Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Hard enduro izvēle

AutorsZiņojums
chirkainais
22. Aug 2016, 17:20#1181

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

It kā jau visi esam gudrāki par Einšteinu un pieredzējuši visu sākot no dinozauru laikiem, tomēr visai interesants un izsmeļošs izklāsts par mopēdu specifikāciju un modeļu spektru. Ieskats terminoloģijā, tā teikt:


-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

TheBear
23. Aug 2016, 09:49#1182

Kopš: 30. Nov 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 200

Braucu ar: 800XCX

Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā

[ Šo ziņu laboja TheBear, 23 Aug 2016, 10:16:36 ]



-----------------
tratataa

Offline

Ex
23. Aug 2016, 10:13#1183

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC


23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā


Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem

Offline

karlsons
23. Aug 2016, 10:40#1184

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


23 Aug 2016, 10:13:32 Ex rakstīja:

23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā


Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem


nevar buut, DRZ tomeer var nojaat?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

JohnyW
23. Aug 2016, 10:45#1185

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


23 Aug 2016, 10:40:37 karlsons rakstīja:

23 Aug 2016, 10:13:32 Ex rakstīja:

23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā


Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem


nevar buut, DRZ tomeer var nojaat?

Tur laikam UK, kur ražoja CCM, kkādā brīdī sāka izmantot Suzuka motorus, ir arī versija ar DR650 motoru, un laikam stockā nāca ar 2viem ratu komplektiem - SM un DS/enduro

Offline

chirkainais
23. Aug 2016, 12:43#1186

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

Archy96
23. Aug 2016, 12:48#1187

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.


Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Vater
23. Aug 2016, 12:52#1188

Kopš: 24. Sep 2013

Ziņojumi: 110

Braucu ar: Drūmajām Klasikām (c) un Motorrad


23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400?


Ir tak vēl tas pats vecais labais XR400R

Offline

chirkainais
23. Aug 2016, 12:56#1189

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


23 Aug 2016, 12:52:15 Vater rakstīja:

23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar diviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400?


Ir tak vēl tas pats vecais labais XR400R

sešām reizēm gadā mežā - way to go! Nenogalināma tehnika, vienkārša kā pagale un nav žēl nosmērēt.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

kba-pro
23. Aug 2016, 12:56#1190

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


23 Aug 2016, 12:48:28 Archy96 rakstīja:

23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.


Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.


Varu salīdzināt japāņu un bijušo itāļu izstrādājumus 250-450 kategorijā. Japānis pret itāli jau bija kā zirgs pret ziloni ar šo es domāju husqvarnu. Domāju ka ar ķīniešu izstrādājumu būs vēl švakāk, ja jau husqvarna bija ļoti smagnēja tad nu par šo ilūziju nav.
Vienīgais ar ko viņi var paņemt ir cena, no handling viedokļa mx un hardenduro segmentā vēsture ir vēsture.

Offline

Archy96
23. Aug 2016, 13:57#1191

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


23 Aug 2016, 12:56:52 kba-pro rakstīja:

23 Aug 2016, 12:48:28 Archy96 rakstīja:

23 Aug 2016, 12:43:04 chirkainais rakstīja:
Labi, ja reiz panesās tēma par nouneimiem vai ņūneimiem (noname/newname - jauni vai mazpazīstami tirgus spēlētāji), tad gribas pavaicāt - vai esat jau paguvuši noformulēt viedokli par darbību atjaunojušo SWM? Šie pat ar vienu modeli (650ccm) piedalījās šā gada motocikla konkursā.


Tās pašas vecās husqwarnas, kuru ražošanu atsākuši ķīnieši. Komentēt vairāk tur neko nevar, jo reāli nav pieredzes nevienam ar šiem izstrādājumiem.


Varu salīdzināt japāņu un bijušo itāļu izstrādājumus 250-450 kategorijā. Japānis pret itāli jau bija kā zirgs pret ziloni ar šo es domāju husqvarnu. Domāju ka ar ķīniešu izstrādājumu būs vēl švakāk, ja jau husqvarna bija ļoti smagnēja tad nu par šo ilūziju nav.
Vienīgais ar ko viņi var paņemt ir cena, no handling viedokļa mx un hardenduro segmentā vēsture ir vēsture.


Tā jau būtībā ir tā pati Husky kopija, tā kā domāju, vadāmībā atšķirības nebūs, kvalitātē gan, varbūt.

Un cena patiesībā ir pats pēdējais, uz ko būtu jāskatās pērkot offroad sporta moci, jo variants, kurš startā ir lētāks, var izrādīties stipri dārgāks un problemātiskāks ilgtermiņa lietošanā

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andrr
24. Aug 2016, 14:05#1192

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


23 Aug 2016, 10:13:32 Ex rakstīja:

23 Aug 2016, 09:49:38 TheBear rakstīja:
Vai kādam ir bijusi darīšana ar CCM404? Cik noprotu , tad viņš ir ar DRZ400 motoru, bet par pārējo nesaprotu. UK var atrast ar dieviem riepu komplektiem SM un Offroad pa normālām naudām ņemot vērā pašreizējo kursu.
Kādas vēl ir alternatīvas DRZ400? Un galu galā cik tāds DRZ uzturēšanā prasītu gadā, ja pieņemam, ka mežā tiks braukts 6x sezonā


Pie šādas noslodze uzturēšna apmēram tik pat cik kārtīgam hard enduro . Eļļa, filtrs un dzīvo laimīgs. Ja vien netiek iepirkti kapu svētki. Ir zināmi gadījumi gan ar hard gan DRZ pircējiem

Tieši tā, ja brauksi 6 reiz sezonā tad baiga jēga nav no DRZ, kurš vajadzīgs drīzāk, ja gribi braukt visur gan mežā gan pa ielu neskaitot stundas un nemainit eļļu katru weekendu.

