Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
RR
05. Jul 2011, 19:28#11572

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR

Ja un vel kas.

Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)

true

[ Šo ziņu laboja RR, 05 Jul 2011, 19:29:17 ]



-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

void
05. Jul 2011, 20:44#11573

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Vai kāds var aizdot 50mm SHOWA atslēgu?

Offline

Anta
05. Jul 2011, 21:00#11574

Kopš: 25. Mar 2009

No: Ikšķile

Ziņojumi: 959

Braucu ar: honda CBR600RR; R6 Black edition


05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:

05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.

Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .

Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).


Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?

-----------------
Pagrūda, piecēlos - pielaboju kroni un eju tālāk!

Offline

cnn
05. Jul 2011, 21:04#11575

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu


05 Jul 2011, 19:28:54 RR rakstīja:
Ja un vel kas.

Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)

true


Ja nomaini sezonas sākumā eļļu un nobrauc kaut 100km pa sezonu,pavasarī vienalga eļļu ir jāmaina!
Tavā gadījumā , jā pussintētika!

-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline

R1100R
05. Jul 2011, 21:06#11576

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


05 Jul 2011, 21:00:54 Anta rakstīja:

05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:

05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.

Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .

Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).


Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?

Ar tiem lt nekad neko nevar sazināt,labāk tur reģistrēt uz sevi un ,tad noņemt no uzskaites,nebūs nekad nekādu problēmu...

-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

NOS
05. Jul 2011, 21:10#11577

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:

Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?

Offline

TRAXER
05. Jul 2011, 21:15#11578

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: ZX6r-RR


05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?



mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai

Offline

NOS
05. Jul 2011, 21:17#11579

Kopš: 29. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 716

Braucu ar:


05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:

05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?



mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai

rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs

Offline

TRAXER
05. Jul 2011, 21:27#11580

Kopš: 23. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 358

Braucu ar: ZX6r-RR


05 Jul 2011, 21:17:32 NOS rakstīja:

05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:

05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?



mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai

rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs


nu davaj, isteniba, kamer macies raut rataa, tu to daksu vienu reizi 2 nedelas jaapieskruve, kamer neiemacisies mierigi likt mociti no rata vajag uz aizmugureiem kapsliem meiginat raut

Offline

m3ntal
05. Jul 2011, 21:58#11581

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:

04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.



es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...

Offline

deMarco
05. Jul 2011, 22:28#11582

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?

Tikšķēt var arī kolodkas suportos un bremžu tiski kniedēs. Klakšķēt var stūres gultnis- paskaties vai nav lufte- to var pievilkt, vai arī mainīt nost. A par štoku nākšanu ārā- tas taču ir normāli+ var regulēt "rebound", ja šķiet, ka pa ātru nāk atpakaļ...

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

mg-t
05. Jul 2011, 23:54#11583

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.

Kaa man tie aafrikas cdi bloki sachakareeja praaatu, ta iet ta neiet.
Karoche maaksla rokaa.
Afrikai ar dirsu caur seedekli blokam lauzh shtepseli uz trampliiniem, atrubinaaju, salodeeju tagad ir stelle.

Offline

jimbeam
06. Jul 2011, 11:11#11584

Kopš: 28. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 472

Braucu ar: K1200RS

Uz ātro nevarēju atrast topiku par BMW tehniskajām lietām.Jautājums tāds - kādas eļļas nāk K1200R 2006.gads dzinējā un reduktorā (specifikācijas). Gribu samainīt tikko iepirktajam aparātam.

Offline

m3ntal
06. Jul 2011, 11:15#11585

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:

05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:

04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.



es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...


t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...

Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu

Offline

partijnieks
06. Jul 2011, 11:45#11586

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:

05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:

05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:

04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.



es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...


t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...

Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu


Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

m3ntal
06. Jul 2011, 13:57#11587

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR


06 Jul 2011, 11:45:33 partijnieks rakstīja:

06 Jul 2011, 11:15:23 m3ntal rakstīja:

05 Jul 2011, 21:58:37 m3ntal rakstīja:

05 Jul 2011, 13:48:03 elf rakstīja:

04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.



es jau arī ceru, ka tikai sveču vaina, uzgāzēju iepriekšējā vakarā( motors pa pusei silts, tikko parādījās kādi 40-50 grādi), bet atstājot uz nakti šķita ka viss kārtībā. Negāzēju jau tā riktīgi, bet līdz kādām 10, nokrīt līdz 5 un atkal līdz 10, tā pāris reizes, paskatījos kā skaisti uguns pa akrapoviču metas ārā un viss...


t''atad nomainīju savam mopēdam sveces, pielaidu. Sākumā jau nopriecājos, ka viss atrisināts. Bet tad pamanīju, ka pēc tā kā uzdot gāzi un tad atmet, pa ispūtēju sviež ārā baltus dūmus. Kas par sūdu? Tieši kad atlaid gāzi, gan braucot, gan uz vietas. Iegāzējos un turot pastāvīgus lielus apgriezienus nekā nav, bet kā atlaid un apgriezieni krītas, tā uzreiz dūmo...

Laikam jāsāk baidīties un gatavoties pamatīgam remontam, nesaprotu kas par vainu


Nu autiņam balti dūmi= dzeses šķidrums cilindrā..


dzeses šķidrums nezūd... eļļas līmenis arī nesēst, ja domātu ka eļļu ēd...vismas uz vietas izgāzējot, būs jāpamēģina pabraukt, tad redzēs vai eļļa vai tosols sēst.

Offline

Exciter
07. Jul 2011, 11:07#11588

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Kungi, help!
Izskatās, ka pazuda lādēšana. Ar špani uz jūs, takā neko pārbaudīt nevaru. Pēdējo reizi iestūmu un pabraukāju, lai uzlādējas, bet nekā.
Elektrocilvēka kontakti būs ļoti gaidīti

Offline

void
07. Jul 2011, 13:18#11589

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Interesē citu pieredze attiecībā uz dakšu blīvslēgiem, vairāk attiecas uz mx.
Kā uzvedas Ariete salīdzinājumā ar EOM? Vai ir vērts pārmaksāt par EOM vai SKF?
Kad vienam mocim uzliku Ariete, tie likās diezgan stingri, štoks slikti slīdēja.

wp eom vs skf

[ Šo ziņu laboja void, 07 Jul 2011, 13:20:44 ]

Offline

Janis_L
07. Jul 2011, 13:20#11590

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051


Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk

Offline

Es10
07. Jul 2011, 13:23#11591

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: R1


07 Jul 2011, 13:20:17 Janis_L rakstīja:

07 Jul 2011, 12:55:26 zirneklis rakstīja:
kads palidziet saprast,vai cena laba un vispar vai verts skatities,joprojam perku sev pirmo moci http://www.donedeal.ie/for-sale/motorbikes/2315051


Tev nevajag tādu pirmo moci, savādāk otro nebūs kas pērk

Pilnīgas muļķības... vaina jau nav mocī, bet galvā, pilnīgi pajāt kāds tas pirmais mocis!

Offline