Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
TB
04. Jul 2011, 20:47#11552

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?
kompresiju mērīji?
man bija līdzīgi mašīnai... bija izpūsta galvas blīve.

Offline

DVL
04. Jul 2011, 23:25#11553

Kopš: 17. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 182

Braucu ar: YZF-R6

Nepieciešama konsultācija, spečuki!
Vai kāds nevarētu uzrakstīt, ar kāda tipa karteri ir dzinējs 2005.gada Yamahai R6-sausais, mitrais vai jauktā tipa karteris??

Offline

jurro
04. Jul 2011, 23:34#11554

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Skolā mācīja ka balti dūmi parasti liecina par dzes ūdeni cilindros. Paskaties kas darās dzes šķidrum bāciņā.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

Janis_L
05. Jul 2011, 08:20#11555

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


04 Jul 2011, 13:59:07 Janis_L rakstīja:

04 Jul 2011, 10:02:03 Janis_L rakstīja:
Tāaa... pieteicās man kārba...

Yamaha, R6, 99.g. .. Robos var ielikt, ja pietur ķepiņu ar kāju kamēr sajūgu atlaiž, savādāk lec ārā... Tā šaize liela tur. Es nekad neesu jaucis vai labojis kārbas, tāpēc arī vaicāju...

Thx....


Tiešām neviens nav saskāries ar ko līdzīgu?


Labi, ka nesāku motoru celt ārā, bij tikai atsperīte nolūzusi pārslēgšanas mehānismā...

Offline

Anta
05. Jul 2011, 08:31#11556

Kopš: 25. Mar 2009

No: Ikšķile

Ziņojumi: 959

Braucu ar: honda CBR600RR; R6 Black edition

nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.

-----------------
Pagrūda, piecēlos - pielaboju kroni un eju tālāk!

Offline

Janis_L
05. Jul 2011, 08:34#11557

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.

Pirkšanas pārdošanas līgums, kuru var izprintēt internēta un paši ar roku sarakstīt, es šitā svam R6 darīju, lai divreiz nav jāpārreģistrē īpašnieki

Offline

elf
05. Jul 2011, 13:48#11558

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


04 Jul 2011, 20:40:39 m3ntal rakstīja:
Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.

Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.

Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...

Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.

Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu?

Pēc palaižšanas aukstu gadījumā nesagāzēji?Ja aukstu gāzē izsit sveces.Tā viens no gadījumiem bij Blodonam pēc remonta Maxmoto.Atnāca ,pielaida un uzreiz uzgieza gāzi.Jaunās sveces čau,uzgāzējiens izmaksāja 80Ls.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

maniac
05. Jul 2011, 14:13#11559

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 Jul 2011, 13:40:18 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 08:31:42 Anta rakstīja:
nezinu vai šis būs tehniska rakstura jautājums spečukiem, bet gribēju uzzināt, kāda ir tā sistēma, ja moci pērk Lietuvā, kurš tur jau ir piereģistrēts, ar visiem numuriem (no Anglijas), kas ir jādara mo pārdevējam, jāņem Lietuvā nost no uzskaites? Kad zvanīju uz mūsu Csdd, teica,ka vajagot vēl dokumentu,kas pierādīs, ka pircējs ir jaunais īpašnieks, kas tas pa dokumentu, man nav ne jausmas, varbūt kāds zin kāda ir tā sistēma ar tiem Lietuvā pirktajiem močiem, tad lūdzu uzrakstiet PM. Paldies.

Var labi iegrābties. Obligāti pārbaudi Latvijā vai VIN (nav pārsist utt.) nav meklēšanā, jo pie mums baigi piepisās. Obligāti pārbaudi visus datus, kas sarakstīti pa īpašnieku. Cerams, ka īpašnieks, nav kāds spānis, itālis, francis, anglis utt. Lietuvieši mēdz baigi viltot dokumentus un realizēt zagtas preces .

Nav īsti skaidrs - numuri lietuviešu? Ja tā, tad pilnīgi pie kājas, kas bijis iepriekšējais saimnieks. Ja tiek ņemts nost no uzskaites tavā klātbūtnē, tad arī uztaisi viņu Regitrā (CSDD) VIN numuru salīdzināšanu (pārbaudi). Ja ir jau noņemts no uzskaites - tad gan var pārbaudīt iekš mūsu CSDD vai viņi tādu reģistrēs. Tas neizslēdz sarežģījumus ejot TA. Lukturi (ja no UK), visādas citādas fīčas (ja jaunāks par 01.01.2001 un no USA).

Offline

RR
05. Jul 2011, 14:56#11560

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR

Kāds atsauksmes par MOTUL pussintētiskajām motora eļļām

-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

RR
05. Jul 2011, 15:02#11561

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR

Paldies!

Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā

Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.


-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline

dzeksis
05. Jul 2011, 15:04#11562

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!

Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā

Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.



Pēc manuāļa, vajadzētu liet pussintētiku!

Offline

Janis_L
05. Jul 2011, 15:08#11563

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

R6 99.g. lien iekšā 190 riepa

Offline

Janis_L
05. Jul 2011, 15:12#11564

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa

Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.


Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..

Offline

maniac
05. Jul 2011, 15:17#11565

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:

05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa

Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.


Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..

Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram.

Offline

TB
05. Jul 2011, 15:22#11566

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


05 Jul 2011, 15:17:39 maniac rakstīja:

05 Jul 2011, 15:12:19 Janis_L rakstīja:

05 Jul 2011, 15:09:30 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa

Kamaza riepu arī var uzbortēt . Ja dakša atļauj, tad tik montē virsū.


Es jau nezinu vai der, uzmontēšu un tad atkla nost ņemt... tā es negribu..

Viņam oriģinālā ir 180? Ja tā, tad noteikti līdīs. Vienu izmēru platākas esmu licis vairākiem močiem. Pamēri - cik ir attālums līdz dakšai katrā pusē un pierēķini klāt pa puscentimetram.
un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka.

Offline

Janis_L
05. Jul 2011, 15:37#11567

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q


un paskaties vai nestrīķēsies gar aizm. dufeli, jo varētu būt, ka 190-ā arī ir tuč augstāka.


Itkā vieta atļauj, tiko samērīju, kad atvedīs, tad arī redzēs kā ir patiesībā

Offline

deMarco
05. Jul 2011, 16:23#11568

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


05 Jul 2011, 15:05:57 Coool rakstīja:

05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!

Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā

Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.



Ar sintētisko var norauties (labāk elļo), ka beigās var izspiest visas blīves. Lej tik pussintētisko. Cerams, ja tu visu laiku nezāģē!

Ko jūs tut murgojat? Visiem močiem esmu lējis sintētiku un no problemo.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Bravo
05. Jul 2011, 16:24#11569

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


05 Jul 2011, 15:08:09 Janis_L rakstīja:
R6 99.g. lien iekšā 190 riepa


Der bez problēmām. Pats ar tādu braucu.

Offline

cnn
05. Jul 2011, 17:50#11570

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu


05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!

Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā

Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.



Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.


-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline

RR
05. Jul 2011, 19:27#11571

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 150

Braucu ar: CBR1000RR


05 Jul 2011, 17:50:26 cnn rakstīja:

05 Jul 2011, 15:02:47 RR rakstīja:
Paldies!

Vēl jautājums, kāda atsķirība sintētiskā/pussintētiskā

Man stāstīja ka sintētiskā labāka ja ir liela slodze utt. Par cik pa trasi bieži nebraukāju tad pussintētiskā laikam der.



Ja mocīts pavecs vai ar lielāku nobraukumu, labāk liet iekšā pussintētiku vai pat minerāleļļu.Piemēram jauniem Honda mo rūpnīca paredz pussintētiku kā tādu.
Pie slodzēm lielākām un priekšs gonkām, tad sintētiku.Arī ziemā sintētikai ir priekšrocības!Un ja lej sintētiku tad seko līdz nobraukumam kad jāmaina eļļa.Jo pēc 6000km sintetiskā eļļa zaudē savas spējas momentāli.Parasti pie 5000 jau tiek mainīta,ja tiek virināts kā ielu variants..par gonkām nerunājot.



mjā vienmēr ir kādas nianses.

Nobraukums nav,itkā, pārāk liels kopā būs ap 15k/km

Ja pareizi saprotu + no ieprieksejiem postiem,ja ir samera parasts braucejs tad pussintetika ir labakais variants, bet ja ir lielie virinātāji,trases utt,tad labāk sintetika. Ka ari lietojot sintetiskas vairak japievers uzmaniba km utt.

Skaidrs. Paldies




-----------------
Подумай, перед тем как говоритъ...

Offline