Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Superyder
10. Jul 2011, 07:42#11652

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

divtakteris pie 6-7k/rpm sāk takā rīstīties, bet pēctam aiziet pieklājīgi, tāpat arī līdz tiem 6k. Karburators tikko iztīrīts, svecei 1mēn., filtrs samazgāts, saeļļots. Iespējams dīzes citas vajag, vai adatai to atzīmi pacelt/nolaist? Varbūt ir varianti?

Offline

Ozols
10. Jul 2011, 11:38#11653

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.

Offline

NOS
10. Jul 2011, 11:40#11654

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.

izskatās, ka aķītis jauns jāpērk, man vismaz tā bija

Offline

Ozols
10. Jul 2011, 12:00#11655

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

Offline

greenberg
10. Jul 2011, 12:02#11656

Kopš: 26. May 2010

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?

Offline

NOS
10. Jul 2011, 12:05#11657

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

Offline

bike85
10. Jul 2011, 12:10#11658

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

gynts
10. Jul 2011, 12:18#11659

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
klemmi nerausti gan vairs taa tu vari sabojaat regulatoru kaa ari ar sudigu akumulatoru.njemot nost ir lieli sprieguma leecieni kas galigi nepatiik regulatoram.domaju akumulators vecs.

[ Šo ziņu laboja gynts, 10 Jul 2011, 12:19:05 ]

Offline

Naits
10. Jul 2011, 12:22#11660

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?

Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Ozols
10. Jul 2011, 12:47#11661

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:

10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)

Offline

Ivis
10. Jul 2011, 16:13#11662

Kopš: 31. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: WR250R

Sveiki!
Ir radies jautājums,mocis beidzot ir salikts pēc kapitālā remonta,mēģinu piedarbināt ,bet izsit drošinātājus,kas varētu būt par vainu?

-----------------
Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski

Offline

MIGs
10. Jul 2011, 19:59#11663

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ivis - nu sāc ar to, ka noskaidro KURU drošinātāju un par ko tas atbild.
Tur tak var būt miljons varianti.
Kurā brīdī tev izsit ? Kad pieslēdz aķi? Kad ieslēdz aizdedzi ? Kad piespiež startera pogu ???
Zinot, ka tev bija sasista aizdedze tad pārliecinies vai visi vadi tur ir pareizi saslēgti.



-----------------

Offline

zirneklis
10. Jul 2011, 23:50#11664

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

specuki,palidziet.tikko biju skatities moci honda cbr600rr 2003gada.nepatika sikumi kurus veletos noskaidrot 1.lai pielaistu,bija japazage ar starteri un jadod gaza,savadak nelec-(itka tas esot tikai aukstam motoram),bet silts tapat negribigi lec.
2.abam sanu plastmasam atskiras tonis, (itka tie ir savadaki materiali,jo tur karstums lielaks)
3.kreisa sana tas motora vacins nesmuki ar germetiki pielikts.
nesmu baigi piekasigs sikumiem,tacu nepatik,ka tadas lietas pamaniju.Jautajums,vai tas ir butiskas lietas kuram japievers uzmaniba?

Offline

greenberg
11. Jul 2011, 08:21#11665

Kopš: 26. May 2010

Ziņojumi: 23

Braucu ar:


10 Jul 2011, 12:22:00 Naits rakstīja:

10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?

Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.


Paldies, palīdzēja tikai īslaicīgi

Offline

R1100R
11. Jul 2011, 08:41#11666

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


10 Jul 2011, 23:50:42 zirneklis rakstīja:
specuki,palidziet.tikko biju skatities moci honda cbr600rr 2003gada.nepatika sikumi kurus veletos noskaidrot 1.lai pielaistu,bija japazage ar starteri un jadod gaza,savadak nelec-(itka tas esot tikai aukstam motoram),bet silts tapat negribigi lec.
2.abam sanu plastmasam atskiras tonis, (itka tie ir savadaki materiali,jo tur karstums lielaks)
3.kreisa sana tas motora vacins nesmuki ar germetiki pielikts.
nesmu baigi piekasigs sikumiem,tacu nepatik,ka tadas lietas pamaniju.Jautajums,vai tas ir butiskas lietas kuram japievers uzmaniba?


Ja vien mocītis nemaksā kapeikas,laidies lapās..

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

elf
11. Jul 2011, 09:08#11667

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?


Hi...pamēģini noņempt mīnus klemmi darbojošai automašīnai...tad uzreiz ir 36 volti un visas lampas
izdeg !!!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

Zigmunds
11. Jul 2011, 09:42#11668

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

iesakiet man ludzu kas riga (latvija) vislabak macetu sataisit aluminija diskus ?! uzsvars ir uz VISLABAK

Offline

gynts
11. Jul 2011, 09:42#11669

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:

10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:

10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas.

Offline

Ozols
11. Jul 2011, 11:01#11670

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


11 Jul 2011, 09:42:48 gynts rakstīja:

10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:

10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:

10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas.

tur jau tas suns, ka voltmetrs nekrītas

Offline

gynts
11. Jul 2011, 11:31#11671

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


11 Jul 2011, 11:01:50 Ozols rakstīja:

11 Jul 2011, 09:42:48 gynts rakstīja:

10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:

10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:

10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas.

tur jau tas suns, ka voltmetrs nekrītas

[/quote manejam mocim ir ja nemaldos 13.6 v .varbut generatoram viena faze neiet un vins par maz lade.

Offline