Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Landmens | 22. May 2011, 18:26 | #10941 |
| Kopš: 30. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 42
Braucu ar: KLX650
|
22 May 2011, 14:02:26 kinigadners rakstīja:
22 May 2011, 13:47:52 Archy96 rakstīja:
22 May 2011, 11:45:47 Landmens rakstīja:
Jau kādu laiku paradījusies nepatīkama skaņa no motora augšas. Dodot rūčkā viss OK, bet tukšgaitā iemeties dzenis un šķiet tūlīt, tīlīt kaut kas izjuks. Skaņa nāk no vārstu rajona.
Noņēmu vārstu vāku. Vārstu atstarpēm pamērīju atstarpes viss OK. Ķede ar izskatās pietiekoši nospriegota. Uzmanību piesaistīja izplūdes sadalenei galā esošais mehanizms (bildē ar sarkanu). To detaļu kur pievienota atspere pakustinot ar pirkstiem šķiet, ka tā skaņa varētu būt no turienes. Vaļīga izskatās kniede ar ko tas viss sastiprināts.Negribas tāpat sadalenes jaukt
Moš kāds zin kas tas ir un ko tur var darīt?
Var uzlikt jaunu? Var pārkniedēt? Varbūt aizbāzt ausis un izlikties ka nedzird?
Mocīc klx650
Tas ir automātiskais dekompresors. Iespējams, ka tas grab.
Dēļ tām kniedēm kuras ir palikušas vaļīgas un kas satur to konstrukciju kopā,mans viens paziņa nokāva motoru jo tas izspiešanas mehānism atvērās pa daudz vaļā un izkapāja visapkār vākā vai galvā caurumus pa kuriem protams pazudēja svarīgo eļļas daudzumu ar ko arī visu motoru paspēja nodedzināt zilu....ar šito motoru dzīt jokus nevar,par visām detaļām dīleris prasa nepareizo ciparu.
OK, skaidrs, izlikties neredzam šo nevajag Tās kniedes ir iespējams pārkniedēt? Kas var izdarīt, varbūt kādam ir kādi konktakti? Bail pat domāt cik dīleris par šo detaļu jaunu varētu prasīt [ Šo ziņu laboja Landmens, 22 May 2011, 18:43:41 ] | Offline | | |
shkapars | 22. May 2011, 18:30 | #10942 |
| Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| ja jau kniedes izļurkājušās, tad jau kādu laiku ir darbojies, tāpēc labāk arī to atsperīti nomaini, to gan orģ. liec, lai pareizas stiprības. | Offline | | |
xxxx | 22. May 2011, 18:36 | #10943 |
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 289
Braucu ar:
| klx tas štrunts maksāja ~120ls, pirku caur Kaķi. lietotus nav vērts meklēt, tā klasiska kaite šim motoram. [ Šo ziņu laboja xxxx, 22 May 2011, 18:39:55 ] | Offline | | |
|
chirkainais | 22. May 2011, 18:48 | #10944 |
| Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
22 May 2011, 11:45:47 Landmens rakstīja:
Jau kādu laiku paradījusies nepatīkama skaņa no motora augšas. Dodot rūčkā viss OK, bet tukšgaitā iemeties dzenis un šķiet tūlīt, tīlīt kaut kas izjuks. Skaņa nāk no vārstu rajona.
Noņēmu vārstu vāku. Vārstu atstarpēm pamērīju atstarpes viss OK. Ķede ar izskatās pietiekoši nospriegota. Uzmanību piesaistīja izplūdes sadalenei galā esošais mehanizms (bildē ar sarkanu). To detaļu kur pievienota atspere pakustinot ar pirkstiem šķiet, ka tā skaņa varētu būt no turienes. Vaļīga izskatās kniede ar ko tas viss sastiprināts.Negribas tāpat sadalenes jaukt
Moš kāds zin kas tas ir un ko tur var darīt?
Var uzlikt jaunu? Var pārkniedēt? Varbūt aizbāzt ausis un izlikties ka nedzird?
Mocīc klx650
Vēl pirms izlasīju tekstu, domāju - kurš mana motora bildi nopublicējis?! tieši pagājušoziem visu motoru savam KLX pārkrāmēju. Viņiem ar motora augšām ir tā, kā ir. Man sadalenes un viņu sēžas vīri no ramoto.lv sataisīja. Domāju, ka dekompresoru varētu sačiņīt. Savukārt pie klakškiem no motora es vispirms mestu aizdomas uz sadaleņu piedziņas ķēdi, resp, automātisko spriegotāju. Ja ir manuālais, tad gan, visticamāk, tas dekompresijas verķis.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
tuciz | 22. May 2011, 20:38 | #10945 |
| Kopš: 24. Apr 2008
No: Lielvārde
Ziņojumi: 265
Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd
| Vajag atgaisot hidrolisko sajugu.
