Autors | Ziņojums |
Xuan | |
Kopš: 27. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 295
Braucu ar: ZRX 1100
|
04 Jul 2011, 00:03:20 DB rakstīja:
Nevaru atrast...
Bija te kāds, kas deva manometrus uz īri, vai to esmu nosapņojis?
viens te pirmīt izīrēja par 5LS dienā. bet neatceros kurš. |
Offline | |
|
deMarco | |
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Varu izīrēt. Ja kas, PM
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
fazer71 | |
Kopš: 08. Jul 2011
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Yamaha FZS 600
| Kāds varbūt zina kas varētu nosinhronizēt Daugavpilī vai Rēzeknē? |
Offline | |
|
|
Lonely-Coyote | |
Kopš: 01. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 549
Braucu ar: Yamaha Raider S, XV1900
| Tikai padalīšos pieredzē... avatarā redzamais Drag Stars 650, kaut kā palēnām sāka palikt gauss, štruntīgi cēla, mēdza taka aizrīties berot ogles utt... nu kad atradās laiks, tika nolemts veikt karbuļu sinhronizāciju, jo tipa varētu tā būt tā kaite. Pieslēgtie manometri, kā pa brīnumu rādija fantastiski vienādi... Nu pie reizes izskrūvēs sveces, kas kopš zavoda nav darīts un šamās galīgi baltas! (Značit, pa maz zupa) Sekoja tūlītēja adatu pacelšana (Thanks Zigim !) un MO aizgāja kā jauns... atkal labi ceļ, max par 10 kmh vairāk nekā pirms tam un par šķaudieniem aizmirsts! Vēlreiz thanks Zigim! |
Offline | |
|
reactive | |
Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Yamaha R1, Audi S6
|
04 Jul 2011, 08:27:52 Xuan rakstīja:
04 Jul 2011, 00:03:20 DB rakstīja:
Nevaru atrast...
Bija te kāds, kas deva manometrus uz īri, vai to esmu nosapņojis?
viens te pirmīt izīrēja par 5LS dienā. bet neatceros kurš.
ir interese iziret! |
Offline | |
|
Yeehaa | |
Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 375
Braucu ar: Yamaha XVZ13
| Ja kādam ir interese, man ir iegādāts superdupermegasinhronizācijas agregāts. Varu izpalīdzēt labiem cilvēkiem... |
Offline | |
|
Yardingrave | |
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Yamaha FZ1 2006, HD Night Train 2007
| Vai ir kāds, kurš varētu izlīdzēt ar normālu mērinstrumentu karburatoru sinhroniācijai - Suzuki Intruder 1400 aprūpei?
Ar trubiņām un šķidrumiem jau izpildījos - diez, kas nesanāk un neizskatās pārāk uzticami.. |
Offline | |
|
-_falamella_- | |
Kopš: 19. Mar 2012
No: Rēzekne
Ziņojumi: 443
Braucu ar: CRF450r, GSX1000r
|
28 May 2012, 11:48:44 Yardingrave rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu izlīdzēt ar normālu mērinstrumentu karburatoru sinhroniācijai - Suzuki Intruder 1400 aprūpei?
Ar trubiņām un šķidrumiem jau izpildījos - diez, kas nesanāk un neizskatās pārāk uzticami..
pfff. no kuras pūses tev rokas aug? es vakar uzstaisiju paštaisitu merinstrumentu ar trubiņam, un nosinxronizeju inžektoru Gikseram. viss 4iki piki. Iet lopā |
Offline | |
|
Naits | |
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
28 May 2012, 11:48:44 Yardingrave rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu izlīdzēt ar normālu mērinstrumentu karburatoru sinhroniācijai - Suzuki Intruder 1400 aprūpei?
Ar trubiņām un šķidrumiem jau izpildījos - diez, kas nesanāk un neizskatās pārāk uzticami..
Strādā trubiņu instrumens uz goda, tik pameklē netā kādu šķidrumu jālej. Ar nepareizo šķidrumu varētu būt grūti.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Yardingrave | |
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Yamaha FZ1 2006, HD Night Train 2007
| Rokas no pareizajām vietām aug
Visu čakaru apgrūtināja tas, ka pie viena no karbiķiem nevar normāli pievienot to trubiņu - viņam nav uz kā to uzmaukt- ir tikai sasodīti mazs caurums ar vītni. Neko, ko tur ieskrūvēt un kas normāli derētu neatradu - tuvākais derīgais objekts bija velosipēda pumpja šļauciņa, bet viņa arī tikai uz kādu pusapgriezienu ieskrūvējas un laiž garām gaisu (normāli noizolēt tajā vietā neko nevar).
Respektīvi - vajag normālu pāreju uz trubiņu.
Bet nu jau lietotājs Yeehaa pieteicās aizlienēt savu sinhronizēšanas tūli ar visām pārejām.
|
Offline | |
|
GAD | |
Kopš: 18. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: ZX12R
| Vajadzīga karburatoru tīrīšana, regulēšana un sinhronizācija - Rīgā. Pašam nav - ne laika, ne vēlēšanās, ne poņas kā to dara. Varbūt kāds māsters par adekvātām naudiņām varētu pieteikties izpalīdzēt? Pacients Honda CBR 900rr 1998 gads. |
Offline | |
|
martinelli | |
Kopš: 23. Jul 2012
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Man tieši tāpati problēma - vajag satīrīt un sasinhronizēt. Kur meklēt palīdzību?
Varbūt Jelgavai tuvumā kāds ir? |
Offline | |
|
GT | |
Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
|
23 Jul 2012, 18:52:56 martinelli rakstīja:
Man tieši tāpati problēma - vajag satīrīt un sasinhronizēt. Kur meklēt palīdzību?
Varbūt Jelgavai tuvumā kāds ir?
Paprasi Mazajam agresivajam, mos var palidzet, jelgavnieku topika |
Offline | |
|
gynts | |
Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
28 May 2012, 16:28:48 Naits rakstīja:
28 May 2012, 11:48:44 Yardingrave rakstīja:
Vai ir kāds, kurš varētu izlīdzēt ar normālu mērinstrumentu karburatoru sinhroniācijai - Suzuki Intruder 1400 aprūpei?
Ar trubiņām un šķidrumiem jau izpildījos - diez, kas nesanāk un neizskatās pārāk uzticami..
Strādā trubiņu instrumens uz goda, tik pameklē netā kādu šķidrumu jālej. Ar nepareizo šķidrumu varētu būt grūti.
hm mēģināju ar atf eļļu blin viss sa...sas motorā gan tas bija pagajušogad šogad dabūju īsto sinhronizējamo un pirmkārt ja kads ir kapitāli sgrozijis skrūviņas ka manā gadijumā tobis visu iesuca vienā stobrā .otrs moments pieļauju kad vajag likt iekš caurulītēm dīzes ka orģinālam gaugēm ,nekas īpaši neizmainījās daudz stabilāk stradā tukšgaitā un vairs nemet ciet sveci un mazliet mazak tērē degvielu..visumā ok..aparatu aizdeva viens dzeks no powera . [ Šo ziņu laboja gynts, 23 Jul 2012, 21:06:32 ] |
Offline | |
|
krauklis | |
Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Vai kāds labs cilvēks nevarētu padalīties ar info par to, kādas ir pirmās pazīmes, ka ir laiks nosinhronozēt karbjus ( tikko nopirkts zzr600, kad kaut kas darīts- nezinu, mo iet labi un ir nobraucis tikai 10 000km).Un cik šitam brīvgaitā jābūt apgriezieniem? Paldies par atbildēm!
----------------- Nunc est bibendum |
Offline | |
|
quickordead | |
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Engine idle speed: 1050 +- 50 U/MIN
http://www.louis.de/_106cc27030eb27e89f29ee9bd2...p;typ_id=ZX600E4
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
krauklis | |
Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Paldies, par apgriezieniem skaidrs!
----------------- Nunc est bibendum |
Offline | |
|
krauklis | |
Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Atkal vajadzīgs padoms. Ir aizdomas, ka degmaisījums ir par treknu (palielināts patēriņš un izplūdes gāzes diezgan stipri smaržo pēc benzīna).Sinhronizācija taču šinī gadījumā nelīdzēs, vai ne tā? varbūt es pats kaut ko varu darīt lietas labā, varbūt kāds var līdzēt ar padomu?
----------------- Nunc est bibendum |
Offline | |
|
BuDa | |
Kopš: 31. Jan 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 551
Braucu ar: R1
|
15 Aug 2012, 11:27:22 krauklis rakstīja:
Atkal vajadzīgs padoms. Ir aizdomas, ka degmaisījums ir par treknu (palielināts patēriņš un izplūdes gāzes diezgan stipri smaržo pēc benzīna).Sinhronizācija taču šinī gadījumā nelīdzēs, vai ne tā? varbūt es pats kaut ko varu darīt lietas labā, varbūt kāds var līdzēt ar padomu?
Ja karbuļu sinhronizācija un tīrīšana nav kādu laiku veikta, tas par skādi nenāks.
Pats Tu varētu sākt ar to, ka novelc internātā manuāli priekš sava mopēda, un palasi to pa brīviem brīžiem...
Manuāli var atrast spiežot šeit[ Šo ziņu laboja BuDa, 15 Aug 2012, 11:41:48 ]
-----------------
Two wheels, One love
|
Offline | |
|
krauklis | |
Kopš: 28. Jul 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 890
Braucu ar: KTM EXC 530 R
| Paldies, palasīšu. Bet par to degmaisījumu- varbūt jāmēģina adatas celt uz leju?
----------------- Nunc est bibendum |
Offline | |
|