Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:
Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)
Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...
Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
25 May 2008, 23:27:04 kurbuls rakstīja:
25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:
Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)
Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...
Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.
Kas ir tas cilvēks ko tu minēji - maybe var tel nummuriņu, un kur viņu meklēt jo biju aizvedis to mopēdu kur pirka bet tur neko sakarīgu par problēmu tā arī nepateica...
Atjaucis buju karbulim apakšu, tur laikam bija tas pludiņš - tāds balts cilindra formas plastmass, saliku atpakaļ, pēc tam kādu brītiņu gāja tas mopēds un tad atkal noslāpa un viss... | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
25 May 2008, 23:32:51 jim rakstīja:
25 May 2008, 23:27:04 kurbuls rakstīja:
25 May 2008, 23:20:40 jim rakstīja:
Ja ir ar variatoru (liidzzigi kaa Huskvarnas zaagjim), tad jaapaskataas regulaacija. Citaadi karburatora probza (sevishkji, ja ir 2T)
Nu tas brīnums ir bez robiem, tāds kuram dod gāzi un brauc, šodien tipa vēl paregulēju, (ir tikai viena regulācijas skrūve) un tagad pat piedarbināt nevar
un vēl tam karbulim ir tāda kā šļauciņa kas ir izvadīta uz leju un kad pagāž to mopēdu uz labo sānu tad tek benzīns ārā...
Taa shljaucinja ir paarpluude. Tas ir normaali. Man siikajam kaadreiz bija KTM 50 nieks, tur vesels shaibu bizness, lai piereguleetu. Ja taa sisteema ir paarvilkta, tad kurbuleejot mocis iet uz priekshu. Tavaa vietaa pazvaniitu Litvinovam, vinjsh to lietu rubii. Veel jau vareetu buut pludinjsh iekjeeries, bet tie ir tikai mineejumi.
Kas ir tas cilvēks ko tu minēji - maybe var tel nummuriņu, un kur viņu meklēt jo biju aizvedis to mopēdu kur pirka bet tur neko sakarīgu par problēmu tā arī nepateica...
Atjaucis buju karbulim apakšu, tur laikam bija tas pludiņš - tāds balts cilindra formas plastmass, saliku atpakaļ, pēc tam kādu brītiņu gāja tas mopēds un tad atkal noslāpa un viss...
Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
|
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet
Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.
Šitāds ir tas mopēds:
Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.
[ Šo ziņu laboja jim, 25 May 2008, 23:49:37 ] | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
25 May 2008, 23:45:59 jim rakstīja:
Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet
Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.
Šitāds ir tas mopēds:
Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.
2T daudz variantu nav. Ja lejas ciet tad:
- galvenaa diize un adata (maisiijums paraak trekns)
- pludinjsh
- vareetu veel buut gaisa filtrs
Ja maisiijums paaraak liess, tad pirms noslaapshanas motora abaroti "aiziet kosmosaa"
Iisti neatceros, kaa bija ar maneejo 2T, vai benja lija aaraa nogaazhot uz saaniem vai nee. Ja nee, tad ozh peec pludinja probzas
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Oboroti kosmosā neiet, un ārā tas benzīns līst reizēm.
Apmēram viss skaidrs, bet kā to visu novērst, ne jau tikai izjaukt un salikt atpakaļ, maybe vispār citu karbuli nopirkt, jo nebūtu nekāds brīnums ka tas china mēsls ir vienkārši izdilis vai nomiris dabīgā nāvē... | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 May 2008, 00:14:38 jim rakstīja:
Oboroti kosmosā neiet, un ārā tas benzīns līst reizēm.
Apmēram viss skaidrs, bet kā to visu novērst, ne jau tikai izjaukt un salikt atpakaļ, maybe vispār citu karbuli nopirkt, jo nebūtu nekāds brīnums ka tas china mēsls ir vienkārši izdilis vai nomiris dabīgā nāvē...
Ticamaakaa no versijaam. Vieniigais normmalais 2T karbikjis ir Mikuni
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Cik tāds MIKUNI maksā un kur var nopirkt [ Šo ziņu laboja jim, 26 May 2008, 00:23:43 ] | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 May 2008, 00:23:05 jim rakstīja:
Cik tāds MIKUNI maksā un kur var nopirkt
Mikuni izmanto visi razhotaaji. Visiem kam ir 50, 65, 85 2T racing tipa moto ir mikuni karbulji. Leeti vinji toch nav. Tev droshi vien jaaskataas uz 50niekiem
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
| Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma. | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 May 2008, 00:32:56 jim rakstīja:
Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma.
Tas laikam buus pareizaakais risinaajums, jo katram karbulim ir sava iepluude. Tur var dabuut muuzhiigo gemoru. spriezhot peec mineetaas jaudas (2,5 kw) Mikuni vareetu buut par niknu. Vispaar pasaulee ir 2 kompaanijas, kas razho normaalus 50niekus - KTM un Cobra
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
26 May 2008, 00:41:24 kurbuls rakstīja:
26 May 2008, 00:32:56 jim rakstīja:
Nu skaidrs, paldies par ieteikumiem, iesākumā paprovēšu to pašu karbuli pajaukt vai uzlikt citu tāda paša ražojuma.
