Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Harley-Davidson

Tēma: Harley-Davidson lietas

AutorsZiņojums
Gintons
19. Jul 2024, 12:03#1201

Kopš: 17. Jan 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 179

Braucu ar: chooper/cruiser

Vai kads var pastāstīt vai var pirkt HD eletričku 98gada ar šprices sistēmu ne karburātoru. Vai tomēr labāk izvairities no šī salikuma evo motors ar iešprici?

Offline

schwartz
23. Jul 2024, 09:20#1202

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: FLHTCUI; K-175

Man ir 96.g., bijušais inžektornieks.1998 EVO motors ir pēdējā versiju, vislabākais un ar visvairāk novērstajām nevajadzīgajām "bērnu slimībām" ja tādas vispār EVO motoriem var piedēvēt. Inžektors ir Magnetti Marelli agregāts, kas pats par sevi strādā labi un ilgi, tikai to pieviļ pieci devēji, kas to apkalpo. Populārākais ir ETS - dzinēja galvas temperatūras sensors, kas pārstāj korekti strādāt. Ir pagrūti to atrast, maksā pāri par 100 $, ja vispār izdodas atrast. Ar liku izkūst un iztek aizdedzes momenta devējs, bet tā ir slimība arī karburatorniekiem. Ir labi aizvietotāji, kas strādā bez problēmām. Tad vēl tukšgaitas regulators bieži iziet no ierindas. Ar kloķvārpstas stāvokļa devēju parasti ir vismazāk problēmu un problēmu vispār nav ar ECM bloku.
Ja inžektors strādā un ir oriģinālā sadales vārpsta, tad dzinēja performance ir pavāja.
Izvēle par vai pret EVO inžektoru ir atkarīga no īpašnieka, bet vispār HD forumos kādi 70% to maina uz karburatoru. Process nav tik vienkāršs kā sākumā liekas, bet izdarīt to var, ja rūpīgi gatavojas un vāc vajadzīgās detaļas. EVO ar karburatoru - tā jau ir klasika, ļoti uzticams motors un ja vēl ieliek EV13 sadaleni, tad arī dzinēja sniegums ir ļoti patīkams. Bet es pats tagad otrreiz laikam EVO inžektoru neņemtu, otrreiz iet cauri pārbūves procesam kaut kā negribētu.

Offline

mario973
24. Jul 2024, 10:16#1203

Kopš: 08. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: braucamo

Man ir MM šprice uz tc88, pa lielam viss strādā ok. Bija problēma ar Sadales vārpstu devēju motora temperatūras devēju, ko var diagnosticēt ar multimetru(pilns youtube ir ar pamacībām).Vēl tukšgaitas aktuātors apčakarēja galvu, bet orģināla vietā(kuru laikam var atrast tikai muzejā vai pa nesamērīgu naudu asv) ieliky no mazlitrāžas fiata(galvenais lai pin skaits sakrīt un izmeri) kas maksāja ap 10€. Un ja galīgi neiet tad protams var pāriet uz karbi, kas nav tik traki sarežģīti

Offline

Gintons
24. Jul 2024, 18:02#1204

Kopš: 17. Jan 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 179

Braucu ar: chooper/cruiser

Paldies vīri pa noderīgu info. Beigas nopirku 98g ar mm šprici evo dzineja hārli

Offline

Edgars1993
09. Aug 2024, 10:20#1205

Kopš: 09. Aug 2024

No: Rīga

Ziņojumi: 1

Braucu ar: Harley Davidson Road King 2000

Sveiki visiem! Braucu ar Harley Davidson Road King Classic 2000gada,ir pienācis laiks mainīt aizmugures riepu. Varbūt kāds var padalīties informācijā kādu riepu labāk likt? Orģināli cik saprotu ir jābūt Dunlop d402, bet varbūt kāds ir mēģinājis Dunlop American elit? Kāda būtu atšķirība?

Offline

Gintons
20. Aug 2024, 13:20#1206

Kopš: 17. Jan 2016

No: Saldus

Ziņojumi: 179

Braucu ar: chooper/cruiser

Sveiki esu piefiksejis ,ka dinamiskak pabraucot vai uz vietas asāk uzgazejot izsit melnu dūmu un tani bridi liekas, taka aizlejas ,noburbuļo.
Sveces jaunas ieliku, ieksa filtrs kn to izmazgaju bet problema nepazuda motors evo ar minrelli šprici. Kur meklet problēmu?

Ps. Mierigi sēņojot nav noverota problema, tiesi tikai kad vajag lidz 100 ieskrieties no 0 vai uzgazejot asāk.

Offline

mario973
26. Aug 2024, 07:36#1207

Kopš: 08. Feb 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 81

Braucu ar: braucamo

ja man būtu tādā bēda, laikam padomātu arī par svečvadu maiņu, TPS kalibrēšanu uztaisītu,pārbaidītu kolektora blīves,bet pa lielam iesaku uzlikt powercomandcer un uz stenda aizdzīt, pat bez sadaleņu maiņas jutīsi atšķirībubu. vienīgi, cik zinu evo prasās labāk eļļas sūknis, ja gribi aktīvi braukāt

[ Šo ziņu laboja mario973, 26 Aug 2024, 07:36:42 ]

Offline

Odium
26. Aug 2024, 23:16#1208

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Es teiktu, ka jāsāk ar sveču krāsas pētīšanu. Nobrauc 10 km zemos apgriezienos, un pēc iespējas ātrāk noslāpē, lai ilgi nedarbojas brīvajos apgriezienos, tad skrūvē sveces un pēta krāsu. Nopucē, tad izmet 10 km agresīvākā režīmā, un atkal noslāpē, lai ilgi nedarbotos brīvajos, un skatās atkal.

[ Šo ziņu laboja Odium, 26 Aug 2024, 23:19:04 ]

Offline

schwartz
04. Sep 2024, 15:02#1209

Kopš: 18. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 149

Braucu ar: FLHTCUI; K-175

Varbūt reizēm tukšgaitā liekas, ka darbojas smagnēji un pārlejas? Varbūt reizēm [pielec labi, reizēm karsts motors negrib pielekt uzreiz, vai arī pielec uzreiz ar tādu kā blīkšķi? Ja tā, tad meklē jaunu ETS, jeb galvas temperatūras sensoru. Tas ir populārs iemesls. Citi sensori diez vai radītu ietekmi uz melnu dūmu. Tad otra versija - kas ir ar gredzeniem, vārstiem, vārstu blīvslēgiem. Pa garajiem ziemas vakariem var noravēt nost galvas un cilindrus, pie viena samainīt cilindru pamatnes blīves, kur parasti sūcas eļļa, ja blīves ir oriģinālās. Sveču vadi diez vai ietekmēs dūmu. Sveces noteikti iesaku nopirkt Irīdija NGK vai Denso - Apē pēc kataloga pielasīs. Irīdija sveces EVO motoram vienkārši ir MUST HAVE, tur nav variantu (no paša pieredzes).
P.S. - pārlasīju vēlreiz Tavu ierakstu. - Meklē jaunu ETS (tas ieskrūvēts priekšējā galvā no augšas pa to ventilācijas caurumu. Vai sāc garo ceļu uz swap to carb.... - hdforums.com EVO sadaļā ir atrodams daudz informācijas un pat detaļu saraksti, manipulācijas un elektriskās shēmas.
P.P.S. agrīnie Magneti Marelli bloki, t.sk. 98.g. nav kalibrējami uz stenda. Tie ir tupi elementi, kas izdod vienu performanci un viss. Kalibrēt kaut ko t.sk. ar Dyno sstēmām vai pat citiem blokiem varēja jau TC88 motoriem sākot ar 2000-2001 gadu vai arī, ja jau bija Delphi bloki

[ Šo ziņu laboja schwartz, 04 Sep 2024, 15:14:25 ]

Offline

Odium
Vakar, 02:51#1210

Kopš: 13. May 2020

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Ja kļūdos, tad laist šo garām. Gredzenus, vārstus, utt, vajadzētu redzēt izmērot kompresiju, un salīdzinot ciparus ar manuāli rakstīto.

Offline