Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Xuan | 09. Jul 2011, 08:33 | #11641 |
| Kopš: 27. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 295
Braucu ar: ZRX 1100
|
09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:
08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?
Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )
un ar ko labāk tīrīt? | Offline | | |
hrjaz | 09. Jul 2011, 09:16 | #11642 |
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
| par nelaimīgo sprieguma regulators
it kā jau man viens elektriķis teicās ka pofig, bet uzjautāšu šeit.
vai var būt kādas sekas, ja uzlieku suzukam 750 ('99) sprieguma regulatoru no 6 ninjas ('00)?
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline | | |
grosha | 09. Jul 2011, 09:27 | #11643 |
| Kopš: 26. Apr 2008
Ziņojumi: 2058
Braucu ar:
|
09 Jul 2011, 08:33:31 Xuan rakstīja:
09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:
08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?
Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )
un ar ko labāk tīrīt?
petroleja+pindzele-labi,lēti
ķēžu mazgāšanai paredzētie aerosoli-padārgi, ne tik labi kā iepriekējā versija.
Aerosoli kas paredzēti karbuļu vai bremžu disku tīrīšanai-lētāk kā speciālie, īpaši piemērots sliņķiem un pa fikso, ir mazss mīnuss, padara sausu | Offline | | |
|
RR | 09. Jul 2011, 10:08 | #11644 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
|
09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:
08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?
Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )
Tagad man radās jautājums, katru reizi pēc 300 km jātīra ķede Kā tas izskatās
Tas tak nav reāli Tāds čakars.
Gribētu zināt kurš to tā tīra
Es piepūšu āru/vidu ar eļļu pēc 250-400 km~ un sezonā reizi (maz braucu) moijkā apstrādāju ar ķīmiju un uzreiz ar kerčeri un ķēde kā jauna.
Tas pats process,protams,sezonas beigās.[ Šo ziņu laboja RR, 09 Jul 2011, 10:11:17 ]
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
RR | 09. Jul 2011, 10:13 | #11645 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
|
08 Jul 2011, 21:51:51 Kudinsky rakstīja:
08 Jul 2011, 20:02:51 RR rakstīja:
Ludzu palidziet
EBC DOUBLE H FRONT BRAKE PADS
un
EBC FA390HH FRONT BRAKE PADS HONDA CBR1000RR
*Razhotajs zinams,kvalitate
* Vai tie divi ar kaut ko atskiras,vai vienam tik klat kods
*Un vēl labāks jautajums vai prieksai janem viens vai divi komplekti
Paskaties ebc
Tur jābūt aprakstam. Vai arī wemoto
Ja tev priekšai ir divi bremžu diski, tad divi komplekti jāņem.
Protams paldies,bet jautājums bija par kvalitāti, ņemama prece vai tas kaut kāds sū...
Nav īpaši laika meklēt inform.
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
jurro | 09. Jul 2011, 10:14 | #11646 |
| Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
09 Jul 2011, 10:08:52 RR rakstīja:
09 Jul 2011, 04:03:15 deMarco rakstīja:
08 Jul 2011, 19:35:53 Xuan rakstīja:
kur un kādu eļu labāk pirkt lai saeļotu ķēdi?
Pa lielam PO kādu- vienkārši ķēdes eļļu. Tikai skaties, lai ir močiem, nevis velosipēdiem vai motorzāģiem un, lai tā ir domāta ceļa braukšanai. Off road ir cita eļļa. Ķēde pirms tam obligāti jānotīra!!!! Kā arī eļļo pareizi- daudzi dara nepareizi un eļļo ķēdes ārpusi (respektīvi visa eļļa nonāk uz riteņa )
Tagad man radās jautājums, katru reizi pēc 300 km jātīra ķede Kā tas izskatās
Tas tak nav reāli Tāds čakars.
Es piepūšu āru/vidu ar eļļu pēc 250-400 km~ un sezonā reizi (maz braucu) moijkā apstrādāju ar ķīmiju un uzreiz ar kerčeri un ķēde kā jauna.
Tas pats process,protams,sezonas beigās.
Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.
Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
RR | 09. Jul 2011, 10:18 | #11647 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| interesanti,bet cik paklausos citi maina bieži visu ko Es vēl neko neesmu mainījis
Bet es arī nepretendēju uz pareizību
[ Šo ziņu laboja RR, 09 Jul 2011, 10:19:06 ]
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
RR | 09. Jul 2011, 10:21 | #11648 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
|
Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.
Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.
Un pastāsti šito joku,toč nesaprotu kāds tam iemesls,bet noteikti tāds ir.
Kāpēc pēc trases jāsmērē ķēde, ja esi labi nobraucis ja 50-100 km
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
motoinstruktors | 09. Jul 2011, 17:35 | #11649 |
| Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
|
07 Jul 2011, 19:47:32 _CERS_ rakstīja:
Šodien noņemot ūdens sūkņa vāku, sapratu ka kkas nav kārtībā
Detaļas nr 2, 10 vairs nebija un nr 1 bija ļoti nodilusi
Apmēram cik varētu maksāt visas trīs detaļas? zinu ka uz motosportu nav jēga zvanīt, jo cena tur vienmēr būs liela no Valintas vēl nav ziņa, tādēļ šeit jautāju
...ja tik tālu esi aizlaidis-maini visas ūdenssūkņa detaļas ...pagaidām vēl neinteresējos par Husky,bet LC4 ieraxtījos 20Ls(bez sūkņa korpusa),gultņus,dabiski,pirku citur... | Offline | | |
jurro | 09. Jul 2011, 22:06 | #11650 |
| Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
09 Jul 2011, 10:21:29 RR rakstīja:
Var jau likt mīksto un nemīlēt savu ķēdi, tik tad varbūt pēc 5k jāmaina gan ķēde, gan zobrati.
1. Vienmēr mazgāt un eļļot pēc braukšanas pa slapju ceļu.
2. Mazgāt un eļļot ik pēc 1k.
3. Ja pa trasi tad pēc katras reizes eļļot.
Vislabāk uzreiz pēc braukšanas, kamēr vēl silta.
Mans piegājiens nepretendē uz 100% pareizību.
Un pastāsti šito joku,toč nesaprotu kāds tam iemesls,bet noteikti tāds ir.
Kāpēc pēc trases jāsmērē ķēde, ja esi labi nobraucis ja 50-100 km
Nezinu, salasījos ārzemju forumus.
Tur gan viens arī rakstīja ka O-ring ķēdi vispār var neeļļot, ķipa tāda konstrukcija kuru nevajag eļļot.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
maniac | 09. Jul 2011, 22:47 | #11651 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
Nezinu, salasījos ārzemju forumus.
Tur gan viens arī rakstīja ka O-ring ķēdi vispār var neeļļot, ķipa tāda konstrukcija kuru nevajag eļļot.
O-ringi pasargā smēri, kas ir ap asītēm, un ir ielikta visam ķēdes mūžam. Un tie jāsmērē, lai neizkalst. Un ar karheri (ar lielu spiedienu) ķēdi arī nevajadzētu mazgāt. Tāpat kā citas vietas, kuras aizsargā gumijas blīvslēgi. Jo aizsardzībai no ūdens un putekļiem tie arī domāti... | Offline | | |
Superyder | 10. Jul 2011, 07:42 | #11652 |
| Kopš: 25. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 399
Braucu ar: kmxxx
| divtakteris pie 6-7k/rpm sāk takā rīstīties, bet pēctam aiziet pieklājīgi, tāpat arī līdz tiem 6k. Karburators tikko iztīrīts, svecei 1mēn., filtrs samazgāts, saeļļots. Iespējams dīzes citas vajag, vai adatai to atzīmi pacelt/nolaist? Varbūt ir varianti? | Offline | | |
Ozols | 10. Jul 2011, 11:38 | #11653 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es. | Offline | | |
NOS | 10. Jul 2011, 11:40 | #11654 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
izskatās, ka aķītis jauns jāpērk, man vismaz tā bija | Offline | | |
Ozols | 10. Jul 2011, 12:00 | #11655 |
| Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst? | Offline | | |
greenberg | 10. Jul 2011, 12:02 | #11656 |
| Kopš: 26. May 2010
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas? | Offline | | |
NOS | 10. Jul 2011, 12:05 | #11657 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost | Offline | | |
bike85 | 10. Jul 2011, 12:10 | #11658 |
| Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
10 Jul 2011, 12:05:15 NOS rakstīja:
10 Jul 2011, 12:00:52 Ozols rakstīja:
Paldies.
Bet ja klemmi noņem, vai tad pie beigta aķa mo ir jānoslāpst?
man slāpa nost
tas ir normali ka slapst jo moto lielakajai dalai ir ta ka nav ierosmes generatoram un tapec vins nem ierosmi no aka bet ka akis atvienots ta ari moto apstajas pat braucot
----------------- ar diegiem nav arsana! | Offline | | |
gynts | 10. Jul 2011, 12:18 | #11659 |
| Kopš: 27. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 460
Braucu ar: yamaha xjr1200:
|
10 Jul 2011, 11:38:17 Ozols rakstīja:
Sveiki kungi un dāmas :-)
izlīdziet ar padomu par CB600F Hornet 2000.g.
Štelle tāda, vakar braucu, beidzās bendža pie krusta, mo noslāpa, pārslēdzos uz rezervi, iedarbināt nevar (izskatās ka nav lādēšana). Iedarbināt ar stumšanu viegli izdevās.
Šorīt, darbinu- nevaru, atkal nav lādēšana, pārbaudu ar ampermetru (nezinu kā sauc to dzelteno kastīti ar cipariem un 2 vadiem :-)), rāda ap 11.55 (it kā ok, bet nelec),atkal stumjot iedzarbinu, pārbaudu ar "dzelteno kasti" rāda ap 12.9 (at6kal it kā ok, lādēšana ir).
pats interesantākais: noņemu klemmi- NOSLĀPST, Jaut. vai tiešām mums pa pieskari ir aigājis strāvas regulējošais relejs (gribas ticēt ka nē :-)).
Zinošajiem prātiem, iepriekš paldies par padomu.
Es.
klemmi nerausti gan vairs taa tu vari sabojaat regulatoru kaa ari ar sudigu akumulatoru.njemot nost ir lieli sprieguma leecieni kas galigi nepatiik regulatoram.domaju akumulators vecs.[ Šo ziņu laboja gynts, 10 Jul 2011, 12:19:05 ] | Offline | | |
Naits | 10. Jul 2011, 12:22 | #11660 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
10 Jul 2011, 12:02:23 greenberg rakstīja:
Mocim stāvot ar izspiestu sajūgu un ieliekot ātrumā nedaudz raujas uz priekšu, kā arī braucot reizēm baigi smagi pārslēdzas ātrumi gan uz leju gan augšu un apstājoties pārsvarā katru reizi ir neiespējami ielikt neitrālajā, bet noslapējot dzinēju ātrumi pārslēdzas precīzi kā pa sviestu. Problēma parādījās pēkšņi, ir viedokļi, kas varētu būt pie vainas?
Pamēģini bišķi paregulēt sajūgu, varbūt neizspiežas normāli.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
|
|