Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
RR | 05. Jul 2011, 15:02 | #11561 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
dzeksis | 05. Jul 2011, 15:04 | #11562 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Pēc manuāļa, vajadzētu liet pussintētiku! | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:08 | #11563 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
| R6 99.g. lien iekšā 190 riepa | Offline | | |
|
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:12 | #11564 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu.. | Offline | | |
maniac | 05. Jul 2011, 15:17 | #11565 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5168
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..
Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram. | Offline | | |
TB | 05. Jul 2011, 15:22 | #11566 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
05 Jul 2011, 15:17:39 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..
Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram.
un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka. | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:37 | #11567 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka.
Itkā vieta atļauj, tiko samērīju, kad atvedīs, tad arī redzēs kā ir patiesībā | Offline | | |
deMarco | 05. Jul 2011, 16:23 | #11568 |
| Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
05 Jul 2011, 15:05:57 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ar sintētisko var norauties (labāk elļo), ka beigās var izspiest visas blīves. Lej tik pussintētisko. Cerams, ja tu visu laiku nezāģē!
Ko jūs tut murgojat? Visiem močiem esmu lējis sintētiku un no problemo.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
Bravo | 05. Jul 2011, 16:24 | #11569 |
| Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Der bez problēmām. Pats ar tādu braucu. | Offline | | |
cnn | 05. Jul 2011, 17:50 | #11570 |
| Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
RR | 05. Jul 2011, 19:27 | #11571 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
|
05 Jul 2011, 17:50:26 cnn rakstīja:
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.
mjā vienmēr ir kādas nianses.
Nobraukums nav,itkā, pārāk liels kopā būs ap 15k/km
Ja pareizi saprotu + no ieprieksejiem postiem,ja ir samera parasts braucejs tad pussintetika ir labakais variants, bet ja ir lielie virinātāji,trases utt,tad labāk sintetika. Ka ari lietojot sintetiskas vairak japievers uzmaniba km utt.
Skaidrs. Paldies
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
RR | 05. Jul 2011, 19:28 | #11572 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| Ja un vel kas.
Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)
true [ Šo ziņu laboja RR, 05 Jul 2011, 19:29:17 ]
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
void | 05. Jul 2011, 20:44 | #11573 |
| Kopš: 19. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 261
Braucu ar: crf250r
| Vai kāds var aizdot 50mm SHOWA atslēgu?
| Offline | | |
Anta | 05. Jul 2011, 21:00 | #11574 |
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Ikšķile
Ziņojumi: 959
Braucu ar: honda CBR600RR; R6 Black edition
|
05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .
Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).
Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?
----------------- Pagrūda, piecēlos - pielaboju kroni un eju tālāk! | Offline | | |
cnn | 05. Jul 2011, 21:04 | #11575 |
| Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
05 Jul 2011, 19:28:54 RR rakstīja:
Ja un vel kas.
Runajot par eljas mainju. Saprotu ka javadas pec nobraukuma,ja nemaldos tie ir ap 6k/km kad jamaina elja + ka ari pec ziemas (ja mo nav rucinats)
true
Ja nomaini sezonas sākumā eļļu un nobrauc kaut 100km pa sezonu,pavasarī vienalga eļļu ir jāmaina!
Tavā gadījumā , jā pussintētika!
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
R1100R | 05. Jul 2011, 21:06 | #11576 |
| Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
05 Jul 2011, 21:00:54 Anta rakstīja:
05 Jul 2011, 14:13:18 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .
Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).
Jā, mocis reģistrēts Lietuvā ar Lietuvas numuriem, īpašnieks saka, ka mo no anglijas, nu redzēs! Tad jau sanāk, ka jaunajam īpašniekam jābrauc lietuvietim līdz uz Lietuvas csdd un tad tur ņem nost no uzskaites, tā cik saprotu?
Ar tiem lt nekad neko nevar sazināt,labāk tur reģistrēt uz sevi un ,tad noņemt no uzskaites,nebūs nekad nekādu problēmu...
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
NOS | 05. Jul 2011, 21:10 | #11577 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ? | Offline | | |
TRAXER | 05. Jul 2011, 21:15 | #11578 |
| Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 358
Braucu ar: ZX6r-RR
|
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai | Offline | | |
NOS | 05. Jul 2011, 21:17 | #11579 |
| Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
|
05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai
rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs | Offline | | |
TRAXER | 05. Jul 2011, 21:27 | #11580 |
| Kopš: 23. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 358
Braucu ar: ZX6r-RR
|
05 Jul 2011, 21:17:32 NOS rakstīja:
05 Jul 2011, 21:15:06 TRAXER rakstīja:
05 Jul 2011, 21:10:41 NOS rakstīja:
Kawasaki zx6r 2005 gadam pa bedrēm tikšķ kaut kas priekšējā dakšā, kad bemzē un kad berot virsū dakša stiepjas ārā, kas jāmaina ?
mazak rataa rauj no osisa piespiez gultnjus daksai
rītā mēģināšu to darīt, redzēs vai palīdzēs
nu davaj, isteniba, kamer macies raut rataa, tu to daksu vienu reizi 2 nedelas jaapieskruve, kamer neiemacisies mierigi likt mociti no rata vajag uz aizmugureiem kapsliem meiginat raut | Offline | | |
|
|