Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
03. Aug 2011, 02:31#11892

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


02 Aug 2011, 23:51:26 eds rakstīja:

02 Aug 2011, 20:02:40 MartinsR rakstīja:
spečuki, pastāstiet lūdzu, kāpēc motocikls vibrē (priekšējā daļa - stūre, spoguļi, utt), bremzējot no ātrumiem lielākiem par 60km/h?

biju uz servisu, pārbalansēja riepu, bet tas problēmu nemazināja, apskatījās ka bremžu diski arī ir taisni.

tagad nesen krievu žurnālā Moto izlasīju, ka vibrācija pie bremzēšanas esot pirmā pazīme par to, ka stūres statņa gultnis (vai kā viņu tur pareizi sauc) ejot uz beigām. vai tā varētu būt taisnība? un ja nē, kur tad ir meklējams problēmas cēlonis?
mopēds - Jamaika Fazer 600 '03


uzstutē to ļerkatu uz kautkā, lai dakša nav piespiesta un tad paļurkā. ja ir brīvkustība, tad izdzer visu, kas vēl ir un rīt meklē to stūres gultni vai kā viņu tur.

To gultni parasti vajag tikai pievilkt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

egis
03. Aug 2011, 09:03#11893

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


02 Aug 2011, 20:02:40 MartinsR rakstīja:
spečuki, pastāstiet lūdzu, kāpēc motocikls vibrē (priekšējā daļa - stūre, spoguļi, utt), bremzējot no ātrumiem lielākiem par 60km/h?

biju uz servisu, pārbalansēja riepu, bet tas problēmu nemazināja, apskatījās ka bremžu diski arī ir taisni.


tagad nesen krievu žurnālā Moto izlasīju, ka vibrācija pie bremzēšanas esot pirmā pazīme par to, ka stūres statņa gultnis (vai kā viņu tur pareizi sauc) ejot uz beigām. vai tā varētu būt taisnība? un ja nē, kur tad ir meklējams problēmas cēlonis?
mopēds - Jamaika Fazer 600 '03


Ja jau bremzējot ir tāda vibrācija, tad vēlreiz vajadzētu pārbaudīt bremžu disku vai ir taisns, parasti, ja ir deformēts disks, tad vibrācijas ir jūtamas uz bremžu sviru, ko esi nospiedis bremzējot. Stūres gultni pārbaudi, griežot stūri no vienas puses uz otru, kustībai jābūt vienmērīgai, parasti gultņi izdilst tā, ka stūre itkā nofiksējas vidus stāvokli, tad gultis ir jāmaina. ja tā nav, tad pacel priekšu augšā, ka atraujas priekšējais rats, izkustini uz visām pusēm un paskaties, kur ir brīvkustība, ja stūres gultnī, tad to var pieregulēt.

Offline

elf
03. Aug 2011, 09:07#11894

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


02 Aug 2011, 23:49:03 Atvars rakstīja:
Sveiki, kungi !
Biki sapinos meistarībā. Dēla skūčai mainot eļļu, bremžu sistēmā. Rezultātā -nekādi nevaru tikt galā ar gaisu, kurš nekādi negirb padoties.
Kur var dabūt gaisojamo parihti?


Bremžu eļļu pildi ar šprici caur atgaisojamo,vārdu sakot no apakšas uz augšu.Šprici nopirksi aptiekā,narkomānu tākā par mazu!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

kidd
03. Aug 2011, 09:08#11895

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


03 Aug 2011, 09:07:13 elf rakstīja:

02 Aug 2011, 23:49:03 Atvars rakstīja:
Sveiki, kungi !
Biki sapinos meistarībā. Dēla skūčai mainot eļļu, bremžu sistēmā. Rezultātā -nekādi nevaru tikt galā ar gaisu, kurš nekādi negirb padoties.
Kur var dabūt gaisojamo parihti?


Bremžu eļļu pildi ar šprici caur atgaisojamo,vārdu sakot no apakšas uz augšu.Šprici nopirksi aptiekā,narkomānu tākā par mazu!


+1 . vislētākais un efektīvākais risinājums. Bet kāpēc no apakšas? tip burbulim vieglāk aiziet uz augšu? Es parasti no augšas atgaisoju. bik gan izlīst eļļa, bet nekas traks

[ Šo ziņu laboja kidd, 03 Aug 2011, 09:09:51 ]

Offline

egis
03. Aug 2011, 09:14#11896

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


02 Aug 2011, 23:49:03 Atvars rakstīja:
Sveiki, kungi !
Biki sapinos meistarībā. Dēla skūčai mainot eļļu, bremžu sistēmā. Rezultātā -nekādi nevaru tikt galā ar gaisu, kurš nekādi negirb padoties.
Kur var dabūt gaisojamo parihti?


Nu nezinu, vai vajag speciālu uzparikti,lai tiktu galā ar atgaisošanu, ja vēl izmanto šlauciņu, kas uzmaukta uz atgaisojumā vārsta un iegremdēta traukā, kas pildīta ar bremžu šķidrumu, problēmu nevajadzētu būt. Parasti izmantoju caurspīdīgo, tad labāk var redzēt gaisa burbuļus. Manuprāt, ir problēma ar pašu atgaisošanas vārstu, ja tomēr nevari atgaisot.

Offline

elf
03. Aug 2011, 09:53#11897

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Bremžu sistēmu uzpildot no apakšas viss gais tiek izstumts ārā pa augšu.Praktiski var pat vairāk negaisot ,jo bremžu sistēma ir gatava darbam.
Ir dzirdēti visādi varianti kā cilvēki mokās ar atgaisoāšanu.Ceļ motocikla aizmuguri gaisā lai atgaisojamais vārsts būtu augstāks par galveno bremžu cilindru...

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

martinss
03. Aug 2011, 09:56#11898

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Cik nu jaucis esmu japanjus, parasti tur ar smeeri ir truuciigi... Ja netaisies moci pec gada pardot, labak izjaukt un sasmeereet kartigi, citadi satek uudens iekshaa un kaput ir.


03 Aug 2011, 02:31:59 Archy96 rakstīja:
To gultni parasti vajag tikai pievilkt


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
03. Aug 2011, 10:00#11899

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ja ir iemanjas, nekadu uzparikti nevajag, es arii ar trubinju tik iztieku.
Parasti jau chikajas delj taa, ka stuceri pievelk tikai tad, kad hebelis lidz galam, bet tad ir risks tomer ieraut atpakalj drusku gaisa... Principaa es palaizhu valja tikai tik daudz lai hebelis iet uz priekshu ar slodzi un pievelku jau atrak nekaa gajiens beidzies.
Plus veel, kaa jau te mineeju, ir bremzhu mashiiniites, kuras nekadi normali neatgaisojas, ar klasisko metodi kamer cilindriishus neiespiezh lidz galam iekshaa ar liimspiileem un tad neveic atgaisoshanu.


03 Aug 2011, 09:14:27 egis rakstīja:

Nu nezinu, vai vajag speciālu uzparikti,lai tiktu galā ar atgaisošanu, ja vēl izmanto šlauciņu, kas uzmaukta uz atgaisojumā vārsta un iegremdēta traukā, kas pildīta ar bremžu šķidrumu, problēmu nevajadzētu būt. Parasti izmantoju caurspīdīgo, tad labāk var redzēt gaisa burbuļus. Manuprāt, ir problēma ar pašu atgaisošanas vārstu, ja tomēr nevari atgaisot.

[ Šo ziņu laboja martinss, 03 Aug 2011, 10:02:34 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

dzeksis
03. Aug 2011, 10:02#11900

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Ir te kāds kas ņemās ar metināšanas darbiem.. gribētu par saprātīgām naudiņām, lai man uzmetina priekš Hornet.. aizmugurējo un sānu kastes turētāju..

Offline

MartinsR
03. Aug 2011, 10:14#11901

Kopš: 26. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1250

Braucu ar: Honda TransAlp XL750


03 Aug 2011, 09:03:25 egis rakstīja:
Ja jau bremzējot ir tāda vibrācija, tad vēlreiz vajadzētu pārbaudīt bremžu disku vai ir taisns, parasti, ja ir deformēts disks, tad vibrācijas ir jūtamas uz bremžu sviru, ko esi nospiedis bremzējot. Stūres gultni pārbaudi, griežot stūri no vienas puses uz otru, kustībai jābūt vienmērīgai, parasti gultņi izdilst tā, ka stūre itkā nofiksējas vidus stāvokli, tad gultis ir jāmaina. ja tā nav, tad pacel priekšu augšā, ka atraujas priekšējais rats, izkustini uz visām pusēm un paskaties, kur ir brīvkustība, ja stūres gultnī, tad to var pieregulēt.


nē, bremžu hēbelis ir mierīgs, vibrāciju jūt uz visu moto priekšgalu vairāk. ok, paldies par visiem par padomiem, tad jau vedīšu uz servisu, lai skatās tālāk, kas tur ar to stūes gultni ir

-----------------
Riders on the storm

Offline

security
03. Aug 2011, 10:16#11902

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2380

Braucu ar: ca4x4 ///ex CBR1000RR FIREBLADE Black Edition///


03 Aug 2011, 10:02:52 dzeksis rakstīja:
Ir te kāds kas ņemās ar metināšanas darbiem.. gribētu par saprātīgām naudiņām, lai man uzmetina priekš Hornet.. aizmugurējo un sānu kastes turētāju..


Labi darbu izdaris JR komanda

stuntfighters service

-----------------
Осторожно,мысль - материальна!
®® 安全

Offline

dzeksis
03. Aug 2011, 10:20#11903

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


03 Aug 2011, 10:16:26 security rakstīja:

03 Aug 2011, 10:02:52 dzeksis rakstīja:
Ir te kāds kas ņemās ar metināšanas darbiem.. gribētu par saprātīgām naudiņām, lai man uzmetina priekš Hornet.. aizmugurējo un sānu kastes turētāju..


Labi darbu izdaris JR komanda

stuntfighters service


es zinu,kvalitāte tur ir , bet man gribētos lētāk nekā Jēbajā..

Vajag kādu entuziastu, kas pa brīviem vakariem ko tādu varētu sakombinēt!

P.s. man nav steidzīgi.. var arī pa ziemu to uzmetināt.. galvenais uz nākamo sezonu vajag..

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 03 Aug 2011, 10:24:21 ]

Offline

UDT
03. Aug 2011, 11:26#11904

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


03 Aug 2011, 10:00:26 martinss rakstīja:
Ja ir iemanjas, nekadu uzparikti nevajag, es arii ar trubinju tik iztieku.
Parasti jau chikajas delj taa, ka stuceri pievelk tikai tad, kad hebelis lidz galam, bet tad ir risks tomer ieraut atpakalj drusku gaisa... Principaa es palaizhu valja tikai tik daudz lai hebelis iet uz priekshu ar slodzi un pievelku jau atrak nekaa gajiens beidzies.
Plus veel, kaa jau te mineeju, ir bremzhu mashiiniites, kuras nekadi normali neatgaisojas, ar klasisko metodi kamer cilindriishus neiespiezh lidz galam iekshaa ar liimspiileem un tad neveic atgaisoshanu.


03 Aug 2011, 09:14:27 egis rakstīja:

Nu nezinu, vai vajag speciālu uzparikti,lai tiktu galā ar atgaisošanu, ja vēl izmanto šlauciņu, kas uzmaukta uz atgaisojumā vārsta un iegremdēta traukā, kas pildīta ar bremžu šķidrumu, problēmu nevajadzētu būt. Parasti izmantoju caurspīdīgo, tad labāk var redzēt gaisa burbuļus. Manuprāt, ir problēma ar pašu atgaisošanas vārstu, ja tomēr nevari atgaisot.



