Autors | Ziņojums |
Duke11 | 13. Jun 2011, 21:17 | #11321 |
|
Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
|
& pats ar vēdekli stāvi klāt & dzesē motoru
nedomāju ka tā ir laba ideja,kas - Tev tik ļoti nepatik braukt ar mo lai nevarētu normali motoru piebraukt? Vajadzētu dažādos režīmos motoru darbināt un vispār n-tos gadus atpakaļ viens paziņa tā jaunu Jawu piebrauca- neatceros noklemmēja vai nē, tai gan tikai gaisa dzesēšana bija
Nē,nu labi,vienkārši mani kautkā tracina doma,vilties ne atrāk kā par 40-50kmh |
Offline | |
|
quickordead | 13. Jun 2011, 21:22 | #11322 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
13 Jun 2011, 17:32:12 joniks rakstīja:
Husqvarna sm610 2006
Sestdien riktīgi saliju un ar moci sanāca daudz pa peļķēm braukt. Šodien Pielaidu, pasildīju kādas 2min. Sāku braukt un dodod gāzi (apmēram 1/2) sāka rīstīties, šaut un slāpt nost. Padarbināju uz zemiem apgriezieniem vēl kādu laiku un itkā atkal viss OK. Vai ir vērts uztraukties vai vienkārši mitrums ticis kautkur un pats iztvaikos?
P.S. Pirmais mocis manā īpašumā, pieredzes ar visādām ķibelēm maz
Man arī ir līdzīgi gadījies,vaina bija saplaisājušā sveces pīpītes gumijā- tai,kas uz sveces maucas. Kādu laiku nebraucu pa lietu,kamēr saņēmos to štruntu nomainīt
Varbūt kaut kur augstsprieguma vads slikti izolēts vai vēl kaut kas,ja vaina atkārtojas-meklē vien...
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
quickordead | 13. Jun 2011, 21:26 | #11323 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nav jau obligāti jāvelkas,nevajag tikai dot vairāk par kadiem 80% apgriezieniem no maximalajiem laikam un baigi slogot motoru,šad tad apstāties lai padziest... mierīgi pa pilsētu pabraukā & OK
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
|
Kashelz | 13. Jun 2011, 22:24 | #11324 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
11 Jun 2011, 13:13:51 MIGs rakstīja:
Kashelz
Paksaties kas darās zem manžetēm un putekļu gumijām - bieži ir tā, ka alumīnija korpuss ir oksidējies un tur ir uzburbis. To tad vajag iztīrīt. Tas aŗi var būt par iemeslu, ka putekļu gumija neder vietā.
Shodien paveicas, izdevas otru supportu izjaukt un tur viss tirs ieksha, izmazgaaju un saliku atpaklj, ka ari pirmajam kam gumija izjuka vieteja grosaa piemekleeju komplektinju kas der un viss ir chiki piki salikts, tik cik kluchi jaieliek kad atnaaks un jaatgaiso
Bet nu tagad ir nakamaa shaize, izjaucu aizmugurejo amiiti, tur viens plastmasas zobratinjsh saluzis regulejamaa sudaa un trose nospruudusi, lidz ar to nevar regulet ami, jaskatas ko un ka sataisit, vel ari gultnis kads bus jaamaina, jo ir tada ka brivkustiba, ko itka uz mocja braucot nemaniju, bet ta ka taisu tad taisu visu lai var droshi braukt ar savu veco opi |
Offline | |
|
Tvinky | 14. Jun 2011, 01:11 | #11325 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
Ziņojumi: 607
Braucu ar: Merinu
|
13 Jun 2011, 19:37:12 MIGs rakstīja:
Tvinky - vai nevar gadīties, ka līdz galam neizspiež sajūgu ? Nu paprovē biki piespriegot sajūga trosi.
Rīt pagrozīšu, varbūt tiešām sajūgā trosītes spriegumā vaina, nesen trosīte mainīta. |
Offline | |
|
soulfreak | 14. Jun 2011, 02:12 | #11326 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Manam Yamaha SZR660 sekojoša problēma parādījusies nesen. Kā bāka iet uz tukšo galu, atlikuši kādi 2-3 litri, tā mocis sāk ik pa laikam šķaudīt, slāpt nost. Pielejot pilnu bāku atkal viss labi, bet pēdējo reizi gan vairs neaizgāja normāli, bet turpināja bugoties mazliet, bet toties labāk kā ar patukšu. Noprotu, ka problēma degvielas sistēmā. Pamanīju, ka bākā peld arī daži sīki krikumi. Laikam jau būs sarauts trubās vai kaut kur sistēmā kādi rūsas gabali no kāda "lieliska" benzīntanka.
Varbūt kādam ir idejas, pieredze kā darbojas degvielas padeves sistēma, vai ir kādi filtri, vai vnk pietiek iztīrīt bāku, izpūst kādas sprauslas vai ko tamlīdzīgu?
Paldies |
Offline | |
|
quickordead | 14. Jun 2011, 07:11 | #11327 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nu jā, vispirms jāiztīra sistēma- noskrūvē krāniņu no bākas- tur ir 1 sietiņš,droši vien pilns ar mēsliem (uzliec bāku virs tīra spaiņa piem.),tad dažiem močiem ir māāāāāziņš filtriņš-sietiņš- kā maisiņš pašā karburatora trubiņas galā,kur benzīna šļauciņa nāk virsū-pask. vai nav tāds plastmasas riņķītis kad trubiņu noņem. tad karbūžiem apakšā ir noskrūvējami korķi benzīna noliešanai,tikai trauku paliec apakšā kad skrūvē ārā. Visi sūdi no pludiņkameras iztecēs ārā. Ar to vajadzētu pietikt,ja vēl niķosies- jātīra karburātori...
Iespējams ka DUSi nav vainīgi,bākā ir kondensējies ūdens jeb tā pati sākusi rūsēt- palūri kamēr tukša tikai ne ar sērkociņiem!!!!
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
soulfreak | 14. Jun 2011, 07:40 | #11328 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| paldies par info papētīšu kas tur notiek ar tiem sietiem.
Starpcitu, bāka ir plastmasas un karbis ir viens, jo cilindrs ar ir tik viens [ Šo ziņu laboja soulfreak, 14 Jun 2011, 07:41:12 ] |
Offline | |
|
quickordead | 14. Jun 2011, 07:59 | #11329 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nu SORRY, internāts saka ka Tavam SZR ir vēl piedevam degvielas sūknis bākā un 2 karbūži!!!
parets mocīc Tev gadījies, bet princips jau tas pats.
& ja plastmasas bākā nav ūdens,bet rūsa vai citi sūdi, tad vari iet nodedzināt vainīgo benzīntanku
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
TB | 14. Jun 2011, 17:36 | #11330 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| Varbūt kāds zinās atbildēt - vai hēbeļi no GSXRa der GSXFam?
Ir vēlēšanās uzsūtīt īsos hēbelīšus, bet GSXF katalogos neparādās |
Offline | |
|
Tvinky | 15. Jun 2011, 00:58 | #11331 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
Ziņojumi: 607
Braucu ar: Merinu
|
14 Jun 2011, 01:11:44 Tvinky rakstīja:
13 Jun 2011, 19:37:12 MIGs rakstīja:
Tvinky - vai nevar gadīties, ka līdz galam neizspiež sajūgu ? Nu paprovē biki piespriegot sajūga trosi.
Rīt pagrozīšu, varbūt tiešām sajūgā trosītes spriegumā vaina, nesen trosīte mainīta.
Liels paldies MIG'am - pačakarējos ar to trosīti un ir ok. Milimetrs tur, milimetrs šur un tāda bēda, ieregulēju kā nākās |
Offline | |
|
Duke11 | 15. Jun 2011, 01:10 | #11332 |
|
Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| Kur iekarināt tahometru? Doma ir žiguļa tahometru , viņam vairāk pa 8k nav,bet tikuntā. Itkā viens vads zemējumam,tad viens iet pie induķenes negatīvā un tad divi vadi kopā iet pie plusa kad aizdedzi ieslēdz ???
vienvārdsakot šitas ir pareizi?
http://www.ehow.com/how_5504908_install-rpm-gauge.html
|
Offline | |
|
Duke11 | 15. Jun 2011, 01:17 | #11333 |
|
Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| man sanāk: zaļais pie idnuķenes mīnusa
sarkans ar dzeltenu iet pie aizdedzes plusa
un melnais motoram pie zemējuma
žigulim tahometrā ir tādi vadeļi |
Offline | |
|
quickordead | 15. Jun 2011, 08:34 | #11334 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Īsti nevar saprast par to VAZ taho,varbūt krievu motoforumos pameklē,ja te neviena gudrīša nav
http://www.retromoto.lv/forum/tahometrs-t3717.htm
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
quickordead | 15. Jun 2011, 08:50 | #11335 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Piem. re ku vēl cilvēki cīnījušies....
http://moto-planeta.ru/motoizh/elektrikaizh/688...ja-vaz-2106.html
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
maniac | 15. Jun 2011, 09:37 | #11336 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
13 Jun 2011, 21:13:09 quickordead rakstīja:
13 Jun 2011, 20:59:13 Duke11 rakstīja:
To ka var,to es zinu - bet vai tam ir tāds pats effekts?
Runa iet par 'iebraukāšanu' , nācās nomainīt savam 125niekam virzuli,jo tas nabags bija pārcepies + sasūcies super daudz gaisu dēļ nodrāstajiem gredzeniem . Tad nu tā - ir kruta ideja,ka paņemšu uzlikšu viņu uz klučiem,pielikšu pie karbiņa lai gāzīte ieklemmējas ne ātrāk kā pa 40-50km un tā lai iebraucās tie entie kilometri cik vajadzīgi iebraukšanai, tas strādās?
& pats ar vēdekli stāvi klāt & dzesē motoru
nedomāju ka tā ir laba ideja,kas - Tev tik ļoti nepatik braukt ar mo lai nevarētu normali motoru piebraukt? Vajadzētu dažādos režīmos motoru darbināt un vispār n-tos gadus atpakaļ viens paziņa tā jaunu Jawu piebrauca- neatceros noklemmēja vai nē, tai gan tikai gaisa dzesēšana bija
Šito es dzirdēju no ūdens motosportistiem. Ja piekaramo motoru "iebrauc" mucā ar ūdeni, kur viņš savā nodabā dudina, no viņa ir mazāka "atdeve" nekā no tā, kas "iebraukts" uz laivas, mainot slodzes/režīmus. |
Offline | |
|
Kashelz | 15. Jun 2011, 11:01 | #11337 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Kurā bodē ir lielākais gultņu piedvājums? Vajag adatu gultnišus dažāda izmēra. I un A itka ir, vel kāds kur visko piedavā? |
Offline | |
|
fest | 15. Jun 2011, 11:05 | #11338 |
|
Kopš: 22. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Mellu zetku
| Ir Ūnijas ielā SIA Gultņi- tirgo SKF gultņus un citus loriņus.
Vēl inpap.lv tirgo FAG'u- ar šiem gan nav bijusi saskarsme. |
Offline | |
|
Kashelz | 15. Jun 2011, 11:16 | #11339 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
15 Jun 2011, 11:05:37 fest rakstīja:
Ir Ūnijas ielā SIA Gultņi- tirgo SKF gultņus un citus loriņus.
Vēl inpap.lv tirgo FAG'u- ar šiem gan nav bijusi saskarsme.
Paldies, aizmetu shiem mailu par pieejamiibu tas kas mani interese |
Offline | |
|
inchs | 15. Jun 2011, 11:36 | #11340 |
|
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: zx6r white pearl
| probleema tada ka zx6r prieksaa oem pagriezieni, bet aizmuguree led, bet kad iesleedz sakumaa tie mirgo normaali, bet pec tam sak atraak? tad kad moto nav iedarbinaats tad mirgo normaali. kur mekleet vainu-relejs, pretestiibas? [ Šo ziņu laboja inchs, 15 Jun 2011, 11:37:00 ] |
Offline | |
|