Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Motociklu ķēdes (atjaun.)

AutorsZiņojums
Jorens
04. Aug 2014, 16:56#121

Kopš: 15. Apr 2009

Ziņojumi: 1531

Braucu ar: Cagiva Raptor 1000


11 Jul 2014, 14:51:38 Kikos rakstīja:
Sanāca pirkt gultņus Iun G kantorī, izrādās ša mējiem arī mo ķēdes ir parastās, gan ar o ringiem, pa ģesi. Manējam parastā bija 18eur, ar o ringiem gumijas 34 eur.
Kā tur ar kvalitāti, nav kads pircis, lietojis?


Ja domā I un A tad jap, viņi Tsubaki ķēdes tirgo

-----------------

Offline

bandugans
05. Aug 2014, 01:00#122

Kopš: 26. May 2014

Ziņojumi: 48

Braucu ar:

Nopirkšu nopietnu ķēdes izspiedēju - kniedētāju. ÷50 EUR
2deviņi216925

Offline

McX
05. Aug 2014, 02:24#123

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 469

Braucu ar:


05 Aug 2014, 01:00:54 bandugans rakstīja:
Nopirkšu nopietnu ķēdes izspiedēju - kniedētāju. ÷50 EUR
2deviņi216925


50 eur neka nopietna nav tas pac kas pa 20eur tik ar tipa brandu (nedzirdetu). Pusliuidz nopietniem cena sakas virs 100 un katrs toolis atsevishkji... pac tiko mekleju. leetie kniedetaji straadaa un luuks izspiedeejs...


[ Šo ziņu laboja McX, 05 Aug 2014, 02:28:08 ]

Offline

Chris
05. Aug 2014, 08:19#124

Kopš: 24. Aug 2009

Ziņojumi: 145

Braucu ar: R1


04 Aug 2014, 23:10:43 Bagars rakstīja:

04 Aug 2014, 16:27:12 Chris rakstīja:
Varbūt kāds var piedāvāt jaunu komplektu, ķēdi un abus zobratus Yamaha XT660 2004.g. par labu cenu.

Paldies jau iepriekš.

"par labu cenu" - cik tas ir? Cik jāpiemaksā pārdevējam?


Vienkārši par demokrātisku cenu, tā būs labāk?!
Tev ir ko piedāvāt?

Offline

piiters
20. Sep 2014, 14:47#125

Kopš: 02. May 2012

No: Piltene

Ziņojumi: 68

Braucu ar: šperru

kaadam nav 530. izmeera kjeede var buut lietota, vai vismaz dazi posmi. Vajadziigs diezgan steidzami riitdienas laikaa. Labpraat iegaadaatos

Offline

marchss
26. Nov 2015, 13:11#126

Kopš: 03. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Iž Jupiter

Vai kāds varētu aizdot ķēdes kniedētāju DID 525 ķēdes savienošanai?

Offline

QQlis
27. Nov 2015, 09:25#127

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=6772

-----------------

Offline

egis
30. Nov 2015, 22:22#128

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


26 Nov 2015, 13:11:12 marchss rakstīja:
Vai kāds varētu aizdot ķēdes kniedētāju DID 525 ķēdes savienošanai?


http://m-craft.lv/images/items/b4Z5J0VsG4n.jpg
http://images.ttcdn.co/media/i/product/220982-5...5e.jpeg?size=300

Offline

Dartagnan
04. Dec 2015, 23:27#129

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Nedaudz par manu ķēžu pieredzi
bez o ringu ķēdes (uz dažādām tenerēm) iela + grants + nedaudz mežs 6-8 t.km neatkarīgi no tā vai eļļo vai nē

Uz pegaso ar ķēdes eļļotāju un parastu 75w90 transmisijas eļļu:
DiD VX2 520 viena 26t.km, viena 28t.km, viena 100km līdz pirmajai mazgāšanai
DiD ZVM-X 520 20 t.km (dārgāka un nogāja mazāk)

Starp citu uz DiD ķēdes iepakojuma ir rakstīts ka jāeļļo ar transmisijas eļļu, kas atbilst GL5

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 04 Dec 2015, 23:27:49 ]



-----------------

Offline

kaarlis
05. Dec 2015, 00:31#130

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Tā kā sievas mocis ir manā parkā padsmitais un vienīgais kam ir vaļēja ķēde, lai neķēpātos ar ķēdes mazgāšanu un eļļosanu, uzstādiju automātisko eļļotāju, šķiet scot oiler vai kaut ko tādu. Jau divas sezonas nav bijusi vajadzība pat ķēdi piespriegot. It kā reklāmas sūds, taču izskatās ka darbojās... Vienīgi pagaidām neprotu atšifrēt kas tā ir par eļļu un kāda alternatīva iespējama oriģināli dārgajam produktam
Ak jā, kādi 10 tk km laikam jau ir nobraukušies. Tiesa gan pa asvaltu.

[ Šo ziņu laboja kaarlis, 05 Dec 2015, 00:32:48 ]



-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

Dartagnan
07. Dec 2015, 21:53#131

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

scot oiler piedāvā savu kosmosa dārgo eļļu, bet kā jau rakstīju uz DID x ringu ķēdes iepakojuma ir rakstīts ka jāeļļo ar eļļu kas atbilst GL5 standartam, un šim standartam atbilst lielākā daļa transmisijas eļļas. Ar tādām arī eļļoju un uzskatu ka nobraucu diezgan daudz ņemot vērā ka tā ir 520ā ķēde un mocis ir viencilindra 660cc.
Vispār priekšroku dodu tām kas paredzētas LSD reduktoriem jo ir daudz biezākas. Pa 50t.km būs apmēram 0.4 litri notērēti

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 07 Dec 2015, 21:55:32 ]



-----------------

Offline

jurics
07. Dec 2015, 22:25#132

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Vasaras beigās arī uzstādīju automātisko eļļotāju, lai gan daži speci mēģināja atrunāt- mocis, riepas, diski un reizēm pats būšot regulāri nopļūtīti ar eļļu utt. Labi, ka nepaklausīju- ja pareizi noregulē un uzstāda neko nemet, ķēde ir vislaik viegli mitra un tikai nedaudz apkārt reizēm jāapslauka ar salveti. Pagaidām lietoju TUTORO orģinālo eļļu,kas bija līdz komplektā, nobraukti jau kādi trīs tūkstoši km un iztērēti labi ja 50 grami Kad beigsies šī eļļa varēs paeksperimentēt ar citām, kaut vai to pašu transmisijas minerālo SAE80W90, kas derot vislabāk. Ko vēl atceros, ir tas, ka ražotājs instrukcijā brīdināja lai neizmanto automātiskās tramisijas eļļas, tas varot sačakarēt ringus

Offline

Dartagnan
08. Dec 2015, 00:11#133

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man arī ir tutoro, tikai manuālais. OE adata nodila pēc apmēram 30t.km + tai adatai ir tāds mīnus ka pēc mazgāšanas ar augstspiediena mazgātāju vai braukšanas pa bezceļu to adatu noloka un viņa eļļo kaut kur ne tur.
Uzlocīju galu, pareizāk kādus 20cm, no kapara bremžu trubiņas, ko piekniedēju pie dakšas. Tagad po visi zari vai augstspiediena mazgāšana, kā arī ja aizsērē ar dubļiem un neeļļo tad iztīrīt daudz vienkāršāk - vienkārši pabaksti ar kaut ko, kaut vai zariņu

-----------------

Offline

kaarlis
08. Dec 2015, 00:27#134

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Varbūt kāds var padalīties reālā pieredzē? Eļļošanas sistēmu ražotāji mēdz apgalvot ka ķēde kalpojot pat 7 reiz ilgāk. Vai tas kaut tuvu varētu atbilst patiesībai? Es eļļotāju sievas mocim uzstādiju tenku un slinkuma pēc. Pašam ķēde slēgtā apvalkā un pie 80 tk km vēl braucu ar dzimtajiem zobratiem. Ķēde gan jau mainīta. Tīri ziņkārība...
Par eļļām: Tā kas nāk ridžinālī līdzi skotoilerim ne visai atgādina klasisku transmisijas eļļu. Varbūt tur tomēr ir kāda fīča?

