Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kasinsh79 | 15. Aug 2011, 14:03 | #12072 |
| Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Vot par aptieciņu un vesti nebiju aizdomājies. Gut Nu jā, skaļajai (pārāk) trubai vēl pasūtīšu DB killeru.
Eļļa un filtri jauni, riepas var teikt, ka jaunas, sveces pavisam svaigas, ķēde izskatās ok (nav izstaipījusies), uzlāde ok (neatkarīgi no tā, vai stāvējis vai braukts katru dienu, pielec vienādi), aķis var teikt, ka jauns (šīs sezonas), bremžu klučus uzlikšu jaunus, sakiet, ka tikai braukšanas vaina?
Pie tam doma ir braukt tikai pa Itāliju, turp nogādājot ar vieglo + piekabi (laikam).[ Šo ziņu laboja kasinsh79, 15 Aug 2011, 14:05:31 ] | Offline | | |
bike85 | 15. Aug 2011, 14:11 | #12073 |
| Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
15 Aug 2011, 14:03:28 kasinsh79 rakstīja:
Vot par aptieciņu un vesti nebiju aizdomājies. Gut Nu jā, skaļajai (pārāk) trubai vēl pasūtīšu DB killeru.
Eļļa un filtri jauni, riepas var teikt, ka jaunas, sveces pavisam svaigas, ķēde izskatās ok (nav izstaipījusies), uzlāde ok (neatkarīgi no tā, vai stāvējis vai braukts katru dienu, pielec vienādi), aķis var teikt, ka jauns (šīs sezonas), bremžu klučus uzlikšu jaunus, sakiet, ka tikai braukšanas vaina?
Pie tam doma ir braukt tikai pa Itāliju, turp nogādājot ar vieglo + piekabi (laikam).
[/q
nu luk ja tu mainisi bremzu klucus skaties lai nav aprusejusi bremzu suporta cilindrisi jo ja buss un tu mainot iespiedisi vinus ieksa braucot sakuma buss okai bet pec laika pie lielas bremzesanas slodzes vini paradis patieso dabu iemetisis kilis un tici mani retas jalaiza ilgi...un tad ka saka ir jabrauc galvenais lai ir pikis ja buss tad visu var dabut jebkura pasaules cauruma
----------------- ar diegiem nav arsana!
| Offline | | |
Runcis71 | 15. Aug 2011, 15:25 | #12074 |
| Kopš: 06. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: CBR1000RR
|
14 Aug 2011, 15:17:43 TRAXER rakstīja:
14 Aug 2011, 13:45:12 Runcis71 rakstīja:
14 Aug 2011, 13:42:13 Negantelis rakstīja:
degvielas padeve.vAI NU CIET FILTRS,VAI BĀKĀ NEIEKĻŪST GAISS.
\Paldies, ļoti noderēja info. Nu jau iztīrīts, saskrūvēts un rūc !
Paldies ! Ja apstiprināsies, kafija Statoil no manis.
vajag skatities trubinus, kurie iet pie bakam. man skiet ka tu nesen nem nost baku un ZAZAl kaut kur trubinjus
----------------- Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk | Offline | | |
|
maniac | 15. Aug 2011, 20:11 | #12075 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| Riepu repair kit obligāti, aptieciņa, veste (citādi Austrijas bargie likumsargi tevi padrāzīs - 15 EUR par katru neesamību). Ja mauc par maksas autošrāsi, tad pērc biļeti (150 EUR sods). Var arī nepirkt, tad nekādā gadījumā neiebraukt pierobežas benzīntankos, tur džeki šiverē kārtīgi. Skaties, kas tev ar izpūtēju, var piečakarēties un uzlikt sodu, ja kaut kas nepatiks ģermāņu tautai.
Ko tik te nevar uzzināt Savulaik izbraucu A/D/CH, u.c. (turp un atpakaļ un krustu šķērsu un ne vienreiz vien!) pārkāpjot visu augstāk minēto. VISU! Nemaksāju par ceļiem, nebija ne vestes, ne aptiekas, braucu ar skaļu trubu. Neviens nekādu interesi neizrādīja... Uz Šveices/Lihtenšteinas robežas uniformētam vīrukam parādīju pasi (likās, ka jārāda ) viņš sāka māt ar abām rokām. lai braucu prom. Nebija tādu redzējis. Nomīza
Izskatās, ka aigājis [ Šo ziņu laboja maniac, 15 Aug 2011, 20:30:50 ] | Offline | | |
Sliktais | 15. Aug 2011, 20:53 | #12076 |
| Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
| Pareizi ir, ja nekādus sūdus netaisi svešās valstīs, tad nevienam likumkalpam neesi vajadzīgs Riepu remonta komplektu gan der paņemt līdzi. Kaut gan savējo izmantoju tikai 1x (mājās). Polijā kkādu mēslu riepā noķēru, bet pa ceļam bija remontdarbnīca un poļu pani pa 20 zlotiem ripuli nomontēja, salīmēja un uzlika atpakaļ.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
VATERLAND | 15. Aug 2011, 21:21 | #12077 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
15 Aug 2011, 20:53:42 Sliktais rakstīja:
Pareizi ir, ja nekādus sūdus netaisi svešās valstīs, tad nevienam likumkalpam neesi vajadzīgs Riepu remonta komplektu gan der paņemt līdzi. Kaut gan savējo izmantoju tikai 1x (mājās). Polijā kkādu mēslu riepā noķēru, bet pa ceļam bija remontdarbnīca un poļu pani pa 20 zlotiem ripuli nomontēja, salīmēja un uzlika atpakaļ.
20zl, tas tak nekas nav,Sliktais Ja kaads kkur cello,tad bez tevis piemineetaa riepu labojamaa komplekta ir veerts pannemt liidzi kaadu nopietnaaku kkeedes gabalu un sleedzeni ariidzan.
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
rukitis | 15. Aug 2011, 21:45 | #12078 |
| Kopš: 30. Jul 2009
No: Olaine
Ziņojumi: 436
Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu
| Kurš no speciālistiem grib man nomainīt priekšējo riepu ? | Offline | | |
Benji | 15. Aug 2011, 22:47 | #12079 |
| Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
| Uzpileeja bremzhu shkjidrums uz spidometra un tagad tur taads neliels duljkjains plekjiitis - ir jeega kkaa meegjinaat izpuleet vai var nomainiit to plastmasu vai arii jaamaina viss spidometrs (moci mainiit veel negribas) | Offline | | |
juandr | 15. Aug 2011, 22:54 | #12080 |
| Kopš: 19. Jun 2009
Ziņojumi: 293
Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050
| sitas mocis jamet ara(japarraksta bez atlidzibas uz mani) un japerk jauns | Offline | | |
gaazeejs | 15. Aug 2011, 23:25 | #12081 |
| Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
| Jautājums tiem, kas braukā ar Yamahas 660 vienpodniekiem (XT660, tenere, MT-03(Elikam ir tāds)).
Šodien atgadījās izmetiens no 2. pārnesuma. Aizvilcis jau biju līdz ierobežotājam. Izspiedu sajūgu, ieslēdzu pāris reizes augstāk un aizbraucu tālāk. Tagad vairs nevaru pateikt, vai iemeta neitrālajā, vai varbūt starp 2.un 3. (Ja tas vispār ir iespējams ) Tālākos 8 km līdz mājām vairs nekas īpašs neatgadījās, skaņas ar nekādas nelāgas nav. Ratā arī neesmu raustījis, tādēļ nevarētu teikt, ka nojāta gaņģene būtu, nobraukums mo ap 6500. Gribēju zināt, vai tā mēdz gadīties un kāda ir pieredze šajā jautājumā, varbūt zināmi defekti [ Šo ziņu laboja gaazeejs, 15 Aug 2011, 23:25:38 ] | Offline | | |
Rolis- | 15. Aug 2011, 23:31 | #12082 |
| Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 10
Braucu ar: KTM 690SM, Jawa 350 jubi
| ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak | Offline | | |
maniac | 16. Aug 2011, 09:15 | #12083 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
15 Aug 2011, 23:31:04 Rolis- rakstīja:
ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak
Ir bijis līdzīgi. Man gan vēl gaisinieks un bez ierobežotāja | Offline | | |
dzeksis | 16. Aug 2011, 09:20 | #12084 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3... [ Šo ziņu laboja dzeksis, 16 Aug 2011, 09:23:28 ] | Offline | | |
feciic | 16. Aug 2011, 09:31 | #12085 |
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas. [ Šo ziņu laboja feciic, 16 Aug 2011, 09:32:09 ] | Offline | | |
dzeksis | 16. Aug 2011, 09:40 | #12086 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
16 Aug 2011, 09:31:22 feciic rakstīja:
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.
"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram! | Offline | | |
gaazeejs | 16. Aug 2011, 09:54 | #12087 |
| Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar:
|
"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!
Priekš tiem, kas ņe v kurse
Braking Video | Offline | | |
Tvinky | 16. Aug 2011, 09:54 | #12088 |
| Kopš: 25. Sep 2009
Ziņojumi: 607
Braucu ar: Merinu
|
16 Aug 2011, 09:40:12 dzeksis rakstīja:
16 Aug 2011, 09:31:22 feciic rakstīja:
16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..
bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..
Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...
Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.
"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!
Te video. | Offline | | |
kasinsh79 | 16. Aug 2011, 09:54 | #12089 |
| Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi. | Offline | | |
void | 16. Aug 2011, 09:55 | #12090 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| http://www.youtube.com/watch?v=2qkRiytX5lQ&NR=1 | Offline | | |
dzeksis | 16. Aug 2011, 09:56 | #12091 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
16 Aug 2011, 09:54:25 kasinsh79 rakstīja:
Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi.
Jāpamēģina.. nēesmu tā darījis... bet pārmetis vnk robus zemāk, un slāpējis ātrumu.. tāpat kā ar mašīnu to dara ziemā.. | Offline | | |
|
|