Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
11. Aug 2011, 01:19#12012

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Tehnisks jautājums - kur var izpulēt švīkas no moča plastmasas lampas, un vajadzētu nolūzušas austiņas lampām pielīmēt/uztaisīt, kurš pa fikso varētu?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

VIP
11. Aug 2011, 08:40#12013

Kopš: 01. Jun 2011

Ziņojumi: 181

Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]

ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.

-----------------
being a better driver is not an unfair advantage...

Offline

gonaziy
11. Aug 2011, 08:43#12014

Kopš: 16. Apr 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 633

Braucu ar: šo to....


11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.


Man patīk baltais ķēdes vasks (neskatoties uz to, kas to ir ražojis)

-----------------

Offline

grosha
11. Aug 2011, 08:45#12015

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.

Tak ņem to pašu motul un zieķē uz nebēdu, ja jau gribi dārgāko

Offline

Fuxis
11. Aug 2011, 08:48#12016

Kopš: 25. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 76

Braucu ar: VFR800 04'


11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.


Hondā ir tāda gel-veidīga ķēžu eļļa, biezāka, ilgāk turās. Vienreiz pamēģināju, tagad visu laiku lietoju

Offline

tarantuls
11. Aug 2011, 09:44#12017

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7


10 Aug 2011, 23:53:49 krustinsh rakstīja:

10 Aug 2011, 23:33:01 GT rakstīja:
kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?

pec logikas pretestiba katra pavarotnika vada,saka ka lauku skuninga pat spuldzes vados ielode, man ari ta ieteica bet ta ka TA mani izlaida neko neesmu darijis. Un vel kautkur esmu dzirdejis ka nedrikst but vairak ka 120 mirkskinajumi minute tad viss esot bumbas,paskaiti moska neko nevajadzes tad darit..

a man kaut kā nevienmērīgi mirkšķinās - ta ātrāk, ta lēnāk, redzēs ko teiks - rīt skate.

p.s. vai var būt atšķirīgi pagrieziena rādītāji - man aizmugurē ir dažādi

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

sokis
11. Aug 2011, 11:53#12018

Kopš: 12. Jul 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 53

Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze

Sveiki, iesakiet lūdzu pie kā varētu vērsties ar jautājumu par amortizatoru regulāciju enduro mocim. Man liekas ka mans ir pārāk ciets, bet pats lasot manuāli īsti nesaprotu kas jāgroza lai paliktu mīkstāks.

Offline

eds
11. Aug 2011, 11:59#12019

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


11 Aug 2011, 11:53:51 sokis rakstīja:
Sveiki, iesakiet lūdzu pie kā varētu vērsties ar jautājumu par amortizatoru regulāciju enduro mocim. Man liekas ka mans ir pārāk ciets, bet pats lasot manuāli īsti nesaprotu kas jāgroza lai paliktu mīkstāks.


shkapars

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

kasinsh79
11. Aug 2011, 12:04#12020

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies

Offline

Naits
11. Aug 2011, 12:30#12021

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


11 Aug 2011, 12:04:56 kasinsh79 rakstīja:
Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies

Nopirkt var Argusā(2.5 Ls ar vadu un drošinātāja ligzdu), bet tad tas kur jāiestrādā, Hondā itkā esot tāds pie stūres pieliekams un pa labu ciparu. Es vienoju pie aķa ar atsevišķu drošekli, nekādu problēmu nebija.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

soulfreak
11. Aug 2011, 12:34#12022

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

ACHTUNG!!!

Baigi steidzami vajag uzzināt kādu spečuku, kas varētu mocim sačiņīt lēcu lukturi, neveido pareizu staru, tāds galīgi izplūdis sanāk, pats čakarējos un ne sūda nesanāk

ir doma vest uz angars.lv, bet varbūt ir kāds cits kantoris, kas neatrodas tik dziļā tirsā?

Offline

maniac
11. Aug 2011, 13:52#12023

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


11 Aug 2011, 12:30:46 Naits rakstīja:

11 Aug 2011, 12:04:56 kasinsh79 rakstīja:
Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies

Nopirkt var Argusā(2.5 Ls ar vadu un drošinātāja ligzdu), bet tad tas kur jāiestrādā, Hondā itkā esot tāds pie stūres pieliekams un pa labu ciparu. Es vienoju pie aķa ar atsevišķu drošekli, nekādu problēmu nebija.

Vienoju tāpat kā Naits. Ja ir plastmasas, iegriežu tajās. Kaut kur sānos, lai ūdens nekrājas . Esmu skrūvējis caur kautkādu piemeklētu plāksnīti pie spoguļa kronšteina. Vai rupjā kārtā pietinis endūrim pie stūres šķērsstieņa

Offline

kasinsh79
11. Aug 2011, 14:52#12024

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Paldies, skaidrs. Biju jau Hondā, sacīja, ka visi izpirkti, bet nākamnedēļ atkal pievedums
Tā arī ir, stiprināms pie stūres, pievienojams caur drošinātāju pie aķa.

Offline

feciic
11. Aug 2011, 16:33#12025

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


11 Aug 2011, 14:52:21 kasinsh79 rakstīja:
Paldies, skaidrs. Biju jau Hondā, sacīja, ka visi izpirkti, bet nākamnedēļ atkal pievedums
Tā arī ir, stiprināms pie stūres, pievienojams caur drošinātāju pie aķa.

ja liek pa taisno pie aķa tad vienmēr moci noslāpējot vajag atcerēties to pieslēgto pričendāli atslēgt, savādāk var gadīties ka GPS salādēts a mopēds kluss. Es kā aimāršīgs cilvēks liktu kautkur kur španis ir tikai ar ieslēgtu aizdedzi.

