Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
GT | 27. Jul 2011, 23:22 | #11832 |
| Kopš: 25. Sep 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 467
Braucu ar: R1
| Kads varetu but iemesls 10l uz 100 , jaukta rezima, netiek baigi vilkts ! yamaha yzf r 750 | Offline | | |
Janis_L | 28. Jul 2011, 10:51 | #11833 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM | Offline | | |
endurists | 28. Jul 2011, 11:07 | #11834 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
28 Jul 2011, 10:51:02 Janis_L rakstīja:
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM
Gan jau tiem LEDiem ir rakstīts virsū kāds strāvas stiprums nepieciešams, tālāk attiecīgi pēc Oma likuma var izrēķināt pretestību, jo voltāžu var pieņemt kā konstantu = 12V
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
|
Metlik | 28. Jul 2011, 11:15 | #11835 |
| Kopš: 28. Jul 2011
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Sveicinati!
Honda Dominator NX650: baigi daudz kustas sture. pie vainas ir sailent-bloki, kas ir iemonteti daksas augseja tilti (sk. bildi). Honda veikala tadus atseviski nav - tikai kopa ar tilti (cenniks, protams, ir atbilstoss). Vai var tadus nopirk kaut kur citur?
Izmeri: arejais ap 2,5cm; ieksejais ap 1,3cm; augstums ap 4,2cm.
Paldies! | Offline | | |
endurists | 28. Jul 2011, 11:30 | #11836 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
28 Jul 2011, 11:27:55 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:07:33 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 10:51:02 Janis_L rakstīja:
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM
Gan jau tiem LEDiem ir rakstīts virsū kāds strāvas stiprums nepieciešams, tālāk attiecīgi pēc Oma likuma var izrēķināt pretestību, jo voltāžu var pieņemt kā konstantu = 12V
Ideāle modeļi kā tad . HES viņam nedarbojas vai! Tikai 12 V, tur točna nav bet lēkā kā to kapli griež .
Nu labi, variē no 12V līdz kādiem 14V, ne jau velti relejs regulators uzstādīts
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
endurists | 28. Jul 2011, 11:42 | #11837 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
28 Jul 2011, 11:36:17 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:30:00 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:27:55 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:07:33 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 10:51:02 Janis_L rakstīja:
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM
Gan jau tiem LEDiem ir rakstīts virsū kāds strāvas stiprums nepieciešams, tālāk attiecīgi pēc Oma likuma var izrēķināt pretestību, jo voltāžu var pieņemt kā konstantu = 12V
Ideāle modeļi kā tad . HES viņam nedarbojas vai! Tikai 12 V, tur točna nav bet lēkā kā to kapli griež .
Nu labi, variē no 12V līdz kādiem 14V, ne jau velti relejs regulators uzstādīts
Esi kādreiz mūžā mērījis! Tur uzkāp līdz pat 16 V . Kur paliek akulmatora spriegums 11,8 (hvz kā nosēdies ) ? Un kad griežas kaplis tad kā nu kuram var būt no 14 - 16 utt.
Esmu gan, bet ne par to šeit cīnamies! Ja ar rel/reg viss OK, tad vairāk par 14,4V nevajadzētu būt.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
endurists | 28. Jul 2011, 11:48 | #11838 |
| Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
28 Jul 2011, 11:43:22 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:42:10 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:36:17 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:30:00 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:27:55 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:07:33 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 10:51:02 Janis_L rakstīja:
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM
Gan jau tiem LEDiem ir rakstīts virsū kāds strāvas stiprums nepieciešams, tālāk attiecīgi pēc Oma likuma var izrēķināt pretestību, jo voltāžu var pieņemt kā konstantu = 12V
Ideāle modeļi kā tad . HES viņam nedarbojas vai! Tikai 12 V, tur točna nav bet lēkā kā to kapli griež .
Nu labi, variē no 12V līdz kādiem 14V, ne jau velti relejs regulators uzstādīts
Esi kādreiz mūžā mērījis! Tur uzkāp līdz pat 16 V . Kur paliek akulmatora spriegums 11,8 (hvz kā nosēdies ) ? Un kad griežas kaplis tad kā nu kuram var būt no 14 - 16 utt.
Esmu gan, bet ne par to šeit cīnamies! Ja ar rel/reg viss OK, tad vairāk par 14,4V nevajadzētu būt.
Ko var stāstīt muļķības! Atnāc un paskaties kā uz manu trimmeri pie 16 000 RPM nāk ārā .
No ģeneratora jā, jo spriegums pieaug lineāri pieaugot apgriezieniem, bet pagriezienu nav pa taisno pie ģen pieslēgti.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
Skujins | 28. Jul 2011, 12:17 | #11839 |
| Kopš: 20. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: SUZUKI GSXR600 `01
| Ir vajadzīgs strāvas regulātors/taisngriezis Suzuki GSXR600 k1... aiz karstuma ir izbeidzies...
varbūt kādam ir kkas aizķēries - ir vajadzīgs ar 5 vadiem. Varbūt kāds tādus māk uztaisīt vai sačinīt!?! | Offline | | |
Modrs | 28. Jul 2011, 15:11 | #11840 |
| Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
28 Jul 2011, 11:15:45 Metlik rakstīja:
Sveicinati!
Honda Dominator NX650: baigi daudz kustas sture. pie vainas ir sailent-bloki, kas ir iemonteti daksas augseja tilti (sk. bildi). Honda veikala tadus atseviski nav - tikai kopa ar tilti (cenniks, protams, ir atbilstoss). Vai var tadus nopirk kaut kur citur?
Izmeri: arejais ap 2,5cm; ieksejais ap 1,3cm; augstums ap 4,2cm.
Paldies!
paņem to tiltiņu un duj uz kādu lauķenes veikalu pēc žiguļa amortizatoru buksēm vai arī uz čiekurkalnu pie ADParts piemeklēt powerfleksi. vai nu arī industrialplastā nopērc izejmateriālu un prom pie virpotāja | Offline | | |
Archy96 | 28. Jul 2011, 19:24 | #11841 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Jul 2011, 15:11:06 Modrs rakstīja:
28 Jul 2011, 11:15:45 Metlik rakstīja:
Sveicinati!
Honda Dominator NX650: baigi daudz kustas sture. pie vainas ir sailent-bloki, kas ir iemonteti daksas augseja tilti (sk. bildi). Honda veikala tadus atseviski nav - tikai kopa ar tilti (cenniks, protams, ir atbilstoss). Vai var tadus nopirk kaut kur citur?
Izmeri: arejais ap 2,5cm; ieksejais ap 1,3cm; augstums ap 4,2cm.
Paldies!
paņem to tiltiņu un duj uz kādu lauķenes veikalu pēc žiguļa amortizatoru buksēm vai arī uz čiekurkalnu pie ADParts piemeklēt powerfleksi. vai nu arī industrialplastā nopērc izejmateriālu un prom pie virpotāja
Priekš kam tur vispār sailentblokus likt? No virpo alumīnija bukses vai no plastmasas un lai ir uz cieto, kā krosiniekiem
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
No_Fear | 28. Jul 2011, 19:29 | #11842 |
| Kopš: 10. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: Kawasaki Ninja ZX10R
| Kāds var ietiekt - vai pieļaujms ķēdi eļļot bez tīrīšanas? Nu teiksim reizi mēnesī tev sanāk iztīrīt un noeļļot kārtīgi kā pienākas, bet pa vidu pēc lietus tā bišķu to ķēdi pieļļot? | Offline | | |
Benji | 28. Jul 2011, 19:55 | #11843 |
| Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
28 Jul 2011, 19:29:09 No_Fear rakstīja:
Kāds var ietiekt - vai pieļaujms ķēdi eļļot bez tīrīšanas? Nu teiksim reizi mēnesī tev sanāk iztīrīt un noeļļot kārtīgi kā pienākas, bet pa vidu pēc lietus tā bišķu to ķēdi pieļļot?
Nu labaak taa nekaa neelljot | Offline | | |
UDT | 28. Jul 2011, 19:59 | #11844 |
| Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
28 Jul 2011, 19:24:43 Archy96 rakstīja:
28 Jul 2011, 15:11:06 Modrs rakstīja:
28 Jul 2011, 11:15:45 Metlik rakstīja:
Sveicinati!
Honda Dominator NX650: baigi daudz kustas sture. pie vainas ir sailent-bloki, kas ir iemonteti daksas augseja tilti (sk. bildi). Honda veikala tadus atseviski nav - tikai kopa ar tilti (cenniks, protams, ir atbilstoss). Vai var tadus nopirk kaut kur citur?
Izmeri: arejais ap 2,5cm; ieksejais ap 1,3cm; augstums ap 4,2cm.
Paldies!
paņem to tiltiņu un duj uz kādu lauķenes veikalu pēc žiguļa amortizatoru buksēm vai arī uz čiekurkalnu pie ADParts piemeklēt powerfleksi. vai nu arī industrialplastā nopērc izejmateriālu un prom pie virpotāja
Priekš kam tur vispār sailentblokus likt? No virpo alumīnija bukses vai no plastmasas un lai ir uz cieto, kā krosiniekiem
tieshi taa .. iisti viiri stuuri liek uz cieto. krosiniekiem arii orgjinaali naak taas gumijas bet ja liek tuuna tiltinjus tad uz cieto.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) | Offline | | |
vellabeerns | 28. Jul 2011, 20:08 | #11845 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
28 Jul 2011, 12:31:20 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:48:56 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:43:22 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:42:10 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:36:17 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:30:00 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 11:27:55 Coool rakstīja:
28 Jul 2011, 11:07:33 endurists rakstīja:
28 Jul 2011, 10:51:02 Janis_L rakstīja:
21 Jul 2011, 12:32:31 Zigmunds rakstīja:
21 Jul 2011, 12:27:29 NOS rakstīja:
Kur dabūt led pagrieziena releju ?
relejs ir tas pats, tur vajag pretestibu ielikt
Cik liela tā prestestība jāliek, kāds nav jau sarēķinājis vai licis?
