Štepseļi visi ir vietās, vadi mainīti nekur nekas nav vai pārbūvēti. Neko motoram vaļā jaucis nebiju. pirms mēneša, kad paņēmu aksts leca ar pirmo, tagad šaize
HELP!!!
Vārsti normāli strādā!
nezinu... kaut kas tā kā laika varētu būt, ka arī klab
Moška izplūdnieki normāli neveras. Pa izpūtēju kaut kas nāk ārā?!
nāk... pie kaut kādas vidējās temperatūras izdevās pat normāli pagāzēt un apbraucu līkumu apkārt mājai pa mauriņu tad vnk atstāju darbojamies un tad arī noslāpa kad bija uzkarsis. |
Offline | |
|
TB | 18. Aug 2011, 16:35 | #12121 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| neko neesmu čakarējis, virsbūves darbi un gaismu vadu sakārtošana un pielāgošana...
bēēēēēēt! salādējās aķītis, negribīgi iedarbinājās un viss notiek nu hvz... skatīsies kā būs rīt no rīta , kad atkal būs auksts...
bet nu tas ir kosmoss kā viņš salīdzinājumā ar tiem, ko līdz šim pēdējā laikā ir baraukts |
Offline | |
|
reisers | 18. Aug 2011, 17:10 | #12122 |
|
Kopš: 30. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13
| Vai k'ads nodarbojas ar moto ECU programmesanu(regulesanu)?? |
Offline | |
|
NOS | 19. Aug 2011, 08:17 | #12123 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Kur Zx6R ir kartera ventilaacija ? |
Offline | |
|
ABU | 19. Aug 2011, 08:28 | #12124 |
|
Kopš: 25. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: ZRX1200S
|
19 Aug 2011, 08:17:14 NOS rakstīja:
Kur Zx6R ir kartera ventilaacija ?
Noņem bāku atradīsi
----------------- Benzīns asinīs neizgaro:) |
Offline | |
|
Simcha | 20. Aug 2011, 22:56 | #12125 |
|
Kopš: 30. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Kawasaki Er6 N
| Mans mo pie 4x abarotiem sākt dūkt, turpina dūkt arī pie 5 un uz augšu. Dūkšana izpaužas kā pasūdīga motorollera troksnis, kā bitīte, tā it kā motors nedaudz mocītos (nemāku paskaidrot to tarkšķi).
Kas tas varētu būt?
----------------- motopele |
Offline | |
|
Modrs | 20. Aug 2011, 23:10 | #12126 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| vai kāds var padalīties pieredzē ar izpūtējiem...?
karoče, husim skurstenī ir nevis vate, bet gan 2 starpsienas. ja viņas abas izņem ārā, tad spīdēs cauri gaisma. Kāda būs skaņa, nemaz nerunājot par pretestību. Teorētiski ECU vajadzētu adaptēties.
tātad, cik pretīgs vai baudāms trobels būs
tukša muca, zvans, pļerkšķis? |
Offline | |
|
zet | 21. Aug 2011, 11:08 | #12127 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
20 Aug 2011, 23:10:04 Modrs rakstīja:
vai kāds var padalīties pieredzē ar izpūtējiem...?
karoče, husim skurstenī ir nevis vate, bet gan 2 starpsienas. ja viņas abas izņem ārā, tad spīdēs cauri gaisma. Kāda būs skaņa, nemaz nerunājot par pretestību. Teorētiski ECU vajadzētu adaptēties.
tātad, cik pretīgs vai baudāms trobels būs
tukša muca, zvans, pļerkšķis?
Tukšas mucas pieskaņa būs.
Kkur jāpiebaž vati ir.
Otrs risinājums- durt caurumus starpsienā/starpsienās (kur redzi karstāko vietu). Būs kkas pā vidu un bik jauda labāka (+0.5hp). |
Offline | |
|
EEriks | 21. Aug 2011, 11:13 | #12128 |
|
Kopš: 03. Sep 2008
Ziņojumi: 419
Braucu ar: te610
| taisna truba ari ar vati talu skan,bet racionalakais ir atstat vienu starpsienu originalaja puteja
----------------- mezi rulle |
Offline | |
|
Gunc | 21. Aug 2011, 11:58 | #12129 |
|
Kopš: 18. Jul 2011
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Ļoti vajag magdino aizdedzes shēmu, bet nekur nevaru atrast.. Varbūt kāds var palīdzēt |
Offline | |
|
zet | 21. Aug 2011, 18:11 | #12130 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| "Krievu gugls" nepalīdz ("Катера и Яхты" forumi, žurnāli un tt...)? [ Šo ziņu laboja zet, 21 Aug 2011, 18:21:59 ] |
Offline | |
|
Modrs | 21. Aug 2011, 22:11 | #12131 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| nu man ir taisna truba
trobels zaibis un nemaz nav līdzīgs mucai, no kā baidījos. patestēju gan pilnībā bez - mironis, bet galva zvana joprojām
liku virsū orižinal ar visu katalizatoru vs tukšais samopals. praktiski nekādas starpības dinamikā.
ak jā, skursteni jaucu vaļā tādēļ, ka mistiskā kārtā bija metinājumi atvibrējušies vaļā un viena starpsiena grabēja pa iekšu šurpu turpu |
Offline | |
|