Var kads palidzet ar padomu?!
varetu uz PM atmest numuru un sazvaniities!
mocis KTM, motors LC8 | Offline | | |
peecis | 22. May 2011, 21:19 | #10946 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| sadūru dominatora riepu, neizdodas izsist asīti, kura nav kustināta kopš pagājušās vasaras.
āmurs bija gana liels, nepalīdzēja.
kādas vēl ideas kā to izdabūt?
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
peecis | 22. May 2011, 22:12 | #10947 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
22 May 2011, 21:31:33 goodlive rakstīja:
Lai izsistu asīti vajag trāpīt ar āmuru pa asīti pamēģini!!
mēģināju visādi :-)
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
shkapars | 22. May 2011, 22:19 | #10948 |
| Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| sapūt wd40 vai ko tamlīdzīgu iespējamās vietās, atstāj uz nakti, tad noliec moci guļus un atbalsti dakšu pret kaut ko, lai neamortizējas sitot, ņem to pašu āmuru un mēģini vēlreiz | Offline | | |
ParaTr00per | 22. May 2011, 22:31 | #10949 |
| Kopš: 11. May 2011
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
22 May 2011, 21:19:48 peecis rakstīja:
sadūru dominatora riepu, neizdodas izsist asīti, kura nav kustināta kopš pagājušās vasaras.
āmurs bija gana liels, nepalīdzēja.
kādas vēl ideas kā to izdabūt?
ar gultnju novilceeju nemeegjinaaji? ganjau tur ir, kur aizaakjeet un tad izspiest to asi aaraa. var nospriegotam novilceejam akuraati uzsist pa skruuvi, ja ljoti stingri turas... | Offline | | |
peecis | 22. May 2011, 22:47 | #10950 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
22 May 2011, 22:19:12 shkapars rakstīja:
sapūt wd40 vai ko tamlīdzīgu iespējamās vietās, atstāj uz nakti, tad noliec moci guļus un atbalsti dakšu pret kaut ko, lai neamortizējas sitot, ņem to pašu āmuru un mēģini vēlreiz
es atbalstīju arī pret trotuāra apmali, iepriekš vienmēr varēja dabūt ārā, parasti to asīti arī bik iesmērēju un iekšā tā vienmēr gāja bez problēmām.
gulņu novilcēja man nav, bet tur nav aiz kā to aizāķēt
šķiet ka rīt to būs iekš maxmoto servja jāizstumj
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
Kashelz | 22. May 2011, 23:36 | #10951 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Taa, izpluudes guru te ir kads?? Baigakaa d*rsaa ar izpluudi. Saliekot kopa nevar kaaju lielo uzlikt, visu laiku atduras pret trubu savienojumu, zagjeju, dauziju, nepaliidz.
Tagad izdomaaju ka jaalaizj 2 trubas kopaa, tik vajag zinat kuru paari var laist kopaa?? Abas galejas un abas tuvakas? Aizdedze ir 1-2-4-3. Sametinat talak un uz vienu bunduli prom. | Offline | | |
kidd | 23. May 2011, 08:16 | #10952 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
23 May 2011, 07:56:57 dzeksis rakstīja:
Kā parezi izmantot mocim čoku?!
Mocis Honda Cb600f F3.
Aukstam motoram pavilkt čoku līdz galam un tad startēt, vai sākumā piestartēt un tad pavilkt čoku, lai motors sildās uz 2000 apgriezieniem?!
es nezinu, vai taa ir pareizi, bet veco gsx600f es nemaz bez choka tolkam pielaist nevareeju uzbiidiiju choku un tad tik skjiilu klaat | Offline | | |
peecis | 23. May 2011, 09:59 | #10953 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.
maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
akamviegli | 23. May 2011, 12:34 | #10954 |
| Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 363
Braucu ar: RSV Mille R
|
20 May 2011, 17:31:20 akamviegli rakstīja:
Kur iepirkt skrūves ar smalko vītni sānu slaideru stiprināšanai..??!!
Pēc kritiena ir saliektas skrūves.. Delvē un Trigers nav..
Saprotu, ka šādām skrūvēm tiek uz parastajām uzgriezta smalkā vītne ja?
Kurš vai pie kā to var izdarīt? | Offline | | |
deMarco | 23. May 2011, 12:46 | #10955 |
| Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
|
23 May 2011, 09:59:49 peecis rakstīja:
sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.
maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus
Uzzvani Teikas Arnim. Man šitāda pat šaize bija Transalpam
Nezinu ko viņš darīja, bet rezultās- zajibis
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas | Offline | | |
bepino | 23. May 2011, 13:01 | #10956 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 108
Braucu ar: CB1300
| interesē tāda lieta:
kādu ierīci Jūs lietojiet, lai braukšanas laikā varētu pacelt un runāt pa telefonu? apstāšanās ceļmalā ir neērta un bieži vien nedzirdu kad zvana | Offline | | |
peecis | 23. May 2011, 14:01 | #10957 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
|
23 May 2011, 12:46:52 deMarco rakstīja:
23 May 2011, 09:59:49 peecis rakstīja:
sazvanīju maxmoto - divi varijanti - sildīt un nesabojāt asi vai hujārīt ar lielu spēku un sabojāt asi (Ls 30). gulņus esot jāmaina abos gadījumos.
maxmoto neesot laika ņemties, laikam jāziedo asi + gultņus
Uzzvani Teikas Arnim. Man šitāda pat šaize bija Transalpam
Nezinu ko viņš darīja, bet rezultās- zajibis
Lielvārdes Ivars ar kolēģi izdabūja.
es gan biju bik sastresojies, ka vienbrīd pakaļdakša tika paplesta par 2 cm, bet tas it kā neesot bīstami dakšai.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
MrGreen | 23. May 2011, 15:39 | #10958 |
| Kopš: 03. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprilia RS125 ; Kawasaki zr7
|
18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:
17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:
17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS
Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.
Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt? | Offline | | |
Naits | 23. May 2011, 15:47 | #10959 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
23 May 2011, 15:39:50 MrGreen rakstīja:
18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:
17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:
17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS
Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.
Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt?
visdrīzāk ir izkritusi trubiņa kas ir bākā pie krāniņa un tāpēcc iztek līdz galam. Ar ir šādi gadījies. Paņem lukturi un paskaties bākā, tur jābūt divām trubiņām uz augšu pa kurām tek benzīns prom. Viena garāka otra īsāka. Tik neizmanto šķiltavas lai to apskatītu
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
maniac | 23. May 2011, 16:00 | #10960 |
| Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5163
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
23 May 2011, 15:39:50 MrGreen rakstīja:
18 May 2011, 08:49:39 maniac rakstīja:
17 May 2011, 22:10:42 zona rakstīja:
17 May 2011, 22:01:39 MrGreen rakstīja:
Paldies par palidzibu-ar amiti it ka tiksu gala,izskatas,ka bus vien japerk jauns caur e-bay.
Vakar pamaniju,ka mocis dumo ari kad ir uzsilis,tie dumi nav baigi daudz,bet agrak nebija vispar,kas varetu but pa vainu?
Vai ir kads kurs varetu loti labi zinat par Aprilia RS 125, gribas viskaut ko pasam kimereties,bet vel nav sajegas nekadas.?
Vel pamaniju to,ka bendzina kraninam ir ta ka 3 pozicijas - On,Off, Res- vai ta ari ir pozicija ,vai tas nozime kaut ko citu?
Brauc uz ON kamēr noslāpst, liec uz res (rezerve) un brauc uz tuvāko DUS
Reizēm tie uzraksti izvietoti, maigi sakot, maldinoši Man tā ir bijis diviem močiem - domāju, ka ON, a izrādās, ka tā jau rezerve
Abos gadījumos moci noliku uz kreisajiem sāniem un to gramu, kas aizķeras bākas labajā pusē, pietika, lai tiktu līdz benzīntankam.
Vēl ieteiktu paķert līdzi kādu litra pudeli ar bendžu un izmērīt, cik ar to RES var nobraukt. Kādiem 15 močiem esmu mērījis - no 17 līdz 70 km.
Vakar taisīju eksperimentu, respektīvi gribēju pārbaudīt bendzīna patēriņu, kad beidzās bendzīns, tad tā es arī paliku uz Baltezera viadukta, jo kad pagriezu uz rezervi , nekas nemainijās. izskaidrojumi ir kādam?
Vēl viena lieta, vakar ieklausījos un piefiksēju,ka ir tāda mazliet metāliska skaņa braucot,bet stāvot uz vietas nav, tā kā tāda troses strīķētos,kas varētu būt?
Skat. PM! | Offline | | |
|
|