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 19:26#12026

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120





Paturpinot šo tēmu: ir tāda uzparikte - slipper clutch.... kas ievērojami atvieglo braukšanu. Īpaši uz leju slēgšanos, līkumos utt..

Varētu kāds padalīties ar iespaidiem, pieredzi, baumām utt...

Man tāds nāk stokā. Baigā štelle. Vari kaut vai pa taisno likt no trešā pirmajā un mest vaļā sajūgu bez starpgāzes, pakaļrats biki noraustās, bet saķere nezūd un "kolbasīt" arī nesāk. Iesaku

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
11. Aug 2011, 19:29#12027

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


11 Aug 2011, 19:24:00 Coool rakstīja:

11 Aug 2011, 19:01:37 Bagars rakstīja:

10 Aug 2011, 15:46:38 void rakstīja:

10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
...tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga

Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu....

.. ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas...

...... vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē?

Manuprāt nav jēgas nelietot sajūgu, ja vien nav mērķis ietaupīt simtdaļas paātrinājumā.
Uz leju jāslēdzas ar sajūgu un starpgāzi.


Paturpinot šo tēmu: ir tāda uzparikte - slipper clutch.... kas ievērojami atvieglo braukšanu. Īpaši uz leju slēgšanos, līkumos utt..

Varētu kāds padalīties ar iespaidiem, pieredzi, baumām utt...

Ir manam Suzuki tāds. Galīgs crap (vai arī nemāku izmantot - janomēt abaroti un sit bez sajūga. Uz leju jāsit pie atblstoša ātruma, citādi kārba nograbēs kārtīgi. Gadās tā, ka nomet tos aborotus un sit tai robā un neliekas pāris reizes. Tā arī neesu izkodis, kas par hujāciju. ). Ātrāk ar sajūgu pārslēgties, ja pareizi saregulēts.

Slipper Clutch - nav domāts priekš tam, lai slēgtos bez sajūga, sajūgs ir jāizmanto šā vai tā, tas ir domāts, lai slēdzoties uz leju zem motora slodzes pakaļrats neizslīdētu, bet gan saglabātu saķeri ar ceļu, izslīd sajūgs, tikai uz otru pusi, tāpēc arī saucās - slipper clutch.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

quickordead
11. Aug 2011, 21:25#12028

Kopš: 03. May 2011

No: Tukums

Ziņojumi: 166

Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650

To parikti sauc Power Shifter ja nekļūdos- var pārslēgt uz augšu bez sajūga,tas verķis atslēdz aizdedzi uz momentu,lai apgriezieni nokrīt,kamēr zobrati bīdās.

-----------------
Kickin' It Old School

Offline

MIGs
11. Aug 2011, 21:54#12029

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Man ielas KTM stokā nāk izslīdošais sajūgs.
Nu to, ka viņš šancē varu apgalvot patiešām.
Vienīgais kas man lieka sjocīgi ir, ka bieži rodas iespaids, ka slēdzoties uz leju bez sajūga pakaļējais ritenis izslīd mazāk nekā slēdzoties ar sajūgu. Laikam tas sajūga atlaišanas cirtiens kautko nodara.

Jā ritenis izslīd, bet minimāli. Taisni braucot sānslīdi tapēc nenoķersi.

Nu jā, es arī uzskatu, ka tas ir nedaudz tāds mīslu variants līdzīgi kā ABS, bet itkā jau netraucē un ja ļoti vēlas var jau to pakaļratu uzslidināt arī savādāk.Nu un kopumā uzskatu, ka labāk lai ir izslīdošais nekā parastais.

Manējam tur neka sneregulējas, bet cik saprotu daļa sporta sajūgi regulējas lai tu vari maklsimāli pieregulēt momentu kad tā izslīdēšana sākas. Nu piemēram dažādas riepas, segumi, utt.

-----------------

Offline

Benji
11. Aug 2011, 23:42#12030

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


11 Aug 2011, 21:54:27 MIGs rakstīja:
Man ielas KTM stokā nāk izslīdošais sajūgs.
Nu to, ka viņš šancē varu apgalvot patiešām.
Vienīgais kas man lieka sjocīgi ir, ka bieži rodas iespaids, ka slēdzoties uz leju bez sajūga pakaļējais ritenis izslīd mazāk nekā slēdzoties ar sajūgu. Laikam tas sajūga atlaišanas cirtiens kautko nodara.

Jā ritenis izslīd, bet minimāli. Taisni braucot sānslīdi tapēc nenoķersi.

Nu jā, es arī uzskatu, ka tas ir nedaudz tāds mīslu variants līdzīgi kā ABS, bet itkā jau netraucē un ja ļoti vēlas var jau to pakaļratu uzslidināt arī savādāk.Nu un kopumā uzskatu, ka labāk lai ir izslīdošais nekā parastais.

Manējam tur neka sneregulējas, bet cik saprotu daļa sporta sajūgi regulējas lai tu vari maklsimāli pieregulēt momentu kad tā izslīdēšana sākas. Nu piemēram dažādas riepas, segumi, utt.


Reizeem pat ir labi ka pakaljrats izsliid bishk aizmuguree braucoshais auto saak sekot distancei

Offline

kasinsh79
11. Aug 2011, 23:46#12031

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 433

Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(

Nu pa trasi močījot tas slīdošais sajūgs būtu varena štelle To es izjūtu ikreizi vismaz divās vietās, Biķeros pirms elkoņa un pirms katliem, strauji bremzējoties un vienlaicīgi metot robu uz leju. Reizēm amatierim aizmirstas starpgāze, ko nu padarīsi

[ Šo ziņu laboja kasinsh79, 11 Aug 2011, 23:46:26 ]

Offline