Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests
Autors | Ziņojums |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 13:09:13 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.
100% piekrītu, cik ir bijuši dīzeļi, tik arī ir bijušas problēmas, ar benzīnniekiem - nekad.
Un ne jau tikai ziemā... | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu bet pieejam lietai no cita rakursa, nevajag sagāzēt Huidaj Getz 1.3, bet gan vismaz 3L, tad tur rodas jēga no tā pasākuma. Zinu pāris gāzētājus, kas nobraukuši pāri pa 200K km un ar motoru viss labi, tik jāveic regulāras apkopes, kā jau ierasts. Piemēram, es ar savu privāto auto nekad neesmu nobraucis tik daudz km, lai būtu jāsatruacas par motora kapiem no gāzes, es to motoru ātrāk gan nokauju dēļ pārslodzes trasē.
Lai nepārprastu, es ar saviem personīgajiem auto kopumā neesmu tik daudz km nobraucis, mazi attālumi un sezonālas nozīmes transports.[ Šo ziņu laboja soulfreak, 14 Jan 2014, 13:38:39 ] | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 13:12:17 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts?
Ar vismaz 500 € rēķinies
Bet Tev vajag pašam apskatīt @ geste.lv
Piezvani, izrunā, kādus luxus gribi / vari. Varianti daudz no: saliec pats 2 vadiņus līdz sIfona aplikācijai, kas konsultējoties ar vietējo meteostaciju izrēķinās cik dūšīgi jāsilda
Un ir jau pieejams vairāk nekā viens izmērs....
Bez tam uzstādīšanā ir daudz variāciju....
Vojādžerim ieliku 4 kW, bet laikam tomēr vajadzēja 5 kW
Man pa 1/2 stundu piesilda ~ 50 grādus.
T.i., ja ir - 20, tad pēc 1/2 stundas (1/2 litra dd) ir +30 motorā.
Man silda arī salonu
Kaut kur lasiju, ka nekas tā nečakarē motoru, kā aukstais starts. Vojādžerim tādi ir bijuši vien pāris
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
|
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Es savam krosiķim xc70 ieliku CALIX dzeses sķidruma un papildus salona elektriskos hiiterus, un izrāvu drošekli oem soļķa prehiiterim.
Lieki piebilst esmu starā, galvenais tikai vakarā neaizmirst iespraust štekeri. DD patēriņš ziema / vasara gandrīz vienāds ieskaitot pat milzīgo mīnusu laiku. Vienīgi lielajos mīnusos pa pilsētu ļurkajoties kļūst vēsi salonā
Webasto sistēma laba tiem kuri dzīvo dzīvoklī resp nav iespēju piestiept vadiņu. plus arī tas ka baigi efektīva, ātri silda, ja nenožmiedzas ar jaudu. | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 23. Mar 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 786
Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition
|
14 Jan 2014, 13:36:20 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 13:09:13 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.
100% piekrītu, cik ir bijuši dīzeļi, tik arī ir bijušas problēmas, ar benzīnniekiem - nekad.
Un ne jau tikai ziemā...
Beķis pilnīgs, tok esi braucis ar izvarotu tehniku. Pats esmu nobraucis divas CDI nullītes, vienu 160tkm otru 185tkm, aķis ne reizi nabija mainīts jebkuros mīnusos leca. Ja salīdzina B un D vienāda tilpuma, tad varu pateikt, ka D velk labāk un B var iet D | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 14:18:04 kba-pro rakstīja:
Es savam krosiķim xc70 ieliku CALIX dzeses sķidruma un papildus salona elektriskos hiiterus, un izrāvu drošekli oem soļķa prehiiterim.
Lieki piebilst esmu starā, galvenais tikai vakarā neaizmirst iespraust štekeri. DD patēriņš ziema / vasara gandrīz vienāds ieskaitot pat milzīgo mīnusu laiku. Vienīgi lielajos mīnusos pa pilsētu ļurkajoties kļūst vēsi salonā
Webasto sistēma laba tiem kuri dzīvo dzīvoklī resp nav iespēju piestiept vadiņu. plus arī tas ka baigi efektīva, ātri silda, ja nenožmiedzas ar jaudu.
Man līdzīgi
Pats (vojādžers ir "sievas" arī braucu ar krossiķi, kam iekšā "LOLVO orģinālā", kas īstenībā Calix.
Elektriskā sys ir lētakā, gan uzstādot gan lietojot.
Ja vēl varētu pierunāt savu biroja landlordu, lai ierīko štepeli pie biroja, būtu laime pilnīga
Pirms pāris gadiem bija smieklīgi tie megamax aukstie rīti. Es savu krossiķi piešķilu tāpat kā vasarā - ne sildīšanas, ne auksta motora klaboņas. Blakus kaimiņš savu vāģi zāģēzāģē, beigās ar tādu dūmu mākuli un motora dzeni tomēr pierūcās...
Nākošajā rītā man tas pac - 0 problem, tikai vēl kaimiņa ļerkata jāievelk [ Šo ziņu laboja Niksons, 14 Jan 2014, 14:38:09 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 14:24:09 shuttle rakstīja:
14 Jan 2014, 13:36:20 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 13:09:13 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.
100% piekrītu, cik ir bijuši dīzeļi, tik arī ir bijušas problēmas, ar benzīnniekiem - nekad.
Un ne jau tikai ziemā...
Beķis pilnīgs, tok esi braucis ar izvarotu tehniku. Pats esmu nobraucis divas CDI nullītes, vienu 160tkm otru 185tkm, aķis ne reizi nabija mainīts jebkuros mīnusos leca. Ja salīdzina B un D vienāda tilpuma, tad varu pateikt, ka D velk labāk un B var iet D
Iespējams ka tehnika nebija tā labākā, bet tādās miskastēs naudu ieguldīt būtu bezjēdzīgi. Degvielas filtrs, kvēlsveces tika mainītas. Starteris tika atjaunots, nemaz nerunājot par aķi. Problēmas tāpat bija. Vienkārši lielos mīnusos motors nevarēja pagriezt sabiezējušo eļļu, lai gan eļļa bija normāla pussintētika.
D ir D un B ir B, D ir grieze, B ir jauda. Tur kur D jau sāk nogurt, tur B tikai sāk ieskrieties. Un D ir turbo, kas sajūtās ir daudz savādāks nekā atmosfēriskais B.
Dīzeļu mīlētājiem... [ Šo ziņu laboja screwy, 14 Jan 2014, 14:44:34 ] | Offline | | |
shuttle | | Kopš: 23. Mar 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 786
Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition
|
14 Jan 2014, 14:37:58 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 14:24:09 shuttle rakstīja:
14 Jan 2014, 13:36:20 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 13:09:13 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.
100% piekrītu, cik ir bijuši dīzeļi, tik arī ir bijušas problēmas, ar benzīnniekiem - nekad.
Un ne jau tikai ziemā...
Beķis pilnīgs, tok esi braucis ar izvarotu tehniku. Pats esmu nobraucis divas CDI nullītes, vienu 160tkm otru 185tkm, aķis ne reizi nabija mainīts jebkuros mīnusos leca. Ja salīdzina B un D vienāda tilpuma, tad varu pateikt, ka D velk labāk un B var iet D
Iespējams ka tehnika nebija tā labākā, bet tādās miskastēs naudu ieguldīt būtu bezjēdzīgi. Degvielas filtrs, kvēlsveces tika mainītas. Starteris tika atjaunots, nemaz nerunājot par aķi. Problēmas tāpat bija. Vienkārši lielos mīnusos motors nevarēja pagriezt sabiezējušo eļļu, lai gan eļļa bija normāla pussintētika.
D ir D un B ir B, D ir grieze, B ir jauda. Tur kur D jau sāk nogurt, tur B tikai sāk ieskrieties. Un D ir turbo, kas sajūtās ir daudz savādāks nekā atmosfēriskais B.
toč lūznis tev trāpijies!
D nepagurst tici man | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Jan 2014, 13:45:51 Niksons rakstīja:
14 Jan 2014, 13:12:17 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts?
Ar vismaz 500 € rēķinies
Bet Tev vajag pašam apskatīt @ geste.lv
Piezvani, izrunā, kādus luxus gribi / vari. Varianti daudz no: saliec pats 2 vadiņus līdz sIfona aplikācijai, kas konsultējoties ar vietējo meteostaciju izrēķinās cik dūšīgi jāsilda
Un ir jau pieejams vairāk nekā viens izmērs....
Bez tam uzstādīšanā ir daudz variāciju....
Vojādžerim ieliku 4 kW, bet laikam tomēr vajadzēja 5 kW
Man pa 1/2 stundu piesilda ~ 50 grādus.
T.i., ja ir - 20, tad pēc 1/2 stundas (1/2 litra dd) ir +30 motorā.
Man silda arī salonu
Kaut kur lasiju, ka nekas tā nečakarē motoru, kā aukstais starts. Vojādžerim tādi ir bijuši vien pāris
Paldies par info
14 Jan 2014, 14:18:04 kba-pro rakstīja:
Webasto sistēma laba tiem kuri dzīvo dzīvoklī resp nav iespēju piestiept vadiņu. plus arī tas ka baigi efektīva, ātri silda, ja nenožmiedzas ar jaudu.
Un kāda sistēma ir tiem, kam mašīna stāv pie mājas?
Sorry, protams, par tik stulbiem jautājumiem, vnk izlasīju Niksona neviltoto prieku par siltu mašīnu no rītiem un pavilkos no šīs domas, jo riebjas kāpt aukstā mašīnā no rītiem, bet nepatīk pie -20 ar plikām kājām halātā iet ārā mašīnu iedarbināt. | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Jan 2014, 14:46:29 shuttle rakstīja:
14 Jan 2014, 14:37:58 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 14:24:09 shuttle rakstīja:
14 Jan 2014, 13:36:20 screwy rakstīja:
14 Jan 2014, 13:09:13 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:36:32 Bagars rakstīja:
14 Jan 2014, 11:27:35 screwy rakstīja:
Ar dīzeļiem ziemā vispār nav aršana, benzīns+gāze= nekas labāks par to nav izgudrots
Ir bijuši divi dīzeļi, abus pie -25 jāvalkā aiz štropes 5 minūtes, kamēr parādās kāda dzīvība. Uzsilst labi ja pēc 15 minūtēm...
Pilnīgas muļķības!
Nu jā... sorre... vismaz vienai rokai jābūt labajai.
Ļoti argumentēts viedoklis
Pievienojos benzīna faniem, nekad nav bijis neviens dīzelis, tikai benzīnieki un šī brīža mašīna ir benzīns/gāze. Nekad ziemā problēmas nav bijušas ar piedarbināšanu, ja neskaita, ka aķi mēdz izbeigties pēc daudzu gadu lietošanas.
Bračka brauc ar dīzeļiem, viņam mūžīgi ir problēmas, mūžīgi ar zobu sāpēm gaida lielos mīnusus, lai gan aķus viņš biežāk ir pircis, nekā es riepas.
Par patēriņu runnājot, CRV patēriņš ziemā pamatīgi uzkāpj. Ja vasarā kopmpis vidēji 10-11 rāda, tad ziemā pat līdz 15-16, kad sākās riktīgs dubaks un sniegs.
100% piekrītu, cik ir bijuši dīzeļi, tik arī ir bijušas problēmas, ar benzīnniekiem - nekad.
Un ne jau tikai ziemā...
Beķis pilnīgs, tok esi braucis ar izvarotu tehniku. Pats esmu nobraucis divas CDI nullītes, vienu 160tkm otru 185tkm, aķis ne reizi nabija mainīts jebkuros mīnusos leca. Ja salīdzina B un D vienāda tilpuma, tad varu pateikt, ka D velk labāk un B var iet D
Iespējams ka tehnika nebija tā labākā, bet tādās miskastēs naudu ieguldīt būtu bezjēdzīgi. Degvielas filtrs, kvēlsveces tika mainītas. Starteris tika atjaunots, nemaz nerunājot par aķi. Problēmas tāpat bija. Vienkārši lielos mīnusos motors nevarēja pagriezt sabiezējušo eļļu, lai gan eļļa bija normāla pussintētika.
D ir D un B ir B, D ir grieze, B ir jauda. Tur kur D jau sāk nogurt, tur B tikai sāk ieskrieties. Un D ir turbo, kas sajūtās ir daudz savādāks nekā atmosfēriskais B.
toč lūznis tev trāpijies!
D nepagurst tici man
Protams, dīzelim grieze patīkamāka. Ja salīdzina tos pašus CRV benzīnu un dīzeli, tad dīzelis ceļ labāk, bet sūdi tādi, ka iepriekš nebija dīzelis automāts.
Kā arī, salīdzinot izdevumus, CRV dīzelis jau saknē jauns maksā pa 5k dārgāk, nekā benzīns un pēc tam izdevumi lielāki un, diemžēl, arī problēmas lielākas. Ja ieliek labu gāzes iekārtu, tad vairs neredzu jēgu tam dīzelim.
P.S. nebraucu 200k gadā, bet aptuveni 20k. | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 15:10:43 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 13:45:51 Niksons rakstīja:
14 Jan 2014, 13:12:17 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts?
Ar vismaz 500 € rēķinies
Bet Tev vajag pašam apskatīt @ geste.lv
Piezvani, izrunā, kādus luxus gribi / vari. Varianti daudz no: saliec pats 2 vadiņus līdz sIfona aplikācijai, kas konsultējoties ar vietējo meteostaciju izrēķinās cik dūšīgi jāsilda
Un ir jau pieejams vairāk nekā viens izmērs....
Bez tam uzstādīšanā ir daudz variāciju....
Vojādžerim ieliku 4 kW, bet laikam tomēr vajadzēja 5 kW
Man pa 1/2 stundu piesilda ~ 50 grādus.
T.i., ja ir - 20, tad pēc 1/2 stundas (1/2 litra dd) ir +30 motorā.
Man silda arī salonu
Kaut kur lasiju, ka nekas tā nečakarē motoru, kā aukstais starts. Vojādžerim tādi ir bijuši vien pāris
Paldies par info
14 Jan 2014, 14:18:04 kba-pro rakstīja:
Webasto sistēma laba tiem kuri dzīvo dzīvoklī resp nav iespēju piestiept vadiņu. plus arī tas ka baigi efektīva, ātri silda, ja nenožmiedzas ar jaudu.
Un kāda sistēma ir tiem, kam mašīna stāv pie mājas?
Sorry, protams, par tik stulbiem jautājumiem, vnk izlasīju Niksona neviltoto prieku par siltu mašīnu no rītiem un pavilkos no šīs domas, jo riebjas kāpt aukstā mašīnā no rītiem, bet nepatīk pie -20 ar plikām kājām halātā iet ārā mašīnu iedarbināt.
te piemērs
Man @ volvo ir Calix - zviedrs, nopirku mašīnu ar to.
Tas ir 500 W sildītājs, kurš ir ielikts kādā mīkstajā, resnajā dzeses sistēmas trubā.
Man ir caur programmējamo taimerīti, tip šādu:
un atsevišķi izdalītu vadu, kuru sargā arī strāvas NOPLŪDES automāts. (parastie ir tikai īssavienojuma automāti)
Apm. 2 (aukstā laikā - 4) stundas pirms izbraukšanas taimerītis saslēdzas un viss notiekas.
2 st ir 1kW, jebšu ~ 0,15 €
Par tādu naudu vari nopirkt vien 100 gramus degvielas...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 15:13:06 Bagars rakstīja:
Webasto = laba lieta, Calix arī...
Bet tā kā man nav ne viena un ne otra, tad atliek tikai 2 kuslās roķeles... Benzīnnieks, protams, ir forši, bet nu jau vairāk kā 20gadus ikdienā lietoju dīzeļus un nedomāju ka tas būtu slikti. K-kā tā ir sanācis, ka pastāvīgā lietošanā ir pilngadīgi, ar vairāk par 300k noskrējušiem km. Un varat neticēt, bet nepiešķīlis esmu tik 1x, pie -33, kad auto bij nedēļu nostāvējis. Tad arī pietika prāta nemocīt, pagaidīt pāris dienas un pie -15 bez grūtībām piešķilt.
Dīzelis pēc savas būtības ir vienkāršs kā gumijas zābaks. Vien jāievēro daži nosacījumi:
1. pareizs spiediens cilindros
2. tīra un pareizi strādājoša barošanas sistēma
3. dzīvas kvēlsveces
4. lubrikants, atbilstošs sezonai (0w..., 5w... )
5. degviela, atbilstoša sezonai
6. uzlādēts, atbilstošas starta strāvas (ne ietilpības) akumulators
7. un 2 kuslas roķeles, kas to izdara
Un jebkurš dīzelis rūks
P.S. "aukstais starts" ir arī pie +25c. Jebkurš starts ir kaitīgs dzinējam, ja eļļa ir notecējusi karterī un sistēmā nav spiediena
"normāla pussintētika" nenozīmē "atbilstoša".
Diesel
0W40 es pat domās neatļautos ieliet 20 gadus vecā motorā (kaut vai ziemā), ja negribētu pēc tam mainīt visus blīvslēgus gar kuriem viņa sāks suloties ārā.
Spiediens cilindros jau nav tik viegli uzlabojama lieta, ja nav vēlme īpaši tērēties. Pārējam visam es piekristu. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Niksons,
man hameleons un tarantuļi pieslēgti šādam taimerim. baigā štelle - kustoņiem vismaz diena (gaisma/siltums) sākas un beidzas precīzi pēc astronomiskiem cikliem. | Offline | | |
Marko | | Kopš: 06. Apr 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 1376
Braucu ar: Honda CBR 600 2007; Volvo XC90 2012; Can Am Outlander 500 2010.
|
14 Jan 2014, 15:25:36 Niksons rakstīja:
te piemērs
Man @ volvo ir Calix - zviedrs, nopirku mašīnu ar to.
Tas ir 500 W sildītājs, kurš ir ielikts kādā mīkstajā, resnajā dzeses sistēmas trubā.
Man ir caur programmējamo taimerīti, tip šādu:
un atsevišķi izdalītu vadu, kuru sargā arī strāvas NOPLŪDES automāts. (parastie ir tikai īssavienojuma automāti)
Apm. 2 (aukstā laikā - 4) stundas pirms izbraukšanas taimerītis saslēdzas un viss notiekas.
2 st ir 1kW, jebšu ~ 0,15 €
Par tādu naudu vari nopirkt vien 100 gramus degvielas...
Ok, paldies, būs jāpainteresējas pie šiem [ Šo ziņu laboja Marko, 14 Jan 2014, 15:33:09 ] | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 15:32:30 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 15:25:36 Niksons rakstīja:
te piemērs
Man @ volvo ir Calix - zviedrs, nopirku mašīnu ar to.
Tas ir 500 W sildītājs, kurš ir ielikts kādā mīkstajā, resnajā dzeses sistēmas trubā.
Man ir caur programmējamo taimerīti, tip šādu:
un atsevišķi izdalītu vadu, kuru sargā arī strāvas NOPLŪDES automāts. (parastie ir tikai īssavienojuma automāti)
Apm. 2 (aukstā laikā - 4) stundas pirms izbraukšanas taimerītis saslēdzas un viss notiekas.
2 st ir 1kW, jebšu ~ 0,15 €
Par tādu naudu vari nopirkt vien 100 gramus degvielas...
Ok, paldies, būs jāpainteresējas pie šiem
Paskat PM
Piemērs bija tikai par pirmajiem, kas ienāca prātā
Tagad atcerējos, ka Calix, bez uzraksta "volvo" pārdod Ape motors. To piezīmēju, lai būtu objektīvi ...
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
14 Jan 2014, 15:25:36 Niksons rakstīja:
14 Jan 2014, 15:10:43 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 13:45:51 Niksons rakstīja:
14 Jan 2014, 13:12:17 Marko rakstīja:
14 Jan 2014, 11:48:47 Niksons rakstīja:
Es tepat Rīgā ieliku webastu. Bez tās bija
Cik apmēram maksā tādu sildītāju uzstādīt, ja tāds nemaz nav paredzēts?
Ar vismaz 500 € rēķinies
Bet Tev vajag pašam apskatīt @ geste.lv
Piezvani, izrunā, kādus luxus gribi / vari. Varianti daudz no: saliec pats 2 vadiņus līdz sIfona aplikācijai, kas konsultējoties ar vietējo meteostaciju izrēķinās cik dūšīgi jāsilda
Un ir jau pieejams vairāk nekā viens izmērs....
Bez tam uzstādīšanā ir daudz variāciju....
Vojādžerim ieliku 4 kW, bet laikam tomēr vajadzēja 5 kW
Man pa 1/2 stundu piesilda ~ 50 grādus.
T.i., ja ir - 20, tad pēc 1/2 stundas (1/2 litra dd) ir +30 motorā.
Man silda arī salonu
Kaut kur lasiju, ka nekas tā nečakarē motoru, kā aukstais starts. Vojādžerim tādi ir bijuši vien pāris
Paldies par info
14 Jan 2014, 14:18:04 kba-pro rakstīja:
Webasto sistēma laba tiem kuri dzīvo dzīvoklī resp nav iespēju piestiept vadiņu. plus arī tas ka baigi efektīva, ātri silda, ja nenožmiedzas ar jaudu.
Un kāda sistēma ir tiem, kam mašīna stāv pie mājas?
Sorry, protams, par tik stulbiem jautājumiem, vnk izlasīju Niksona neviltoto prieku par siltu mašīnu no rītiem un pavilkos no šīs domas, jo riebjas kāpt aukstā mašīnā no rītiem, bet nepatīk pie -20 ar plikām kājām halātā iet ārā mašīnu iedarbināt.
te piemērs
Man @ volvo ir Calix - zviedrs, nopirku mašīnu ar to.
Tas ir 500 W sildītājs, kurš ir ielikts kādā mīkstajā, resnajā dzeses sistēmas trubā.
Man ir caur programmējamo taimerīti, tip šādu:
un atsevišķi izdalītu vadu, kuru sargā arī strāvas NOPLŪDES automāts. (parastie ir tikai īssavienojuma automāti)
Apm. 2 (aukstā laikā - 4) stundas pirms izbraukšanas taimerītis saslēdzas un viss notiekas.
2 st ir 1kW, jebšu ~ 0,15 €
Par tādu naudu vari nopirkt vien 100 gramus degvielas...
bļē a es nožmiedzos un tirgu par pieesmit kapeikām paņēmu manuālo tirkšķošo spraužamo | Offline | | |
Niksons | | Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4597
Braucu ar: VOLVO
|
14 Jan 2014, 15:31:13 Niere rakstīja:
Niksons,
man hameleons un tarantuļi pieslēgti šādam taimerim. baigā štelle - kustoņiem vismaz diena (gaisma/siltums) sākas un beidzas precīzi pēc astronomiskiem cikliem.
Aha. Man tam taimerim ir vismaz 10 gadi. Reizi 2 gados nomaini baterijas un viskass gerai
PS. Tas links neiet
PPS. KBA - uz lietām, kas kalpo ilgāk par gadu un ir paredzētas enerģijas taupīšanai taupīt nevajag. Atmaksājas nopirkt luxīgāku ierīci, jo to vnm ar prieku paņem rokā un lieto. Lēto ūdu noliec plauktā, jo krīt uz nerva Nu vismaz man tā ir
Un manam krossam var kontrolē pateikt, ka papildus hīteri nevajag darbināt, nav jārauj drošinātajs. Pēc noslāpēšanas paturi "read" podziņu nu to - pavorotņika galā [ Šo ziņu laboja Niksons, 14 Jan 2014, 15:47:01 ]
----------------- When you turn your ride on, does your ride turn you on ? | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
|
The Achilles Heel of Natural Gas
Vehicles:
The Symptoms, Diagnosis and Prevention of
Oil Carryover
Links neiet... | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
|
14 Jan 2014, 15:42:36 screwy rakstīja:
The Achilles Heel of Natural Gas
Vehicles:
The Symptoms, Diagnosis and Prevention of
Oil Carryover
Links neiet...
ja pacenšas, tad iet https://www.ngvi.com/Documents/Oil%20Carryover%...vention_NGVi.pdf | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| autogāzes cienītājiem piemetīšu 'eļļu' ugunī.
tā kā slinkums izvērsties par eļļošanas specifiku šādos motoros, te matērijs, kas pastāsta par problēmu ar gāzes uzpildi. neesmu dzirdējis kādu šo apspriežam. avots vairāk kā uzticams.
The Achilles Heel of Natural Gas
Vehicles:
The Symptoms, Diagnosis and Prevention of
Oil Carryover | Offline | | |
|
|