Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Atvars | 04. Aug 2011, 10:22 | #11912 |
| Kopš: 02. May 2008
Ziņojumi: 241
Braucu ar: BMW R65
| Nu taa- proleema ir atrisinaata !
Pie vainas bija darba cilindrs. Nopirku jaunu ar heebeli pa Ls12,- un viss notiek.
Bremzes kaa nazhi. Kjiinietis ir un paliek kjiinietis...
03 Aug 2011, 13:19:00 Bagars rakstīja:
03 Aug 2011, 09:07:13 elf rakstīja:
02 Aug 2011, 23:49:03 Atvars rakstīja:
Sveiki, kungi !
Biki sapinos meistarībā. Dēla skūčai mainot eļļu, bremžu sistēmā. Rezultātā -nekādi nevaru tikt galā ar gaisu, kurš nekādi negirb padoties.
Kur var dabūt gaisojamo parihti?
Bremžu eļļu pildi ar šprici caur atgaisojamo,vārdu sakot no apakšas uz augšu.Šprici nopirksi aptiekā,narkomānu tākā par mazu!
+1 tikai caur pakaļu! Lielo šprici no lopu aptiekas, vismaz 50ml, to, ar plastmasas virzulīti, un caur atgaisotāju! 5 min un gatavs!
-----------------
| Offline | | |
dzeksis | 04. Aug 2011, 14:04 | #11913 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
| Rīgā ir kāds kantoris, kur varētu dabūt par normālām naudiņām "motora atboiņikus", priekš Honda Hornet..
Zinu, ir Jēbai..ja nedabūšu te LV, sūtīšu no turienes.. [ Šo ziņu laboja dzeksis, 04 Aug 2011, 14:05:24 ] | Offline | | |
Christian | 04. Aug 2011, 14:15 | #11914 |
| Kopš: 28. Jul 2011
Ziņojumi: 14
Braucu ar:
| jautājums (vispirms atbildiet, tad norejiet ). Močiem ir viena, divu un četru cil.motori (zinu arī par 3, 6 un arī citiem). Ja starpība starp 2 cilindru (labāks zemos apgrieienos) un 4 cilindru (lielāks ātrums) motoru it kā būtu skaidra, tad kāda ir starpība starp 1 cilindra (piem. BMW F 650) un 2 cilinda (Honda Transalp)motoriem? Mo nekad nav bijis, tā kā nekāda nojēga. | Offline | | |
|
zilonis | 04. Aug 2011, 16:20 | #11915 |
| Kopš: 10. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 74
Braucu ar: BMW F650CS
| Problēma sekojoša - kad atver akseleratoru, rēkoņa ir, taču uzrāviens kā 2litrīgam audi, kā sāk lēnām laist vaļā gāzi, parādās uzrāviens... kas tas varētu būt? Vulkāns 1500 | Offline | | |
DoubleZed | 04. Aug 2011, 17:28 | #11916 |
| Kopš: 02. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 309
Braucu ar: braaaaap
| zilonis: Izklausās, ka slīd sajūgs.
----------------- "Haskijs un vārna" SM610ie
ZUPĀ MOTO! | Offline | | |
macuks | 04. Aug 2011, 18:02 | #11917 |
| Kopš: 26. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar: zr7
| sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns??? | Offline | | |
dzerrais | 04. Aug 2011, 22:03 | #11918 |
| Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
04 Aug 2011, 14:15:39 Christian rakstīja:
jautājums (vispirms atbildiet, tad norejiet ). Močiem ir viena, divu un četru cil.motori (zinu arī par 3, 6 un arī citiem). Ja starpība starp 2 cilindru (labāks zemos apgrieienos) un 4 cilindru (lielāks ātrums) motoru it kā būtu skaidra, tad kāda ir starpība starp 1 cilindra (piem. BMW F 650) un 2 cilinda (Honda Transalp)motoriem? Mo nekad nav bijis, tā kā nekāda nojēga.
agrk bija transaps,tagad viencilindrnieks. apaksas v-twinam labakas,tas otrs visu laiku uz auksu prasas,gaze jatur.(savadak raustas),bet tomer ir asaks. kautka ta.. | Offline | | |
StraiF | 04. Aug 2011, 22:09 | #11919 |
| Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1838
Braucu ar: power of dreams
|
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
----------------- BrunoMoto.lv
Bruno Racing Team #379 | Offline | | |
vellabeerns | 05. Aug 2011, 01:57 | #11920 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
...un tad sāc krāt naudu jaunai ķēdei, jo rodas iespaids, ka šī tev jau sākusi staipīties...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
Negantelis | 05. Aug 2011, 08:48 | #11921 |
| Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
04 Aug 2011, 22:03:49 dzerrais rakstīja:
04 Aug 2011, 14:15:39 Christian rakstīja:
jautājums (vispirms atbildiet, tad norejiet ). Močiem ir viena, divu un četru cil.motori (zinu arī par 3, 6 un arī citiem). Ja starpība starp 2 cilindru (labāks zemos apgrieienos) un 4 cilindru (lielāks ātrums) motoru it kā būtu skaidra, tad kāda ir starpība starp 1 cilindra (piem. BMW F 650) un 2 cilinda (Honda Transalp)motoriem? Mo nekad nav bijis, tā kā nekāda nojēga.
agrk bija transaps,tagad viencilindrnieks. apaksas v-twinam labakas,tas otrs visu laiku uz auksu prasas,gaze jatur.(savadak raustas),bet tomer ir asaks. kautka ta..
vienreiz mūžā atbraucu ar 1podnieku no Rīgas līdz Jēkabpilij.Otreiz to noteikti nedarītu.Savukārt ar 2 cilindriem izbraukāju Itāliju.Nekādu problēmu.Protams arī jātur apgriezieni krietni virs tukšgaitas,bet nav kā brauciens ar asfalta blieti.
r4 protams liekas kā brauciens pa mākoņiem.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
RU | 05. Aug 2011, 08:49 | #11922 |
| Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas. | Offline | | |
egis | 05. Aug 2011, 09:19 | #11923 |
| Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:
04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.
Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus. | Offline | | |
bike85 | 05. Aug 2011, 11:16 | #11924 |
| Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
03 Aug 2011, 23:36:07 Tvinky rakstīja:
Kas par n varētu būt, ka lec ārā no otrā ātruma? Braucot vertikālā stāvoklī ierauj neitrālajā - peškas uzreiz
Nesen sajūga diskus pārliku utt, vai varētu būt tajos vaina, jeb tur kas cits?
ja lec no otra parnesuma tad tirgo nost vai remonte...brauksi tik ilgi kamer vispar pazudis
----------------- ar diegiem nav arsana! | Offline | | |
bike85 | 05. Aug 2011, 11:19 | #11925 |
| Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
maini kedi ar abiem zobratiem un buss kartiba
----------------- ar diegiem nav arsana! | Offline | | |
Kiddy | 05. Aug 2011, 11:24 | #11926 |
| Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
05 Aug 2011, 09:19:00 egis rakstīja:
05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:
04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.
Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus.
Nu veči Jūs te dodat Man sāk bail palikt
Tas viss protams ir ļoti labi un var jau lietot arī mikromēru bet es parasti izlīdzos, garām ejot ar zābaku iesperot pa ķēdi
A problēmas autoram jāgatavojās mainīt ķēdi, jo izskatās, ka vnk nevienmērīgi izstaipījusies! Tā gadās
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. | Offline | | |
vellabeerns | 05. Aug 2011, 11:28 | #11927 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
05 Aug 2011, 11:24:34 Kiddy rakstīja:
05 Aug 2011, 09:19:00 egis rakstīja:
05 Aug 2011, 08:49:22 RU rakstīja:
04 Aug 2011, 22:09:04 StraiF rakstīja:
04 Aug 2011, 18:02:10 macuks rakstīja:
sveiki.Man mocim ir tāda problēma, kad griež ar roku riepu var redzāet kad ķēde visu laiku ir vienmērīgi nospriegota, un tad uz vienu mirkli viņa takā saspriegojas vairāk. Gribēju pajautāt kas tur varētu būt pa vainu un vai ar tādu var braukt. Man jau liekas kad nekas slikts nevar notikt. sākot braukt kautkur pie 80km/h jau arī sāk parādīties tāda kā neliela vibrācija. Itkā jau man viņa netraucē, bet varbūt tas ir kautkas nopietns???
brīvā stāvoklī (kad pacelt pakaļējais rats ) nospriegumu var pārbaudīt ar pirkstu,brīvais gaiens jābūt ap 3-4cm no apakšas līdz augšai.
ka kas, ček manual - tur arī vis tas rakstīts (netā manuāli arī ir)
pie reizi nočeko zobratus ( visi zobi ir ? )
Manuāli toč vajag skatīties. Manai zetkai, piemēram, tie 3-4 centimetri ķedei jāstaigā stāvot uz sānu pekas.
Tas ir normāli palietotai ķēdei, zobratiem. Mērijums jāveic tieši tad, kad ķēde ir vissvarāk nospriegota. To daru sekojoši: atrodu visssnospriegotāko vietu, pa vidu ķēdei uz zemes nolieku metramēru, uzkarinu lentu uz ķēdes un ceļu augšā ķēdi ar lentu,nofiksēju lentu un tad spiežu ķēdi uz leju un skatos cik ir mērijums, manam jābūt 25-35 mm. Enduro tas varētu būt lielāks, jo amartizatoru gājiens ir lielāks. Galvenais skaties, lai viss ciešakajā ķedē vietā mērijums nebūtu zemāks noteiktajam, savadāk varēsi mainīt vārpstu gultņus.
Nu veči Jūs te dodat Man sāk bail palikt
Tas viss protams ir ļoti labi un var jau lietot arī mikromēru bet es parasti izlīdzos, garām ejot ar zābaku iesperot pa ķēdi
A problēmas autoram jāgatavojās mainīt ķēdi, jo izskatās, ka vnk nevienmērīgi izstaipījusies! Tā gadās
+1
tad nu gan - milimetrus vēl ķert...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
jimbeam | 05. Aug 2011, 11:49 | #11928 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Ja'ķēde škiet nevienmērīgi nospriegota, pie vainas varētu būt zobrati. Tā bija man, kad vēl ķēdiniekus lietoju Priekšējam zobratam daļa zobu bija tā teikt, atpakaļ atliekušies un tur tad arī ķēde vaļīga paliek. | Offline | | |
maniac | 05. Aug 2011, 12:12 | #11929 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Aug 2011, 11:49:13 jimbeam rakstīja:
Ja'ķēde škiet nevienmērīgi nospriegota, pie vainas varētu būt zobrati. Tā bija man, kad vēl ķēdiniekus lietoju Priekšējam zobratam daļa zobu bija tā teikt, atpakaļ atliekušies un tur tad arī ķēde vaļīga paliek.
Šodien tāda "ķēžu diena"
Apšaubu, ka pie vainas priekšējais zobrats. Kaut gan pieļauju, ka arī tas varētu būt. Bet visādā ziņā nebūs tik izteikti (ņemot vērā zobrata izmērus un zobu skaitu). Pašam ir gadījies tāds "nevienmērīgais ķēdes dilums". Un tad bija konkrēti redzams, ka viena ķēdes puse izstiepusies kā zarna, kamēr otra vēl lietojama.[ Šo ziņu laboja maniac, 05 Aug 2011, 12:14:16 ] | Offline | | |
qedzis | 05. Aug 2011, 12:16 | #11930 |
| Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
| Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min piešķiļās un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300[ Šo ziņu laboja qedzis, 05 Aug 2011, 12:17:27 ] | Offline | | |
dzeksis | 05. Aug 2011, 12:17 | #11931 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
05 Aug 2011, 12:16:38 qedzis rakstīja:
Kur meklēt vainu, ka list lietus ta mocis braucot noslāpst, pastāv 3min un tad atkal kādu gabalu var pabraukt,bet pec tam seko tas pats
Mocis - Honda VTX 1300
kontakti..kontakti.. | Offline | | |
|
|