Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Xuan
09. Jul 2011, 08:33#11641

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 295

Braucu ar: ZRX 1100


09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:

08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?

Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )


un ar ko labāk tīrīt?

Offline

hrjaz
09. Jul 2011, 09:16#11642

Kopš: 19. Feb 2011

No: Cēsis

Ziņojumi: 139

Braucu ar: DRZ 400

par nelaimīgo sprieguma regulators
it kā jau man viens elektriķis teicās ka pofig, bet uzjautāšu šeit.
vai var būt kādas sekas, ja uzlieku suzukam 750 ('99) sprieguma regulatoru no 6 ninjas ('00)?

-----------------
Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies!

Offline

grosha
09. Jul 2011, 09:27#11643

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


09 Jul 2011, 08:33:31 Xuan rakstīja:

09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:

08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?

Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )


un ar ko labāk tīrīt?

petroleja+pindzele-labi,lēti
ķēžu mazgāšanai paredzētie aerosoli-padārgi, ne tik labi kā iepriekējā versija.
Aerosoli kas paredzēti karbuļu vai bremžu disku tīrīšanai-lētāk kā speciālie, īpaši piemērots sliņķiem un pa fikso, ir mazss mīnuss, padara sausu

Offline

RR
09. Jul 2011, 10:08#11644

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR


09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:

08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?

Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )


Tagad man radās jautājums, katru reizi pēc 300 km jātīra ķede Kā tas izskatās
Tas tak nav reāli Tāds čakars.
Gribētu zināt kurš to tā tīra
Es piepūšu āru/vidu ar eļļu pēc 250-400 km~ un sezonā reizi (maz braucu) moijkā apstrādāju ar ķīmiju un uzreiz ar kerčeri un ķēde kā jauna.
Tas pats process,protams,sezonas beigās.

[ Šo ziņu laboja RR, 09 Jul 2011, 10:11:17 ]



-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

RR
09. Jul 2011, 10:13#11645

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR


08 Jul 2011, 21:51:51 Kudinsky rakstīja:

08 Jul 2011, 20:02:51 RR rakstīja:
Ludzu palidziet

EBC DOUBLE H FRONT BRAKE PADS
un
EBC FA390HH FRONT BRAKE PADS HONDA CBR1000RR


*Razhotajs zinams,kvalitate

* Vai tie divi ar kaut ko atskiras,vai vienam tik klat kods

*Un vēl labāks jautajums vai prieksai janem viens vai divi komplekti



Paskaties ebc
Tur jābūt aprakstam. Vai arī wemoto
Ja tev priekšai ir divi bremžu diski, tad divi komplekti jāņem.


Protams paldies,bet jautājums bija par kvalitāti, ņemama prece vai tas kaut kāds sū...
Nav īpaši laika meklēt inform.

-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

jurro
09. Jul 2011, 10:14#11646

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


09 Jul 2011, 10:08:52 RR rakstīja:

09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:

08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?

Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )


Tagad man radās jautājums, katru reizi pēc 300 km jātīra ķede Kā tas izskatās
Tas tak nav reāli Tāds čakars.
Es piepūšu āru/vidu ar eļļu pēc 250-400 km~ un sezonā reizi (maz braucu) moijkā apstrādāju ar ķīmiju un uzreiz ar kerčeri un ķēde kā jauna.
Tas pats process,protams,sezonas beigās.

Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.

Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

RR
09. Jul 2011, 10:18#11647

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR

interesanti,bet cik paklausos citi maina bieži visu ko Es vēl neko neesmu mainījis

Bet es arī nepretendēju uz pareizību

[ Šo ziņu laboja RR, 09 Jul 2011, 10:19:06 ]



-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

RR
09. Jul 2011, 10:21#11648

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR


Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.

Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.


Un pastāsti šito joku,toč nesaprotu kāds tam iemesls,bet noteikti tāds ir.
Kāpēc pēc trases jāsmērē ķēde, ja esi labi nobraucis ja 50-100 km

-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

motoinstruktors
09. Jul 2011, 17:35#11649

Kopš: 01. Dec 2009

Ziņojumi: 955

Braucu ar: ktm LC4


07 Jul 2011, 19:47:32 _CERS_ rakstīja:
Šodien noņemot ūdens sūkņa vāku, sapratu ka kkas nav kārtībā


Detaļas nr 2, 10 vairs nebija un nr 1 bija ļoti nodilusi
Apmēram cik varētu maksāt visas trīs detaļas? zinu ka uz motosportu nav jēga zvanīt, jo cena tur vienmēr būs liela no Valintas vēl nav ziņa, tādēļ šeit jautāju

...ja tik tālu esi aizlaidis-maini visas ūdenssūkņa detaļas ...pagaidām vēl neinteresējos par Husky,bet LC4 ieraxtījos 20Ls(bez sūkņa korpusa),gultņus,dabiski,pirku citur...

Offline

jurro
09. Jul 2011, 22:06#11650

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


09 Jul 2011, 10:21:29 RR rakstīja:

Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.

Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.


Un pastāsti šito joku,toč nesaprotu kāds tam iemesls,bet noteikti tāds ir.
Kāpēc pēc trases jāsmērē ķēde, ja esi labi nobraucis ja 50-100 km


Nezinu, salasījos ārzemju forumus.
Tur gan viens arī rakstīja ka O-ring ķēdi vispār var neeļļot, ķipa tāda konstrukcija kuru nevajag eļļot.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

maniac
09. Jul 2011, 22:47#11651

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5168

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


Nezinu, salasījos ārzemju forumus.
Tur gan viens arī rakstīja ka O-ring ķēdi vispār var neeļļot, ķipa tāda konstrukcija kuru nevajag eļļot.

O-ringi pasargā smēri, kas ir ap asītēm, un ir ielikta visam ķēdes mūžam. Un tie jāsmērē, lai neizkalst. Un ar karheri (ar lielu spiedienu) ķēdi arī nevajadzētu mazgāt. Tāpat kā citas vietas, kuras aizsargā gumijas blīvslēgi. Jo aizsardzībai no ūdens un putekļiem tie arī domāti...

Offline

Superyder
10. Jul 2011, 07:42#11652

Kopš: 25. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 399

Braucu ar: kmxxx

divtakteris pie 6-7k/rpm sāk takā rīstīties, bet pēctam aiziet pieklājīgi, tāpat arī līdz tiem 6k. Karburators tikko iztīrīts, svecei 1mēn., filtrs samazgāts, saeļļots. Iespējams dīzes citas vajag, vai adatai to atzīmi pacelt/nolaist? Varbūt ir varianti?

Offline

Ozols
10. Jul 2011, 11:38#11653

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.

Offline

NOS
10. Jul 2011, 11:40#11654

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.

izskatās, ka aķītis jauns jāpērk, man vismaz tā bija

Offline

Ozols
10. Jul 2011, 12:00#11655

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

Offline

greenberg
10. Jul 2011, 12:02#11656

Kopš: 26. May 2010

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?

Offline

NOS
10. Jul 2011, 12:05#11657

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

Offline

bike85
10. Jul 2011, 12:10#11658

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:

10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?

man slāpa nost

tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

gynts
10. Jul 2011, 12:18#11659

Kopš: 27. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 460

Braucu ar: yamaha xjr1200:


10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
klemmi nerausti gan vairs taa tu vari sabojaat regulatoru kaa ari ar sudigu akumulatoru.njemot nost ir lieli sprieguma leecieni kas galigi nepatiik regulatoram.domaju akumulators vecs.

[ Šo ziņu laboja gynts, 10 Jul 2011, 12:19:05 ]

Offline

Naits
10. Jul 2011, 12:22#11660

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?

Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline