Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
TB | 04. Jul 2011, 20:47 | #11552 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
kompresiju mērīji?
man bija līdzīgi mašīnai... bija izpūsta galvas blīve. | Offline | | |
DVL | 04. Jul 2011, 23:25 | #11553 |
| Kopš: 17. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 182
Braucu ar: YZF-R6
| Nepieciešama konsultācija, spečuki!
Vai kāds nevarētu uzrakstīt, ar kāda tipa karteri ir dzinējs 2005.gada Yamahai R6-sausais, mitrais vai jauktā tipa karteris?? | Offline | | |
jurro | 04. Jul 2011, 23:34 | #11554 |
| Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Skolā mācīja ka balti dūmi parasti liecina par dzes ūdeni cilindros. Paskaties kas darās dzes šķidrum bāciņā.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
|
Janis_L | 05. Jul 2011, 08:20 | #11555 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
04 Jul 2011, 13:59:07 Janis_L rakstīja:
04 Jul 2011, 10:02:03 Janis_L rakstīja:
Tāaa... pieteicās man kārba...
Yamaha, R6, 99.g. .. Robos var ielikt, ja pietur ķepiņu ar kāju kamēr sajūgu atlaiž, savādāk lec ārā... Tā šaize liela tur. Es nekad neesu jaucis vai labojis kārbas, tāpēc arī vaicāju...
Thx....
Tiešām neviens nav saskāries ar ko līdzīgu?
Labi, ka nesāku motoru celt ārā, bij tikai atsperīte nolūzusi pārslēgšanas mehānismā... | Offline | | |
Anta | 05. Jul 2011, 08:31 | #11556 |
| Kopš: 25. Mar 2009
No: Ikšķile
Ziņojumi: 959
Braucu ar: honda CBR600RR; R6 Black edition
| nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
----------------- Pagrūda, piecēlos - pielaboju kroni un eju tālāk! | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 08:34 | #11557 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Pirkšanas pārdošanas līgums, kuru var izprintēt internēta un paši ar roku sarakstīt, es šitā svam R6 darīju, lai divreiz nav jāpārreģistrē īpašnieki | Offline | | |
elf | 05. Jul 2011, 13:48 | #11558 |
| Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
maniac | 05. Jul 2011, 14:13 | #11559 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.
Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .
Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA). | Offline | | |
RR | 05. Jul 2011, 14:56 | #11560 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| Kāds atsauksmes par MOTUL pussintētiskajām motora eļļām
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
RR | 05. Jul 2011, 15:02 | #11561 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
| Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
dzeksis | 05. Jul 2011, 15:04 | #11562 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Pēc manuāļa, vajadzētu liet pussintētiku! | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:08 | #11563 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
| R6 99.g. lien iekšā 190 riepa | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:12 | #11564 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu.. | Offline | | |
maniac | 05. Jul 2011, 15:17 | #11565 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5170
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..
Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram. | Offline | | |
TB | 05. Jul 2011, 15:22 | #11566 |
| Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
05 Jul 2011, 15:17:39 maniac rakstīja:
05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:
05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.
Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..
Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram.
un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka. | Offline | | |
Janis_L | 05. Jul 2011, 15:37 | #11567 |
| Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka.
Itkā vieta atļauj, tiko samērīju, kad atvedīs, tad arī redzēs kā ir patiesībā | Offline | | |
deMarco | 05. Jul 2011, 16:23 | #11568 |
| Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
05 Jul 2011, 15:05:57 Coool rakstīja:
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ar sintētisko var norauties (labāk elļo), ka beigās var izspiest visas blīves. Lej tik pussintētisko. Cerams, ja tu visu laiku nezāģē!
Ko jūs tut murgojat? Visiem močiem esmu lējis sintētiku un no problemo.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
Bravo | 05. Jul 2011, 16:24 | #11569 |
| Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa
Der bez problēmām. Pats ar tādu braucu. | Offline | | |
cnn | 05. Jul 2011, 17:50 | #11570 |
| Kopš: 25. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1424
Braucu ar: motociklu
|
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.
-----------------
~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes | Offline | | |
RR | 05. Jul 2011, 19:27 | #11571 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 150
Braucu ar: CBR1000RR
|
05 Jul 2011, 17:50:26 cnn rakstīja:
05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!
Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā
Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.
Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.
mjā vienmēr ir kādas nianses.
Nobraukums nav,itkā, pārāk liels kopā būs ap 15k/km
Ja pareizi saprotu + no ieprieksejiem postiem,ja ir samera parasts braucejs tad pussintetika ir labakais variants, bet ja ir lielie virinātāji,trases utt,tad labāk sintetika. Ka ari lietojot sintetiskas vairak japievers uzmaniba km utt.
Skaidrs. Paldies
----------------- Подумай, перед тем как говоритъ...
| Offline | | |
|
|