Autors | Ziņojums |
shkapars | 20. May 2011, 09:35 | #10901 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.
Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450
ar troses garuma regulēšanu nepietiek? |
Offline | |
|
deMarco | 20. May 2011, 09:48 | #10902 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Ja ar parasto regulēšanu būs par maz, tad jāpārtaisa tā svira (spēka plecs), kas izspiež sajūgu (pie motora), lai vairāk izspiestu ar mazāku sajūga sviras gājienu. Tikai visdrīzāk sajūgs paliks "cietāks"
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
UDT | 20. May 2011, 10:09 | #10903 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 May 2011, 09:35:47 shkapars rakstīja:
20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.
Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450
ar troses garuma regulēšanu nepietiek?
Kaa ar troses garumu to var panaakt?
Es saprotu ka vajadzeetu dabuut izspiedeejsvirai (pie motora) citu lenkji vai kautko taadu.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
|
eds | 20. May 2011, 10:17 | #10904 |
|
Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
20 May 2011, 10:09:52 UDT rakstīja:
20 May 2011, 09:35:47 shkapars rakstīja:
20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.
Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450
ar troses garuma regulēšanu nepietiek?
Kaa ar troses garumu to var panaakt?
Es saprotu ka vajadzeetu dabuut izspiedeejsvirai (pie motora) citu lenkji vai kautko taadu.
es saprotu, ka tev vajag saīsināt to sviru nevis leņķi mainīt [ Šo ziņu laboja eds, 20 May 2011, 10:17:48 ]
----------------- http://www.oxyehho.com/ |
Offline | |
|
akamviegli | 20. May 2011, 10:38 | #10905 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 363
Braucu ar: RSV Mille R
| Ir kāds sev uzlicis ko šādu:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem...me=STRK:MEWAX:IT
kādas atsauksmes? darbojas, der trasei vai pilniiga bullja kaka? |
Offline | |
|
shkapars | 20. May 2011, 11:06 | #10906 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| to UDT
ja tagad sajūga hēbelim sākumā ir brīvkustība par lielu, tad tā arī būs. sajūga hēbelim brīvkustība jābūt kādi 2-3mm, nu galvenais, lai trose nav nostiepta tik daudz, lai jau sāk spiest sajūgu.
ja tas nelīdz, tad ir sajūga hēbeļi, kuriem trosīti var ielikt dažādās pozīcijās, resp., ar dažādu izspiešanas plecu |
Offline | |
|
elf | 20. May 2011, 11:08 | #10907 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.
Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450
Kas ar pašu sajūgu,vai viss kārtībā?
Vai tikai domā,ka kārtībā!
Svaigu eļļu ielejot ,sajūgs pavisam savādāk ņem.[ Šo ziņu laboja elf, 20 May 2011, 11:10:53 ]
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
UDT | 20. May 2011, 11:26 | #10908 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
| Es domaaju ka ir kaartiibaa, ellja ir svaiga ik peec kaadaam 6 mh. Njem vinsh labi bet jaaizspiezh ar visu plaukstu liidz galam. Ielas mocim tas buutu OK. Bet es gribu lai var spiest ar diviem pirkstiem ne liidz pashai ruckai. Rezultaataa heebelis nenospiezhas liidz pashai ruckai jo traucee otri divi pirksti kas ir uz stuures, tajaa vietaa kaa reiz tas sajuugs liidz galam neizspiezhas.
vienkaarshi es vienu taadu pameegjinaaju - likaas daudz labaak braukt. Var ja arii ar sitaadu tikai reizeem gadaas noslaapeet pirms liikumiem.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
UDT | 20. May 2011, 11:27 | #10909 |
|
Kopš: 07. Jun 2008
Ziņojumi: 2129
Braucu ar: Yahama
|
20 May 2011, 11:06:15 shkapars rakstīja:
to UDT
ja tagad sajūga hēbelim sākumā ir brīvkustība par lielu, tad tā arī būs. sajūga hēbelim brīvkustība jābūt kādi 2-3mm, nu galvenais, lai trose nav nostiepta tik daudz, lai jau sāk spiest sajūgu.
ja tas nelīdz, tad ir sajūga hēbeļi, kuriem trosīti var ielikt dažādās pozīcijās, resp., ar dažādu izspiešanas plecu
Tas par tiem heebeljiem jau paliek interesanti.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :) |
Offline | |
|
shkapars | 20. May 2011, 11:30 | #10910 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| man agrāk CR125 bij ar 3 pozīcijām, kur iekabināt trosīti. bet nepirku, bij jau virsū. |
Offline | |
|
marcis | 20. May 2011, 11:39 | #10911 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
Kiddy | 20. May 2011, 11:53 | #10912 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
| Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
Archy96 | 20. May 2011, 11:58 | #10913 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
20 May 2011, 11:39:44 marcis rakstīja:
Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā
Hamuts filtram riņķī un ap hamutu drātiņa, ko pietin kaut kur pie motora.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Naits | 20. May 2011, 12:02 | #10914 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ
Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
Kiddy | 20. May 2011, 12:11 | #10915 |
|
Kopš: 27. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 631
Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98
|
20 May 2011, 12:02:42 Naits rakstīja:
20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ
Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.
Paldies Nait. Šito Teikas brīnumdakteri arī gribēju dzirdēt, tikai biju aizmirsis kā viņu sauc
Ja pareizi tepat pa forumu visu sameklēju, tad viņā kontakti ir šādi:
Juris Svarinskis (tautā saukts Svariņš) tel. 25919023
Teikā - biķernieku iela 23
----------------- Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда.. |
Offline | |
|
marcis | 20. May 2011, 12:18 | #10916 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
20 May 2011, 11:58:52 Archy96 rakstīja:
20 May 2011, 11:39:44 marcis rakstīja:
Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā
Hamuts filtram riņķī un ap hamutu drātiņa, ko pietin kaut kur pie motora.
Lai nebūtu pie teh. komisijas .... metāla savilcējs, ne plastmasas..?
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|
MIGs | 20. May 2011, 12:55 | #10917 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
20 May 2011, 12:34:23 Setup rakstīja:
, bet vai tiešām ir bijis tā, ka filtrs atskrūvējas?
Vai tik tu nebiji tas, kas smagi aizstāvēja E marķējumus, TA censoņus utt, bet te motosportā kur šie noteikumi pa pasauli ir ar asinīm rakstīti un ir tiešām pa tēmu tiek jautāts vai tiešām tā var gadīties ?!
Filtrs var nebūt kārtīgi pievilkts, kā rezultātā atskrūvējas/atvibrē.
Šis ir galvenokārt domājot par citu drošību ja tev sāk gāzties ārā eļļa uz trases.
-----------------
|
Offline | |
|
Naits | 20. May 2011, 12:58 | #10918 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
20 May 2011, 12:11:33 Kiddy rakstīja:
20 May 2011, 12:02:42 Naits rakstīja:
20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ
Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.
Paldies Nait. Šito Teikas brīnumdakteri arī gribēju dzirdēt, tikai biju aizmirsis kā viņu sauc
Ja pareizi tepat pa forumu visu sameklēju, tad viņā kontakti ir šādi:
Juris Svarinskis (tautā saukts Svariņš) tel. 25919023
Teikā - biķernieku iela 23
īstais
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
MIGs | 20. May 2011, 15:54 | #10919 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Palasi pārējos noteikumus - redzēsi,ka tur visi korķi jāšplinte/jānosien utt.
Tā ir vienkārši tāda pieeja un attieksme.
Sporta motocikli parasti ir uzlaboti sērijveida motocikli, tiem ir novērsti daudzas rūpnīcas nepilnības utt.
Tak piemēram rūpnieciski nebūtu nemazāko problēmu taisīt eļļas korķus ko var atšplintet vai atsiet pret kautko, bet viņi to nedara.
-----------------
|
Offline | |
|
marcis | 20. May 2011, 15:56 | #10920 |
|
Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
| Ā, vēl par to Motul dzesēšanas šķidrumu.. 'APĒ' var nopirkt? Vai arī kaut kur citur?
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
|
Offline | |
|