Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
maniac
16. Jun 2011, 19:35#11352

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


16 Jun 2011, 19:14:41 duran44 rakstīja:
Ar ko var salīmēt ACERBIS plastmasas bāku? Jauna uzsūtīta bet pēc pēdējās līmēšanas 2nedēļas un atkal pil.

Kādreiz nopirkās Acerbis nepareizam modelim. Gribēju nedaudz "piedzīt". Aizvedu plastmasu spečukam. Pa telefonu pirms tam biju izstāstījis - kas par vēlmi. Aizvedu viņam. Kā ieraudzīja uzrakstu "Acerbis", pateica: nē! neņemšos, īpaša patentēta plastmasa, kuru nevarot ne līmēt ne lodēt. Pēc tam gan piebilda: nu mazu plaisiņu varētu mēģināt...

Online

feciic
16. Jun 2011, 21:20#11353

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


16 Jun 2011, 19:35:03 maniac rakstīja:

16 Jun 2011, 19:14:41 duran44 rakstīja:
Ar ko var salīmēt ACERBIS plastmasas bāku? Jauna uzsūtīta bet pēc pēdējās līmēšanas 2nedēļas un atkal pil.

Kādreiz nopirkās Acerbis nepareizam modelim. Gribēju nedaudz "piedzīt". Aizvedu plastmasu spečukam. Pa telefonu pirms tam biju izstāstījis - kas par vēlmi. Aizvedu viņam. Kā ieraudzīja uzrakstu "Acerbis", pateica: nē! neņemšos, īpaša patentēta plastmasa, kuru nevarot ne līmēt ne lodēt. Pēc tam gan piebilda: nu mazu plaisiņu varētu mēģināt...

Ja nav dikti svarīga vieta tad vari pamēģināt ar Wurth līme blīve, nezinu vai LC4 adventures bāku ir taisījis acerbis bet ar stiprinājuma šaibu izspiestu caurumu aizlipināja tīri tā nekas.

Offline

Xuan
16. Jun 2011, 22:29#11354

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 295

Braucu ar: ZRX 1100

kas varētu būt pa vainu ka nevar pārslēgt pārslēgt ātrumus, ja apstājoties paliek pirmajā nevis neitrālajā?, bet braucot viss slēdzas perfekti. mocis GS500E (2000.gads)

Offline

Tvinky
17. Jun 2011, 00:33#11355

Kopš: 25. Sep 2009

Ziņojumi: 607

Braucu ar: Merinu


16 Jun 2011, 22:29:38 Xuan rakstīja:
kas varētu būt pa vainu ka nevar pārslēgt pārslēgt ātrumus, ja apstājoties paliek pirmajā nevis neitrālajā?, bet braucot viss slēdzas perfekti. mocis GS500E (2000.gads)


Diez vai mana atbilde ko risinās, bet ir bijušas situācijas, ka apstājoties kādā 3-4 robā nevaru nomest uz leju, tad es bišķi sajūgu palaižu vaļā, zobiņi ieiet vietā un tad var "šolkāt" uz nebēdu Man tādi triki pa reizēm ekstrēmajās bremzēšanas reizēs parādījās uz 250R Ninjas.

Offline

Janis_L
17. Jun 2011, 09:16#11356

Kopš: 02. May 2011

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 316

Braucu ar: Husky SM610, Corrado 1.8T, Audi Q

Man ir 99.g. R6, līdz kura gada modelim man vēl der tiltiņi, aizdedzes vāks... Ķipa, kad viņi mainījās?

Offline

Xuan
17. Jun 2011, 10:04#11357

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 295

Braucu ar: ZRX 1100


17 Jun 2011, 00:33:55 Tvinky rakstīja:

16 Jun 2011, 22:29:38 Xuan rakstīja:
kas varētu būt pa vainu ka nevar pārslēgt pārslēgt ātrumus, ja apstājoties paliek pirmajā nevis neitrālajā?, bet braucot viss slēdzas perfekti. mocis GS500E (2000.gads)


Diez vai mana atbilde ko risinās, bet ir bijušas situācijas, ka apstājoties kādā 3-4 robā nevaru nomest uz leju, tad es bišķi sajūgu palaižu vaļā, zobiņi ieiet vietā un tad var "šolkāt" uz nebēdu Man tādi triki pa reizēm ekstrēmajās bremzēšanas reizēs parādījās uz 250R Ninjas.


sajūga mīcīšana nepalīdz.šorīt aizbraucu uz darbu un secināju ka es tagad jau esmu puslīdz iemanījies, laikam jau pieradīšu un neko neremontēšu. bet nu vienalga biku nepatīkami ka apziņa ka kautkas nav.

Offline

deMarco
17. Jun 2011, 10:10#11358

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


17 Jun 2011, 09:16:14 Janis_L rakstīja:
Man ir 99.g. R6, līdz kura gada modelim man vēl der tiltiņi, aizdedzes vāks... Ķipa, kad viņi mainījās?

Aizdedzes vāks RN 01, RN04, vāārbūt RN 09, bet tur jāskatās...
Tiltiņi- jāskātās cik mm dakšas nāk - 99%, ka der Rn01, RN04, RN09 par tālākiem Hvz

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

deMarco
17. Jun 2011, 10:11#11359

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Ui, sorre, sajaucu ar R1... Par tiem nezināšu, bet nu princips līdzīgs- skaties kad mainās motora bloki un kad dakšu izmēri

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Xuan
17. Jun 2011, 10:21#11360

Kopš: 27. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 295

Braucu ar: ZRX 1100



kas ir tas sūdiņš ko tas dzeks bildē tur skrūvē?
man pa to vietu biku eļa sūcās.. kā to novērst? kaut kāds blīvlsēgs jānomaina?

tas ir ķipa camshaft chain tensioner bet kas tas ir? ķēdes spriegotājs? un ko ar viņu darit ja laiž eļu..

[ Šo ziņu laboja Xuan, 17 Jun 2011, 10:27:34 ]

Offline

Kiddy
17. Jun 2011, 14:51#11361

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98

Veči - kāpēc bremzes sāk zust?
Respektīvi bremžu (pr hēbeļa) gājiens ir loti nevienmērīgs. Pēc sajūtām spiežas takā gusrkstot (grrr) ar tādiem nelieliem intervāliem. Un nu jau bremžu hēbeli pie labas gribas var aizspiest līdz ručkai :O
Pāris reizes mēģināju vienkārši gaisot, bet nelīdz. Kādas idejas? Bremžu mašīnītei psc vai vienkārši sākt - ņemt nost suportus un kārtīgi izpētot, tīrīt u.t.t.. Klučus tjip pag. gad uz vasaras otru pusi mainīju.

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

uvelis
17. Jun 2011, 15:06#11362

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


17 Jun 2011, 14:51:59 Kiddy rakstīja:
Veči - kāpēc bremzes sāk zust?
Respektīvi bremžu (pr hēbeļa) gājiens ir loti nevienmērīgs. Pēc sajūtām spiežas takā gusrkstot (grrr) ar tādiem nelieliem intervāliem. Un nu jau bremžu hēbeli pie labas gribas var aizspiest līdz ručkai :O
Pāris reizes mēģināju vienkārši gaisot, bet nelīdz. Kādas idejas? Bremžu mašīnītei psc vai vienkārši sākt - ņemt nost suportus un kārtīgi izpētot, tīrīt u.t.t.. Klučus tjip pag. gad uz vasaras otru pusi mainīju.


Bij` man ņina - tās bremzes ir vienk. kakas...bija man tieši tas pats kā aprastīji!
Es dariju tā - izjaucu suportus, iztīriju(viss tur bija oksidējies, ieēdies utt), saliku atpakaļ un bija pavisam cita bremzēšana, bet ne tuvu ne ideāla...HVZ kapēc tā, drosi, ka tā 12 cilindrīšu sistēma nav diez ko laba...
..un vēl - nomainiju šļaukas uz armētajām...

-----------------
...one life - live it...

Offline

maniac
17. Jun 2011, 15:06#11363

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5173

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


17 Jun 2011, 14:51:59 Kiddy rakstīja:
Veči - kāpēc bremzes sāk zust?
Respektīvi bremžu (pr hēbeļa) gājiens ir loti nevienmērīgs. Pēc sajūtām spiežas takā gusrkstot (grrr) ar tādiem nelieliem intervāliem. Un nu jau bremžu hēbeli pie labas gribas var aizspiest līdz ručkai :O
Pāris reizes mēģināju vienkārši gaisot, bet nelīdz. Kādas idejas? Bremžu mašīnītei psc vai vienkārši sākt - ņemt nost suportus un kārtīgi izpētot, tīrīt u.t.t.. Klučus tjip pag. gad uz vasaras otru pusi mainīju.

Pats jau atbildēji uz saviem jautājumiem
Ja nav gaiss, bet ručka mīksta - var gadīties, ka šļaukai kirdik - kaut kur uzpūšas

Online

eds
17. Jun 2011, 15:06#11364

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


17 Jun 2011, 10:21:44 Xuan rakstīja:

kas ir tas sūdiņš ko tas dzeks bildē tur skrūvē?
man pa to vietu biku eļa sūcās.. kā to novērst? kaut kāds blīvlsēgs jānomaina?

tas ir ķipa camshaft chain tensioner bet kas tas ir? ķēdes spriegotājs? un ko ar viņu darit ja laiž eļu..


izņem ārā, notīri virsmas, uzspied hermētiķi, ieskrūvē atpakaļ.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Kiddy
17. Jun 2011, 15:20#11365

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98

Sk. paldies.
Pa brīvdienām izjaukšu suportus. Bet nu pēc izjūtām tiešām velk uz to, ka šļaukas jāmaina.
Es tik iperiekš vēl domāju, ka pašā bremžu mašīnītē ar var kautkas izspiesties/pārspiesties, jo tās uzbūvi nezinu un nekad neesmu jaucis.

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

martinss
17. Jun 2011, 15:22#11366

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Turpinu mekleet spido mehanismu 17" ratiem... Troses aukshdalja maneejam der arii no africa twin, bet africa twin troses lejas dalja ir tada pati kaa baram citu hondu ar 17 ratiem (pats mehanisms africa twin gan ir cits kaa hondam sarakstaa zemaak, vismaz peec part# numuriem nesakriit):

CBR1000F 1000 HURRICANE '87 US
CBR600F CBR '87 US
NT650 HAWK GT 1988 US
PC800 PACIFIC COAST 1989 US
CBR900RR CBR 1993 US
VF750C MAGNA 750C 1994 US
VF750C MAGNA 750C 1998 US
CBR1000FH 1987 AR
CBR1000FH HURRICANE 1987 CM
CBR1000FH 1987 E
CBR1000FH 1987 ED
CBR1000FH 1987 F/YB
CBR1000FH 1987 FI
CBR1000FH 1987 G
CBR1000FH 1987 IT
CBR1000FH 1987 ND
CBR1000FH 1987 SD
CBR1000FH 1987 SP
CBR1000FH 1987 SW
CBR1000FH 1987 U
CBR1000FJ 1988 AR
CBR1000FJ HURRICANE 1988 CM
CBR1000FJ 1988 E
CBR1000FJ 1988 ED
CBR1000FJ 1988 F/YB
CBR1000FJ 1988 FI
CBR1000FJ 1988 G
CBR1000FJ 1988 IT
CBR1000FJ 1988 MX
CBR1000FJ 1988 N
CBR1000FJ 1988 SD
CBR1000FJ 1988 SP
CBR1000FJ 1988 SW
CBR1000FM 1991 MX
CBR500FH 1987 AR
CBR500FJ 1987 AR
CBR500FK 1989 AR
CBR500FK 1989 MX
CBR500FL 1990 AR
CBR500FM 1991 AR
CBR600FH HURRICANE 1987 CM/MKH
CBR600FH 1987 E/MKH
CBR600FH 1987 ED/KPH
CBR600FH 1987 F/KPHYB
CBR600FH 1987 G/KPH
CBR600FH 1987 G/KPH50P
CBR600FH 1987 IT/KPH
CBR600FH 1987 N/KPH
CBR600FH 1987 SD/KPH
CBR600FH 1987 SP/KPH

Bildes mehanismam:




Ja nu kadam ir honda no iepriekshejaa saraksta vai shaads spido mehanisms, ludzu izpaliidzeet un saskaitiit cik trosiites apgriezieni sanaak pret 10 ritenja apgriezieniem.
Honda part# 44800-ML7-691

Iespejams, ka arii kadai jaunaakai ir tads pats, es jau tik pec netaa atrodamaas infas un bildeem visu mekleeju...

Paldies!

[ Šo ziņu laboja martinss, 17 Jun 2011, 15:25:40 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

svece
17. Jun 2011, 15:56#11367

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Gsx1000R

ir nepiecieshama maza paliidziiba ! varbuut te ir kaads kraameejies ar gsxr 1000 2001 gada sajuugu ! varbuut kaads zin kaadam ir jaabuut troses regulaacijaam ! jo nu vinsh taa jokaini uzvedaas ! ir 2 reguleejumi pie vaaka un pie heebelja ! sajuuga diski ir ok un eljaa arii jauna ielieta ! paliek tikai tad regulaacijas jo nu vinsh jooprojaam izsliid ! varbuut kaadam ir taada pieredze ar sajuugiem ! varbuut kaadam ir bijusi liidziiga probleema ar vinja moci un ko esat darijushi lai to noveerstu !

-----------------
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu !

Offline

shkapars
17. Jun 2011, 16:04#11368

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


17 Jun 2011, 15:56:55 svece rakstīja:
ir nepiecieshama maza paliidziiba ! varbuut te ir kaads kraameejies ar gsxr 1000 2001 gada sajuugu ! varbuut kaads zin kaadam ir jaabuut troses regulaacijaam ! jo nu vinsh taa jokaini uzvedaas ! ir 2 reguleejumi pie vaaka un pie heebelja ! sajuuga diski ir ok un eljaa arii jauna ielieta ! paliek tikai tad regulaacijas jo nu vinsh jooprojaam izsliid ! varbuut kaadam ir taada pieredze ar sajuugiem ! varbuut kaadam ir bijusi liidziiga probleema ar vinja moci un ko esat darijushi lai to noveerstu !


ja sajūga hēbelim ir brīvkustība pārs mm, tad vari mēģināt zem sajūga izpiedējvāka skrūvēm palikt vēl vienas papildus šaibas, tad atsperes stingrāk piespiedīs to vāku ... un neraustīt ratā

Offline

svece
17. Jun 2011, 16:31#11369

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Gsx1000R

nu jaa bet nesaprotu kaa vinsh var vienu briidi nesliideet tad atkal sliideet tad galiigi sliideet navakar nomainiju kjeedi un to sajuuga stiprinaajumu pie taa kjeedes vaaka nonjeemu un tagad atkal saaka sliideet ! nu netieku gudrs ! tad arii saaka rasties aizdomas par taam regulaacijaam ! a beigaas vispaar nopsihoshu un meegjinaashu nopirkt jaunu sajuuga komplektu

-----------------
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu !

Offline

shkapars
17. Jun 2011, 16:34#11370

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

Kad lēnām laid sajūgu vaļā, tad mocis neraustās?

Offline

svece
17. Jun 2011, 16:35#11371

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Gsx1000R

kad auksts sajuuksts motors tad raustaas ! kad uzsilst tad neraustaas !

-----------------
Ja nāve mani redz, tad es braucu par lēnu !

Offline