Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Resno Putnu Supermoto CRF450R (FlowPro)

AutorsZiņojums
Viks
05. Jul 2016, 23:16#121

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1259

Braucu ar: TLS Streetfighter

Pēdējā laikā atveru MP ar gaidām ieraudzīt Resno Putnu topika atjauninājumu!

-----------------
www.Durka.lv
www.Streetfighters.lv

Offline

kba-pro
05. Jul 2016, 23:29#122

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


05 Jul 2016, 22:42:44 mezamaris rakstīja:

05 Jul 2016, 10:07:54 kba-pro rakstīja:

05 Jul 2016, 01:58:19 mezamaris rakstīja:
Bronas sēžas protams ir kruti,mazs atsitiens,bet nepieciešama lielāka saskares virsma,jo matereāls sēžas,biežāk jāregulē vārsti...Nu tas tā no atmiņām par 80to gadu autosportu.


Tās nav bronzas sēžas. Tās ir vara-berilija sakausējuma sēžas. Tam piemīt divas jaukas īpašības:
- tās lieliski vada siltumu
- ir draudzīgs pret titānu

Par platākas slēgvirsmas nepieciešamību pilnībā piekrītu, jo labāka siltuma pārvades spēja un mazāks īpatnējais spiediens uz slēgvirsmas laukuma mērvienību kas rezultējas ilgākā kalpošanas laikā.

08 gada crf450'am ar šādu set-up'u nomainījām vārstus pie aptuveni 200 mh jo palika neomulīgi. Vārstu atstarpes ne reizi netika koriģētas, jo tās vienkārši nemainījās.
Vara un berīlija sakausējums tik un tā ir bronza.


Kritika pieņemta

Offline

kba-pro
06. Jul 2016, 08:50#123

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Nosakot dzinēja galvas plūstamības maksimālās robežvērtības faktiski var pabeigt dzinēja matemātiskā modeļa aprakstīšanu pilnā apjomā.
Izmantojam mūsuprāt ļoti spēcīgu instrumentu, kas paredzēts tieši četrtaktu iekšdedzes dzinēja veiktspējas un raksturlīknes modelēšanai balstoties uz daudz un dažādiem izejas datiem. Korektu izejas datu iegūšana un pareiza to interpretēšana ir šī procesa atslēga lai dzinēja matemātiskais modelis veiksmīgi darbotos.
Process sākas ar visai fundamentālām lietām, sākumā pietiekoši vienkāršām, kā kloķvārpstas gājiens, virzuļa diametrs, klaņa garums, gultņu berzes koeficients, un turpinoties kļūst aizvien sarežģītāks kā portu garums to vidējais šķērsgriezuma laukums, plūstamības līkne atkarībā no vārstu pacēluma, vārstu dinamikas līkne faila formātā, izplūdes garums, koniskums u.c. parametri.

Pēc šo datu apkopošanas un virtuālās simulācijas tiek iegūta dzinēja jaudas raksturlīkne.
Pirmajā piegājienā tiek pārbaudīta OEM komplektācijas dzinēja matemātiskā modeļa ģenerētās jaudas raksturlīkne, tās atbilstība datiem no "MotoUSA" un maksimālas robežvērtības.



Salīdzinot iegūtos datus ir redzama nebūtiska nobīde. Tas liecina par pietiekoši augstas precizitātes un ticamības līmeni. Nav pamata bažām par simulācijas rezultātā plānoto rezultātu ticamību.
Tas tad ir faktiskais brīdis sākt modelēt dzinēja jaudas raksturlīkni un noteikt cik augstu varētu atrasties aizsniedzamā latiņa.

Uzsākas aizraujoša spēle par dzinēja veiktspējas modelēšanu. Šis ir “Ilgais ceļš kāpas 2”

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 06 Jul 2016, 09:29:46 ]

Offline

mikrefons
06. Jul 2016, 14:41#124

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Beidzot, kāds izskaidro sakarību starp HP,KW un N/m.
Kaut kad agrāk, kad mēģināju stāstīt, ka uz jaudas stenda jaudu nemēra, man neticēja. Reāli tiek mērīts griezes moments un apgriezieni no kā tiek izrāķināta jauda.

Offline

kba-pro
06. Jul 2016, 21:59#125

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Lūdzu, te būs

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 06 Jul 2016, 22:03:19 ]

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 09:08#126

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Labrīt !

Nākamajā piegājienā, testējam ko sabūvējis nezināmais Ventspils meistars. Rezultātus salīdzinām pret rūpnīcas standarta komplektācijas dzinēja raksturlīkni.
Dzeltenā līkne - pienesums ko dod tikai dzinēja galvas manuālā apstrāde. Veiktspējas augums ~ +11% pret OEM komplektācijas dzinēju.
Zaļā līkne - pienesums no manuāli apstrādātās galvas + modificētas sadales vārpstas un aftermarket'a izplūdes (HGS šajā gadījumā). Arī šī opcija vēl joprojām dod pienesumu kas rezultējas gandrīz 15% augumā pret OEM komplektāciju. Lai gan var domāt, ka procentuālā pienesuma vērtība attiecībā pret modifikāciju apjomu nav vairs tik izteikta kā tikai galvas manuālās apstrādes variantā, tad tomēr svarīgākais ieguvums ir jaudas raksturlīknes izmaiņas augsto apgriezienu diapazonā. Raksturlīkne ir kļuvusi salīdzinoši noturīgāka augsto apgriezienu diapazonā, un tas viennozīmīgi ir ļoti vērtīgs ieguvums.


Offline

Rage51
07. Jul 2016, 14:38#127

Kopš: 04. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: TM300EN

Viss forši, tikai nesaprotu, kāpēc tā jāņemās lai tiktu līdz aptpuveni 55hp ja var paņemt standarta TM jau ar 60hp

-----------------
http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 15:32#128

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


07 Jul 2016, 14:38:07 Rage51 rakstīja:
Viss forši, tikai nesaprotu, kāpēc tā jāņemās lai tiktu līdz aptpuveni 55hp ja var paņemt standarta TM jau ar 60hp


Varam atbildēt ar pretjautājumu - kāpēc pirkt, ja var uztaisīt? Bet patiesībā atbilde ir izlasāma pašā topika sākumā.
Pagaidām līkne, kuru esam šeit publicējuši raksturo dzinēju, kuram mēs vēl neesam pēc būtības neko darījuši.

Cik noprotams tad vērtība (60hp), kuru Rage51 minēja ir maksimālā jauda uz kloķvārpstas gala (BHP) uz riteņa tas būs ~ 55-56 RWHP. Protams neapgalvojam, ka mums taisnība par mērvienībām jo vienkārša HP abreviatūra zināmā mērā ir maldinoša.

Jāatdzīst esam jūs nedaudz maldinājuši ar grafikā norādītajām vērtībām. Jaudas līknes ataino RWHP.

PS:
Ja kādam ir pieejama TM450 dyno’grafika labprāt apskatītos, droši pievienojiet

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 07 Jul 2016, 15:34:26 ]

Offline

karlsons
07. Jul 2016, 21:09#129

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Sorry, bet TM manIiekas ir eksotika


Lauri ieliec TM līkni

[ Šo ziņu laboja karlsons, 07 Jul 2016, 21:52:44 ]



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kaspers22
07. Jul 2016, 21:10#130

Kopš: 10. Apr 2016

No: Liepāja

Ziņojumi: 340

Braucu ar: DRZ400 & 450SXF - Stieni ;o)

run4= brand new 0 mile stock 05 Suzuki drz sm with corrected main jet for 5500ft

run16= added akra full ti system (it was chosen against my suggestion,because it looked cool )

run33= 3x3 mod,dj kit with correct jetting

run50= added 39mm fcr,with correct jetting

run61= vp ultimate4 fuel test

run76= 94mm big bore (starting to have high rpm cylinder fill issues,cams needed,pipe becomes suspect)

run86= hotcams stg2 intake stg 1ex (getting better,really start to suspect the pipe isnt flowing)

run95= added 41mm fcr,with correct jetting (we were suprised at the gain,however the pipe is really choking)

run111= added yosh ti trs (proved my initial suspicions).

run147= added +5mm hotrods crank,RHC 187 cams (degreed),my own porting with over size intake valves only.

[ Šo ziņu laboja kaspers22, 07 Jul 2016, 21:19:14 ]



-----------------
Nebrauc ātrāk kā Tavs sargeņģelis spēj lidot.

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 21:34#131

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Edija Darbs

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 22:34#132

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


07 Jul 2016, 22:26:02 Coooool rakstīja:
kba-pro, cik tu sveri un vai labāk nebija vienkāršāk nodzīt masu?


84 kg

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 22:41#133

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


07 Jul 2016, 22:37:31 Coooool rakstīja:
Bagars, tu neko necērt! Jo mazāk rij, jo ilgāk dzīvo! Tā kā 84 kg ir pa daudz. Labāk cauri spīd nekā ik pēc 30 min stum māgā un pļūt 6 reizes dienā. Un "Vāverīte" tiņās bezjēgā.


Ja drīkst jautāt, kas ir "Vāverīte"?

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 22:51#134

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Skaidrs, paldies

Offline

kba-pro
07. Jul 2016, 22:53#135

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


07 Jul 2016, 22:51:14 kba-pro rakstīja:
Skaidrs, paldies


Kādi būtu optimālā svara ieteikumi (svars/augums)?

Offline

Archy96
07. Jul 2016, 23:14#136

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


07 Jul 2016, 22:53:32 kba-pro rakstīja:

07 Jul 2016, 22:51:14 kba-pro rakstīja:
Skaidrs, paldies


Kādi būtu optimālā svara ieteikumi (svars/augums)?


Garums centimetros - 100 = svars kilogramos.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

K-K
07. Jul 2016, 23:33#137

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Coool, beidz piedirst ļoti reti interesantu topiku.
Moderi satīriet.

Cool pārvācies uz 4chanu, etc. varēsi izpausties.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

kba-pro
08. Jul 2016, 11:35#138

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Kā jau iepriekšējā post'ā ziņojām, tad esam precizējuši jaudas raksturlīknes mērvienību skalu tā, lai tā nebūtu maldinoša. Tātad mērvienība RWHP – rear wheel horse power.
Pievienotajā grafikā ir parādījušās divas jaunas līknes, Zilā un Melnā krāsās. Šīs līknes raksturo dzinēja veiktspējas simulācijas dzinēja matemātiskajam modelim kuram pievienoti parametri no mūs modifikācijām un proti modificēto galvu, turpmāk tekstā “CNC head”.
Zilā līkne - standarta komplektācijas dzinējs + CNC head
Melnā līkne - CNC head + modificētā sadales vārpsta + HGS izplūde



Abos gadījumos ir pienesums. Visizteiktākais tas ir gadījumā ja spēlē tiek iesaistītas ar citas modificētas gāzu sadales sistēmas komponentes.

[ Šo ziņu laboja kba-pro, 08 Jul 2016, 18:51:42 ]

Offline

karlsons
08. Jul 2016, 13:30#139

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

kas ir saraustītā līnija?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
12. Jul 2016, 20:47#140

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Uz doto brīdi dzinēja veiktspējas kāpināšanai ir izsmelti esošo komponenšu resursi (skatīt līkni Melnā krāsā). Tālāks kāpinājums nav iespējams neuzsākot pārējo komponenšu modifikāciju vai to nomaiņu. Protams vieglākais ceļš ir palielināt darba tilpumu, sākot ar virzuļa diametra palielinājumu. Arī darba takts gājiena palielinājums ir iespējams, bet ne šinī gadījumā.
Sākotnēji uzstādītais mērķis definēja sasniegt maksimāli iespējamo dzinēja veiktspējas līmeni vienlaicīgi saglabājot tā standarta darba tilpumu un samērā pieņemamu dzinēja resursu.

Lai turpinātu līknes kāpumu uz augšu uzsākam spēli ar izplūdes un sadales vārpstas modifikācijām.

Pievienotajā grafikā Zilās un Dzeltenās krāsas dzinēja jaudas raksturlīknes ar projekta modifikācijām:

- Dzeltenā Līkne - CNC head + modificētā sadales vārpsta + projekta izplūde (tikai header’is)

- Zilā līkne - CNC head + projekta sadales vārpsta + projekta izplūde (tikai header’is)



[ Šo ziņu laboja kba-pro, 12 Jul 2016, 20:56:00 ]

Offline