Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
ABU
18. May 2011, 09:53#10881

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: ZRX1200S


18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Beidz darbināt!!! Ka tik viss benža no bākas nav satecējis karterī Noklapēsi bīdeli! Skaties eļļas līmeni! Ja pilns - maini nost un skati karbi. Varbūt adata ieķērusies Tā pēkšņi jau tā nepaliek uzreiz galīgi vaļā

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

maniac
18. May 2011, 10:02#10882

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


18 May 2011, 09:53:44 ABU rakstīja:

18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Beidz darbināt!!! Ka tik viss benža no bākas nav satecējis karterī Noklapēsi bīdeli! Skaties eļļas līmeni! Ja pilns - maini nost un skati karbi. Varbūt adata ieķērusies Tā pēkšņi jau tā nepaliek uzreiz galīgi vaļā

Varbūt krāns uz "PRI" palicis? Tad arī šitā būs

Offline

marcis
18. May 2011, 10:38#10883

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


18 May 2011, 09:31:11 zilonis rakstīja:
Izsvilpa tehniskajā - par skaļu ar visiem klusinātājiem! Tātad jautājums - vai un kur var uztaisīt klusīgākus klusinātājus. Yamaha Virago 1100...


Ej citā vietā! Ja atkal piesienās, tad nekur prom nebrauc, kamēr nav nomērījuši dB. Manam Orloffam Rīgā vispār nepievērsa uzmanību...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

zilonis
18. May 2011, 10:40#10884

Kopš: 10. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: BMW F650CS


18 May 2011, 10:38:59 marcis rakstīja:

18 May 2011, 09:31:11 zilonis rakstīja:
Izsvilpa tehniskajā - par skaļu ar visiem klusinātājiem! Tātad jautājums - vai un kur var uztaisīt klusīgākus klusinātājus. Yamaha Virago 1100...


Ej citā vietā! Ja atkal piesienās, tad nekur prom nebrauc, kamēr nav nomērījuši dB. Manam Orloffam Rīgā vispār nepievērsa uzmanību...


Mērīja jau... 96db, pieļaujamais esot 95.

Offline

kidd
18. May 2011, 10:44#10885

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

a mērīja kā? noliekot mikrofonu tieši pretī izpūtējam? bija uz gumijas paliknīša tas mikrofons? pareizajā lenķī un attālumā? Nē? tad ņem rokās pamācību, kā pareizi jāmēra Db un duj vēlreiz uz TA. Kad izdrāzīs - maiņas vecākais, problēmas apraksts un pamācība sejā. Ja vēlies čakarēties. a ja nē - pilns izpūtējs ar metāla švammēm un galā Db killers.

Offline

zilonis
18. May 2011, 10:48#10886

Kopš: 10. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar: BMW F650CS


18 May 2011, 10:44:31 kidd rakstīja:
a mērīja kā? noliekot mikrofonu tieši pretī izpūtējam? bija uz gumijas paliknīša tas mikrofons? pareizajā lenķī un attālumā? Nē? tad ņem rokās pamācību, kā pareizi jāmēra Db un duj vēlreiz uz TA. Kad izdrāzīs - maiņas vecākais, problēmas apraksts un pamācība sejā. Ja vēlies čakarēties. a ja nē - pilns izpūtējs ar metāla švammēm un galā Db killers.


nolika to mikrofonu apm.metra attālumā no puffu caurumiem un uzgāzēja. Laikam jau tomēr jāuztaisa kārtīgs db slāpētājs, sazvanīju vienu džeku - 20 Ls par vienu vidējā cena esot.

Offline

4diena
18. May 2011, 12:09#10887

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1304

Braucu ar: G3


18 May 2011, 10:02:57 maniac rakstīja:

18 May 2011, 09:53:44 ABU rakstīja:

18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Beidz darbināt!!! Ka tik viss benža no bākas nav satecējis karterī Noklapēsi bīdeli! Skaties eļļas līmeni! Ja pilns - maini nost un skati karbi. Varbūt adata ieķērusies Tā pēkšņi jau tā nepaliek uzreiz galīgi vaļā

Varbūt krāns uz "PRI" palicis? Tad arī šitā būs

man visu laiku uz rezervi stāv. domāju ka tur būs kas nopietnāks. sazinājos jau ar savu mehu, šis pēc nedēļas būs LV un tad arī jauksim motoru...
ehhh, aiz kreņķa attaisīju dzimtenītes pudeli...

-----------------
Acis labas(c)

Offline

dzeksis
18. May 2011, 12:15#10888

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


18 May 2011, 10:44:31 kidd rakstīja:
a mērīja kā? noliekot mikrofonu tieši pretī izpūtējam? bija uz gumijas paliknīša tas mikrofons? pareizajā lenķī un attālumā? Nē? tad ņem rokās pamācību, kā pareizi jāmēra Db un duj vēlreiz uz TA. Kad izdrāzīs - maiņas vecākais, problēmas apraksts un pamācība sejā. Ja vēlies čakarēties. a ja nē - pilns izpūtējs ar metāla švammēm un galā Db killers.


Jaunākajos telefonus ir tāda fīča, - Sound Meter (android market)..
Kas no mikrafona mēra DB.. Nezinu, cik tas ir precīzs, bet paniekoties var!

Offline

eds
18. May 2011, 12:15#10889

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


18 May 2011, 12:09:07 4diena rakstīja:
man visu laiku uz rezervi stāv. domāju ka tur būs kas nopietnāks. sazinājos jau ar savu mehu, šis pēc nedēļas būs LV un tad arī jauksim motoru...
ehhh, aiz kreņķa attaisīju dzimtenītes pudeli...


varbūt pirms plēst matoru vaļā vaig apstīties karbaratorus - ja adata nenoslēdz, tad caur karbaratoriem zupinieks var satecēt cilindrā un no cilindra karterī un visur citur.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

maniac
18. May 2011, 12:17#10890

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


18 May 2011, 12:09:07 4diena rakstīja:

18 May 2011, 10:02:57 maniac rakstīja:

18 May 2011, 09:53:44 ABU rakstīja:

18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Beidz darbināt!!! Ka tik viss benža no bākas nav satecējis karterī Noklapēsi bīdeli! Skaties eļļas līmeni! Ja pilns - maini nost un skati karbi. Varbūt adata ieķērusies Tā pēkšņi jau tā nepaliek uzreiz galīgi vaļā

Varbūt krāns uz "PRI" palicis? Tad arī šitā būs

man visu laiku uz rezervi stāv. domāju ka tur būs kas nopietnāks. sazinājos jau ar savu mehu, šis pēc nedēļas būs LV un tad arī jauksim motoru...
ehhh, aiz kreņķa attaisīju dzimtenītes pudeli...

Vai nu uzreiz jājauc motors
Šitāda šaize ir redzēta bandītam. Kādus gadus atpakaļ uz atklāšanu puisis atbrauca un nežēlīgi kūpināja. Kad saprata, kas par vainu, metās atpakaļ uz māju, nomainīja eļļu/filtru un paguva uz pasākumu

Offline

tuchka
18. May 2011, 16:39#10891

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc


18 May 2011, 12:15:17 eds rakstīja:

18 May 2011, 12:09:07 4diena rakstīja:
man visu laiku uz rezervi stāv. domāju ka tur būs kas nopietnāks. sazinājos jau ar savu mehu, šis pēc nedēļas būs LV un tad arī jauksim motoru...
ehhh, aiz kreņķa attaisīju dzimtenītes pudeli...


varbūt pirms plēst matoru vaļā vaig apstīties karbaratorus - ja adata nenoslēdz, tad caur karbaratoriem zupinieks var satecēt cilindrā un no cilindra karterī un visur citur.


Prātā nekas cits nenāk, tamdēļ varu tikai eds piekrist. Krāns jātaisa ciet, ja atstā uz ilgāku laiku, vai jāliek vakumnieks. Varētu būt, ka netur plud.kameras adatas.


-----------------

Offline

feciic
18. May 2011, 16:42#10892

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


18 May 2011, 12:00:05 Ekimons rakstīja:
Kur nopirkt KVALITATĪVUS skrūvjgriežus?
Varbūt kāds vietējais tirgo?

Leinod tirgo Facom

Offline

qedzis
19. May 2011, 00:03#10893

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Varbut kads var pateikt ar ko atskriras ladeshanas releji,teiksim ja uzlieku no kaada cita????
Konkretajaa gadijuma vai savam R6 es vareetu likt releju no Yamaha YZF600r???

Offline

Archy96
19. May 2011, 00:11#10894

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 May 2011, 12:09:07 4diena rakstīja:

18 May 2011, 10:02:57 maniac rakstīja:

18 May 2011, 09:53:44 ABU rakstīja:

18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Beidz darbināt!!! Ka tik viss benža no bākas nav satecējis karterī Noklapēsi bīdeli! Skaties eļļas līmeni! Ja pilns - maini nost un skati karbi. Varbūt adata ieķērusies Tā pēkšņi jau tā nepaliek uzreiz galīgi vaļā

Varbūt krāns uz "PRI" palicis? Tad arī šitā būs

man visu laiku uz rezervi stāv. domāju ka tur būs kas nopietnāks. sazinājos jau ar savu mehu, šis pēc nedēļas būs LV un tad arī jauksim motoru...
ehhh, aiz kreņķa attaisīju dzimtenītes pudeli...

Tu sāc ar to, ka pārlasi karbuli un pēc tam nomani eļļu, bija man tāds viens gadījum, kur bija asdata karbulim ieķērusies un pilns karteris pietecējis, dūmo tamdēļ, ka eļļa ar bendžu sajaukusies un šķidra kļuvusi - eļļas gredzeni nespēj to noslaucīt no cilindru sieniņām

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
19. May 2011, 09:31#10895

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


18 May 2011, 09:37:46 4diena rakstīja:
vajag HELP!
mocis bij nostāvējis no 5dienas. Tagad pamanīju ka sūce, pilējis bendzīns. Pil pa vienu izpūtēja trubu. Konsultējoties manpateica ka iespējams karbūzim adata vaļā, varu darbināt un būs ok. bet iedarbinot sāka riktīgi gāsties ārā bendzīns jau kopā ar eļļu.
Kas varētu būt par vainu?
varbūt kāds var ieteikt kādu kas varētu nogādāt moci pie meistara?


Karbiņš pludina pāri j0 netur adata -> Motoram ieplūdes vārsts palicis atvērts -> Loģiski, ka virzuļa gredzeni nav 100% hermētiski un ilgākā laika posmā benzīns gar tiem satek karterī.
Normālā variantā sataisi karbiņu, samaini eļļu un brauc tālāk.
Protams, ka var viskautko sadarīt, bet jādomā, ka nebūsi daudz gāzējis ?!

-----------------

Offline

dzeksis
19. May 2011, 11:24#10896

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

Tehniska rakstura jautājums, tiem, kas brauc ar 2003.g.-2004.g. Hornetiem.

Vai ir iespējā kaut kādā veidā pārslēgt no jūdzēm uz km - spidometrā kopējo nobraukumu??

Offline

qedzis
19. May 2011, 19:37#10897

Kopš: 01. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: R6

Varbut kads var pateikt ar ko atskriras ladeshanas releji,teiksim ja uzlieku no kaada cita????
Konkretajaa gadijuma vai savam R6 es vareetu likt releju no Yamaha YZF600r???

Offline

ziggi
19. May 2011, 20:28#10898

Kopš: 21. Apr 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Hornet 900

Jou - spečuki! Vai Honda hornet 600tā spidometrs un tahometrs der 900tajam???
nekur nevaru atrast 900 hornetam spidometru. Varbūt ir kādi komentāri par universālajiem ko tirgo ķīnieši?

Offline

tuciz
19. May 2011, 21:35#10899

Kopš: 24. Apr 2008

No: Lielvārde

Ziņojumi: 265

Braucu ar: KTM SDR & Yamaha YZF 250, can am outlander max ltd

Tā, biedri, vajag termo slēdzi, bet tādu kas tika izmantots priekš:
Suzuki Alto Mk3
detaļas kods - SUZUKI 1768050F00

LV vsp var vinju kaut kur dabut? tieši šo?

[ Šo ziņu laboja tuciz, 19 May 2011, 21:36:43 ]

Offline

UDT
20. May 2011, 09:14#10900

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Sveiki.

Kaadam nav kadas idejas kaa sereguleet sajuugu lai tas saak "kjert" vairaak pie beigaam?
Tagad lai izspiestu pilniibaa jaaspiezh liidz pasam galam, vajadzeetu taa lai var normaali ar diviem pirkstiem spaidiit.
Sajuugs diezgan vienkaarshas uzbuuves ar trosiiti.
Mocis krosinieks RMZ-450

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline