Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: KTM LC4 620/640
Autors | Ziņojums |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Šodien bija brīvs vakars, tā nu es ar savu draugu alēnu nopestīju nost magnētu un atvēru vaļā karteri. Sajāti ir tikai 2 zobrati, bet pēc mērfija likuma - tālākie. Ko darīt? Kā lai izjauc kārbu lai pēc tam var salikt apakaļ? | Offline | | |
lupinu21 | | Kopš: 19. Dec 2011
Ziņojumi: 128
Braucu ar: KTM&BMW.
|
23 Jun 2012, 00:31:58 semjonoff rakstīja:
Šodien bija brīvs vakars, tā nu es ar savu draugu alēnu nopestīju nost magnētu un atvēru vaļā karteri. Sajāti ir tikai 2 zobrati, bet pēc mērfija likuma - tālākie. Ko darīt? Kā lai izjauc kārbu lai pēc tam var salikt apakaļ?
tĀLĀK PAR MAGNĒTU NEJAUCU ,BET VECAIS MAGNĒTS JA VAJAG ,VAI BUNDULIS APKĀRT.TAD pm
----------------- GO HOME OR GO HARD | Offline | | |
tarinsch-s | | Kopš: 03. Dec 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 323
Braucu ar: honda AFRICA TWIN.-CRF 450-CR250
|
21 Jun 2012, 20:35:37 lupinu21 rakstīja:
19 Jun 2012, 23:25:39 tarinsch-s rakstīja:
Man jau ir cilindrs
ja nav noslēpums cik tad maksāja? 600ls
| Offline | | |
|
Superman | | Kopš: 30. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO
| Vai ir kāda prioritāte izskatāma, izvēloties antifrīzu konkrētajam motoram 640 LC4? | Offline | | |
lupinu21 | | Kopš: 19. Dec 2011
Ziņojumi: 128
Braucu ar: KTM&BMW.
| FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.
Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu
----------------- GO HOME OR GO HARD | Offline | | |
Superman | | Kopš: 30. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO
|
27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.
Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu
Jāpajautā būs kāds ražotājs | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
27 Jun 2012, 14:53:14 Superman rakstīja:
27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.
Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu
Jāpajautā būs kāds ražotājs
Ta labi' nav tas mociklets kā jēla ola, ir bijusi čupa ar KTM un vēl joprojām ir 3ģimenes apgādībā un nevienam nav meklēts/liets uberspeciāls dzesēšanas šķidrums un dzīvo vēl šo'balt'dien bez jebkādām sistēmas problēmām.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Superman | | Kopš: 30. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 36
Braucu ar: KTM 640 SUPERMOTO
|
27 Jun 2012, 15:54:36 endurists rakstīja:
27 Jun 2012, 14:53:14 Superman rakstīja:
27 Jun 2012, 13:27:25 lupinu21 rakstīja:
FOR THE COOLING SYSTEM, USE ONLY HIGH-GRADE ANTIFREEZER (SHELL ADVANCE
COOLANT). USING LOWERGRADE ANTIFREEZE AGENTS, CAN CAUSE CORROSION AND
COOLANT FOAMING.
Pats lēju oranžu dzesēšanas šķidrumu
Jāpajautā būs kāds ražotājs
Ta labi' nav tas mociklets kā jēla ola, ir bijusi čupa ar KTM un vēl joprojām ir 3ģimenes apgādībā un nevienam nav meklēts/liets uberspeciāls dzesēšanas šķidrums un dzīvo vēl šo'balt'dien bez jebkādām sistēmas problēmām.
Man jau arī tā šķiet, bet nu neesmu iepriekš saskāries ar magnija sakausējumu | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
|
27 Jun 2012, 22:17:58 Superman rakstīja:
Man jau arī tā šķiet, bet nu neesmu iepriekš saskāries ar magnija sakausējumu
Navjau kosmiskās tehnoloģijas - pat žopīša motorā bija daļas no magnija sakausējuma | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Vajag uzzināt gultņa nummuru. Tas kas man pajuka. Lauskas nesakarīgas, nekādus uzrakstus neatradu | Offline | | |
robertoblack | | Kopš: 26. Jul 2009
Ziņojumi: 67
Braucu ar:
| Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads
Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
robertoblack | | Kopš: 26. Jul 2009
Ziņojumi: 67
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads
Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?
Nu par ko te tu vispār var būt runa ???
Skaidrs, ka gredzenus ielikt ir grūti. Vajag veiklas rokas un/vai speciālu tooli(ko nekad neesmu izmantojis).
Jā nemākulīgi liekot var arī to eļļas gredzenu salauzt.
Nu teikšu tā, ka pērc JAUNUS eļļas gredzenu vai visu komplektu un viss.
