It kā jau visi esam gudrāki par Einšteinu un pieredzējuši visu sākot no dinozauru laikiem, tomēr visai interesants un izsmeļošs izklāsts par mopēdu specifikāciju un modeļu spektru. Ieskats terminoloģijā, tā teikt:
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā
Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā
Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem
nevar buut, DRZ tomeer var nojaat?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā
Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem
nevar buut, DRZ tomeer var nojaat?
Tur laikam UK, kur ražoja CCM, kkādā brīdī sāka izmantot Suzuka motorus, ir arī versija ar DR650 motoru, un laikam stockā nāca ar 2viem ratu komplektiem - SM un DS/enduro
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.
Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400?
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400?
Ir tak vēl tas pats vecais labais XR400R
sešām reizēm gadā mežā - way to go! Nenogalināma tehnika, vienkārša kā pagale un nav žēl nosmērēt.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.
Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.
Varu salīdzināt japāņu un bijušo itāļu izstrādājumus 250-450 kategorijā. Japānis pret itāli jau bija kā zirgs pret ziloni ar šo es domāju husqvarnu. Domāju ka ar ķīniešu izstrādājumu būs vēl švakāk, ja jau husqvarna bija ļoti smagnēja tad nu par šo ilūziju nav.
Vienīgais ar ko viņi var paņemt ir cena, no handling viedokļa mx un hardenduro segmentā vēsture ir vēsture.
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
23 Aug 2016, 12:56:52 kba-pro rakstīja:
23 Aug 2016, 12:48:28 Archy96 rakstīja:
23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.
Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.
Varu salīdzināt japāņu un bijušo itāļu izstrādājumus 250-450 kategorijā. Japānis pret itāli jau bija kā zirgs pret ziloni ar šo es domāju husqvarnu. Domāju ka ar ķīniešu izstrādājumu būs vēl švakāk, ja jau husqvarna bija ļoti smagnēja tad nu par šo ilūziju nav.
Vienīgais ar ko viņi var paņemt ir cena, no handling viedokļa mx un hardenduro segmentā vēsture ir vēsture.
Tā jau būtībā ir tā pati Husky kopija, tā kā domāju, vadāmībā atšķirības nebūs, kvalitātē gan, varbūt.
Un cena patiesībā ir pats pēdējais, uz ko būtu jāskatās pērkot offroad sporta moci, jo variants, kurš startā ir lētāks, var izrādīties stipri dārgāks un problemātiskāks ilgtermiņa lietošanā
23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā
Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem
Tieši tā, ja brauksi 6 reiz sezonā tad baiga jēga nav no DRZ, kurš vajadzīgs drīzāk, ja gribi braukt visur gan mežā gan pa ielu neskaitot stundas un nemainit eļļu katru weekendu.
Ja kārtīgi zāģēt purvus un gāzesvadus, protams eļļa jamaina arī DRZ nedaudz biežāk neka servis manualī noteiktajos 6000km
Par CCM cik palasīju tad tas 404 ir iz yamaha Wr rāmja bāzes, cita amortizacija, atvieglots plus nedaudz uztjūnēts Drz motors, keihin carb un kkas vēl lai ir ap 50hp.
Motors esot uzticams, bet esot sīkas kvalitātes problēmas (vadi, udens var tikt filtra kastē, utt), jo kā paši briti raksta tad mocis "salikts šķūnītī"
Vēl šos ccm esot pirkuši pārsvarā offroadam, tapēc esot grūti atrast nenomocītu eksemplāru. Tapēc arī lētas cenas.
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?
No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.
Domāju, ka visi gribētāji var atslābt, jo drīz sezonas beigas, daļa enduristu pa salīdzininoši labām naudām laidīs tirgū savus 1 gadīgos aparātus ar csdd/ bez csdd ar 80-120 stundu noskrējienu. Tad var arī kaut ko pirkt
Vai sezonas beigas enduristiem ir drīz, hz.. Un vai tik daudzi uzreiz laidīs uz tirgu, ka nevarēs vien izvēlēties arī Hz.
Bet par Gas Gas vari uzjautāt Bagaram. Gan jau viņš tev pateiks, ka ja zini kur un ko meklēt, ar daļām problēma neesot.. daudz kas ir savietojams..
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Aug 2016, 16:32:55 JohnyW rakstīja:
Vai sezonas beigas enduristiem ir drīz, hz.. Un vai tik daudzi uzreiz laidīs uz tirgu, ka nevarēs vien izvēlēties arī Hz.
Bet par Gas Gas vari uzjautāt Bagaram. Gan jau viņš tev pateiks, ka ja zini kur un ko meklēt, ar daļām problēma neesot.. daudz kas ir savietojams..
Kā tad - savietojams, ka tik ne tā - tieši patlaban vienam Gasam taisu startera piedziņas zobratus, kurus nopirkt nekur nav iespējams, tas gan ir pavecāks aparāts, bet nu nahuj tādus eksperimentus.
24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?
No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.
Nu man pēc pieredzes ir atrak pašam ebay pasūtīt, no eiropas atnāk paris dienās, max nedēļa nekā gaidīt no LV dīlera, kam nav elementāras detaļas uz vietas kā kāpšļi vai vajadzīgā izmēra zvaigznītes
Tā, ka ja visu var pasūtīt no spāņiem, tad būs atrāk nekā nopirkt itkā pie dilera pieejamās daļas
Arī pat vecakiem modeļiem pilni ebaji, klikšķini tik.
Bagars jau reklamēja gasgasu vienreiz, ka esot viss labi, tipa 90% drz
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
24 Aug 2016, 21:40:51 andrr rakstīja:
24 Aug 2016, 15:09:57 Archy96 rakstīja:
24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?
No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.
Nu man pēc pieredzes ir atrak pašam ebay pasūtīt, no eiropas atnāk paris dienās, max nedēļa nekā gaidīt no LV dīlera, kam nav elementāras detaļas uz vietas kā kāpšļi vai vajadzīgā izmēra zvaigznītes
Tā, ka ja visu var pasūtīt no spāņiem, tad būs atrāk nekā nopirkt itkā pie dilera pieejamās daļas
Arī pat vecakiem modeļiem pilni ebaji, klikšķini tik.
Bagars jau reklamēja gasgasu vienreiz, ka esot viss labi, tipa 90% drz
Nezinu, exc/te vispār nav nekādu problēmu ar daļām, daudz kas ir uz vietas, kas nav, to ātri piegādā, ebays pilns līdz lūpai.