Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Superyder | 10. Jul 2011, 07:42 | #11652 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| divtakteris pie 6-7k/rpm sāk takā rīstīties, bet pēctam aiziet pieklājīgi, tāpat arī līdz tiem 6k. Karburators tikko iztīrīts, svecei 1mēn., filtrs samazgāts, saeļļots. Iespējams dīzes citas vajag, vai adatai to atzīmi pacelt/nolaist? Varbūt ir varianti? | Offline | | |
Ozols | 10. Jul 2011, 11:38 | #11653 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es. | Offline | | |
NOS | 10. Jul 2011, 11:40 | #11654 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
izskatās, ka aķītis jauns jāpērk, man vismaz tā bija | Offline | | |
|
Ozols | 10. Jul 2011, 12:00 | #11655 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst? | Offline | | |
greenberg | 10. Jul 2011, 12:02 | #11656 |
| Kopš: 26. May 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas? | Offline | | |
NOS | 10. Jul 2011, 12:05 | #11657 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost | Offline | | |
bike85 | 10. Jul 2011, 12:10 | #11658 |
| Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
----------------- ar diegiem nav arsana! | Offline | | |
gynts | 10. Jul 2011, 12:18 | #11659 |
| Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
klemmi nerausti gan vairs taa tu vari sabojaat regulatoru kaa ari ar sudigu akumulatoru.njemot nost ir lieli sprieguma leecieni kas galigi nepatiik regulatoram.domaju akumulators vecs.[ Šo ziņu laboja gynts, 10 Jul 2011, 12:19:05 ] | Offline | | |
Naits | 10. Jul 2011, 12:22 | #11660 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?
Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Ozols | 10. Jul 2011, 12:47 | #11661 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-) | Offline | | |
Ivis | 10. Jul 2011, 16:13 | #11662 |
| Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
| Sveiki!
Ir radies jautājums,mocis beidzot ir salikts pēc kapitālā remonta,mēģinu piedarbināt ,bet izsit drošinātājus,kas varētu būt par vainu?
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline | | |
MIGs | 10. Jul 2011, 19:59 | #11663 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ivis - nu sāc ar to, ka noskaidro KURU drošinātāju un par ko tas atbild.
Tur tak var būt miljons varianti.
Kurā brīdī tev izsit ? Kad pieslēdz aķi? Kad ieslēdz aizdedzi ? Kad piespiež startera pogu ???
Zinot, ka tev bija sasista aizdedze tad pārliecinies vai visi vadi tur ir pareizi saslēgti.
-----------------
| Offline | | |
zirneklis | 10. Jul 2011, 23:50 | #11664 |
| Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| specuki,palidziet.tikko biju skatities moci honda cbr600rr 2003gada.nepatika sikumi kurus veletos noskaidrot 1.lai pielaistu,bija japazage ar starteri un jadod gaza,savadak nelec-(itka tas esot tikai aukstam motoram),bet silts tapat negribigi lec.
2.abam sanu plastmasam atskiras tonis, (itka tie ir savadaki materiali,jo tur karstums lielaks)
3.kreisa sana tas motora vacins nesmuki ar germetiki pielikts.
nesmu baigi piekasigs sikumiem,tacu nepatik,ka tadas lietas pamaniju.Jautajums,vai tas ir butiskas lietas kuram japievers uzmaniba? | Offline | | |
greenberg | 11. Jul 2011, 08:21 | #11665 |
| Kopš: 26. May 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 12:22:00 Naits rakstīja:
10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?
Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.
Paldies, palīdzēja tikai īslaicīgi | Offline | | |
R1100R | 11. Jul 2011, 08:41 | #11666 |
| Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
10 Jul 2011, 23:50:42 zirneklis rakstīja:
specuki,palidziet.tikko biju skatities moci honda cbr600rr 2003gada.nepatika sikumi kurus veletos noskaidrot 1.lai pielaistu,bija japazage ar starteri un jadod gaza,savadak nelec-(itka tas esot tikai aukstam motoram),bet silts tapat negribigi lec.
2.abam sanu plastmasam atskiras tonis, (itka tie ir savadaki materiali,jo tur karstums lielaks)
3.kreisa sana tas motora vacins nesmuki ar germetiki pielikts.
nesmu baigi piekasigs sikumiem,tacu nepatik,ka tadas lietas pamaniju.Jautajums,vai tas ir butiskas lietas kuram japievers uzmaniba?
Ja vien mocītis nemaksā kapeikas,laidies lapās..
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
elf | 11. Jul 2011, 09:08 | #11667 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
Hi...pamēģini noņempt mīnus klemmi darbojošai automašīnai...tad uzreiz ir 36 volti un visas lampas
izdeg !!!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Zigmunds | 11. Jul 2011, 09:42 | #11668 |
| Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
| iesakiet man ludzu kas riga (latvija) vislabak macetu sataisit aluminija diskus ?! uzsvars ir uz VISLABAK | Offline | | |
gynts | 11. Jul 2011, 09:42 | #11669 |
| Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:
10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas. | Offline | | |
Ozols | 11. Jul 2011, 11:01 | #11670 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
11 Jul 2011, 09:42:48 gynts rakstīja:
10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:
10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas.
tur jau tas suns, ka voltmetrs nekrītas
| Offline | | |
gynts | 11. Jul 2011, 11:31 | #11671 |
| Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
11 Jul 2011, 11:01:50 Ozols rakstīja:
11 Jul 2011, 09:42:48 gynts rakstīja:
10 Jul 2011, 12:47:05 Ozols rakstīja:
10 Jul 2011, 12:10:58 bike85 rakstīja:
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
2 gadi atpakaļ bij tā, ka toč aķis bij "genuht", bet noņemot klemmi- mo- nenoslāpa, tātad, relejs ir kapput, tikko uzzināju, ka jauns relejs maksā ap 120-ls, lietots (:-()80.-ls. bet labs elektroniķis var sazīst pa 20 ls P:-)
pamēri ar testeri ar ieslegtām lampām pagāzē skaties rādijumus ja cipars krītas tad nelādē.var būt ari oglites nodilušas.
tur jau tas suns, ka voltmetrs nekrītas
[/quote manejam mocim ir ja nemaldos 13.6 v .varbut generatoram viena faze neiet un vins par maz lade.
| Offline | | |
|
|