11 Jul 2013, 18:02:26 jurics rakstīja:
Jā lūdzu Man ir Suzuki DL Vstrom ar neadekvāti lielu vidējo degvielas patēriņu - 3.8 litri uz 100km. Vai jūs varat uztaisīt, lai būtu ekonomiskāk ? Tuvā nākotnē gaidāms garš pārbrauciens, gribu ieekonomēt kādu kapeiku Cik tas maksā?
ar elektrolīzi cilvēkus neiespaidosi, kaut patēriņš jā var samazināties, bet tā pa kluso varat PMā pateikt varbūt ar meijera metodi jaucat savienojumu?
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
11 Jul 2013, 18:28:07 mexa rakstīja:
ar elektrolīzi cilvēkus neiespaidosi, kaut patēriņš jā var samazināties, bet tā pa kluso varat PMā pateikt varbūt ar meijera metodi jaucat savienojumu?
Kas to nav darījis un pielietojis,varbūt nespēj to pozitīvi uzņemt. Tagadējos laikos par ekonomiju domā jebkurš un tas blefo,kas saka-nevajag.
[ Šo ziņu laboja santae2001, 11 Jul 2013, 18:42:10 ]
11 Jul 2013, 19:48:45 Niere rakstīja:
o, un droši vien arī 50% atlaide, kas spēkā tikai šonedēļ
Zini kas latviešos tracina- tik māk žēloties un sūkstīties,cik grūti. Bet reāli to vien dara kā muti tukši plāta. Vot uzliec,tad parunāsim,prātvēderis!
Un žēloties par krīzi un tamlīdzīgiem sūdiem parasti žēlojās tie, kas paši piedāvā šāda veida "ekonomijas", "superūberproduktu" un kārtējās "atlaides" uz jebkura veida produktu.
Ja būtu reāls rezultāts vai ekonomija, Jūs meklētu rokā paši ekonomētgribētāji, nevis otrādi.
Punkts.
Necenšos nevienu pierunāt,vien izbrīna cilvēku negācija ,ja pats to neizmanto.
Ja tā tēma būtu tāda tukša runa,tad Rīga satiksme neapspriestu ŪDEŅRAŽA TEHNOLOĢIJU IZMANTOŠANU RĪGAS SABIEDRISKAJĀ TRANSPORTĀ un arī tad to uzskatītu par zinātnisko fantastiku no visiem aspektiem.
[ Šo ziņu laboja santae2001, 11 Jul 2013, 20:19:47 ]
11 Jul 2013, 19:48:45 Niere rakstīja:
o, un droši vien arī 50% atlaide, kas spēkā tikai šonedēļ
Zini kas latviešos tracina- tik māk žēloties un sūkstīties,cik grūti. Bet reāli to vien dara kā muti tukši plāta. Vot uzliec,tad parunāsim,prātvēderis!
ar dusmām un bez argumentiem Tu neko nepārdosi.
mana skepse pamatojas uz to, ka esmu strādājis attiecīgā jomā un bijušais kolēģis Norvēģijā vadīja Jauno tehnoloģiju nodaļu. Bija viens no nedaudzajiem pasaulē, kas brauca ar tīru ūdeņradi (tāpat kā savulaik Švarcnegers).
taču tā arī ūdeņraža tehnoloģijas tālāk netika bīdītas, jo tas vairāk ir dārgs šiks kā brauciens "uz ūdens".
youtūbī atradīsi "Myth Busters" raidījumu, kur čaļi ieguva ūdeņradi no ūdens ar elektrolīzes palīdzību. taču ne tik, lai izkustinātu auto.
vārdu sakot, vai nu liec visus argumentus galdā, vai arī beidz čakarēt cilvjiem galvu ar suvu "putekļu sūcēju".
a to.... "zvani, tev nav izvēles...būsi mans vergs!"
11 Jul 2013, 20:20:51 kidd rakstīja:
man tikai jautājums - kur jūs to sistēmu mocim noslēpsiet? vai tā ir aļa "magnēti uz degvielas trubām" metode?
Tas čalis kurš šito figņu Latvijā izdomāja, tak normāli vārijās! Sakausēja kādus 10 magnētus smukā plastmasas ietvarā pa 30-50ls un vēl lika cilvēkiem braukt uz kaut kādu mistisko servisu uzstādīt pa 5ls... uz benzīna trubiņas Draugam bija blakus serviss, dienā pa 5-10 cilvēki bija. Neslikti tirgojot magnētiņus ne?
11 Jul 2013, 20:11:41 santae2001 rakstīja:
Necenšos nevienu pierunāt,vien izbrīna cilvēku negācija ,ja pats to neizmanto.
Ja tā tēma būtu tāda tukša runa,tad Rīga satiksme neapspriestu ŪDEŅRAŽA TEHNOLOĢIJU IZMANTOŠANU RĪGAS SABIEDRISKAJĀ TRANSPORTĀ un arī tad to uzskatītu par zinātnisko fantastiku no visiem aspektiem.
Rīgas Taksometru parks savos rīkos lej politetrafluoretilēna piedevu, kas dod "acīmredzamu" efektu - samazinās motora trokšņi un iespējams pat uzlabojas degvielas patēriņš.
tikai viņi nezina, ka piedevas izstrādātājs un patentētājs DuPont jau sen skaidri pateicis, ka piedeva nav paredzēta izmantošanai iekšdedzes motoros.
šie pat nenojauš, cik viņi zaudē no daudzu motoru resursa.
ar to gribēju teikt - tas, ka kāds kaut ko izmanto vai apsver izmantot, nenozīmē, ka tam būs rezultāts.
vienkāršs jautājums - auto ražotāji investē tehnoloģijās, kas dotu kaut procenta daļu degvielas ekonomijas. bet tad atnāk dažs un paziņo, ka būs, 5; 10 vai pat vairāk % ekonomija.
vai arī šajā gadījumā pie vainas sazvērestības teorijas?
attiecīgās piedevas ražotāji tādas saražojuši kaudzēm.
tas pats ar visu šo mūžīgā dzinēja radītāji - pie vainas esot naftas ieguvēju sazvērestība pret "bezmaksas" enerģiju.
11 Jul 2013, 20:11:41 santae2001 rakstīja:
Necenšos nevienu pierunāt,vien izbrīna cilvēku negācija ,ja pats to neizmanto.
Ja tā tēma būtu tāda tukša runa,tad Rīga satiksme neapspriestu ŪDEŅRAŽA TEHNOLOĢIJU IZMANTOŠANU RĪGAS SABIEDRISKAJĀ TRANSPORTĀ un arī tad to uzskatītu par zinātnisko fantastiku no visiem aspektiem.
un ko vinji ir nospriedushi? tiem supermagneetiem, starpcitu, arii maajaslapaa bij feika RD sat dep atsauksme, ka taa lieta darbojas un dod ahuuno ekonomiju
Nu jau arī salīdzināji! RD satiksmes autobuss 10 dienās nobrauc to, ko vidējais motobraucējs nobrauc sezonā.
Esmu dzirdējis ka ekonomija esot ap 3%. Ja vidējais patēriņš ir 5l/100 km nobraucot 3000km, es ieekonomēju 4,5 l. Lai atsistu iekārtas vērtību, droši vien man pietiks ar 20 sezonām.
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto!
Nedodot ručkā pie katras iespējas samazināsi patēriņu vismaz par 10-15%.
Paldies par uzmanību, lūdzu ieskaitīt manā kontā 10ls no katra par šo nenovērtējamo padomu
sazvērestības teoriju cienītājiem un mūžīgā dzinēja izstrādātājiem iesaku netā iepazīties ar tādu neordināru personību kā Tariel Kapanadze.
youtūbī demonstrē savu Teslas "bezdegvielas" ģeneratoru. izskatās ļoti pārliecinoši un šim ir vesels pielūdzēju pulks visā pasaulē.