Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Droša braukšana

Tēma: Bīstamas situācijas satiksmē

AutorsZiņojums
maniac
16. Jan 2013, 22:52#121

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

* Pirmā josla iet TIKAI uz nogiešanos un tālāk ir borģūrs lai gribēdams NEVAR braukt taisni. Tālāk jau nākošajiem ir ērti izbraukt un nav NEKĀDU problēmu.

Vairākās Eiropas valstīs (šķiet arī LT?) noteikumos teikts, ka labā josla aplī - TIKAI pa labi!
Slovēnijā padzīvojos dažas dienas vienā mazpilsētā. Ar vietējiem vizinoties ekskursijās, sākumā biju vienos stresos un sviedros - pa otro joslu, nebremzējot, iekšā aplī un tāpat, nebremzējot, no otrās(!) ārā. Un izrādās, ka viss pēc noteikumiem!
P.S.Man iepatikās un iekš LV turpinu tādā stilā
Iespējams,ka pārkāpjot... Sen neesmu ieskatījies

Offline

shuttle
17. Jan 2013, 22:33#122

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition

http://www.youtube.com/watch?v=g6D1wtpMNsg

Daudz no Latvijas neatšķiras

Offline

Archy96
17. Jan 2013, 23:16#123

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Bīstamas situācijas mēdz būt ne tikai uz apļiem, bet arī uz taisna, pārredzama ceļa:



Iestādīju hondu sānos škodai, izgriezās priekšā uz Lielvārdes ielas, ja būtu ar moci - atkal lidotu pāri pa jumtu

Uzmanās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shuttle
17. Jan 2013, 23:34#124

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


17 Jan 2013, 23:16:17 Archy96 rakstīja:
Bīstamas situācijas mēdz būt ne tikai uz apļiem, bet arī uz taisna, pārredzama ceļa:



Iestādīju hondu sānos škodai, izgriezās priekšā uz Lielvārdes ielas, ja būtu ar moci - atkal lidotu pāri pa jumtu

Uzmanās


stulbie čehi!

Offline

Archy96
17. Jan 2013, 23:39#125

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Čehiem nav ne vainas - izturīgu vāģi uzražojuši, jo bāziens bija diezgan labs, bet durvis palika vietā, tikai savērpās līkas, laikam pamatīgi drošības stieņi iekšā

[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Jan 2013, 23:39:26 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

shuttle
17. Jan 2013, 23:43#126

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


17 Jan 2013, 23:39:04 Archy96 rakstīja:
Čehiem nav ne vainas - izturīgu vāģi uzražojuši, jo bāziens bija diezgan labs, bet durvis palika vietā, tikai savērpās līkas, laikam pamatīgi drošības stieņi iekšā


iepriekšējas modelis bija tanks, šie ir tikai pukšķi! tipa pod wV

Offline

vellabeerns
18. Jan 2013, 00:02#127

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


16 Jan 2013, 22:52:20 maniac rakstīja:
* Pirmā josla iet TIKAI uz nogiešanos un tālāk ir borģūrs lai gribēdams NEVAR braukt taisni. Tālāk jau nākošajiem ir ērti izbraukt un nav NEKĀDU problēmu.

Vairākās Eiropas valstīs (šķiet arī LT?) noteikumos teikts, ka labā josla aplī - TIKAI pa labi!
Slovēnijā padzīvojos dažas dienas vienā mazpilsētā. Ar vietējiem vizinoties ekskursijās, sākumā biju vienos stresos un sviedros - pa otro joslu, nebremzējot, iekšā aplī un tāpat, nebremzējot, no otrās(!) ārā. Un izrādās, ka viss pēc noteikumiem!
P.S.Man iepatikās un iekš LV turpinu tādā stilā
Iespējams,ka pārkāpjot... Sen neesmu ieskatījies

nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

maniac
18. Jan 2013, 11:07#128

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


18 Jan 2013, 00:02:35 vellabeerns rakstīja:

16 Jan 2013, 22:52:20 maniac rakstīja:
* Pirmā josla iet TIKAI uz nogiešanos un tālāk ir borģūrs lai gribēdams NEVAR braukt taisni. Tālāk jau nākošajiem ir ērti izbraukt un nav NEKĀDU problēmu.

Vairākās Eiropas valstīs (šķiet arī LT?) noteikumos teikts, ka labā josla aplī - TIKAI pa labi!
Slovēnijā padzīvojos dažas dienas vienā mazpilsētā. Ar vietējiem vizinoties ekskursijās, sākumā biju vienos stresos un sviedros - pa otro joslu, nebremzējot, iekšā aplī un tāpat, nebremzējot, no otrās(!) ārā. Un izrādās, ka viss pēc noteikumiem!
P.S.Man iepatikās un iekš LV turpinu tādā stilā
Iespējams,ka pārkāpjot... Sen neesmu ieskatījies

nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!

Lasīju trīs reizes...Piedod, nesapratu...It sevišķi mulsina: "kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)" Aplī?!

[ Šo ziņu laboja maniac, 18 Jan 2013, 11:08:22 ]

Offline

vellabeerns
18. Jan 2013, 16:53#129

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


18 Jan 2013, 11:07:54 maniac rakstīja:

18 Jan 2013, 00:02:35 vellabeerns rakstīja:

16 Jan 2013, 22:52:20 maniac rakstīja:
* Pirmā josla iet TIKAI uz nogiešanos un tālāk ir borģūrs lai gribēdams NEVAR braukt taisni. Tālāk jau nākošajiem ir ērti izbraukt un nav NEKĀDU problēmu.

Vairākās Eiropas valstīs (šķiet arī LT?) noteikumos teikts, ka labā josla aplī - TIKAI pa labi!
Slovēnijā padzīvojos dažas dienas vienā mazpilsētā. Ar vietējiem vizinoties ekskursijās, sākumā biju vienos stresos un sviedros - pa otro joslu, nebremzējot, iekšā aplī un tāpat, nebremzējot, no otrās(!) ārā. Un izrādās, ka viss pēc noteikumiem!
P.S.Man iepatikās un iekš LV turpinu tādā stilā
Iespējams,ka pārkāpjot... Sen neesmu ieskatījies

nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!

Lasīju trīs reizes...Piedod, nesapratu...It sevišķi mulsina: "kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)" Aplī?!

nu ja, aplī!
ja apli pieņem kā, piemēram, 4 ceļu krustojumu, tad no kreisās joslas mauc aplī, ja gribi izbraukt uz 3.ceļa, kas atzarojas no apļa vai braukt atpakaļ pa to ceļu, no kura iebrauci aplī! protams tad uzreiz aiz otrā ceļa, kas atzarojas no apļa, ieslēdzot pavarotu, pārkārtojies uz labo joslu! tādejādi netiek traucēts braukt pa labo joslu tiem, kas mizo taisni vai griežas pa labi!
varbūt uzrakstiju neskaidri, bet sistēma jau tāda pati kā tevis minētā!

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

didrx
18. Jan 2013, 18:48#130

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V

ko čakarējas,vellabernam taisnība,tā ir arī citur skandinavijā,arī zviedrījā-ļoti ērti,pirmo gadu biju stresā nu jau kādi pieci te nobraukti-super
vot pretēji ir norvēģu vienādas nozīmes ceļa krustujumi,pilnīgs murgs,it īpaši augstāk uz nord

-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline

vellabeerns
18. Jan 2013, 20:10#131

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

nu, bļin, piesējās te vārdiem... katrā ziņā ideju sapratāt!
+1 didrx - liela daļa pat kaut kādas mazās šķērsielas un pat izbrauktuves no palielākiem pagalmiem, ir tādas paša nozīmes ceļš kā tas, kurš pēc latvieša loģikas tiktu uzskatīts par galveno! pirmajā brīdī stresiņš braucot, bet vēlāk saproti, ka arī nav ne vainas - nav problēmu nekur izgriezties, nekādi korķi neveidojas, visi kustās lēnu garu savā nodabā...
tur tas viss darbojas pateicoties braukšanas kultūrai! te vari braukt nezcik pareizi - vienmēr atradīsies kāds, kas no labās joslas taisa kreiso pagriezienu vai izcērt priekšā...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Leif
15. Jul 2013, 10:55#132

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!

Pa lielam taisnība tev ir, bet ir viena nianse aplis ar 3 atzariem vai 4+ atzariem.Tātad aplis ar 3 atzariem: labā josla tikai pa labi ( 1. Izbrauktuve), kreisā josla taisni vai apgriezties!!!Aplis ar 4 atzariem vai vairāk: labā josla taisni vai pa labi, kreisā josla pa kreisi vai apgriezties! Šī sistēma strādā perfekti un plūsma neapstājas!

Offline

skapis
15. Jul 2013, 13:06#133

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 338

Braucu ar: XR650R

Paaris gadi noripinaati pa uk celjiem, kur aplji ir lielaa cienjaa, tur gan tie arii izbuuveetie, lai ienakaot iipashi nebuutu jaatmetas. Tallinaa maniju dazhus apljus, kur ar markjeejumu noraadiits, ka kustiiba pa pirmo joslu izbeidzas ar nobraukshanu naakamajaa atzaraa. Lv vajadzeetu CP veikt regulaaras dresuuras un izgliitoshanu shai sakaraa.

Offline

Leif
15. Jul 2013, 13:50#134

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


15 Jul 2013, 13:06:42 skapis rakstīja:
Paaris gadi noripinaati pa uk celjiem, kur aplji ir lielaa cienjaa, tur gan tie arii izbuuveetie, lai ienakaot iipashi nebuutu jaatmetas. Tallinaa maniju dazhus apljus, kur ar markjeejumu noraadiits, ka kustiiba pa pirmo joslu izbeidzas ar nobraukshanu naakamajaa atzaraa. Lv vajadzeetu CP veikt regulaaras dresuuras un izgliitoshanu shai sakaraa.

Ir tikai viena atšķirība starp Lv policiju un attīstītu valstu policiju- LV policijai funkcija ir sodīt un pildīt valsts kasi, nevis pildīt īsto policijas funkciju- palīdzēt sabiedrībai no tā izriet ka algojam institūciju kas mūs var sodīt!

Offline

maniac
15. Jul 2013, 15:12#135

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


15 Jul 2013, 10:55:56 Leif rakstīja:
nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!
Pa lielam taisnība tev ir, bet ir viena nianse aplis ar 3 atzariem vai 4+ atzariem.Tātad aplis ar 3 atzariem: labā josla tikai pa labi ( 1. Izbrauktuve), kreisā josla taisni vai apgriezties!!!Aplis ar 4 atzariem vai vairāk: labā josla taisni vai pa labi, kreisā josla pa kreisi vai apgriezties! Šī sistēma strādā perfekti un plūsma neapstājas!


Atkal jauc cilvēkiem galvu...
Nu kāds aplī var būt "pa kreisi vai apgriezties"?
Aplī tas ir TAISNI! Un neatkarīgi no atzaru skaita. Riņķo cik gribi. Svarīgi, lai nekavētu citus, no malējās labās apļa joslas griezties prom. Vai nu pa labi (prom no apļa), vai pārkārtoties pa kreisi (uz kādu no NEmalējām joslām), ja vēl negribi braukt nost no apļa.

[ Šo ziņu laboja maniac, 15 Jul 2013, 15:12:51 ]

Offline

DB23
15. Jul 2013, 16:21#136

Kopš: 29. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000XR


15 Jul 2013, 15:12:08 maniac rakstīja:

15 Jul 2013, 10:55:56 Leif rakstīja:
nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!
Pa lielam taisnība tev ir, bet ir viena nianse aplis ar 3 atzariem vai 4+ atzariem.Tātad aplis ar 3 atzariem: labā josla tikai pa labi ( 1. Izbrauktuve), kreisā josla taisni vai apgriezties!!!Aplis ar 4 atzariem vai vairāk: labā josla taisni vai pa labi, kreisā josla pa kreisi vai apgriezties! Šī sistēma strādā perfekti un plūsma neapstājas!


Atkal jauc cilvēkiem galvu...
Nu kāds aplī var būt "pa kreisi vai apgriezties"?
Aplī tas ir TAISNI! Un neatkarīgi no atzaru skaita. Riņķo cik gribi. Svarīgi, lai nekavētu citus, no malējās labās apļa joslas griezties prom. Vai nu pa labi (prom no apļa), vai pārkārtoties pa kreisi (uz kādu no NEmalējām joslām), ja vēl negribi braukt nost no apļa.


Pareizi un citiem auto/moto vadītājiem netraucējot un neradot avārijas situācijas izbraukt apli vajadzētu laikam pastiprināti mācīt auto/motoskolās. Ikdienā katru dienu braucu pa apli pirms Dreiliņiem, un katru dienu visādus brīnumus redzu, atskaitot mācību auto/moto transportu , tie laikam tikai par Bauskas ielas rajonu pārvietojas, kur diemžēl neviena apļa nav. Cilvēki vnk nesaprot, ka aplim ir 3 joslas, lielākais vairums visu apli izbrauc pa labo, tādējādi ik rītu radot sastrēgumu no Ulbrokas uz Rīgu

Offline

koleegjis
15. Jul 2013, 17:10#137

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: R1200GS


15 Jul 2013, 16:21:40 DB23 rakstīja:
Pareizi un citiem auto/moto vadītājiem netraucējot un neradot avārijas situācijas izbraukt apli vajadzētu laikam pastiprināti mācīt auto/motoskolās. Ikdienā katru dienu braucu pa apli pirms Dreiliņiem, un katru dienu visādus brīnumus redzu, atskaitot mācību auto/moto transportu , tie laikam tikai par Bauskas ielas rajonu pārvietojas, kur diemžēl neviena apļa nav. Cilvēki vnk nesaprot, ka aplim ir 3 joslas, lielākais vairums visu apli izbrauc pa labo, tādējādi ik rītu radot sastrēgumu no Ulbrokas uz Rīgu


Nu kā nu nav - "Bauskas ielas rajonā" iraid Mūkusalas aplis, kāreiz ar 3 joslām. Kad es mācījos braukt ar autosu, instruktors ( spriežot pēc daudzu vadītāju braukšanas stila, reti saprātīgs cilvēks) ātri iedīdīja griezt uz otru joslu, ja nav jānogriežas nākamajā nobraukšanas vietā. Bet +1 pilsonim, kurš ieskicēja mūsu CP un _VIŅU_ CP atšķirību - kaut kā nekad neesmu novērojis, ka CP veiktu izglītojoši audzinošo darbu (ja nu vienīgi pēc protokola sastādīšanas par braukšanu ar 70km/h 50km zonā)

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

Archy96
15. Jul 2013, 17:57#138

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Jul 2013, 16:21:40 DB23 rakstīja:

15 Jul 2013, 15:12:08 maniac rakstīja:

15 Jul 2013, 10:55:56 Leif rakstīja:
nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!
Pa lielam taisnība tev ir, bet ir viena nianse aplis ar 3 atzariem vai 4+ atzariem.Tātad aplis ar 3 atzariem: labā josla tikai pa labi ( 1. Izbrauktuve), kreisā josla taisni vai apgriezties!!!Aplis ar 4 atzariem vai vairāk: labā josla taisni vai pa labi, kreisā josla pa kreisi vai apgriezties! Šī sistēma strādā perfekti un plūsma neapstājas!


Atkal jauc cilvēkiem galvu...
Nu kāds aplī var būt "pa kreisi vai apgriezties"?
Aplī tas ir TAISNI! Un neatkarīgi no atzaru skaita. Riņķo cik gribi. Svarīgi, lai nekavētu citus, no malējās labās apļa joslas griezties prom. Vai nu pa labi (prom no apļa), vai pārkārtoties pa kreisi (uz kādu no NEmalējām joslām), ja vēl negribi braukt nost no apļa.


Pareizi un citiem auto/moto vadītājiem netraucējot un neradot avārijas situācijas izbraukt apli vajadzētu laikam pastiprināti mācīt auto/motoskolās. Ikdienā katru dienu braucu pa apli pirms Dreiliņiem, un katru dienu visādus brīnumus redzu, atskaitot mācību auto/moto transportu , tie laikam tikai par Bauskas ielas rajonu pārvietojas, kur diemžēl neviena apļa nav. Cilvēki vnk nesaprot, ka aplim ir 3 joslas, lielākais vairums visu apli izbrauc pa labo, tādējādi ik rītu radot sastrēgumu no Ulbrokas uz Rīgu

Tas aplis ir brīnumiem pārbagāts, es nekādi nespēju saprast, kā tie dzīvnieki nelaimīgie, kuri tur katru dienu brauc, iemanās izveidot sastrēgumu vietā, kur vispār nebūtu jābūt sastrēgumam
Vienreiz redzēju, kā tantuks mauc pa to apli "pret spalvu"

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

StraiF
15. Jul 2013, 18:42#139

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


15 Jul 2013, 16:21:40 DB23 rakstīja:

15 Jul 2013, 15:12:08 maniac rakstīja:

15 Jul 2013, 10:55:56 Leif rakstīja:
nez, kā citur, bet dzīvojot norvēģijā ierubījos to apļu satiksmi - labā josla taisni vai pa labi, kreisā - taisni vai pa kreisi (vai apgriezties)! izņēmumi ir tie apļi, kur vēl uzriktētas kādas zīmes vai ceļa krāsojumi, kas attiecīgi regulē to braukšanu, bet pa lielam princips augstākminētais!
pašam arī sākumā stress un ņepoņatka, kā viņi tur mizo, bet kad sapratu, tad baigi ērti un feini!
p.s. - latvijā arī turpinu tādā pašā stilā!
Pa lielam taisnība tev ir, bet ir viena nianse aplis ar 3 atzariem vai 4+ atzariem.Tātad aplis ar 3 atzariem: labā josla tikai pa labi ( 1. Izbrauktuve), kreisā josla taisni vai apgriezties!!!Aplis ar 4 atzariem vai vairāk: labā josla taisni vai pa labi, kreisā josla pa kreisi vai apgriezties! Šī sistēma strādā perfekti un plūsma neapstājas!


Atkal jauc cilvēkiem galvu...
Nu kāds aplī var būt "pa kreisi vai apgriezties"?
Aplī tas ir TAISNI! Un neatkarīgi no atzaru skaita. Riņķo cik gribi. Svarīgi, lai nekavētu citus, no malējās labās apļa joslas griezties prom. Vai nu pa labi (prom no apļa), vai pārkārtoties pa kreisi (uz kādu no NEmalējām joslām), ja vēl negribi braukt nost no apļa.


Pareizi un citiem auto/moto vadītājiem netraucējot un neradot avārijas situācijas izbraukt apli vajadzētu laikam pastiprināti mācīt auto/motoskolās. Ikdienā katru dienu braucu pa apli pirms Dreiliņiem, un katru dienu visādus brīnumus redzu, atskaitot mācību auto/moto transportu , tie laikam tikai par Bauskas ielas rajonu pārvietojas, kur diemžēl neviena apļa nav. Cilvēki vnk nesaprot, ka aplim ir 3 joslas, lielākais vairums visu apli izbrauc pa labo, tādējādi ik rītu radot sastrēgumu no Ulbrokas uz Rīgu

Tas ir tikai un vienīgi dēļ tā, ka LV ļoti mazs autobraucēju spēj pareizi izbraukt apļi. Kā arī dēļ tā, ka gan blondas, gan 0 skill level brauc pa arējo ar mizingu, tipa ja iebraukšu uz 2 rindu, tad nepaspēšu izbraukt un/vai 'mani' neizlaidīs. Un taisnība šeit arī ir, viņus apmaca nesen autoskolā, a skill nāc ar laiku. Bet ne visiem!
Lielaka daļa nezin, ka jāizlaiž/jādod ceļu uz izbraukšanu vai palaist uz pārvietošanu no 1 uz 2 joslu, un no 2 uz 3.
P.s.pie visa braukšanas, mazdaļa pareizi izmanto 'pagriezienus' iebraukšana aplī - jāparada kreiso, pie izbraukšanas sākot no pedeja atzara- labo.
Ja pastavēt un pafilmēt kas notiek uz Lubanas apļi - tas ir

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Leif
15. Jul 2013, 19:26#140

Kopš: 02. Sep 2012

No: Tukums

Ziņojumi: 29

Braucu ar: R1200GS, Model Y


Atkal jauc cilvēkiem galvu...
Nu kāds aplī var būt "pa kreisi vai apgriezties"?
Aplī tas ir TAISNI! Un neatkarīgi no atzaru skaita. Riņķo cik gribi. Svarīgi, lai nekavētu citus, no malējās labās apļa joslas griezties prom. Vai nu pa labi (prom no apļa), vai pārkārtoties pa kreisi (uz kādu no NEmalējām joslām), ja vēl negribi braukt nost no apļa.

Aplī pa kreisi nozīmē piemēram: 4 atzaru aplī izbraukt pa 3 izbrauktuvi, attiecīgi apgriezties nozīmē izbraukt pa 4 izbrauktuvi pie tam tas viss notiek nepārkārtojoties uz labo joslu pie izbraukšanas, tādējādi kustība netiek sačakarēta un abas joslas kustās!Latvijā apli izbraukt māk varbūt 15%, visi tik močī pa labo joslu, kreisā patstāvīgi brīva tādējādi aplis nepilda savu funkciju- samazināt ātrumu krustojumā, bet tajā pašā laikā nodrošināt plūsmu!Probis ir jau pašā CSN likumā kur ir pateikts, ka no apļa ir jāizbrauc pa labo malējo joslu, tādējādi apļos kas nav diez ko lieli piemēram pilsētu centros un citur nav īpašas jēgas braukt iekšā aplī pa kreiso joslu, jo nepietiek laika pārkārtoties!Varu pateikt no savas pieredzes 90% aizbraucot uz Norgi ir anālais šoks kad iebrauc aplī, bet tas ir līdz brīdim kamēr saproti ka tā lieta strādā!Manuprāt LV ar laiku ir jāpārbūvē lielākā daļa no regulējiem krustojumiem uz apļiem,ieguvumi: izmaksas kā minimums par 50% zemākas, aizņem mazāk vietas, drošāks, mazāka iespēja sastrēgumam!

[ Šo ziņu laboja Leif, 15 Jul 2013, 20:19:08 ]

Offline