Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Honda Dominator
Autors | Ziņojums |
viesic | | Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Iespējams, ka cdi "aukstie lodējumi" uzradušies. | Offline | | |
Valdings | | Kopš: 24. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki DRZ 400
|
24 Oct 2014, 11:31:32 screwy rakstīja:
24 Oct 2014, 11:26:49 Valdings rakstīja:
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.
Lielos apgriezienos viss strādā kā vajag? Neraustās? Nešķauda?
Lielos apgriezienos viss strādā. | Offline | | |
screwy | | Kopš: 01. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 928
Braucu ar:
| Skatos, ka Dominatoriem tā ir standarta slimība.
Links
Vairāki varianti - jāuzregulē augstāki tukšgaitas apgriezieni, padeve jāparegulē un jāskatās kas notiksies, vārsti jāregulē...[ Šo ziņu laboja screwy, 24 Oct 2014, 16:46:00 ] | Offline | | |
|
metrix | | Kopš: 08. Jul 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 141
Braucu ar: 990's Dakar
|
24 Oct 2014, 11:26:49 Valdings rakstīja:
Sveiki! Palīdziet atrisināt problēmu ar Dominatora noslāpšanu pie zemiem apgriezieniem. Pie katra piektā luksafora noslāpst. Karburators ir tīrīts, svece mainīta. MAX motorā nezin, Honda Salonā nezin vai negrib atbildēt. Cik saprotu, tā ir bieža kaite.
Paldies.
vienpodīgajiem tā ir norma. Jāceļ tukšgaitas apgriezieni | Offline | | |
jurciks000 | | Kopš: 10. Feb 2014
Ziņojumi: 86
Braucu ar: -700cm3 4x4 ; Iž Ju-3 ka
| Manam kāreiz arī tā gadijās noslāpt, pagriez nedaudz augstākus tukšgaitas apgriezienus un viss OK | Offline | | |
Valdings | | Kopš: 24. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki DRZ 400
| Tukšgaita regulēta ir līdz 1700 RPM, tik un tā slāpst. CDI es iekšā nelīdīšu, nav pieredze darboties ar karburatora regulēšanu un vārstiem.
Varbūt kāds var ieteikt sakarīgu meistaru kurš atrisinātu šo problēmu?
Paldies. | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).
Nu kkā tā
P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav [ Šo ziņu laboja RadekSkylark, 26 Oct 2014, 02:13:31 ] | Offline | | |
Valdings | | Kopš: 24. Oct 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 10
Braucu ar: Suzuki DRZ 400
|
26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).
Nu kkā tā
P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav
Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem. | Offline | | |
Shaundi | | Kopš: 11. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 9
Braucu ar: Dārza ķerru
| A moš tie katri piektie luksafori vainīgi ? | Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
26 Oct 2014, 13:34:57 Valdings rakstīja:
26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).
Nu kkā tā
P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav
Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem.
Irīdija sveces paredzētas šauram temperatūras diapazonam, tās drīzāk paredzētas sacensībām, nevis ikdienai. Tas tā, mans subjektīvais viedoklis.
Ieteiktu sadabūt manuāli un pilotskrūves saregulēt pēc rūpnīcas prasībām... Pēc tam pieregulē tukšgaitu (ieteiktu rūpnīcas RPM +100) tad arī var rakņāties tālāk...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
agrais | | Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
26 Oct 2014, 13:34:57 Valdings rakstīja:
26 Oct 2014, 02:12:12 RadekSkylark rakstīja:
Sākumā ieteicams noregulēt karbīti (ja tas jau tīrs) ar skrūvi, kas viņam apakša. Tad var iečekot vai ir čoks pareizi noregulēts (ja ir par daudz uz āru, tad sanāk ka viņš paliek vislaik vaļā un pārlej). Vēl vari mēģināt ielikt irīdija sveci. Tad vēl vari iečekot vai nav vakūms kaut kur insulatora (tajā gumijā starp karburatoru un dzinēja galvu). Vari iečekot visas vakuuma trubiņas no bākas un karburatora. Ja pēc šitā visa vēl ir problēmas, tad vari mēģināt atjaukt karburatoru un iečekot vai mazā adatiņa noslēdz degvielas kameriņu - vai nepārplūst degvielas kamera. Vari arī iečekot lielo adatu un viņas sēžu, vai nav apdilusi (ja arī ir liels patēriņš tā varētu būt problēma).
