Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
RR | 05. Jul 2011, 19:28 | #11572 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| Ja un vel kas.
Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)
true [ Šo ziņu laboja RR, 05 Jul 2011, 19:29:17 ]
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
void | 05. Jul 2011, 20:44 | #11573 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Vai kāds var aizdot 50mm SHOWA atslēgu?
| Offline | | |
Anta | 05. Jul 2011, 21:00 | #11574 |
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Ikšķile
Ziņojumi: 959
Braucu ar: honda CBR600RR; R6 Black edition
|
05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .
Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).
Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?
----------------- Pagrūda, piecēlos - pielaboju kroni un eju tālāk! | Offline | | |
|
cnn | 05. Jul 2011, 21:04 | #11575 |
| Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
05 Jul 2011, 19:28:54 RR rakstīja:
Ja un vel kas.
Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)
true
Ja nomaini sezonas sākumā eļļu un nobrauc kaut 100km pa sezonu,pavasarī vienalga eļļu ir jāmaina!
Tavā gadījumā , jā pussintētika!
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
R1100R | 05. Jul 2011, 21:06 | #11576 |
| Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
05 Jul 2011, 21:00:54 Anta rakstīja:
05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .
Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).
Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?
Ar tiem lt nekad neko nevar sazināt,labāk tur reģistrēt uz sevi un ,tad noņemt no uzskaites,nebūs nekad nekādu problēmu...
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
NOS | 05. Jul 2011, 21:10 | #11577 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ? | Offline | | |
TRAXER | 05. Jul 2011, 21:15 | #11578 |
| Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 358
Braucu ar: ZX6r-RR
|
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai | Offline | | |
NOS | 05. Jul 2011, 21:17 | #11579 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai
rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs | Offline | | |
TRAXER | 05. Jul 2011, 21:27 | #11580 |
| Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 358
Braucu ar: ZX6r-RR
|
05 Jul 2011, 21:17:32 NOS rakstīja:
05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai
rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs
nu davaj, isteniba, kamer macies raut rataa, tu to daksu vienu reizi 2 nedelas jaapieskruve, kamer neiemacisies mierigi likt mociti no rata vajag uz aizmugureiem kapsliem meiginat raut | Offline | | |
m3ntal | 05. Jul 2011, 21:58 | #11581 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss... | Offline | | |
deMarco | 05. Jul 2011, 22:28 | #11582 |
| Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
Tikšķēt var arī kolodkas suportos un bremžu tiski kniedēs. Klakšķēt var stūres gultnis- paskaties vai nav lufte- to var pievilkt, vai arī mainīt nost. A par štoku nākšanu ārā- tas taču ir normāli+ var regulēt "rebound", ja šķiet, ka pa ātru nāk atpakaļ...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
mg-t | 05. Jul 2011, 23:54 | #11583 |
| Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
| Kaa man tie aafrikas cdi bloki sachakareeja praaatu, ta iet ta neiet.
Karoche maaksla rokaa.
Afrikai ar dirsu caur seedekli blokam lauzh shtepseli uz trampliiniem, atrubinaaju, salodeeju tagad ir stelle. | Offline | | |
jimbeam | 06. Jul 2011, 11:11 | #11584 |
| Kopš: 28. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 472
Braucu ar: K1200RS
| Uz ātro nevarēju atrast topiku par BMW tehniskajām lietām.Jautājums tāds - kādas eļļas nāk K1200R 2006.gads dzinējā un reduktorā (specifikācijas). Gribu samainīt tikko iepirktajam aparātam. | Offline | | |
m3ntal | 06. Jul 2011, 11:15 | #11585 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu | Offline | | |
partijnieks | 06. Jul 2011, 11:45 | #11586 |
| Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu
Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ | Offline | | |
m3ntal | 06. Jul 2011, 13:57 | #11587 |
| Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
|
06 Jul 2011, 11:45:33 partijnieks rakstīja:
06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:
05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...
t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...
Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu
Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..
dzeses šķidrums nezūd... eļļas līmenis arī nesēst, ja domātu ka eļļu ēd...vismas uz vietas izgāzējot, būs jāpamēģina pabraukt, tad redzēs vai eļļa vai tosols sēst. | Offline | | |
Exciter | 07. Jul 2011, 11:07 | #11588 |
| Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 1149
Braucu ar: WR450F
| Kungi, help!
Izskatās, ka pazuda lādēšana. Ar špani uz jūs, takā neko pārbaudīt nevaru. Pēdējo reizi iestūmu un pabraukāju, lai uzlādējas, bet nekā.
Elektrocilvēka kontakti būs ļoti gaidīti | Offline | | |
void | 07. Jul 2011, 13:18 | #11589 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.
wp eom vs skf[ Šo ziņu laboja void, 07 Jul 2011, 13:20:44 ] | Offline | | |
Janis_L | 07. Jul 2011, 13:20 | #11590 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk | Offline | | |
Es10 | 07. Jul 2011, 13:23 | #11591 |
| Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: R1
|
07 Jul 2011, 13:20:17 Janis_L rakstīja:
07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051
Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk
Pilnīgas muļķības... vaina jau nav mocī, bet galvā, pilnīgi pajāt kāds tas pirmais mocis! | Offline | | |
|
|