Speshal for Cooooll! pulksteni
vel ko klat telemetrijai un mes varesim verot cool baiku onlaina ar visam ellas temperaturam spiedieniem,egt,.. parslodzem pa asim,temperaturam,trajektorijam,sagazumiem amishu darbibu...
Kaut kā neredzu, ka tai iekārtai būtu GSM sakari. Un logot jau logoju ar Qstarz BT-1000P ar 5Hz
ko lidzigu esmu gatavs atdot pa litru laba viskija ja kas pm
tiksi viitni elljas nolejamajam nonoplees liidz galam skruuvee tikai ar roku, vismaz 5 - 6 apgriezienus....un pievilkt vaariigi
----------------- if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams
Atvainojos, negribu baigi meklēties, bet sanāk, ka moču eļļa 10W40 Sintētika nav tāda pati kā auto 10W40 sintētika?
Tātad mocītī varu liet tikai MO eļļu un auto auto lai viss strādātu tā un cik ilgi tam ir jākalpo?
Doma ir par 4taktu motoram paredzēto!
Atradu atbildi uz jautājumu, sajūgs netiks pareizi eļļots un sāks slīdēt! Labi, ka painteresējos un arī iepriekš lēju moto paredzēto eļļu!
24 Jul 2012, 22:38:16 EEdijs rakstīja:
Atvainojos, negribu baigi meklēties, bet sanāk, ka moču eļļa 10W40 Sintētika nav tāda pati kā auto 10W40 sintētika?
Tātad mocītī varu liet tikai MO eļļu un auto auto lai viss strādātu tā un cik ilgi tam ir jākalpo?
Doma ir par 4taktu motoram paredzēto!
Atradu atbildi uz jautājumu, sajūgs netiks pareizi eļļots un sāks slīdēt! Labi, ka painteresējos un arī iepriekš lēju moto paredzēto eļļu!
Vienā no raidijumiem Motociklisti Brīzem H-D gāza iekšā piedavu eļļai padilušiem dzinējiem. Kaut kāds austrālijas produkts, varbūt kāds atceras ražotāju?
Paldies par viedokļiem par piedavu lietošanu un vajadzību, bet to droši varat paturēt pie sevis.
[ Šo ziņu laboja Naits, 05 Aug 2012, 20:58:56 ]
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
05 Aug 2012, 20:58:35 Naits rakstīja:
Vienā no raidijumiem Motociklisti Brīzem H-D gāza iekšā piedavu eļļai padilušiem dzinējiem. Kaut kāds austrālijas produkts, varbūt kāds atceras ražotāju?
Paldies par viedokļiem par piedavu lietošanu un vajadzību, bet to droši varat paturēt pie sevis.
Slinkums meklēt, bet droši vari pats ieiet jotubē un jebkurā laikā noskatīties to raidījumu.
Varu padalīties ar nelieli infu par to Nulonu
Notika tas pagājušajā gadsimtā, laikam '98 gadā Bij man toreiz VW Scirocco, gāja labi, motors ar bija +\- Ok. Salasījos visādas reklāmas un pie ełłas maińas piegāzu klāt to mēslu. Razultāts - motora remonts. Kopš tās reizes neticu vairāk nekādām piedevām.
P.S. Pirms nulona reizi pa reizei biju ełłai pielējis "molilat", vietējā maisījima molibdēna disulfīta piedevu, nekāds łaunums no tā neradās, pat likās, ka autińam motors strādāja klusāk, bet tas bija vēl senāk, žigułu laikos.
P.P.S. Ja nu kāds experimentē ar savu maku un grib iedzīvoties klavieres remontā, tad lai nu...
Tātad tā - ir vecs japāņu auto ar manuālo kārbu.
Čakarējas sinhronizators 2. robam, bet tikai slēdzot uz leju(no 3., 4. utt). Liekas robā ar normālu HHrrrr pa zobiem.
Tātad tā - kādu brīnumlīdzekli tur kārbā iegāzt lai viss būtu labāk nēkā ir ?!
Netaisos to kārbu jaukt ārā un novērst kaiti saknē.
Nē, nu es jau esmu piešāvies, ka īpaši maigi un nesteidzīgi slēdzoties var ielikt arī bez Hrrrr...
Nu vēl jau ir opcija slēdzoties uz leju mest trešajā un tad uzreiz pirmajā.
Tik otrais ātrums sle'dzoties uz leju tas mīļākais...
Ha Ha Manai bijušajai Toyotai ar bija šitā kaite, otrais robs grieza zobus. Viens paziņa man iesmērēja savu ūber-dārgo, bet sūdaino piedevu. Teicās, ka nu kārba ies kā pulkstenis un bonusā, lai tik šauju klāt pie motora ar utt. Niere var pakomentēt par to piedevu
Tad paņēmu no Mežaveča RedLine MT90 kārbas eļļu, traki dārga, bet pircējam solīju, ka kaut ko darīšu lietas labā... Nu par matu labāk kļuva, bet izmaiņas dikti minimālas bija. Tā kā tā, ja jau reiz tie sinhriņi ir sajāti, tad tur palīdzēs tolmets.
Tagad nu skaidrs arī man pašam pa visiem 10000%, ka neeksistē tādas piedevas, kas darīs brīnumus.
IMHO, ukraiņu XADO piedevas kko tomēr dod. Čomam iesmērēja Nissan Partyfinder wanabe džipmašīnu. Sellers teica ka lejot tikai xado, pa dārgo. Man jau tad bija švaka nojausma, nah 50000 nobraukušam šrotam vajag kkādu spec sūdu liet.
And so, kamēr lēja tikai to, tas šrots ari gāja. Bet pēc nepilni 2 gadi motors noklabēja Značit, iegrābiens.
Ir arī pieredze ar Xado eļļu ieročiem. Izļurkāts kalašņikova stobrs kuram pa galu varēja iebāzt lodi ar visu čaulu tika iezieķēts ar to smāķi pa 25 LVL / 25g un tika veiksmīgi pārdots.
Esjau sapriecājos,kad sludinājumā ieraudzīju -NULON-. Tik cenas galīgi GARĀM.
Prasīsiet kāpēc?
Nu tad spams,jeb pieredze par NULON.
Tālie pirms 2000 gada kaut kur,parādās NULON.
Ielas pilnas ar VAZ tipa mobīļiem,daudz ASCONA,KADET un citi brīnumi(tolaik uzskatīti par šedevriem),droši ka varu teik 20 gadus atpakaļ.
Firma ,kas izplata ADDINOL(neko sliktu pateikt nevaru), izplatīja NULON.
1.kolēģim 2106 ar reālo noskrējienu pēc motora remonta ap 400.000(daudz brauca uz Krieviju,pēc tam uz POliju.Ielēja izdilušam dzinējam(eļļas spiediens jau dega pie 2000apgr/min). Motors vēl nokalpoja ap 50.000 un tika pārdots VAZ uz Krieviju,bez dzinēja remonta. Motorā uzradās eļļas spiediens,eļļas apetīte kļuva daudzas reizes mazākas. Ja nemaldos izdilušiem dzinējiem bija 2 flakoni jāizmanto(tas bija sen).
2. uz urrā ielēju savam 2101 1970 gada(nedilušam dzinējam). Motors gan bija remontēts.Neko slikti neizjutu,likās ka palicis klusāks.
3.Ielēju 2106 var teikt JAUNĀ dzinējā profilaksei.
Nu šeit es neizjutu NEKO.
4.Laiks ritēja,nu jua es kļuvu kruts un man bija AUDI 100 Pirms nulon kompresija cilindros 9- 10.5 robežās(VAZikiem bija 12.5-13).Eļļu gan neēda(1-1.5/15.000). Pēc NULON !
kompresija cilindros 13.5 - 14.5 .Piedevu lēju vidējo maz brauktajiem dzinējiem - profilaksei.
5.Kļuvu krutāks,jau AUDI 100 C4 NULON vēl aizvien ir veikalā laikam ap 2002 gadu.
Profilaksei NULON. Ar šo AUDI es nobraucu ILGI,un pēc tam kad pārdevu 3 !!! gadus LIepājā par TAXI braukāja. Par cik pilsēta zināma un tuva,tad regulāri apjautājos taxistam(kas todien stūrē) par ex AUDI veselību. Liels bija izbrīns taxistam,ka motors nav remontēts,jo kalpo ļoti labi. Ar nojausmu varu teikt ka mūža beigās 1.000.000 viņam bija noteikti.
4.Tēva AUDI 100(cigārs) motrā bija ieliets NULON(brauc starp citu vēl šo baltu dienu) -neko sliktu. Sāka klabāt -slavenais- : cigāra stūes/bremzū pastipreklis(hidraukliskais),tā kā šujmažīna(netecēja !). Sameklēts vietā pastipreklis,bet ieliets NULON(klabošajā pastipreklī) - hidraulikai protams. Sūknis... strādāja ar NULON ilgi. Vnk uzlikām citu pastiprekli,jo dabūjām zaļo( jaudīgāks) ,jo virsū bija -sarkanais-(mazjaudīgais).
5. Tagadējam AUDI(8 gadi atpakaļ ! ) no flakona tika ieliets hidraulikā(jo vienam auto tur ir par daudz). Viss notiek...
Tāpēc tika pārdzīvots ,ka 8 gadi atpakaļ kad nopirku šo AUDI bija sen NULON pazudis(vai arī es nemācēju atrast).
Tagad sanāk,ka labi ka bija pazudis.
Tā nav reklāma,bet mana pieredze. NULON es pirku pa taisno pie izplatītāja(čomu būšanas).Bet toreiz vnk viņš izbeidzās.
P.S. autosos VAZ tika lietas jau toreiz 1/2 sintētikas(10w-40). AUDI TIKAI sintētikas redz(5w-40).