Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
qedzis
10. Aug 2011, 15:26#11992

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

Offline

Sliktais
10. Aug 2011, 15:34#11993

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē


Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Cipaans
10. Aug 2011, 15:39#11994

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: RMZ 250;


10 Aug 2011, 11:45:18 juandr rakstīja:

10 Aug 2011, 11:09:57 Cipaans rakstīja:
Kāds var kaut ko pateikt par KTM RC8?
Esmu tikai vienu redzējis Latvijā, ārzemēs vairāk, baigi patīk, domāju par nopirkšanu, padalāties info, ja kādam ir pieredze!

Prieks, ka kadam vel ir loti laba alga


Tas nozīmē ko? ka mocis ir dārgs vai uzturēšana dārga???
Nezinu, mobilē pa 8000 EUR var dabūt, UK vispār pa 6500 GBP, kas ir vēl lētāk!!! Neredzu īpaši lielu atšķirību no 08.gada CBR1000R, vai R1.
Ir kādam viedoklis?

-----------------
______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!!

Offline

void
10. Aug 2011, 15:46#11995

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

Manuprāt nav jēgas nelietot sajūgu, ja vien nav mērķis ietaupīt simtdaļas paātrinājumā.
Uz leju jāslēdzas ar sajūgu un starpgāzi.

Offline

bike85
10. Aug 2011, 15:46#11996

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Aug 2011, 15:26:13 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 14:47:31 bike85 rakstīja:

10 Aug 2011, 14:31:27 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 11:26:44 Gacho rakstīja:

09 Aug 2011, 14:40:51 feciic rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Ja mierīgi rīkosies ar gāzi tad arī uz augšu varēsi pārslēgt bez sajūga


Tieši uz augšu var slēgt bez sajūga, bet uz leju ir piselīgi+ jāj kārbu.
Ja esi izdomājis sezonas galu mačīt bez sajūga, labāk to nedari, bet vnk mopēdu liec šķūnītī un remontē.


Nu,bet ja uz leju smuki slēdzās, bez nekādiem krakšķiem vai tad arī čakarē kārbu????

slegt jau var bet vai tas tew ir vajadzigs???pec tam kidat motoru un meklet zobratus vai daksas kuram nolauztas kajas ta ka padoma....iesaku sak labot pec iespejas atrak meklet vainu kapec nav sajuga


Man ar sajūgu viss ir kārtībā, vnk parasti uz leju slēdzos bez sajūga, tapēc jau jautāju ja smuki slēdzas vai tas tiešām kaut ko čakarē

kapec tew gruti nospiest sajuga kloki??? un topasu tew vajag uzpiest 2.5cm un viss kartiba ...tew sajugu neuzpiezot sanak ta kad tu spied parnesuma bet karbas zobrati ir slodze ar dzineju lidz ar to ja atrak vai kaut ka samiksesies zobrats kurs nebus preti daksinai gala nebus jo tu ar savu kaju to panaksi

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 15:47#11997

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs

Offline

dzeksis
10. Aug 2011, 15:49#11998

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 15:59#11999

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6


10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..


Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās

Offline

dzeksis
10. Aug 2011, 16:02#12000

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


10 Aug 2011, 15:59:46 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..


Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās


Bet cik ilgi.. tas jau ir pavisam cits jautājums!

Offline

void
10. Aug 2011, 16:13#12001

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


10 Aug 2011, 16:02:09 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:59:46 qedzis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:49:41 dzeksis rakstīja:

10 Aug 2011, 15:47:31 qedzis rakstīja:
Pieredzi par slēgšanos bez sajūga var uzprasīt Mārcim.
P.S. Toreiz tika pie jaunas kārbas


Skaidrs,tad jāsāk izmantot sajūgs


un šitā arī nonāk atpakaļ tirgū nobraukti moči..


Kapēc nobraukti,es tak saku ka viss labi strādā un slēdzās


Bet cik ilgi.. tas jau ir pavisam cits jautājums!

Nekas traks jau nebūs, ja to nedara pie lielas slodzes, bet zobratu suņu kantis tiek noapaļotas, slēgšanās vairs nav tik precīza

Offline

qedzis
10. Aug 2011, 16:30#12002

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Nekas traks jau nebūs, ja to nedara pie lielas slodzes, bet zobratu suņu kantis tiek noapaļotas, slēgšanās vairs nav tik precīza


Nesmu nekad slēdzies pie lielas slodzes, parasti to daru lēnā garā bremzējot teiksim pie sarkanās luksafora gaismas, kaut kur pie 4000rmp slēdzos uz leju.
Bet nu tagad sapratu,ka vairs tā nedarīšu

Offline

kunkuls
10. Aug 2011, 16:32#12003

Kopš: 05. Aug 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 164

Braucu ar: to kam nav tukša bāka

Nu čau!
Ja kādam ir rasējums vai ideja par stabilu enduro tipa moto pacēlāju varbūt var padalīties ar informāciju?
Vēlams vēstulē rakstīt!

[ Šo ziņu laboja kunkuls, 10 Aug 2011, 16:32:27 ]

Offline

void
10. Aug 2011, 16:42#12004

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r


10 Aug 2011, 16:32:13 kunkuls rakstīja:
Nu čau!
Ja kādam ir rasējums vai ideja par stabilu enduro tipa moto pacēlāju varbūt var padalīties ar informāciju?
Vēlams vēstulē rakstīt!

google:
http://www.dirtrider.net/justkdx/footlift.html

Offline

bike85
10. Aug 2011, 19:38#12005

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Aug 2011, 16:32:13 kunkuls rakstīja:
Nu čau!
Ja kādam ir rasējums vai ideja par stabilu enduro tipa moto pacēlāju varbūt var padalīties ar informāciju?
Vēlams vēstulē rakstīt!

ieej HCT.lv majas lapa tur ir motopacelaji ari gan baiku gan krosa motocikliem

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

chirkainais
10. Aug 2011, 20:15#12006

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Es kā reiz nesen nesen braucu, smuki slēdzos ar sajūgu'n'stuff un gribēju līdzīgu jautājumu uzdot, tikai - vai ir ladzīgi uz augšu slēgties bez sajūga. Jo slēgties uz leju bez sajūga manuprāt ir pilnīga bezjēga un var pat būt bīstami. Uz leju vienmēr slēdzos ar sajūgu un starpgāzi, jo manam endūram tā motora bremze ir pietiekami spēcīga, lai uz slapja asfalta pakaļu izslidinātu.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

pthica
10. Aug 2011, 20:28#12007

Kopš: 19. Oct 2010

Ziņojumi: 122

Braucu ar: kājām


10 Aug 2011, 20:15:39 chirkainais rakstīja:

09 Aug 2011, 13:46:11 pthica rakstīja:
Man 1ns jaut....tas normāli, ka pārspēgt ātrumus var uz leju bez sajūga lietošanas???

Es kā reiz nesen nesen braucu, smuki slēdzos ar sajūgu'n'stuff un gribēju līdzīgu jautājumu uzdot, tikai - vai ir ladzīgi uz augšu slēgties bez sajūga. Jo slēgties uz leju bez sajūga manuprāt ir pilnīga bezjēga un var pat būt bīstami. Uz leju vienmēr slēdzos ar sajūgu un starpgāzi, jo manam endūram tā motora bremze ir pietiekami spēcīga, lai uz slapja asfalta pakaļu izslidinātu.

Nu liels paldies visiem par atsaucību un diskusiju!

-----------------
nu ko nu ko....

Offline

GT
10. Aug 2011, 23:33#12008

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1

kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?

Offline

krustinsh
10. Aug 2011, 23:53#12009

Kopš: 15. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 375

Braucu ar: šmirģeli


10 Aug 2011, 23:33:01 GT rakstīja:
kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?

pec logikas pretestiba katra pavarotnika vada,saka ka lauku skuninga pat spuldzes vados ielode, man ari ta ieteica bet ta ka TA mani izlaida neko neesmu darijis. Un vel kautkur esmu dzirdejis ka nedrikst but vairak ka 120 mirkskinajumi minute tad viss esot bumbas,paskaiti moska neko nevajadzes tad darit..

Offline

GT
10. Aug 2011, 23:57#12010

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


10 Aug 2011, 23:53:49 krustinsh rakstīja:

10 Aug 2011, 23:33:01 GT rakstīja:
kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?

pec logikas pretestiba katra pavarotnika vada,saka ka lauku skuninga pat spuldzes vados ielode, man ari ta ieteica bet ta ka TA mani izlaida neko neesmu darijis. Un vel kautkur esmu dzirdejis ka nedrikst but vairak ka 120 mirkskinajumi minute tad viss esot bumbas,paskaiti moska neko nevajadzes tad darit..

ta jau panema prieks par to, taka jataisa vien ir

Offline

Benji
10. Aug 2011, 23:58#12011

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


10 Aug 2011, 23:33:01 GT rakstīja:
kas un kur jaliek lai uztaisitu lielaku slodzi pagriezieniem un vini mirgotu lenak ?

Nomaini pagriezienu releju un buus ok

Offline