Var tepat vai PM
Gan jau tiem LEDiem ir rakstīts virsū kāds strāvas stiprums nepieciešams, tālāk attiecīgi pēc Oma likuma var izrēķināt pretestību, jo voltāžu var pieņemt kā konstantu = 12V
Ideāle modeļi kā tad . HES viņam nedarbojas vai! Tikai 12 V, tur točna nav bet lēkā kā to kapli griež .
Nu labi, variē no 12V līdz kādiem 14V, ne jau velti relejs regulators uzstādīts
Esi kādreiz mūžā mērījis! Tur uzkāp līdz pat 16 V . Kur paliek akulmatora spriegums 11,8 (hvz kā nosēdies ) ? Un kad griežas kaplis tad kā nu kuram var būt no 14 - 16 utt.
Esmu gan, bet ne par to šeit cīnamies! Ja ar rel/reg viss OK, tad vairāk par 14,4V nevajadzētu būt.
Ko var stāstīt muļķības! Atnāc un paskaties kā uz manu trimmeri pie 16 000 RPM nāk ārā .
No ģeneratora jā, jo spriegums pieaug lineāri pieaugot apgriezieniem, bet pagriezienu nav pa taisno pie ģen pieslēgti.
Ir caur releju, bet tu jau nezini, ko cits alķīmiķo. Kas tik nav redzēts.
tas jau nav rādītājs, ja kāds savam mo ir kaut ko neprasmīgi gar vadiem nogrābstījies un ģenģeris dod ārā tādu štromu, ka gludekli var darbināt! relejs regulātors tāpec arī ir, lai aķī nemauktu iekšā vairāk par 14,4 V! ja tev tur 16 V parādās, tad jau pamazām iekrāj naudu nelielam remontiņam priekšdienās...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
reactive | 28. Jul 2011, 22:24 | #11846 |
| Kopš: 18. Apr 2010
Ziņojumi: 48
Braucu ar: Yamaha R1, Audi S6
| mocis yamaha R1 rn04, startejot aukstu temperaturai pieaugot lidz 47 gradiem iedegas ellas spiediena lampina un pie 60 nodziest,kas varetu but pa vainu? | Offline | | |
TB | 29. Jul 2011, 10:44 | #11847 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Kā var atskrūvēt šo skrūvi?
Tas ir aizdedzes atslēgai lai visu to pataronu noņemtu
tur ir kāda īpašā viltība kā noņemt, vai kā? | Offline | | |
VATERLAND | 29. Jul 2011, 10:50 | #11848 |
| Kopš: 01. Jan 2011
Ziņojumi: 3024
Braucu ar: Drūmo klasiku (C)
|
29 Jul 2011, 10:44:21 TB rakstīja:
Kā var atskrūvēt šo skrūvi?
Tas ir aizdedzes atslēgai lai visu to pataronu noņemtu
tur ir kāda īpašā viltība kā noņemt, vai kā?
-Nourbjot, ibm! taa tieshi ir speciaali domaata tam, lai kursh katrs mzfkers nenoskruuveetu nost [ Šo ziņu laboja VATERLAND, 29 Jul 2011, 10:51:49 ]
----------------- Mach mit, mach nach, mach besser
https://www.maksla.lv | Offline | | |
TB | 29. Jul 2011, 10:54 | #11849 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| nu skaidrs... tad tā arī būs jādara... bet par to urbšanu, gan pats nedadomājos | Offline | | |
Janis_L | 29. Jul 2011, 11:11 | #11850 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
| Nu jūs vnk esat ahujennie
Pie#irš pilnu topiku bet nevienas atbildes.. :P
Un uz pagrieziena neviens neraksta cik lielu pretestību(omos) vajag iestelēt, lai mirgotu normāli
Sanāca ka der 6-7 omi... ja kādam interesēs...
P.s. ieteiktu šo tēmu kkā atsevišķi, būs vēl 100 un 1 kas to prasīs
| Offline | | |
Dazzle | 29. Jul 2011, 13:38 | #11851 |
| Kopš: 17. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 68
Braucu ar: K1300R
| Cik daudz vajag to superīgo HondaBond likt uz eļļas pannas? Visur raksta "nedaudz".
Servisa manuālis vispār iespāda: Pamattektā: "Apply Three Bond 1207 ... to the mating surface". Un turpat blakus komentārs: "Do not apply sealant more than necessary". WTF? Cik tad ir "necessary" ?
Man tas galīgi nepalīdz... nedaudz var būt vienkaarshi sasmeereeta virsma, vai uzspiesta smalka "desiņa", vai normāli 1mm kārtā noklāts
Kā tur īsti ir ?
Kāda bilde vai viģiks būtu tieši laikā ! | Offline | | |
|
|