Autors | Ziņojums |
Archy96 | 11. Aug 2011, 01:19 | #12012 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Tehnisks jautājums - kur var izpulēt švīkas no moča plastmasas lampas, un vajadzētu nolūzušas austiņas lampām pielīmēt/uztaisīt, kurš pa fikso varētu?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
VIP | 11. Aug 2011, 08:40 | #12013 |
|
Kopš: 01. Jun 2011
Ziņojumi: 181
Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]
| ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.
----------------- being a better driver is not an unfair advantage... |
Offline | |
|
gonaziy | 11. Aug 2011, 08:43 | #12014 |
|
Kopš: 16. Apr 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 633
Braucu ar: šo to....
|
11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.
Man patīk baltais ķēdes vasks (neskatoties uz to, kas to ir ražojis)
----------------- |
Offline | |
|
|
grosha | 11. Aug 2011, 08:45 | #12015 |
|
Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
|
11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.
Tak ņem to pašu motul un zieķē uz nebēdu, ja jau gribi dārgāko |
Offline | |
|
Fuxis | 11. Aug 2011, 08:48 | #12016 |
|
Kopš: 25. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 76
Braucu ar: VFR800 04'
|
11 Aug 2011, 08:40:06 VIP rakstīja:
ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.
Hondā ir tāda gel-veidīga ķēžu eļļa, biezāka, ilgāk turās. Vienreiz pamēģināju, tagad visu laiku lietoju |
Offline | |
|
tarantuls | 11. Aug 2011, 09:44 | #12017 |
|
Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
|
10 Aug 2011, 23:53:49 krustinsh rakstīja:
10 Aug 2011, 23:33:01 GT rakstīja:
kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?
pec logikas pretestiba katra pavarotnika vada,saka ka lauku skuninga pat spuldzes vados ielode, man ari ta ieteica bet ta ka TA mani izlaida neko neesmu darijis. Un vel kautkur esmu dzirdejis ka nedrikst but vairak ka 120 mirkskinajumi minute tad viss esot bumbas,paskaiti moska neko nevajadzes tad darit..
a man kaut kā nevienmērīgi mirkšķinās - ta ātrāk, ta lēnāk, redzēs ko teiks - rīt skate.
p.s. vai var būt atšķirīgi pagrieziena rādītāji - man aizmugurē ir dažādi
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
|
Offline | |
|
sokis | 11. Aug 2011, 11:53 | #12018 |
|
Kopš: 12. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Kleksi, k-750 pašlaik dzelžu kaudze
| Sveiki, iesakiet lūdzu pie kā varētu vērsties ar jautājumu par amortizatoru regulāciju enduro mocim. Man liekas ka mans ir pārāk ciets, bet pats lasot manuāli īsti nesaprotu kas jāgroza lai paliktu mīkstāks. |
Offline | |
|
eds | 11. Aug 2011, 11:59 | #12019 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
11 Aug 2011, 11:53:51 sokis rakstīja:
Sveiki, iesakiet lūdzu pie kā varētu vērsties ar jautājumu par amortizatoru regulāciju enduro mocim. Man liekas ka mans ir pārāk ciets, bet pats lasot manuāli īsti nesaprotu kas jāgroza lai paliktu mīkstāks.
shkapars
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
kasinsh79 | 11. Aug 2011, 12:04 | #12020 |
|
Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies |
Offline | |
|
Naits | 11. Aug 2011, 12:30 | #12021 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
11 Aug 2011, 12:04:56 kasinsh79 rakstīja:
Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies
Nopirkt var Argusā(2.5 Ls ar vadu un drošinātāja ligzdu), bet tad tas kur jāiestrādā, Hondā itkā esot tāds pie stūres pieliekams un pa labu ciparu. Es vienoju pie aķa ar atsevišķu drošekli, nekādu problēmu nebija.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
soulfreak | 11. Aug 2011, 12:34 | #12022 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| ACHTUNG!!!
Baigi steidzami vajag uzzināt kādu spečuku, kas varētu mocim sačiņīt lēcu lukturi, neveido pareizu staru, tāds galīgi izplūdis sanāk, pats čakarējos un ne sūda nesanāk
ir doma vest uz angars.lv, bet varbūt ir kāds cits kantoris, kas neatrodas tik dziļā tirsā? |
Offline | |
|
maniac | 11. Aug 2011, 13:52 | #12023 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
11 Aug 2011, 12:30:46 Naits rakstīja:
11 Aug 2011, 12:04:56 kasinsh79 rakstīja:
Kur tauta parasti piestiprina piepīpētāju (GPS vadam) saviem močiem? Varbūt kāds var ieteikt, kur tādus Rīgā tirgo un kā īsti pieslēgt? paldies
Nopirkt var Argusā(2.5 Ls ar vadu un drošinātāja ligzdu), bet tad tas kur jāiestrādā, Hondā itkā esot tāds pie stūres pieliekams un pa labu ciparu. Es vienoju pie aķa ar atsevišķu drošekli, nekādu problēmu nebija.
Vienoju tāpat kā Naits. Ja ir plastmasas, iegriežu tajās. Kaut kur sānos, lai ūdens nekrājas . Esmu skrūvējis caur kautkādu piemeklētu plāksnīti pie spoguļa kronšteina. Vai rupjā kārtā pietinis endūrim pie stūres šķērsstieņa |
Offline | |
|
kasinsh79 | 11. Aug 2011, 14:52 | #12024 |
|
Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Paldies, skaidrs. Biju jau Hondā, sacīja, ka visi izpirkti, bet nākamnedēļ atkal pievedums
Tā arī ir, stiprināms pie stūres, pievienojams caur drošinātāju pie aķa. |
Offline | |
|
feciic | 11. Aug 2011, 16:33 | #12025 |
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
11 Aug 2011, 14:52:21 kasinsh79 rakstīja:
Paldies, skaidrs. Biju jau Hondā, sacīja, ka visi izpirkti, bet nākamnedēļ atkal pievedums
Tā arī ir, stiprināms pie stūres, pievienojams caur drošinātāju pie aķa.
ja liek pa taisno pie aķa tad vienmēr moci noslāpējot vajag atcerēties to pieslēgto pričendāli atslēgt, savādāk var gadīties ka GPS salādēts a mopēds kluss. Es kā aimāršīgs cilvēks liktu kautkur kur španis ir tikai ar ieslēgtu aizdedzi. |
Offline | |
|
Archy96 | 11. Aug 2011, 19:26 | #12026 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
Paturpinot šo tēmu: ir tāda uzparikte - slipper clutch.... kas ievērojami atvieglo braukšanu. Īpaši uz leju slēgšanos, līkumos utt..
Varētu kāds padalīties ar iespaidiem, pieredzi, baumām utt...
Man tāds nāk stokā. Baigā štelle. Vari kaut vai pa taisno likt no trešā pirmajā un mest vaļā sajūgu bez starpgāzes, pakaļrats biki noraustās, bet saķere nezūd un "kolbasīt" arī nesāk. Iesaku
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 11. Aug 2011, 19:29 | #12027 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
11 Aug 2011, 19:24:00 Coool rakstīja:
11 Aug 2011, 19:01:37 Bagars rakstīja:
10 Aug 2011, 15:46:38 void rakstīja:
10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:
10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:
10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:
09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:
09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
...tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???
Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga
Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu....
.. ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????
slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas...
...... vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē?
Manuprāt nav jēgas nelietot sajūgu, ja vien nav mērķis ietaupīt simtdaļas paātrinājumā.
Uz leju jāslēdzas ar sajūgu un starpgāzi.
Paturpinot šo tēmu: ir tāda uzparikte - slipper clutch.... kas ievērojami atvieglo braukšanu. Īpaši uz leju slēgšanos, līkumos utt..
Varētu kāds padalīties ar iespaidiem, pieredzi, baumām utt...
Ir manam Suzuki tāds. Galīgs crap (vai arī nemāku izmantot - janomēt abaroti un sit bez sajūga. Uz leju jāsit pie atblstoša ātruma, citādi kārba nograbēs kārtīgi. Gadās tā, ka nomet tos aborotus un sit tai robā un neliekas pāris reizes. Tā arī neesu izkodis, kas par hujāciju. ). Ātrāk ar sajūgu pārslēgties, ja pareizi saregulēts.
Slipper Clutch - nav domāts priekš tam, lai slēgtos bez sajūga, sajūgs ir jāizmanto šā vai tā, tas ir domāts, lai slēdzoties uz leju zem motora slodzes pakaļrats neizslīdētu, bet gan saglabātu saķeri ar ceļu, izslīd sajūgs, tikai uz otru pusi, tāpēc arī saucās - slipper clutch.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
quickordead | 11. Aug 2011, 21:25 | #12028 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| To parikti sauc Power Shifter ja nekļūdos- var pārslēgt uz augšu bez sajūga,tas verķis atslēdz aizdedzi uz momentu,lai apgriezieni nokrīt,kamēr zobrati bīdās.
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
MIGs | 11. Aug 2011, 21:54 | #12029 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Man ielas KTM stokā nāk izslīdošais sajūgs.
Nu to, ka viņš šancē varu apgalvot patiešām.
Vienīgais kas man lieka sjocīgi ir, ka bieži rodas iespaids, ka slēdzoties uz leju bez sajūga pakaļējais ritenis izslīd mazāk nekā slēdzoties ar sajūgu. Laikam tas sajūga atlaišanas cirtiens kautko nodara.
Jā ritenis izslīd, bet minimāli. Taisni braucot sānslīdi tapēc nenoķersi.
Nu jā, es arī uzskatu, ka tas ir nedaudz tāds mīslu variants līdzīgi kā ABS, bet itkā jau netraucē un ja ļoti vēlas var jau to pakaļratu uzslidināt arī savādāk.Nu un kopumā uzskatu, ka labāk lai ir izslīdošais nekā parastais.
Manējam tur neka sneregulējas, bet cik saprotu daļa sporta sajūgi regulējas lai tu vari maklsimāli pieregulēt momentu kad tā izslīdēšana sākas. Nu piemēram dažādas riepas, segumi, utt.
-----------------
|
Offline | |
|
Benji | 11. Aug 2011, 23:42 | #12030 |
|
Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
11 Aug 2011, 21:54:27 MIGs rakstīja:
Man ielas KTM stokā nāk izslīdošais sajūgs.
Nu to, ka viņš šancē varu apgalvot patiešām.
Vienīgais kas man lieka sjocīgi ir, ka bieži rodas iespaids, ka slēdzoties uz leju bez sajūga pakaļējais ritenis izslīd mazāk nekā slēdzoties ar sajūgu. Laikam tas sajūga atlaišanas cirtiens kautko nodara.
Jā ritenis izslīd, bet minimāli. Taisni braucot sānslīdi tapēc nenoķersi.
Nu jā, es arī uzskatu, ka tas ir nedaudz tāds mīslu variants līdzīgi kā ABS, bet itkā jau netraucē un ja ļoti vēlas var jau to pakaļratu uzslidināt arī savādāk.Nu un kopumā uzskatu, ka labāk lai ir izslīdošais nekā parastais.
Manējam tur neka sneregulējas, bet cik saprotu daļa sporta sajūgi regulējas lai tu vari maklsimāli pieregulēt momentu kad tā izslīdēšana sākas. Nu piemēram dažādas riepas, segumi, utt.
Reizeem pat ir labi ka pakaljrats izsliid bishk aizmuguree braucoshais auto saak sekot distancei |
Offline | |
|
kasinsh79 | 11. Aug 2011, 23:46 | #12031 |
|
Kopš: 30. Jun 2010
Ziņojumi: 433
Braucu ar: Tagad - tikai ar auto :(
| Nu pa trasi močījot tas slīdošais sajūgs būtu varena štelle To es izjūtu ikreizi vismaz divās vietās, Biķeros pirms elkoņa un pirms katliem, strauji bremzējoties un vienlaicīgi metot robu uz leju. Reizēm amatierim aizmirstas starpgāze, ko nu padarīsi [ Šo ziņu laboja kasinsh79, 11 Aug 2011, 23:46:26 ] |
Offline | |
|