Jautājums tiem, kas braukā ar Yamahas 660 vienpodniekiem (XT660, tenere, MT-03(Elikam ir tāds)).
Šodien atgadījās izmetiens no 2. pārnesuma. Aizvilcis jau biju līdz ierobežotājam. Izspiedu sajūgu, ieslēdzu pāris reizes augstāk un aizbraucu tālāk. Tagad vairs nevaru pateikt, vai iemeta neitrālajā, vai varbūt starp 2.un 3. (Ja tas vispār ir iespējams ) Tālākos 8 km līdz mājām vairs nekas īpašs neatgadījās, skaņas ar nekādas nelāgas nav. Ratā arī neesmu raustījis, tādēļ nevarētu teikt, ka nojāta gaņģene būtu, nobraukums mo ap 6500. Gribēju zināt, vai tā mēdz gadīties un kāda ir pieredze šajā jautājumā, varbūt zināmi defekti
[ Šo ziņu laboja gaazeejs, 15 Aug 2011, 23:25:38 ]
ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak
15 Aug 2011, 23:31:04 Rolis- rakstīja:
ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak
Ir bijis līdzīgi. Man gan vēl gaisinieks un bez ierobežotāja
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.
"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.
"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!
Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi.
16 Aug 2011, 09:54:25 kasinsh79 rakstīja:
Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi.
Jāpamēģina.. nēesmu tā darījis... bet pārmetis vnk robus zemāk, un slāpējis ātrumu.. tāpat kā ar mašīnu to dara ziemā..
16 Aug 2011, 09:58:22 void rakstīja:
ar auto arī jālieto starpgāze
esmu laikam cirvis... vai arī..
Tu saki, ka pirms pārmet robu zemāk, izspied bremzē, izspieda sajūgu.. uzdod pa gāzes pedēli un pārmet robu zemāk... tas tak (sex) nevis braukšana.. jebaķ
16 Aug 2011, 09:58:22 void rakstīja:
ar auto arī jālieto starpgāze
esmu laikam cirvis... vai arī..
Tu saki, ka pirms pārmet robu zemāk, izspied bremzē, izspieda sajūgu.. uzdod pa gāzes pedēli un pārmet robu zemāk... tas tak (sex) nevis braukšana.. jebaķ
Man kautkaa ir praataa ka agraak mashiinaam nebija sinhronizatori aatrumkaarbaas un taapeec vajadzeeja taas starpgaazes gaazeet lai paarsleegtos uz leju.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
Un tagad padomā ko vēl tu dari nepareizi un cik ļoti
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
16 Aug 2011, 10:39:20 deMarco rakstīja:
Un tagad padomā ko vēl tu dari nepareizi un cik ļoti
Šito starpgāzi ir obligāti jāmāca motoskolās.. tas reāli samazina moto apstāšanās ceļu un ir drošāk,stabīlāk.. nekā, to ko skolā māca.. izspied sajūgu un spieda abas bremzes...
16 Aug 2011, 10:39:20 deMarco rakstīja:
Un tagad padomā ko vēl tu dari nepareizi un cik ļoti
Šito starpgāzi ir obligāti jāmāca motoskolās.. tas reāli samazina moto apstāšanās ceļu un ir drošāk,stabīlāk.. nekā, to ko skolā māca.. izspied sajūgu un spieda abas bremzes...
A kā tad tu a mašīnu brauc! Atgāz beņķi un rullē stilīgi ar vienu roku
Manuprāt starpgāze vajag ja ir augsti apgriezieni,tā teikt agresīvai braukšanai.Pie zemiem apgriezieniem ne.Principā moo ir jājūt,katram moo savas īpatnības.