Autors | Ziņojums |
quickordead | 09. Jun 2011, 11:16 | #11241 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Ja ir sajēga un materiāls,pakaļejās kalodkas toč var pats pārkniedēt- būs reāli lēti,pats esmu tā darījis,ar priekšējām gan neriskētu- var sanākt reāli letāli!
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
deMarco | 09. Jun 2011, 11:30 | #11242 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Nu cik tās kolodkas maksā lai šitā čakarētos?
Piemēram, Transalpam aizmugurējās bija pa 11 un 13 LVL... Nedomāju, ka čakars atmaksātos
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
Kashelz | 09. Jun 2011, 11:37 | #11243 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu ja man buutu kaut kas pa ~ 10 Ls parii un tepat, tad es panjemtu tepat. Bet tagad ka izskataas jasuta ir visur, KSM teica ka janes vecie un tad kaut ko piemekleeshot, man ta pagruuti to izdarit jo no Rigas esmu taali un kur garantija ka kaut kas buus. Citviet teica ka neko isti nevar piedavat. Mocim jau peetiju daudzus katalogus un citi razjotaji labi ja tikai priekshejos piedava, citi abus, bet ari ir tikai viena veida. Tapec skatijos taadus brendus, kam atsaukmes labas, pagaidam izskatas ka bushu atradis ko veelos un jasuta augshaa, vismaz klat pienesiis Un kniedet/limet savam mocim gan es neveelos, neba nosisties man gribas, nav jau kaut kaads mopeeds kam slodze nekada |
Offline | |
|
|
eds | 09. Jun 2011, 14:28 | #11244 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
09 Jun 2011, 11:37:45 Kashelz rakstīja:
Nu ja man buutu kaut kas pa ~ 10 Ls parii un tepat, tad es panjemtu tepat. Bet tagad ka izskataas jasuta ir visur, KSM teica ka janes vecie un tad kaut ko piemekleeshot, man ta pagruuti to izdarit jo no Rigas esmu taali un kur garantija ka kaut kas buus. Citviet teica ka neko isti nevar piedavat. Mocim jau peetiju daudzus katalogus un citi razjotaji labi ja tikai priekshejos piedava, citi abus, bet ari ir tikai viena veida. Tapec skatijos taadus brendus, kam atsaukmes labas, pagaidam izskatas ka bushu atradis ko veelos un jasuta augshaa, vismaz klat pienesiis Un kniedet/limet savam mocim gan es neveelos, neba nosisties man gribas, nav jau kaut kaads mopeeds kam slodze nekada
bremzes ir domātas mīkstajiem
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
deMarco | 09. Jun 2011, 14:35 | #11245 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
09 Jun 2011, 14:17:18 dzeksis rakstīja:
Ko spečuki ieteiktu no eļļām.. ielas mocim (cb600f), nesportiskai braukšanai
Pussintētiku Motul 5100
vai
Minerāleļļu Motul 5000
?!
skaties ko ražotājs rekomendē. Droši vien, ka pussintētiku. Minerālo vari zāles pļāvējam liet
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
dzeksis | 09. Jun 2011, 14:35 | #11246 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
09 Jun 2011, 14:35:04 deMarco rakstīja:
09 Jun 2011, 14:17:18 dzeksis rakstīja:
Ko spečuki ieteiktu no eļļām.. ielas mocim (cb600f), nesportiskai braukšanai
Pussintētiku Motul 5100
vai
Minerāleļļu Motul 5000
?!
skaties ko ražotājs rekomendē. Droši vien, ka pussintētiku. Minerālo vari zāles pļāvējam liet
Hondā man ieteica minerāleļļu.. tāpēc ar jautāju.. |
Offline | |
|
Kashelz | 09. Jun 2011, 14:41 | #11247 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
09 Jun 2011, 14:28:26 eds rakstīja:
bremzes ir domātas mīkstajiem
Ticu, ticu |
Offline | |
|
Kashelz | 09. Jun 2011, 17:28 | #11248 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Klau, dakshaam elja, 10w, 15w un 20w, atshkjiriiba ir stipri juutama? Man biaj 10w nesen mainiita, bet tagad atkal visu parjaucu un domaju par biezaaku, 10w salidzinot ar 15w ir biezaaka vai labaak zureiz 20w gast iekshaa? |
Offline | |
|
quickordead | 09. Jun 2011, 18:12 | #11249 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
| Nu es savam Suzukam (92 gads) ielēju #15 eļļu– salīdzinot ar oriģinalo #10 dakša drusku konkrētaka palika, stingrāka, bet ja pats nebūtu mainījis, moš i nejustu atškirību
Vēl var mainīt eļļas daudzumu štokos- kādus 10-20mm augstaku limeni uzliet,ja patīk experimenti
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
deMarco | 09. Jun 2011, 23:51 | #11250 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| eļļas līmenis un viskozitāte maina pilnīgi dažādas lietas! Var mēģināt liet to 15w... varēs jūtamāk regulēt dakšu, bet tas viss ir eksperiments un var arī iebraukt auzās
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
Kashelz | 10. Jun 2011, 00:17 | #11251 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
09 Jun 2011, 23:51:08 deMarco rakstīja:
eļļas līmenis un viskozitāte maina pilnīgi dažādas lietas! Var mēģināt liet to 15w... varēs jūtamāk regulēt dakšu, bet tas viss ir eksperiments un var arī iebraukt auzās
Nu man Suzukam daksha isti ta neregulejas ka jaunakiem mochiem. Tik cik gaisu iepush dakshaa. Tagad nonjemu nost Anti-dive, tur jaiztiira un jasasmere ar smeeri lai strada ka vajag varstinji visi, jo bija nosrpudushi no vecuma ka pat ar stangam gruti kustas, nacas elju ari liet ara. Itka ir pec graamatas 10w, bet lasot citi lejushi biezakas, domaju ari ieliet biezaku, tomer daksha padilusi vairak un nav nekada jauna, saljnjiki pagaish sezon beigas jauni ielikti, daudzumu gan lieshu tik cik noteicis razjotajs, ja nemaldos uz dakshu 310 ml. Vel te lasiju ka ta vizkozitate dakshu eljam ari esot dazjada, katram razjotajam savadak, jo pec viena 10w otram varot but 7.5w, nu kaut ka taa: http://www.gasgasrider.org/html/susp-oil.htm
Tad labak baigi neaizrauties un 10w vieta labakaja gadijuma tikai 15w? 20w bus daudz pa biezu? |
Offline | |
|
Duke11 | 10. Jun 2011, 02:13 | #11252 |
|
Kopš: 06. Jun 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 165
Braucu ar: 200 Dual Sport :@:@
| varbūt kāds zin kas man tagat būs nobeidzies dzinējam? Pielaist varu tikai ar pilnu gāzi,atlaižot mazleit noslāpst. Pa izpūtēju nāk dīvaini melnas nokrāsas dūmeļi ,pietam dzinējs nežēlīgi ātri uzkarst. Beigās pastos - eļļa TUKŠĀ. Ielejam eļļu,parūcinam kādu laiku -taspats. Tad nu kas varētu būt? Virzulim galvai gredzeni nodiluši? |
Offline | |
|
uldzaa | 10. Jun 2011, 08:39 | #11253 |
|
Kopš: 31. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar:
|
10 Jun 2011, 02:13:50 Duke11 rakstīja:
varbūt kāds zin kas man tagat būs nobeidzies dzinējam? Pielaist varu tikai ar pilnu gāzi,atlaižot mazleit noslāpst. Pa izpūtēju nāk dīvaini melnas nokrāsas dūmeļi ,pietam dzinējs nežēlīgi ātri uzkarst. Beigās pastos - eļļa TUKŠĀ. Ielejam eļļu,parūcinam kādu laiku -taspats. Tad nu kas varētu būt? Virzulim galvai gredzeni nodiluši?
tavs 125nieks vnk ir beidzies...
tas nozime,ka so etapu esi apguvis,vari sesties pie 250nieka... nokausi to tiksi pie 400nieka utt lidz uzvarai!!!
nu bet vispar -
co ta |
Offline | |
|
quickordead | 10. Jun 2011, 08:44 | #11254 |
|
Kopš: 03. May 2011
No: Tukums
Ziņojumi: 166
Braucu ar: DR650 , CBR1100xx , XF650
|
09 Jun 2011, 23:51:08 deMarco rakstīja:
eļļas līmenis un viskozitāte maina pilnīgi dažādas lietas! Var mēģināt liet to 15w... varēs jūtamāk regulēt dakšu, bet tas viss ir eksperiments un var arī iebraukt auzās
Runa iet par XX gs.otrās puses močiem, kam nav ne upside down ne kārtridži,vienīgais veids kā kaut ko vispār pieregulēt ir viskozitātes un līmeņa maiņa!!!
Piem. Suz DR650R un DR650RSE ir identiskas dakšas bet RSE ir par 16kg smagāks dēļ e-startera, 2 pufiem un plastmasam. Un RAZOTĀJS R liek liet 536 ml,betRSE 570 ml #10 eļļas.
Ja apspriežamajam mocim (GSX laikam) ir iespēja pieregulēt gaisa spiedienu dakšā,tad ar līmeni ņemties nav vērts,būtībā tas pats vien ir. Es ieteiktu tagad liet #15 un pabraukt,kā patīk,tāpat būs atkal jamaina, tad varēs uzjaukt viskozāku,ja kārosies
AntiDive bija tāds modes kliedziens 80.ajos,man liekas tauta pamatā to nahrenizē,jēga maza,bet tas jau gaumes jautājums
----------------- Kickin' It Old School |
Offline | |
|
martinss | 10. Jun 2011, 09:14 | #11255 |
|
Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Veel jau ir taa saucamie kartridzu emulatori parastajam dakshaam, kurus razho aftermarketa kantori... Piem, racetech daudziem mochiem taisa.
10 Jun 2011, 08:44:36 quickordead rakstīja:
Runa iet par XX gs.otrās puses močiem, kam nav ne upside down ne kārtridži,vienīgais veids kā kaut ko vispār pieregulēt ir viskozitātes un līmeņa maiņa!!!
Piem. Suz DR650R un DR650RSE ir identiskas dakšas bet RSE ir par 16kg smagāks dēļ e-startera, 2 pufiem un plastmasam. Un RAZOTĀJS R liek liet 536 ml,betRSE 570 ml #10 eļļas.
Ja apspriežamajam mocim (GSX laikam) ir iespēja pieregulēt gaisa spiedienu dakšā,tad ar līmeni ņemties nav vērts,būtībā tas pats vien ir. Es ieteiktu tagad liet #15 un pabraukt,kā patīk,tāpat būs atkal jamaina, tad varēs uzjaukt viskozāku,ja kārosies
AntiDive bija tāds modes kliedziens 80.ajos,man liekas tauta pamatā to nahrenizē,jēga maza,bet tas jau gaumes jautājums
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. |
Offline | |
|
dzeksis | 10. Jun 2011, 09:30 | #11256 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
09 Jun 2011, 14:35:48 dzeksis rakstīja:
09 Jun 2011, 14:35:04 deMarco rakstīja:
09 Jun 2011, 14:17:18 dzeksis rakstīja:
Ko spečuki ieteiktu no eļļām.. ielas mocim (cb600f), nesportiskai braukšanai
Pussintētiku Motul 5100
vai
Minerāleļļu Motul 5000
?!
skaties ko ražotājs rekomendē. Droši vien, ka pussintētiku. Minerālo vari zāles pļāvējam liet
Hondā man ieteica minerāleļļu.. tāpēc ar jautāju..
Izskatās, ka laikam liešu pussintētiku.. |
Offline | |
|
SMOT | 10. Jun 2011, 10:35 | #11257 |
|
Kopš: 04. Jan 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: Kawasaki
| Steidzami. Vai Yamaha XTZ Tenere 660 1993-1994 ir labi? |
Offline | |
|
NOS | 10. Jun 2011, 23:07 | #11258 |
|
Kopš: 29. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 716
Braucu ar:
| Mocis kawasaki zx7r , pie luksafora mocis momira, pazuda elektriiba, nojaucaam visu, vadus paarbaudiijaam viss kjipa ir ok, bet ne lukturu nekas no elektriibas nerukaa pat neviena lampa nedeg, vieniigais kas rukaa ir, gabariiti, kad aizdedze izgriesta P režīmā, aizdomas krīt uz pašu atslēgu, jo atslēgā ieiet 12 V bet ārā no tās nāk 6.5 v kaut kas mistisks.....Vēl bija doma, ka kompis nosprādzis, bet štukojam, ka tad vizmas lampām vajadzētu degt. [ Šo ziņu laboja NOS, 10 Jun 2011, 23:08:48 ] |
Offline | |
|
TB | 10. Jun 2011, 23:35 | #11259 |
|
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| pa taisno nemēģināji pielaizt? |
Offline | |
|
qedzis | 10. Jun 2011, 23:35 | #11260 |
|
Kopš: 01. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 87
Braucu ar: R6
| Besi ara, shodien aizbraucu lidz Adazhiem apstaajos uzpiipeet, megjinu palaist moci un she tev akjis sauss, nevaru saprast kas vareetu buut pie vainas akjis jauns,uzlades relejs pirms menesha arii uzlikts jauns, pec manualja skatoties uzlaidei pie 5K rmp jabut 14,7V man pashlaik ir 12,7V
Kas varetu but par vainu???
|
Offline | |
|