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

Archy96
08. Dec 2015, 01:50#135

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


08 Dec 2015, 00:27:22 kaarlis rakstīja:
Varbūt kāds var padalīties reālā pieredzē? Eļļošanas sistēmu ražotāji mēdz apgalvot ka ķēde kalpojot pat 7 reiz ilgāk. Vai tas kaut tuvu varētu atbilst patiesībai? Es eļļotāju sievas mocim uzstādiju tenku un slinkuma pēc. Pašam ķēde slēgtā apvalkā un pie 80 tk km vēl braucu ar dzimtajiem zobratiem. Ķēde gan jau mainīta. Tīri ziņkārība...
Par eļļām: Tā kas nāk ridžinālī līdzi skotoilerim ne visai atgādina klasisku transmisijas eļļu. Varbūt tur tomēr ir kāda fīča?


Kā ir iespējams nobraukt 80000 ar vieniem zobratiem

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kaarlis
08. Dec 2015, 08:14#136

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Mazliet sameloju, priekšējais zobrats mainīts. Aizmugurējais stāv no dzimšanas. Un tur nav milzīgam izbrīnam vieta. Ja dubļi netiek klāt viņam nav iemesla dilt.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

jurics
08. Dec 2015, 08:54#137

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT


08 Dec 2015, 00:27:22 kaarlis rakstīja:
Varbūt kāds var padalīties reālā pieredzē? Eļļošanas sistēmu ražotāji mēdz apgalvot ka ķēde kalpojot pat 7 reiz ilgāk. Vai tas kaut tuvu varētu atbilst patiesībai? Es eļļotāju sievas mocim uzstādiju tenku un slinkuma pēc. Pašam ķēde slēgtā apvalkā un pie 80 tk km vēl braucu ar dzimtajiem zobratiem. Ķēde gan jau mainīta. Tīri ziņkārība...
Par eļļām: Tā kas nāk ridžinālī līdzi skotoilerim ne visai atgādina klasisku transmisijas eļļu. Varbūt tur tomēr ir kāda fīča?

Tādiem nobraukumiem ringotajām ķēdēm gan neticu. Varbūt ideālos apstākļos-braucot tikai sausā laikā, neraustot ručku var panākt Par eļļām -Tutoro apgalvo, ka viņējā esot ar kaut kādām piedevām, kas saudzē ķēdi. Vēl interesanti, ka eļļas pieejamas divu veidu-virs plus 20 un zemākām temperatūrām otra veida. Scottoileram laikam tas pats. Googlē var atrast viskozitātes skaitļus/temperatūras diagrammās-līknēs dažādām eļļām, tad arī skaidrs kāpēc tā

Offline

mexa
08. Dec 2015, 09:20#138

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nu ja ižam uzlikt ne iža ķēdi ar daudz lielāku resursu pēc stiepes(mazak stiepjas, mazāk slogo zobratu) tad kapēc ne ja ir slēgts un eļļots.. kaut nu hz...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

sandors
08. Dec 2015, 10:03#139

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 642

Braucu ar: auto-moto-velo


08 Dec 2015, 08:54:01 jurics rakstīja:
Tādiem nobraukumiem ringotajām ķēdēm gan neticu.


Jā 80k protams ir daudz....
Bet sev sezonas beigās liku lielāku zobratu, un sakrā ar šo pasākumu nomainīju abus zobratus un ķēdi. Pamērīju kēdes izstiepumu. Ja standarts ir 317.5∼318.2 mm un Service Limit: 323 mm , tad man ķēde bija ~319 mm, priekšējais zobrats nomaiņai, pakalējais labā stāvklī. Nobraukts ~ 20000 , eļloju regulāri, aptuveni reizi ~500 km, mazgāju reti ~4 x sezonā.
Mocis 600cc, tiek arī ručkā dots. Pamatā pilsēta, sausā /slapjā laikā un mazliet zemes ceļi.
Tiesa gan grūti pateikt kādā stāvoklī ir rullīši, uz aci izskatās OK.

[ Šo ziņu laboja sandors, 08 Dec 2015, 10:05:28 ]

Offline

kaarlis
08. Dec 2015, 11:53#140

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Ķēdes lieku lētučus- CZ. Padsmit eiro uz padsmit tk km. Kā spriegotājs līdz galam tā mainu neiedziļinoties milimetros. Iespējams, kāda labāka ražotāja izstrādājums kalpotu ilgāk. Zobrats gan dzimtais. Tīri intereses pēc būs ziemas garumā jāatskrūvē un jāpaskatās. Varbūt jau ir zobi kā asakas.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline