Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kasinsh79
15. Aug 2011, 14:03#12072

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Vot par aptieciņu un vesti nebiju aizdomājies. Gut Nu jā, skaļajai (pārāk) trubai vēl pasūtīšu DB killeru.
Eļļa un filtri jauni, riepas var teikt, ka jaunas, sveces pavisam svaigas, ķēde izskatās ok (nav izstaipījusies), uzlāde ok (neatkarīgi no tā, vai stāvējis vai braukts katru dienu, pielec vienādi), aķis var teikt, ka jauns (šīs sezonas), bremžu klučus uzlikšu jaunus, sakiet, ka tikai braukšanas vaina?
Pie tam doma ir braukt tikai pa Itāliju, turp nogādājot ar vieglo + piekabi (laikam).

[ Šo ziņu laboja kasinsh79, 15 Aug 2011, 14:05:31 ]

Offline

bike85
15. Aug 2011, 14:11#12073

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


15 Aug 2011, 14:03:28 kasinsh79 rakstīja:
Vot par aptieciņu un vesti nebiju aizdomājies. Gut Nu jā, skaļajai (pārāk) trubai vēl pasūtīšu DB killeru.
Eļļa un filtri jauni, riepas var teikt, ka jaunas, sveces pavisam svaigas, ķēde izskatās ok (nav izstaipījusies), uzlāde ok (neatkarīgi no tā, vai stāvējis vai braukts katru dienu, pielec vienādi), aķis var teikt, ka jauns (šīs sezonas), bremžu klučus uzlikšu jaunus, sakiet, ka tikai braukšanas vaina?
Pie tam doma ir braukt tikai pa Itāliju, turp nogādājot ar vieglo + piekabi (laikam).
[/q
nu luk ja tu mainisi bremzu klucus skaties lai nav aprusejusi bremzu suporta cilindrisi jo ja buss un tu mainot iespiedisi vinus ieksa braucot sakuma buss okai bet pec laika pie lielas bremzesanas slodzes vini paradis patieso dabu iemetisis kilis un tici mani retas jalaiza ilgi...un tad ka saka ir jabrauc galvenais lai ir pikis ja buss tad visu var dabut jebkura pasaules cauruma

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

Runcis71
15. Aug 2011, 15:25#12074

Kopš: 06. Jul 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 853

Braucu ar: CBR1000RR


14 Aug 2011, 15:17:43 TRAXER rakstīja:

14 Aug 2011, 13:45:12 Runcis71 rakstīja:

14 Aug 2011, 13:42:13 Negantelis rakstīja:
degvielas padeve.vAI NU CIET FILTRS,VAI BĀKĀ NEIEKĻŪST GAISS.

\Paldies, ļoti noderēja info. Nu jau iztīrīts, saskrūvēts un rūc !

Paldies ! Ja apstiprināsies, kafija Statoil no manis.



vajag skatities trubinus, kurie iet pie bakam. man skiet ka tu nesen nem nost baku un ZAZAl kaut kur trubinjus


-----------------
Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk

Offline

maniac
15. Aug 2011, 20:11#12075

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Riepu repair kit obligāti, aptieciņa, veste (citādi Austrijas bargie likumsargi tevi padrāzīs - 15 EUR par katru neesamību). Ja mauc par maksas autošrāsi, tad pērc biļeti (150 EUR sods). Var arī nepirkt, tad nekādā gadījumā neiebraukt pierobežas benzīntankos, tur džeki šiverē kārtīgi. Skaties, kas tev ar izpūtēju, var piečakarēties un uzlikt sodu, ja kaut kas nepatiks ģermāņu tautai.

Ko tik te nevar uzzināt Savulaik izbraucu A/D/CH, u.c. (turp un atpakaļ un krustu šķērsu un ne vienreiz vien!) pārkāpjot visu augstāk minēto. VISU! Nemaksāju par ceļiem, nebija ne vestes, ne aptiekas, braucu ar skaļu trubu. Neviens nekādu interesi neizrādīja... Uz Šveices/Lihtenšteinas robežas uniformētam vīrukam parādīju pasi (likās, ka jārāda ) viņš sāka māt ar abām rokām. lai braucu prom. Nebija tādu redzējis. Nomīza
Izskatās, ka aigājis

[ Šo ziņu laboja maniac, 15 Aug 2011, 20:30:50 ]

Offline

Sliktais
15. Aug 2011, 20:53#12076

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Pareizi ir, ja nekādus sūdus netaisi svešās valstīs, tad nevienam likumkalpam neesi vajadzīgs Riepu remonta komplektu gan der paņemt līdzi. Kaut gan savējo izmantoju tikai 1x (mājās). Polijā kkādu mēslu riepā noķēru, bet pa ceļam bija remontdarbnīca un poļu pani pa 20 zlotiem ripuli nomontēja, salīmēja un uzlika atpakaļ.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

VATERLAND
15. Aug 2011, 21:21#12077

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


15 Aug 2011, 20:53:42 Sliktais rakstīja:
Pareizi ir, ja nekādus sūdus netaisi svešās valstīs, tad nevienam likumkalpam neesi vajadzīgs Riepu remonta komplektu gan der paņemt līdzi. Kaut gan savējo izmantoju tikai 1x (mājās). Polijā kkādu mēslu riepā noķēru, bet pa ceļam bija remontdarbnīca un poļu pani pa 20 zlotiem ripuli nomontēja, salīmēja un uzlika atpakaļ.


20zl, tas tak nekas nav,Sliktais Ja kaads kkur cello,tad bez tevis piemineetaa riepu labojamaa komplekta ir veerts pannemt liidzi kaadu nopietnaaku kkeedes gabalu un sleedzeni ariidzan.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

rukitis
15. Aug 2011, 21:45#12078

Kopš: 30. Jul 2009

No: Olaine

Ziņojumi: 436

Braucu ar: neMotoPower'izētu divu riteņu spēkratu

Kurš no speciālistiem grib man nomainīt priekšējo riepu ?

Offline

Benji
15. Aug 2011, 22:47#12079

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

Uzpileeja bremzhu shkjidrums uz spidometra un tagad tur taads neliels duljkjains plekjiitis - ir jeega kkaa meegjinaat izpuleet vai var nomainiit to plastmasu vai arii jaamaina viss spidometrs (moci mainiit veel negribas)

Offline

juandr
15. Aug 2011, 22:54#12080

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 293

Braucu ar: Triumph Speed Triple 1050

sitas mocis jamet ara(japarraksta bez atlidzibas uz mani) un japerk jauns

Offline

gaazeejs
15. Aug 2011, 23:25#12081

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:

Jautājums tiem, kas braukā ar Yamahas 660 vienpodniekiem (XT660, tenere, MT-03(Elikam ir tāds)).
Šodien atgadījās izmetiens no 2. pārnesuma. Aizvilcis jau biju līdz ierobežotājam. Izspiedu sajūgu, ieslēdzu pāris reizes augstāk un aizbraucu tālāk. Tagad vairs nevaru pateikt, vai iemeta neitrālajā, vai varbūt starp 2.un 3. (Ja tas vispār ir iespējams ) Tālākos 8 km līdz mājām vairs nekas īpašs neatgadījās, skaņas ar nekādas nelāgas nav. Ratā arī neesmu raustījis, tādēļ nevarētu teikt, ka nojāta gaņģene būtu, nobraukums mo ap 6500. Gribēju zināt, vai tā mēdz gadīties un kāda ir pieredze šajā jautājumā, varbūt zināmi defekti

[ Šo ziņu laboja gaazeejs, 15 Aug 2011, 23:25:38 ]

Offline

Rolis-
15. Aug 2011, 23:31#12082

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 10

Braucu ar: KTM 690SM, Jawa 350 jubi

ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak

Offline

maniac
16. Aug 2011, 09:15#12083

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


15 Aug 2011, 23:31:04 Rolis- rakstīja:
ar xt660x ir gadiijies ka atvelkot liidz ierobezjotajam un paarsleedzoties neiemetas augstaak. bet tas manupraat normaali taa buutu, jaasleedzas agraak

Ir bijis līdzīgi. Man gan vēl gaisinieks un bez ierobežotāja

Offline

dzeksis
16. Aug 2011, 09:20#12084

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..

bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..



Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 16 Aug 2011, 09:23:28 ]

Offline

feciic
16. Aug 2011, 09:31#12085

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..

bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..



Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...

Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.

[ Šo ziņu laboja feciic, 16 Aug 2011, 09:32:09 ]

Offline

dzeksis
16. Aug 2011, 09:40#12086

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


16 Aug 2011, 09:31:22 feciic rakstīja:

16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..

bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..



Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...

Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.


"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!

Offline

gaazeejs
16. Aug 2011, 09:54#12087

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar:



"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!

Priekš tiem, kas ņe v kurse
Braking Video

Offline

Tvinky
16. Aug 2011, 09:54#12088

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu


16 Aug 2011, 09:40:12 dzeksis rakstīja:

16 Aug 2011, 09:31:22 feciic rakstīja:

16 Aug 2011, 09:20:19 dzeksis rakstīja:
Vecā tēma, par MO.. bremzēšana ar kārbu, metot zemākos robos (ar sajūgu)..
Cik tas ir veselīgi.. protams, ne jau braucot uz 100, met uzreiz otrajā..

bet braucot 120, no 6, iemet 5..kamēr nobremzējās (neizmantojot bremzes) līdz 80 km/h, tad attiecīgi 4.. 60Kh/h.. 3.. 40km/h.. kkā tā, ideja sapratāt..



Tāpatās krustojumā uzsāto, pie luksafora... ielokot pirmajā.. uzstiepj līdz 5000 rpm un iemet nevis 2. robā, bet uzreiz 3...

Bremzēt ar motoru ir pat vēlams, zobratiem kārbā pa lielam pie kājas caur kuru zoba malu pārnest slodzi. Protams uz leju vēlams slēgties ar starpgāzi.
Slēgt par vairākiem ātrumiem uz augšu-nu hvz kā var tā feini ar moci to izveikt, tad sanāk tāds "vrooooom" ar pirmo tad pauze kamēr pārslēdz divus robus uz augšu un tad "mooop moop" knapi ceļ no apakšas.


"leju vēlams slēgties ar starpgāzi." izskaidrojiet šo terminu āmuram!


Te video.

Offline

kasinsh79
16. Aug 2011, 09:54#12089

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi.

Offline

void
16. Aug 2011, 09:55#12090

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

http://www.youtube.com/watch?v=2qkRiytX5lQ&NR=1

Offline

dzeksis
16. Aug 2011, 09:56#12091

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


16 Aug 2011, 09:54:25 kasinsh79 rakstīja:
Bremzē un vienlaicīgi slēdzies uz leju ar ātrumiem, pilnīgi adekvāta prakse. Kā gan motosportisti citādi varētu darīt? Bremzēt, tad uzreiz nomest no 6. uz neitrālo, ielikt robā un sākt paātrināties?
Starpgāze ir tā, kad pirms roba zemāk, izpiežot sajūgu, uzdod gāzi.


Jāpamēģina.. nēesmu tā darījis... bet pārmetis vnk robus zemāk, un slāpējis ātrumu.. tāpat kā ar mašīnu to dara ziemā..

Offline