Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
m3ntal | 05. Jul 2011, 21:58 | #11581 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss... | Offline | | |
deMarco | 05. Jul 2011, 22:28 | #11582 |
| Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
Tikšķēt var arī kolodkas suportos un bremžu tiski kniedēs. Klakšķēt var stūres gultnis- paskaties vai nav lufte- to var pievilkt, vai arī mainīt nost. A par štoku nākšanu ārā- tas taču ir normāli+ var regulēt "rebound", ja šķiet, ka pa ātru nāk atpakaļ...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
mg-t | 05. Jul 2011, 23:54 | #11583 |
| Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
| Kaa man tie aafrikas cdi bloki sachakareeja praaatu, ta iet ta neiet.
Karoche maaksla rokaa.
Afrikai ar dirsu caur seedekli blokam lauzh shtepseli uz trampliiniem, atrubinaaju, salodeeju tagad ir stelle. | Offline | | |
|
jimbeam | 06. Jul 2011, 11:11 | #11584 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Uz ātro nevarēju atrast topiku par BMW tehniskajām lietām.Jautājums tāds - kādas eļļas nāk K1200R 2006.gads dzinējā un reduktorā (specifikācijas). Gribu samainīt tikko iepirktajam aparātam. | Offline | | |
m3ntal | 06. Jul 2011, 11:15 | #11585 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu | Offline | | |
partijnieks | 06. Jul 2011, 11:45 | #11586 |
| Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu
Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
m3ntal | 06. Jul 2011, 13:57 | #11587 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
06 Jul 2011, 11:45:33 partijnieks rakstīja:
06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu
Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..
dzeses šķidrums nezūd... eļļas līmenis arī nesēst, ja domātu ka eļļu ēd...vismas uz vietas izgāzējot, būs jāpamēģina pabraukt, tad redzēs vai eļļa vai tosols sēst. | Offline | | |
Exciter | 07. Jul 2011, 11:07 | #11588 |
| Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Kungi, help!
Izskatās, ka pazuda lādēšana. Ar špani uz jūs, takā neko pārbaudīt nevaru. Pēdējo reizi iestūmu un pabraukāju, lai uzlādējas, bet nekā.
Elektrocilvēka kontakti būs ļoti gaidīti | Offline | | |
void | 07. Jul 2011, 13:18 | #11589 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf[ Šo ziņu laboja void, 07 Jul 2011, 13:20:44 ] | Offline | | |
Janis_L | 07. Jul 2011, 13:20 | #11590 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk | Offline | | |
Es10 | 07. Jul 2011, 13:23 | #11591 |
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: R1
|
07 Jul 2011, 13:20:17 Janis_L rakstīja:
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk
Pilnīgas muļķības... vaina jau nav mocī, bet galvā, pilnīgi pajāt kāds tas pirmais mocis! | Offline | | |
shkapars | 07. Jul 2011, 13:32 | #11592 |
| Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
07 Jul 2011, 13:18:41 void rakstīja:
Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf
1.SKF
2.OEM
3.pārējie
šāds ir 95% mx suspension expertu viedoklis (palasos dažādus forumus) un tieši video rādītā iemesla dēļ. bez tam gan SKF, gan OEM esot arī ilgspēlējošāki. Pats testējis neesmu. Lietoju OEM, gan kroseniekam, gan šosejniekam. Bet nākošos droši pirkšu SKF, dārgāki gan ir. | Offline | | |
zirneklis | 07. Jul 2011, 13:37 | #11593 |
| Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Jul 2011, 13:29:40 Coool rakstīja:
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Ko tu tur ārzemju sludekļos meklē!? Nopērc ss.lv kādu litru un aizmirsti bēdas. Piens uz lūpām jau vairs nav!
ta nu sanacis ka pats te nedaudz iestregu,bet par litru runajot,kautka laikam veel nee,domaju,ka ar 600nieku buus ideali,tai skaita esmu no pratigajiem braucejiem | Offline | | |
elf | 07. Jul 2011, 13:58 | #11594 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
07 Jul 2011, 13:18:41 void rakstīja:
Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf
No pieredzes iesaku tikai orģinālos.Pietiek blīvslēgam būt mazliet stingrākam un amortizācija kroseniekam nestrādā kā vajag.Ja pa ielu tad der arī pārējie.
Ja nav slinkums pazvani Renāram 29188541 viņš reāli ņemas ar MX amortizatoriem!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
gintars | 07. Jul 2011, 14:09 | #11595 |
| Kopš: 10. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 412
Braucu ar: HONDA CBR , FC - 106
|
06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu
Izklausās pēc pilnīga pizdec. Vai tik nebūs labi kaut kur gāzis šis mocīts | Offline | | |
void | 07. Jul 2011, 14:18 | #11596 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
|
07 Jul 2011, 13:32:41 shkapars rakstīja:
07 Jul 2011, 13:18:41 void rakstīja:
Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf
1.SKF
2.OEM
3.pārējie
šāds ir 95% mx suspension expertu viedoklis (palasos dažādus forumus) un tieši video rādītā iemesla dēļ. bez tam gan SKF, gan OEM esot arī ilgspēlējošāki. Pats testējis neesmu. Lietoju OEM, gan kroseniekam, gan šosejniekam. Bet nākošos droši pirkšu SKF, dārgāki gan ir.
Kur var dabūt SKF?
Motoparts.lv būs, bet vēl nav. | Offline | | |
shkapars | 07. Jul 2011, 14:29 | #11597 |
| Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| citur redzējis LV neesmu, tad atliek ebay | Offline | | |
TB | 07. Jul 2011, 14:47 | #11598 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
07 Jul 2011, 14:18:08 void rakstīja:
07 Jul 2011, 13:32:41 shkapars rakstīja:
07 Jul 2011, 13:18:41 void rakstīja:
Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf
1.SKF
2.OEM
3.pārējie
šāds ir 95% mx suspension expertu viedoklis (palasos dažādus forumus) un tieši video rādītā iemesla dēļ. bez tam gan SKF, gan OEM esot arī ilgspēlējošāki. Pats testējis neesmu. Lietoju OEM, gan kroseniekam, gan šosejniekam. Bet nākošos droši pirkšu SKF, dārgāki gan ir.
Kur var dabūt SKF?
Motoparts.lv būs, bet vēl nav.
gultni.lv var mēģināt uzzvanīt | Offline | | |
zirneklis | 07. Jul 2011, 16:20 | #11599 |
| Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
07 Jul 2011, 16:10:06 Coool rakstīja:
07 Jul 2011, 13:37:40 zirneklis rakstīja:
07 Jul 2011, 13:29:40 Coool rakstīja:
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Ko tu tur ārzemju sludekļos meklē!? Nopērc ss.lv kādu litru un aizmirsti bēdas. Piens uz lūpām jau vairs nav!
ta nu sanacis ka pats te nedaudz iestregu,bet par litru runajot,kautka laikam veel nee,domaju,ka ar 600nieku buus ideali,tai skaita esmu no pratigajiem braucejiem
Tā tik tu domā. Savam čoma teicu uzreiz, lai neņem 600. Zin, viņš manu ieteikumu vēl jo projām nav nožēlojis. Nevajag uzreiz zāģēt. Lēnām un pamazām. Neesi jau Vinnijs Pūks ar zāģa skaidām smadzenēs!
rita laidisu apskatities,izlaidisu un tur redzesu kas un ka,bet vel interese kads mocis no tehniska viedokla un vai ta cena ir pienemama??? | Offline | | |
hrjaz | 07. Jul 2011, 18:31 | #11600 |
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Cēsis
Ziņojumi: 139
Braucu ar: DRZ 400
| kungi!
vai 3 vadiem, kas nāk no ģeneratora uz sprieguma regulatoru, secībai kontaktā ir nozīme?
piedāvājiet saderīgu sprieguma regulatoru gsxr 750 '99[ Šo ziņu laboja hrjaz, 07 Jul 2011, 20:50:05 ]
----------------- Ja tev liekas, ka visi apkārt smird, aizej nomazgājies! | Offline | | |
|
|