Tas laikam buus pareizaakais risinaajums, jo katram karbulim ir sava iepluude. Tur var dabuut muuzhiigo gemoru. spriezhot peec mineetaas jaudas (2,5 kw) Mikuni vareetu buut par niknu. Vispaar pasaulee ir 2 kompaanijas, kas razho normaalus 50niekus - KTM un Cobra
Uz nākamo ofic tēmēšu KTM, jo šitas tiešām liekas brīžam bīstams... | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
25 May 2008, 23:06:17 jim rakstīja:
Nopirku sīkajam poket tipa mopēdu (pēc skata krosinieks), bet pēdējā laikā īsti labi negrib darboties, respektīvi piedarbināt var tukšgaitā strādā bet kad iedod gāzi tā slāpst, kur varētu meklēt problēmu? (variantus kā piemēram "izmest" nepiedāvāt)
praamja 85-niekam bija taada probleema, pie vainas izraadijaas drankjiigs benja
nomainiija benju un viss aizgaaja.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
praamja 85-niekam bija taada probleema, pie vainas izraadijaas drankjiigs benja
nomainiija benju un viss aizgaaja.
Nu nez šitam visu laiku pērku statoila benzīnu, lab paprovēsim nestes. | Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
25 May 2008, 21:56:53 chechens rakstīja:
Kungi,
kas varētu būt par iemeslu, ka mocis pie ~ 120 km/h un uz augšu ik pa brīdim noslāpst un pēc sekundes, divām atkal iedarbojas un brauc tālāk. Ļoti bieži tas nav, šosezon pāris reizes bijis. Protams, tas notiek, kad esmu uz Jūrmalenes trešajā joslā un aiz muguras mašīnas!
25 May 2008, 22:11:26 MAD_DOG rakstīja:
kaadi ir apgriezieni - vienmeeriigi?
leenaak braucot taa naf?
PS un vispaar tas ir iemesls lai mainiitu moci
Tas notiek tikai braucot vienmērīgi, paātrinoties nekad. Zem 100 km/h toč nekad tā nav bijis.
25 May 2008, 22:42:15 Indo rakstīja:
Pirmastam nebija probzas ar signalizaaciju?
Tipa nē.
25 May 2008, 22:45:16 kurbuls rakstīja:
Benziina padeves probleemas
Maz ticams, jo, ja netiek atlaista gāze brīdī, kad mocis ir noslāpis, tas iedarbojas ar sprādzienu, kas nozīmē ka benzīns visu laiku tiek padots.
Šitas ir baigi nepatīkami, ja blakus ir biezs džips
----------------- Frozen Company | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Daspridzinaajies?!
-----------------
| Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
26 May 2008, 09:58:49 Indo rakstīja:
Daspridzinaajies?!
----------------- Frozen Company | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
25 May 2008, 23:45:59 jim rakstīja:
Nomainiiju tel. aparaatu, dalja numuru pazuda. Tas cilveeks ir Agris Litvinovs. Gan jau Aadazhnieki iepostees numuru. Shinii Daugavas krastaa ir taads dzheks Citrons (kaadreiz straadaaja Favoriitaa). Tas arii vareetu liidzeet. Kaut kaa shkjiet ka tac mopeeds vnk. lejas ciet
Par liešanos ciet pats ar izfunktierēju, bet kā novērst gribētu pats iemācīties, citādi mazliet neērti, ka tāds mopēds ar tādām mazām ķibelēm jāved pie meistariem.
Šitāds ir tas mopēds:
Dzinējs: 49cm3, 2, 5Kw, 2-taktu, gaisa dzesēšana, automāts.
Bremzes: priekša – disku
aizmugure – disku
Degviela: benzīns (95) 1:25 (2 taktu eļļa)
Patēriņš: 1L. ~ 30km
Atrums: max. ~50km/h
Iedarbināšana: ar roku
Kravnesība: 80kg.
Pašmasa: 22kg.
tak šito var kā sēmuškas noregulēt | Offline | | |
jim | | Kopš: 25. May 2008
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
tak šito var kā sēmuškas noregulēt
Varbūt vari palīdzēt ar praktisku padomu ?
Pagaidām liekas ka ar regulēšanu vien nepietiks...[ Šo ziņu laboja jim, 26 May 2008, 13:14:27 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| Piemēram, es husqvarnai priekšējo zvaigznīti varu pirkt dajebkādā citā veikalā - viņas jau ir pēc GOSTa - paskatās katalogā šlices un aidā
paskatījos arī aizmugures zvaigznītes - čo ta tādas mīkstas izskatās salīdzinājumā ar standarta
Viss tas gemarojs ir tāpēc, ka gribu garāku stiepienu. tagad ir priekšā 15, aizmugurē 45. sākumā vēlos priekšā uzlikt 16-17. par pēdējo vel neesmu drošs, jo var ķerties ķēde gar sajūga izspiedējmehanismu. aizmugurē iespējams uzlikt 43-42, bet veikalā mani atrunāja, jo tad būšot pavisam kreizī
un kā tur ir ar tiem pak. zvaigznīšu brendiem - po uz svaru, man galvenais ir lai ātri nedilst | Offline | | |
|
|