Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
shkapars
20. May 2011, 09:35#10901

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.

Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450


ar troses garuma regulēšanu nepietiek?

Offline

deMarco
20. May 2011, 09:48#10902

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Ja ar parasto regulēšanu būs par maz, tad jāpārtaisa tā svira (spēka plecs), kas izspiež sajūgu (pie motora), lai vairāk izspiestu ar mazāku sajūga sviras gājienu. Tikai visdrīzāk sajūgs paliks "cietāks"

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

UDT
20. May 2011, 10:09#10903

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 May 2011, 09:35:47 shkapars rakstīja:

20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.

Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450


ar troses garuma regulēšanu nepietiek?


Kaa ar troses garumu to var panaakt?
Es saprotu ka vajadzeetu dabuut izspiedeejsvirai (pie motora) citu lenkji vai kautko taadu.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

eds
20. May 2011, 10:17#10904

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


20 May 2011, 10:09:52 UDT rakstīja:

20 May 2011, 09:35:47 shkapars rakstīja:

20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.

Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450


ar troses garuma regulēšanu nepietiek?


Kaa ar troses garumu to var panaakt?
Es saprotu ka vajadzeetu dabuut izspiedeejsvirai (pie motora) citu lenkji vai kautko taadu.


es saprotu, ka tev vajag saīsināt to sviru nevis leņķi mainīt

[ Šo ziņu laboja eds, 20 May 2011, 10:17:48 ]



-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

akamviegli
20. May 2011, 10:38#10905

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 363

Braucu ar: RSV Mille R

Ir kāds sev uzlicis ko šādu:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem...me=STRK:MEWAX:IT

kādas atsauksmes? darbojas, der trasei vai pilniiga bullja kaka?

Offline

shkapars
20. May 2011, 11:06#10906

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

to UDT

ja tagad sajūga hēbelim sākumā ir brīvkustība par lielu, tad tā arī būs. sajūga hēbelim brīvkustība jābūt kādi 2-3mm, nu galvenais, lai trose nav nostiepta tik daudz, lai jau sāk spiest sajūgu.

ja tas nelīdz, tad ir sajūga hēbeļi, kuriem trosīti var ielikt dažādās pozīcijās, resp., ar dažādu izspiešanas plecu

Offline

elf
20. May 2011, 11:08#10907

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


20 May 2011, 09:14:32 UDT rakstīja:
Sveiki.

Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450

Kas ar pašu sajūgu,vai viss kārtībā?
Vai tikai domā,ka kārtībā!
Svaigu eļļu ielejot ,sajūgs pavisam savādāk ņem.

[ Šo ziņu laboja elf, 20 May 2011, 11:10:53 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

UDT
20. May 2011, 11:26#10908

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Es domaaju ka ir kaartiibaa, ellja ir svaiga ik peec kaadaam 6 mh. Njem vinsh labi bet jaaizspiezh ar visu plaukstu liidz galam. Ielas mocim tas buutu OK. Bet es gribu lai var spiest ar diviem pirkstiem ne liidz pashai ruckai. Rezultaataa heebelis nenospiezhas liidz pashai ruckai jo traucee otri divi pirksti kas ir uz stuures, tajaa vietaa kaa reiz tas sajuugs liidz galam neizspiezhas.
vienkaarshi es vienu taadu pameegjinaaju - likaas daudz labaak braukt. Var ja arii ar sitaadu tikai reizeem gadaas noslaapeet pirms liikumiem.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

UDT
20. May 2011, 11:27#10909

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


20 May 2011, 11:06:15 shkapars rakstīja:
to UDT

ja tagad sajūga hēbelim sākumā ir brīvkustība par lielu, tad tā arī būs. sajūga hēbelim brīvkustība jābūt kādi 2-3mm, nu galvenais, lai trose nav nostiepta tik daudz, lai jau sāk spiest sajūgu.

ja tas nelīdz, tad ir sajūga hēbeļi, kuriem trosīti var ielikt dažādās pozīcijās, resp., ar dažādu izspiešanas plecu


Tas par tiem heebeljiem jau paliek interesanti.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

shkapars
20. May 2011, 11:30#10910

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

man agrāk CR125 bij ar 3 pozīcijām, kur iekabināt trosīti. bet nepirku, bij jau virsū.

Offline

marcis
20. May 2011, 11:39#10911

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Kiddy
20. May 2011, 11:53#10912

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98

Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

Archy96
20. May 2011, 11:58#10913

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 May 2011, 11:39:44 marcis rakstīja:
Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā

Hamuts filtram riņķī un ap hamutu drātiņa, ko pietin kaut kur pie motora.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Naits
20. May 2011, 12:02#10914

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ

Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Kiddy
20. May 2011, 12:11#10915

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98


20 May 2011, 12:02:42 Naits rakstīja:

20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ

Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.

Paldies Nait. Šito Teikas brīnumdakteri arī gribēju dzirdēt, tikai biju aizmirsis kā viņu sauc
Ja pareizi tepat pa forumu visu sameklēju, tad viņā kontakti ir šādi:
Juris Svarinskis (tautā saukts Svariņš) tel. 25919023
Teikā - biķernieku iela 23

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

marcis
20. May 2011, 12:18#10916

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


20 May 2011, 11:58:52 Archy96 rakstīja:

20 May 2011, 11:39:44 marcis rakstīja:
Lasu Durkas nolikumu un Tautas klasei ir jānostiprina eļļas filtrs pret atskrūvēšanos. Kā

Hamuts filtram riņķī un ap hamutu drātiņa, ko pietin kaut kur pie motora.


Lai nebūtu pie teh. komisijas .... metāla savilcējs, ne plastmasas..?

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

MIGs
20. May 2011, 12:55#10917

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


20 May 2011, 12:34:23 Setup rakstīja:
, bet vai tiešām ir bijis tā, ka filtrs atskrūvējas?

Vai tik tu nebiji tas, kas smagi aizstāvēja E marķējumus, TA censoņus utt, bet te motosportā kur šie noteikumi pa pasauli ir ar asinīm rakstīti un ir tiešām pa tēmu tiek jautāts vai tiešām tā var gadīties ?!

Filtrs var nebūt kārtīgi pievilkts, kā rezultātā atskrūvējas/atvibrē.
Šis ir galvenokārt domājot par citu drošību ja tev sāk gāzties ārā eļļa uz trases.

-----------------

Offline

Naits
20. May 2011, 12:58#10918

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


20 May 2011, 12:11:33 Kiddy rakstīja:

20 May 2011, 12:02:42 Naits rakstīja:

20 May 2011, 11:53:46 Kiddy rakstīja:
Iesakiet kādu labu karburātoru spečuku! Paziņa Yamaha Virago kautko samuģījis, ka neviens vairs netiek galā
Karoč vajag kādu vīriņu(čali) entuziastu, kurš tur visu ir izkodis čo pa čom un var tikt galā ne tikai ar standart situācijām (iztīrīt, sinhronizēt), bet ielīst tam karbiņam galvā un galvenais saprast kas tur ir iepiekš sadarīts, lai varētu atgriezt atpakaļ

Aizbrauciet pie Svara uz Teiku, domāju tiks galā.

Paldies Nait. Šito Teikas brīnumdakteri arī gribēju dzirdēt, tikai biju aizmirsis kā viņu sauc
Ja pareizi tepat pa forumu visu sameklēju, tad viņā kontakti ir šādi:
Juris Svarinskis (tautā saukts Svariņš) tel. 25919023
Teikā - biķernieku iela 23

īstais

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

MIGs
20. May 2011, 15:54#10919

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Palasi pārējos noteikumus - redzēsi,ka tur visi korķi jāšplinte/jānosien utt.
Tā ir vienkārši tāda pieeja un attieksme.
Sporta motocikli parasti ir uzlaboti sērijveida motocikli, tiem ir novērsti daudzas rūpnīcas nepilnības utt.
Tak piemēram rūpnieciski nebūtu nemazāko problēmu taisīt eļļas korķus ko var atšplintet vai atsiet pret kautko, bet viņi to nedara.


-----------------

Offline

marcis
20. May 2011, 15:56#10920

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50

Ā, vēl par to Motul dzesēšanas šķidrumu.. 'APĒ' var nopirkt? Vai arī kaut kur citur?

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline