Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Landmens
22. May 2011, 18:26#10941

Kopš: 30. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: KLX650


22 May 2011, 14:02:26 kinigadners rakstīja:

22 May 2011, 13:47:52 Archy96 rakstīja:

22 May 2011, 11:45:47 Landmens rakstīja:
Jau kādu laiku paradījusies nepatīkama skaņa no motora augšas. Dodot rūčkā viss OK, bet tukšgaitā iemeties dzenis un šķiet tūlīt, tīlīt kaut kas izjuks. Skaņa nāk no vārstu rajona.
Noņēmu vārstu vāku. Vārstu atstarpēm pamērīju atstarpes viss OK. Ķede ar izskatās pietiekoši nospriegota. Uzmanību piesaistīja izplūdes sadalenei galā esošais mehanizms (bildē ar sarkanu). To detaļu kur pievienota atspere pakustinot ar pirkstiem šķiet, ka tā skaņa varētu būt no turienes. Vaļīga izskatās kniede ar ko tas viss sastiprināts.Negribas tāpat sadalenes jaukt
Moš kāds zin kas tas ir un ko tur var darīt?
Var uzlikt jaunu? Var pārkniedēt? Varbūt aizbāzt ausis un izlikties ka nedzird?
Mocīc klx650


Tas ir automātiskais dekompresors. Iespējams, ka tas grab.
Dēļ tām kniedēm kuras ir palikušas vaļīgas un kas satur to konstrukciju kopā,mans viens paziņa nokāva motoru jo tas izspiešanas mehānism atvērās pa daudz vaļā un izkapāja visapkār vākā vai galvā caurumus pa kuriem protams pazudēja svarīgo eļļas daudzumu ar ko arī visu motoru paspēja nodedzināt zilu....ar šito motoru dzīt jokus nevar,par visām detaļām dīleris prasa nepareizo ciparu.

OK, skaidrs, izlikties neredzam šo nevajag Tās kniedes ir iespējams pārkniedēt? Kas var izdarīt, varbūt kādam ir kādi konktakti? Bail pat domāt cik dīleris par šo detaļu jaunu varētu prasīt

[ Šo ziņu laboja Landmens, 22 May 2011, 18:43:41 ]

Offline

shkapars
22. May 2011, 18:30#10942

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ja jau kniedes izļurkājušās, tad jau kādu laiku ir darbojies, tāpēc labāk arī to atsperīti nomaini, to gan orģ. liec, lai pareizas stiprības.

Offline

xxxx
22. May 2011, 18:36#10943

Kopš: 25. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 289

Braucu ar:

klx tas štrunts maksāja ~120ls, pirku caur Kaķi. lietotus nav vērts meklēt, tā klasiska kaite šim motoram.

[ Šo ziņu laboja xxxx, 22 May 2011, 18:39:55 ]

Offline

chirkainais
22. May 2011, 18:48#10944

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


22 May 2011, 11:45:47 Landmens rakstīja:
Jau kādu laiku paradījusies nepatīkama skaņa no motora augšas. Dodot rūčkā viss OK, bet tukšgaitā iemeties dzenis un šķiet tūlīt, tīlīt kaut kas izjuks. Skaņa nāk no vārstu rajona.
Noņēmu vārstu vāku. Vārstu atstarpēm pamērīju atstarpes viss OK. Ķede ar izskatās pietiekoši nospriegota. Uzmanību piesaistīja izplūdes sadalenei galā esošais mehanizms (bildē ar sarkanu). To detaļu kur pievienota atspere pakustinot ar pirkstiem šķiet, ka tā skaņa varētu būt no turienes. Vaļīga izskatās kniede ar ko tas viss sastiprināts.Negribas tāpat sadalenes jaukt
Moš kāds zin kas tas ir un ko tur var darīt?
Var uzlikt jaunu? Var pārkniedēt? Varbūt aizbāzt ausis un izlikties ka nedzird?
Mocīc klx650

Vēl pirms izlasīju tekstu, domāju - kurš mana motora bildi nopublicējis?! tieši pagājušoziem visu motoru savam KLX pārkrāmēju. Viņiem ar motora augšām ir tā, kā ir. Man sadalenes un viņu sēžas vīri no ramoto.lv sataisīja. Domāju, ka dekompresoru varētu sačiņīt. Savukārt pie klakškiem no motora es vispirms mestu aizdomas uz sadaleņu piedziņas ķēdi, resp, automātisko spriegotāju. Ja ir manuālais, tad gan, visticamāk, tas dekompresijas verķis.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

tuciz
22. May 2011, 20:38#10945

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd

Vajag atgaisot hidrolisko sajugu.
Var kads palidzet ar padomu?!
varetu uz PM atmest numuru un sazvaniities!
mocis KTM, motors LC8

Offline

peecis
22. May 2011, 21:19#10946

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

sadūru dominatora riepu, neizdodas izsist asīti, kura nav kustināta kopš pagājušās vasaras.

āmurs bija gana liels, nepalīdzēja.

kādas vēl ideas kā to izdabūt?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
22. May 2011, 22:12#10947

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


22 May 2011, 21:31:33 goodlive rakstīja:
Lai izsistu asīti vajag trāpīt ar āmuru pa asīti pamēģini!!

mēģināju visādi :-)

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

shkapars
22. May 2011, 22:19#10948

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

sapūt wd40 vai ko tamlīdzīgu iespējamās vietās, atstāj uz nakti, tad noliec moci guļus un atbalsti dakšu pret kaut ko, lai neamortizējas sitot, ņem to pašu āmuru un mēģini vēlreiz

Offline

ParaTr00per
22. May 2011, 22:31#10949

Kopš: 11. May 2011

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


22 May 2011, 21:19:48 peecis rakstīja:
sadūru dominatora riepu, neizdodas izsist asīti, kura nav kustināta kopš pagājušās vasaras.

āmurs bija gana liels, nepalīdzēja.

kādas vēl ideas kā to izdabūt?

ar gultnju novilceeju nemeegjinaaji? ganjau tur ir, kur aizaakjeet un tad izspiest to asi aaraa. var nospriegotam novilceejam akuraati uzsist pa skruuvi, ja ljoti stingri turas...

Offline

peecis
22. May 2011, 22:47#10950

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


22 May 2011, 22:19:12 shkapars rakstīja:
sapūt wd40 vai ko tamlīdzīgu iespējamās vietās, atstāj uz nakti, tad noliec moci guļus un atbalsti dakšu pret kaut ko, lai neamortizējas sitot, ņem to pašu āmuru un mēģini vēlreiz


es atbalstīju arī pret trotuāra apmali, iepriekš vienmēr varēja dabūt ārā, parasti to asīti arī bik iesmērēju un iekšā tā vienmēr gāja bez problēmām.
gulņu novilcēja man nav, bet tur nav aiz kā to aizāķēt

šķiet ka rīt to būs iekš maxmoto servja jāizstumj

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Kashelz
22. May 2011, 23:36#10951

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Taa, izpluudes guru te ir kads?? Baigakaa d*rsaa ar izpluudi. Saliekot kopa nevar kaaju lielo uzlikt, visu laiku atduras pret trubu savienojumu, zagjeju, dauziju, nepaliidz.

Tagad izdomaaju ka jaalaizj 2 trubas kopaa, tik vajag zinat kuru paari var laist kopaa?? Abas galejas un abas tuvakas? Aizdedze ir 1-2-4-3. Sametinat talak un uz vienu bunduli prom.

Offline

kidd
23. May 2011, 08:16#10952

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


23 May 2011, 07:56:57 dzeksis rakstīja:
Kā parezi izmantot mocim čoku?!
Mocis Honda Cb600f F3.
Aukstam motoram pavilkt čoku līdz galam un tad startēt, vai sākumā piestartēt un tad pavilkt čoku, lai motors sildās uz 2000 apgriezieniem?!


es nezinu, vai taa ir pareizi, bet veco gsx600f es nemaz bez choka tolkam pielaist nevareeju uzbiidiiju choku un tad tik skjiilu klaat

Offline

peecis
23. May 2011, 09:59#10953

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B

sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.

maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

akamviegli
23. May 2011, 12:34#10954

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R


20 May 2011, 17:31:20 akamviegli rakstīja:
Kur iepirkt skrūves ar smalko vītni sānu slaideru stiprināšanai..??!!

Pēc kritiena ir saliektas skrūves.. Delvē un Trigers nav..


Saprotu, ka šādām skrūvēm tiek uz parastajām uzgriezta smalkā vītne ja?

Kurš vai pie kā to var izdarīt?

Offline

deMarco
23. May 2011, 12:46#10955

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


23 May 2011, 09:59:49 peecis rakstīja:
sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.

maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus

Uzzvani Teikas Arnim. Man šitāda pat šaize bija Transalpam
Nezinu ko viņš darīja, bet rezultās- zajibis

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

bepino
23. May 2011, 13:01#10956

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 108

Braucu ar: CB1300

interesē tāda lieta:
kādu ierīci Jūs lietojiet, lai braukšanas laikā varētu pacelt un runāt pa telefonu? apstāšanās ceļmalā ir neērta un bieži vien nedzirdu kad zvana

Offline

peecis
23. May 2011, 14:01#10957

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


23 May 2011, 12:46:52 deMarco rakstīja:

23 May 2011, 09:59:49 peecis rakstīja:
sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.

maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus

Uzzvani Teikas Arnim. Man šitāda pat šaize bija Transalpam
Nezinu ko viņš darīja, bet rezultās- zajibis


Lielvārdes Ivars ar kolēģi izdabūja.

es gan biju bik sastresojies, ka vienbrīd pakaļdakša tika paplesta par 2 cm, bet tas it kā neesot bīstami dakšai.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

MrGreen
23. May 2011, 15:39#10958

Kopš: 03. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Aprilia RS125 ; Kawasaki zr7


18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:

17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:

17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS

Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.




Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt?

Offline

Naits
23. May 2011, 15:47#10959

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


23 May 2011, 15:39:50 MrGreen rakstīja:

18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:

17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:

17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS

Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.




Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt?

visdrīzāk ir izkritusi trubiņa kas ir bākā pie krāniņa un tāpēcc iztek līdz galam. Ar ir šādi gadījies. Paņem lukturi un paskaties bākā, tur jābūt divām trubiņām uz augšu pa kurām tek benzīns prom. Viena garāka otra īsāka. Tik neizmanto šķiltavas lai to apskatītu

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

maniac
23. May 2011, 16:00#10960

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


23 May 2011, 15:39:50 MrGreen rakstīja:

18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:

17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:

17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS

Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.




Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt?


Skat. PM!

Offline