Ja kārtīgi zāģēt purvus un gāzesvadus, protams eļļa jamaina arī DRZ nedaudz biežāk neka servis manualī noteiktajos 6000km

Offline

andrr
24. Aug 2016, 14:12#1193

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Par CCM cik palasīju tad tas 404 ir iz yamaha Wr rāmja bāzes, cita amortizacija, atvieglots plus nedaudz uztjūnēts Drz motors, keihin carb un kkas vēl lai ir ap 50hp.

Motors esot uzticams, bet esot sīkas kvalitātes problēmas (vadi, udens var tikt filtra kastē, utt), jo kā paši briti raksta tad mocis "salikts šķūnītī"

Vēl šos ccm esot pirkuši pārsvarā offroadam, tapēc esot grūti atrast nenomocītu eksemplāru. Tapēc arī lētas cenas.


Offline

andrr
24. Aug 2016, 14:15#1194

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor

Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?

Offline

Archy96
24. Aug 2016, 15:09#1195

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?


No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

envy
24. Aug 2016, 16:00#1196

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

Domāju, ka visi gribētāji var atslābt, jo drīz sezonas beigas, daļa enduristu pa salīdzininoši labām naudām laidīs tirgū savus 1 gadīgos aparātus ar csdd/ bez csdd ar 80-120 stundu noskrējienu. Tad var arī kaut ko pirkt

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

JohnyW
24. Aug 2016, 16:32#1197

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 546

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Vai sezonas beigas enduristiem ir drīz, hz.. Un vai tik daudzi uzreiz laidīs uz tirgu, ka nevarēs vien izvēlēties arī Hz.
Bet par Gas Gas vari uzjautāt Bagaram. Gan jau viņš tev pateiks, ka ja zini kur un ko meklēt, ar daļām problēma neesot.. daudz kas ir savietojams..

Offline

Archy96
24. Aug 2016, 17:39#1198

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Aug 2016, 16:32:55 JohnyW rakstīja:
Vai sezonas beigas enduristiem ir drīz, hz.. Un vai tik daudzi uzreiz laidīs uz tirgu, ka nevarēs vien izvēlēties arī Hz.
Bet par Gas Gas vari uzjautāt Bagaram. Gan jau viņš tev pateiks, ka ja zini kur un ko meklēt, ar daļām problēma neesot.. daudz kas ir savietojams..



Kā tad - savietojams, ka tik ne tā - tieši patlaban vienam Gasam taisu startera piedziņas zobratus, kurus nopirkt nekur nav iespējams, tas gan ir pavecāks aparāts, bet nu nahuj tādus eksperimentus.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

andrr
24. Aug 2016, 21:40#1199

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 652

Braucu ar: Suzuki DRZ400suMo Traktor


24 Aug 2016, 15:09:57 Archy96 rakstīja:

24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?


No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.

Nu man pēc pieredzes ir atrak pašam ebay pasūtīt, no eiropas atnāk paris dienās, max nedēļa nekā gaidīt no LV dīlera, kam nav elementāras detaļas uz vietas kā kāpšļi vai vajadzīgā izmēra zvaigznītes

Tā, ka ja visu var pasūtīt no spāņiem, tad būs atrāk nekā nopirkt itkā pie dilera pieejamās daļas

Arī pat vecakiem modeļiem pilni ebaji, klikšķini tik.

Bagars jau reklamēja gasgasu vienreiz, ka esot viss labi, tipa 90% drz

Offline

Archy96
24. Aug 2016, 21:44#1200

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Aug 2016, 21:40:51 andrr rakstīja:

24 Aug 2016, 15:09:57 Archy96 rakstīja:

24 Aug 2016, 14:15:32 andrr rakstīja:
Labāk hard enduro experti pastastiet ko domajat par GasGas? Izskatās, ka šie ir atdzivojušies, saražojuši jaunus uzlabotus modeļus. Cenas mazlietotai tehnikai arī saldas, met pakaļ. Protams vairakus gadus bijnuz bankrota sliekšņa, bet tagad?


No sākuma noskaidro, kas darās ar rezerves daļām, un tad domā tālāk, savādāk ieķersi mopēdu pa lēto laimīgs kā zilonis, un pēc tam tik pat laimīgs varēsi pats lidot ar lidmašīnu uz Spāniju pakaļ virzulim.

Nu man pēc pieredzes ir atrak pašam ebay pasūtīt, no eiropas atnāk paris dienās, max nedēļa nekā gaidīt no LV dīlera, kam nav elementāras detaļas uz vietas kā kāpšļi vai vajadzīgā izmēra zvaigznītes

Tā, ka ja visu var pasūtīt no spāņiem, tad būs atrāk nekā nopirkt itkā pie dilera pieejamās daļas

Arī pat vecakiem modeļiem pilni ebaji, klikšķini tik.

Bagars jau reklamēja gasgasu vienreiz, ka esot viss labi, tipa 90% drz

Nezinu, exc/te vispār nav nekādu problēmu ar daļām, daudz kas ir uz vietas, kas nav, to ātri piegādā, ebays pilns līdz lūpai.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline