Autors | Ziņojums |
crisss | 01. Jul 2011, 21:57 | #11532 |
|
Kopš: 17. May 2011
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
|
01 Jul 2011, 00:42:29 crisss rakstīja:
Sveiki. Vēlējos pajautāt kur labāk yamahu R1 vai honda cbr 1000 repsol gads abiem ap 2005.g! Kā arī varat varbūt uzreiz mīnēt par un pret un ja ir kādi piedāvājumi tad PM
. Patiešām vairs nebūs neviena viedokļa !?!?? |
Offline | |
|
TB | 01. Jul 2011, 21:59 | #11533 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
01 Jul 2011, 21:57:51 crisss rakstīja:
01 Jul 2011, 00:42:29 crisss rakstīja:
Sveiki. Vēlējos pajautāt kur labāk yamahu R1 vai honda cbr 1000 repsol gads abiem ap 2005.g! Kā arī varat varbūt uzreiz mīnēt par un pret un ja ir kādi piedāvājumi tad PM
. Patiešām vairs nebūs neviena viedokļa !?!??
Honda forevāāāāāā
Te pat lietotājs RR tirgo skaistu hondiņu, tikai nav rapsolis.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=8149[ Šo ziņu laboja TB, 01 Jul 2011, 22:00:19 ] |
Offline | |
|
Modrs | 01. Jul 2011, 23:00 | #11534 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
01 Jul 2011, 00:14:53 Bagars rakstīja:
30 Jun 2011, 23:40:54 Modrs rakstīja:
es eļļu savam endūram mainu ik pa nepilniem 1000km +/-.
Pats elementārākais ir skatīties krāsu. Vienam mocim pie dažādām braukšanām var būt pilnīgi atšķirīgi intervāli.
Un nav jēga mainīt eļļu, kura ir gaiša un dzidra.
Ja eļļa ir gaiša un dzidra, tas nebūt nenozīmē, ka vis ir ok. Es teiktu, ka ziepes tik sākas.
Viena no eļļas īpašībām ir mazgāt dzinēju. Ja labi pabrauktā dzinējā ielej jaunu eļļu un tā pēc nelielas braukšanas nepaliek tumša, tad ir divi varianti: 1. tev ir tīrs dzinējs ( hvz kāpēc?), 2. ielietā eļļa nepilda 1 no savām funkcijām - nemazgā dzinēju - tobiš huiņa.
eļļa ir laba, motors no iekšpuses tīrs.
piemēram, 1x iegāžot mazgājošo eļļu, piemēram, motul x-clean man eļļa bija melna ātri. otro reizi jau gaišāka utt.
ja motorā eļļa paliek ātri melna ilgstoši lietojot labu eļļu, tad vai nu motors ir slims, vai arī pa daudz treknais iet cilindros.
elementāri |
Offline | |
|
|
zet | 02. Jul 2011, 20:28 | #11535 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Ja pieņemam ka mērīt dzinēja temperatūru zem sveces (ar devēju-gredzenu)- ir universāla vieta visiem močiem, tad gribās zināt kādai darba temperatūrai jābūt ka maksimālai?
Vai tā temperatūra (norma) +- būs vienāda baikiem, krossačiem un enduro ar gaisa dzēsi?
Kopēja doma ir par eļļas temperatūras mērīšanu uzstādot Vapor un tam līdzīgus uz enduro ar gaisa dzēsi. |
Offline | |
|
Modrs | 02. Jul 2011, 22:17 | #11536 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| ieliec to eļļas temp dačiku vai nu eļļas korķī, vai filtra vākā. 1x gaisdzeses maroram redzēju korķīti-pulksteni, kurā rādīja eļļas temperatūru |
Offline | |
|
deMarco | 02. Jul 2011, 22:54 | #11537 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
02 Jul 2011, 22:17:45 Modrs rakstīja:
ieliec to eļļas temp dačiku vai nu eļļas korķī, vai filtra vākā. 1x gaisdzeses maroram redzēju korķīti-pulksteni, kurā rādīja eļļas temperatūru
Šitos var nopirkt Louisā un ebay gan jau arī pilns
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
zet | 02. Jul 2011, 22:56 | #11538 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Lieta tāda ka gribās mērīt karstākājā vietā. Tādu ne vienmēr var eļļai atrast lai pievienoties. Tā tad ir doma netieši spriest par to kārstāku vietu attiecibā pret eļļu. Tāpēc uzrakstiju 11874. |
Offline | |
|
Modrs | 02. Jul 2011, 22:59 | #11539 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| tipo tavo
bet, protams, glamūrīgāk ir redzēt Vapourā temperatūru. moš čerez korķi var kko tādu izdomāt |
Offline | |
|
zet | 02. Jul 2011, 23:13 | #11540 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Gaisa dzēsej temperatūra skaidrs ka būs lielāka. Bet cik lielu var turēt? Vai ir dati par sveces temperatūru baikiem un krossiem ar šķidro dzēsi? Vai tiem sveces ir samērojami karsti normā ar gaisiniekiem? Korķī jau radīs normālu temp. Bet galvā..? [ Šo ziņu laboja zet, 02 Jul 2011, 23:16:57 ] |
Offline | |
|
Modrs | 02. Jul 2011, 23:19 | #11541 |
|
Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| max dažu grādu starpība galvā un karterī, jo eļļa viscaur cirkulē pa iekšu |
Offline | |
|
zet | 02. Jul 2011, 23:30 | #11542 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Ir dati no Vapor (zem sveces) par Suzu DR800.
ceļā līdz 135gr.
stāvot korķī līdz 170gr.
mežā līdz 180gr.
Eļļa uzliesmo pie +- 220gr. !! |
Offline | |
|
deMarco | 03. Jul 2011, 11:07 | #11543 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Neko duadz no šitā nerbīju, bet eļļas temperatūra un tevis nomērītā, manuprāt, ir divas atsevišķas lietas. Būtu jāsatraucas, ja karterī temperatūra tuvotos tiem 200 grādiem
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
garfs | 04. Jul 2011, 09:11 | #11544 |
|
Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| kur Rīgā var nobalansēt aizmugurēju ripuli hondai? 6dien biju r1.com, teica, ka nevarot jo neesot tadi konusi uz kā uzlikt (iekšpusē lielāks, ārpusē mazāks)..serģī čaļi bija aizbraukusi uz jūru - serviss ciet..
[ Šo ziņu laboja garfs, 04 Jul 2011, 09:12:55 ]
----------------- Iznomāju piekabi |
Offline | |
|
vizulis | 04. Jul 2011, 09:22 | #11545 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Salaspils
Ziņojumi: 152
Braucu ar: gsxr1000
|
04 Jul 2011, 09:11:59 garfs rakstīja:
kur Rīgā var nobalansēt aizmugurēju ripuli hondai? 6dien biju r1.com, teica, ka nevarot jo neesot tadi konusi uz kā uzlikt (iekšpusē lielāks, ārpusē mazāks)..serģī čaļi bija aizbraukusi uz jūru - serviss ciet..
eizenshteina 2 (riepu serviss pie bikjernieku trases) |
Offline | |
|
Janis_L | 04. Jul 2011, 10:02 | #11546 |
|
Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
| Tāaa... pieteicās man kārba...
Yamaha, R6, 99.g. .. Robos var ielikt, ja pietur ķepiņu ar kāju kamēr sajūgu atlaiž, savādāk lec ārā... Tā šaize liela tur. Es nekad neesu jaucis vai labojis kārbas, tāpēc arī vaicāju...
Thx.... |
Offline | |
|
TB | 04. Jul 2011, 10:03 | #11547 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
04 Jul 2011, 09:11:59 garfs rakstīja:
kur Rīgā var nobalansēt aizmugurēju ripuli hondai? 6dien biju r1.com, teica, ka nevarot jo neesot tadi konusi uz kā uzlikt (iekšpusē lielāks, ārpusē mazāks)..serģī čaļi bija aizbraukusi uz jūru - serviss ciet..
Honda moto Dārzciema ielā. |
Offline | |
|
Janis_L | 04. Jul 2011, 13:59 | #11548 |
|
Kopš: 02. May 2011
No: Pļaviņas
Ziņojumi: 316
Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q
|
04 Jul 2011, 10:02:03 Janis_L rakstīja:
Tāaa... pieteicās man kārba...
Yamaha, R6, 99.g. .. Robos var ielikt, ja pietur ķepiņu ar kāju kamēr sajūgu atlaiž, savādāk lec ārā... Tā šaize liela tur. Es nekad neesu jaucis vai labojis kārbas, tāpēc arī vaicāju...
Thx....
Tiešām neviens nav saskāries ar ko līdzīgu? |
Offline | |
|
qedzis | 04. Jul 2011, 14:07 | #11549 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
| Iesakiet kantori kur aizvest izvalceet prieksheejo disku par sapratigaam cenaam??? |
Offline | |
|
TB | 04. Jul 2011, 14:24 | #11550 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
04 Jul 2011, 14:07:55 qedzis rakstīja:
Iesakiet kantori kur aizvest izvalceet prieksheejo disku par sapratigaam cenaam???
uzsit PM jūzerim vienaalga, nesen viņš savam džikserim kā reiz priekšējo valcēja, bija OK cipars un arī ātri uztaisīja. |
Offline | |
|
m3ntal | 04. Jul 2011, 20:40 | #11551 |
|
Kopš: 24. Nov 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 173
Braucu ar: HONDA CBR 1000RR
| Mocis: HONDA CBR 1000RR 2009.gads
Problēma: tagad nevar pielaist
Kas notika: iedarbināju kā parasti no rīta, iesildīju, kamēr ģerbu jaku, ķiveri, aizslēdzu garāžu utt. motora temperatūra sasniedza 70 grādus. Uzsāku braukt, pa pagalmu tikpat kā uz tukšgaitas apgriezieniem braucu... Tiku uz asfalta, sāku spiest, un nevelk, tā kā rīstās, sprauslo. Paturot kādu laiciņu ručkā aiziet vilkme kā jaunam, atlaižot gāzi, kad bremzē ar motoru-balti dūmi iet.Dodu gāzi atkal, tas pats-sprauslo, nevelk, rīstās...Uzreiz griezos riņķī atpakaļ, knapi tiku uz mājām.
Noslāpēju, darbināt no jauna, viņš tikai uz 3 podiem tāda sajūta ka strādā. Kā dot gāzi, tā sprauslo, šaudās pat, uz īsu brīdi apgriezieni aiziet un tad atkal krītas un noslāpst. Ja pieturi nedaudz gāzi vēl puslīdz strādā bet tāpat uz trim tikai.
Izskaloju bāku, nodomāju varbūt kāds sūds ir ticis, izpūtu visas degvielas šļutenes cik varēja atvienot, gaisa filtru...
Saliku atpakaļ visu kopā( vairākas reizes jau visu pārskrūvēju, izpūtu, izksaloju),tagad tikai uz viena cilindra ķer, (pukšķ vai kā savādāk izskaidrot nezinu), kad starteri griez. Un baltus dūmus spļauj.
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga situācija???
Varat ieteikt kas par vainu? |
Offline | |
|