-----------------
| Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:
09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads
Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?
To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Un pēc tam rodas maldīgs iespaids ka ktm ir baigi neuzticami. Tikai neviens neņem vērā to ka pirms ktm nobrūk, tam klāt ir ķērušies vietējie kaktu amatnieki
p.s. labi ka ar fleksi neuztaisīji dziļākas rievas eļļas gredzenam
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
robertoblack | | Kopš: 26. Jul 2009
Ziņojumi: 67
Braucu ar:
|
09 Jul 2012, 18:01:14 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:
09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads
Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?
To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.
Paldies par konstruktīvo kritiku,savu kļūdu sapratu esu sačakarējis eļļas gredzenu, ielikšu jaunu,nav problēmu
.pirms rakstiju savu stāstu nevarēju sazvanīt woowa Māri, tāpēc ierakstiju šeit,vēlāk Māris to pašu pateica ko jūs,tas ka eļļas gredzena gofrai nevis jāsaskaras ar galiem bet jāparklājas un stipri jasaspiežas!
Visiem paldies un peace! | Offline | | |
UDT | | Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
09 Jul 2012, 18:34:41 robertoblack rakstīja:
09 Jul 2012, 18:01:14 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 14:39:18 robertoblack rakstīja:
09 Jul 2012, 13:38:03 UDT rakstīja:
09 Jul 2012, 12:59:07 robertoblack rakstīja:
Nu tāda situācija,uzliku atjaunoto woow motora cilindru,standarta izmērs,Wosner virzuli ar visiem gredzeniem no MaxMotors ari standarta,jaunas visas blīves,vārstu sēžas pieslīpētas,saliku pieregulēju vārstu atstarpes pēc manuāļa,piešķīlu,pieleca,pa izpūtēju sāk gāzties balti dūmi kā lokomotīve,eļļu dzen,domāju gredzeni jauni piedils,darbinu uz vietas braukt ar tādu bail,motors uzsilst pat dzeses šķidruma lampiņa iedegas un ventilators ar dzesē,ik palaikam pačekoju eļļas līmeni un pieleju eļļu,kādus 300ml jau iegāzu bet bez izmaiņām,ogres ktm sērvī saka jaturpina darbināt,kādas 30min darbināju!?
Ko teiksiet,varbūt kaut ko esmu palaidis garām
Mocis kTm 640 adventure R 1999 gads
Es domaaju ka nav taa jaabuut, esmu kaadus paaris cilindrus/virzuljus mainiijis krosaciem nekas taads nav noveerots. Varbuut elljas gredzenu nepareizi ieliki?
eļļas gredzenu nepareizi nevar ielikt,tas gredzens sastāv no trijām daļām,divi plāni gradzeni un pavidu tiem tāda gofrēts jostveidīgs gredzens,vienīgi to gofrēto es saisinājujo nelīda cilindrā iekšā.varbūt uzlikt no vecā cilindra eļļas gredzenu?
To gofreeto ir jaaliek taa lai tie galinji tikai saskaras, jaaskataas lai tie nepaarklaajas. Tas ir svariigi. Ja tu saki ka vinju saiisinaaji domaaju ka taa arii buus taa vaina.
Paldies par konstruktīvo kritiku,savu kļūdu sapratu esu sačakarējis eļļas gredzenu, ielikšu jaunu,nav problēmu
.pirms rakstiju savu stāstu nevarēju sazvanīt woowa Māri, tāpēc ierakstiju šeit,vēlāk Māris to pašu pateica ko jūs,tas ka eļļas gredzena gofrai nevis jāsaskaras ar galiem bet jāparklājas un stipri jasaspiežas!
Visiem paldies un peace!
Es nezinu gan vai taa buus pareizi par to gofru - katraa zinjaa RMZ gan KXF manuaaljos ir speciaali rakstiits un bildees uzziimeets ka gofras galiem jaasaskaras un ja tie paarklaajas tas ir nepareizi. Man ir LC4 manuaalis bet tur par to vispaar nekas nav teikts. Varbuut ieej pie Sergja un paprasi tam servisa dzekam. Nu varbuut KTM LC4 ir savaadaak bet neticas.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
hla | | Kopš: 22. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 296
Braucu ar: KTM 950 SE R
| eu, eu, eu! a kaadu ta elju ta ieleeji? to Motorex 20W60? "opiishiem" taa neder....paarbaudiic! tas nekas, ka uz pudeles KTM Racing... | Offline | | |
lockhead | | Kopš: 26. Aug 2009
Ziņojumi: 738
Braucu ar: KTM Adventure 990
| Izbeidziet citēt palagus, ibiomaķ!!! | Offline | | |
|
|