Nu kkā tā
P.S. Manējam arī bija tāds niķis. Izdarīju visu augstāk minēto un niķis pamazām, pamazām ar katru soli palika mazāks - tagad vairs nav
Apkopojot forumu, čupā ir viss iespējamais, darbs visai ziemai . Paldies par atbildi. Es esmu amatieris un varu pārbaudīt vienkāršas lietas, nezinu kā pārbaudīt vakumu insulatorā . MaxMoto man teica, ka irīdija sveces rekomendējamas augstu RPM motoriem.
Vakumu insulatorā var pārbaudīt elementāri- iedarbini moci, papūt uz insulatoru starta gāzi. Ja apgriezieni paceļas, nu tad sūc gaisu... Pārbaudīts variants, gan pie auto... | Offline | | |
RadekSkylark | | Kopš: 18. Jan 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 425
Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8
| Par tām irīdija svecēm - protams, parastam mocim tādas nav vajadzīgas. Minu vienkārši no pieredzes, jo, kad es meklēju atrisinājumu šai problēmai pa ārvalstu forumiem arī ieminējās čupa džeku, kas katrs savādāk bija radis risinājumu savai problēmai. Manā gadījumā sākumā arī nebija nekāda poņa, pilota skrūve bija saregulēta, karburators tīrs, dzinējs svaigi salikts utt., bet problēma bija un tad, kad jau nevienam nebija vairs varianti, kas par šaizi, tik praktiski iziets uz visiem iespējamajiem sīkumiem, kas vien nāca prāta | Offline | | |
Voicha | | Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 199
Braucu ar: Mezha Kapli
| Vajadzētu atrast Dominatoram aizmugurējos spieķus!
varbūt kāds zin kur meklēt? (Honda moto nepiedāvāt)
| Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| No pieredzes par Irīdija svecēm!
Tās precīzi strādā šaurā temperatūras diapazonā un ir paredzētas sacensībām. Tāpēc ikdienas pļurkšķinātājam galīgi neieteiktu ko tādu likt.
Daudzi salikuši Irīdija sveces gāzes autiņiem un nevar saprast kur problēma, bet, pat nenojauš, ka pārslēgšanās brīdī cilindrā temperatūra krītas, kā rezultātā gāze nesadeg... Gaisa dzeses motoram temperatūra svārstās lielākā amplitūdā, kā šķidrumdzeses motorā un, reti tiek sasniegta un noturēta temperatūra ~100 grādiem, tāpēc Dominatoram - Aizmirstam par Irīdija brīnumiem!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
andrejins | | Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
13 Nov 2014, 20:59:50 Voicha rakstīja:
Vajadzētu atrast Dominatoram aizmugurējos spieķus!
varbūt kāds zin kur meklēt? (Honda moto nepiedāvāt)
Paskaties bikeshop.lv, moto-parts.lv vai motoland (dusk). Pieļauju, ka visi trīs var uzsūtīt vajadzīgos spieķus par normālu ciparu un būs ar garantiju, ka viss ir atbilstoši specifikācijai!
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
| Offline | | |
Agris | | Kopš: 11. Feb 2009
Ziņojumi: 115
Braucu ar: Sherco SE2,5-iF
| Vai kāds var izpalīdzēt un aizdot dominatora aizmugurējo labo kāplsi uz pāris dienām? Vajag smukumam priekš ta. Parādā nepalikšu.
Ja ir varianti, uzmet, lūdzu, pm ar tel numuru un es uzzvanīšu.
tnx
| Offline | | |
Dartagnan | | Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| vajag dominatora motoru, čoms nomauca bez eļļas
-----------------
| Offline | | |
Naits | | Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Ādmiņ ielā interesējies
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Benzingalva | | Kopš: 19. Jul 2015
No: Bauska
Ziņojumi: 60
Braucu ar: KTM 520 SX
| Sveiki, varbūt kāds var ko pastastit tieši par šo moci?
Varbūt zināms dambis
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...honda/hbooj.html | Offline | | |
Agris | | Kopš: 11. Feb 2009
Ziņojumi: 115
Braucu ar: Sherco SE2,5-iF
|
19 Jul 2015, 21:17:53 Benzingalva rakstīja:
Sveiki, varbūt kāds var ko pastastit tieši par šo moci?
Varbūt zināms dambis
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport...honda/hbooj.html
Ir zināms
Mans mocis ko pārdodu. Par remontiem - iesaku uzdot ziņu lietotājam Zigmunds, kurš saveda kārtībā pāris mēnešus atpakaļ. Domāju tas būs objektīvākais viedoklis. | Offline | | |
|
|