Man ir sanaacis spaidot nevis heebeli vai sviru (aizmugureejo bramzu gadiijumaa) bet ar skruuvgiezi pashu cilindrinju, cik saprotu ar heebeli vinsh nenospiezhas liidz galam un rodas probleemas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

RICHKA
03. Aug 2011, 21:50#11905

Kopš: 02. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar:

chau, ja riepa ir normaalaa 8tniekaa vinju ir verts taisiit?

[ Šo ziņu laboja RICHKA, 03 Aug 2011, 21:50:58 ]

Offline

mix17
03. Aug 2011, 23:08#11906

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 456

Braucu ar: visu, kas ripo


03 Aug 2011, 21:50:19 RICHKA rakstīja:
chau, ja riepa ir normaalaa 8tniekaa vinju ir verts taisiit?

Ja riepa ir ar defektu, ir divi varianti - nosvilināt(nav ekoloģiski) vai utilizēt

Offline

Tvinky
03. Aug 2011, 23:36#11907

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu

Kas par n varētu būt, ka lec ārā no otrā ātruma? Braucot vertikālā stāvoklī ierauj neitrālajā - peškas uzreiz

Nesen sajūga diskus pārliku utt, vai varētu būt tajos vaina, jeb tur kas cits?

[ Šo ziņu laboja Tvinky, 03 Aug 2011, 23:36:27 ]

Offline

dzeksis
03. Aug 2011, 23:37#11908

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


03 Aug 2011, 23:36:07 Tvinky rakstīja:
Kas par n varētu būt, ka lec ārā no otrā ātruma? Braucot vertikālā stāvoklī ierauj neitrālajā - peškas uzreiz

Nesen sajūga diskus pārliku utt, vai varētu būt tajos vaina, jeb tur kas cits?


Kārba..

Offline

RICHKA
04. Aug 2011, 08:45#11909

Kopš: 02. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 59

Braucu ar:


03 Aug 2011, 23:08:46 mix17 rakstīja:

03 Aug 2011, 21:50:19 RICHKA rakstīja:
chau, ja riepa ir normaalaa 8tniekaa vinju ir verts taisiit?

Ja riepa ir ar defektu, ir divi varianti - nosvilināt(nav ekoloģiski) vai utilizēt

nu labi nejav ripa, bet ritens(disks)

Offline

egis
04. Aug 2011, 08:54#11910

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


04 Aug 2011, 08:45:02 RICHKA rakstīja:

03 Aug 2011, 23:08:46 mix17 rakstīja:

03 Aug 2011, 21:50:19 RICHKA rakstīja:
chau, ja riepa ir normaalaa 8tniekaa vinju ir verts taisiit?

Ja riepa ir ar defektu, ir divi varianti - nosvilināt(nav ekoloģiski) vai utilizēt

nu labi nejav ripa, bet ritens(disks)


A, kāds materiāls diskam, ja alumīnijs, tad tas var saplīst taisnojot, ja liels 8-nieks.

Offline

martinss
04. Aug 2011, 10:21#11911

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ir daudzi pashdarbnieki, kuri uztaisiis labaak nekaa tie, kas to dara ikdienaa, jo ikdienaa taisiitaji tomer nevar chikaaties, viniem jaizdara noteiktaa laikaa ar zinaamu cenas/kvalitates kompromisu. Tas no serijas, nekad nesaki nekad...
Tapat normals pashdarbnieks nestradaas pa kapeikaam, vismaz lietaas, kuras daru pa naudu, tomer turos pie tirgus cenaam lai nechakareetu tos, kuri ar to naudu iztikai pelna, nevis kaa es, hobijoju.

Nu un zobus sev nelabo pat zobaarsti.


03 Aug 2011, 13:36:44 Bagars rakstīja:
Vecīt... viss maksā tik, cik tas maksā. Neviens pašdarbnieks neuztaisīs labāk, kā spečuki. Arī lētāk ne.
Pašam sev zobus salabot arī varbūt sanāk lētāk, bet tomēr visi pie zobārsta ejam...

[ Šo ziņu laboja martinss, 04 Aug 2011, 10:34:31 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline