Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Piiiiii, bet ne politika

AutorsZiņojums
pirkt
17. Apr 2014, 13:45#10781

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


17 Apr 2014, 13:42:09 Teiksmaqq rakstīja:
Rīgā varētu uztaisīt visu sabiedrisko 2. līmenī, kā monosliedes tramvaju. Uztaisīt 2-līmeņu krustojumus, kur satiksme vienkārši raud pēc tādiem. Tad arī nebūtu sastrēgumu, un moto un velo varētu būt katram savas joslas. Viss, kas ir vajadzīgs - Rīgas vadības labā griba. Bet es jau saprotu, ka ļimakus vajag gāzt visādos Rīgas stendos Parīzē, Maskavā, bebru apkarošanā un kādos tik vēl sūdos


+1
kautvai taas pat gaajeeju paarejas uz krastenes, uz pleskavenes - kas, gruuti bija gaajeeju tiltinju uztaisiit? nee vajag stopeet visu satiksmi - pa 3 joslas katraa virzienaa - lai viens gaajeejs var paartipinaat.... ekologiskums no taa gada garumaa arii vnk fantastisks - tonnas, ja ne desmiti lieki nokurinaatas degvielas, puteklju no bremzu kluciem, sajuuga...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 13:46#10782

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pirkt,
nu jau, nu jau..
vai tad pieturies pie sazvērestības teorijām?
degvielas patēriņš valsts mērogā jebkurā gadījumā ir zāģis ekonomikai. pat ja valsts pati iegūst naftu un ražo degvielu.
un vai nu man tagad jāiet meklēt atsauces, lai pierādītu, ka ES zaļuma ziņā ir absolūts līderis pasaulē un kādas vien normas nav ieviestas zaļuma vārdā.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 13:53#10783

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


17 Apr 2014, 13:46:09 Niere rakstīja:
pirkt,
nu jau, nu jau..
vai tad pieturies pie sazvērestības teorijām?
degvielas patēriņš valsts mērogā jebkurā gadījumā ir zāģis ekonomikai. pat ja valsts pati iegūst naftu un ražo degvielu.
un vai nu man tagad jāiet meklēt atsauces, lai pierādītu, ka ES zaļuma ziņā ir absolūts līderis pasaulē un kādas vien normas nav ieviestas zaļuma vārdā.


da kaadas sazveerestiibas teorijas - paskaties pats apkaart. krievi maskavaa, kad vinjiem pastaastu, kaa muusu probkaas cik km pa cik minuuteem es nobraucu - neko nepasaka. kaut i saakumaa - cik jums tur tai mazpileeetaa riigelee - kaadas probkas, pa ko tu runaa!
satiksme ir sakaartota fantastiski nejeedziigi, un degvielas pateerinju valstii tas ietekmee vairaak nekaa tieshi.
nu un par ieintereseetiibu - palasi, kaa kjiinas lielaakaas pilseetas probkas saniicinaajushas. vot tur tieshaam bija redzams, ka grib panaakt rezultaatu - rezultaataa personiigo mashiinu tur gandriiz nav, lielaakaa dalja tautas ar 50cc tilpuma mopeediem viilee - jo uz augstaaka tilpuma moto ar ir nodoklji ieskiebti. a pie mums - gribi ar hammeru uz darbu braukaat? da kaadas probleemas - njem un braukaa. 20+ litri uz sotaku, un vietas aiznjemshana kaa fuurei galvaspilseetaa prieksh viena brauceej ir ok. a pa praatiigam - nodokli uz taadu luksustransportu vajadzeeja - gadaa vismaz kaadu 5k eur.

http://www.scooterdigest.ru/pub.asp?ID=2744&tid=1

[ Šo ziņu laboja pirkt, 17 Apr 2014, 13:58:36 ]



-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 13:59#10784

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pirkt,
klau, mēs runājam par atšķirīgām lietām. es par Eiropas savienības likumiem un normām, Tu par mūsu vietējām nejēdzībām.
Tevis minētie piemēri vien pierāda, ka postotalitāra valsts stipri atpaliek no Vecās Eiropas gan vērtību izpratnē, gan rīcībā.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 14:05#10785

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

es runaaju par to, ko redzu apkaart. kaadi tur ir labie nodomi, peec kuriem vadoties tiek uztaisiits viss ko es redzu - mani seviskji neinteresee, jaaatziist. mani interesee rezultaats.
starp citu -par ekologiskumu veelarvien shur-tur meegina biidiit t s "uudenraza dzineejus", kas peec buutiibas ir riktiigi antiekologisks projekts taksh?
1. uudenjradi ieguust no uudens to sadalot. iegultiitaa energija ir lielaaka, nekaa uudenraza veida ieguutaa.
2. uudenradis ir jaasaspiezh, jaaglabaa un jaatransportee zem augsta spiediena - atkal ieguldiijumi un zudumi.
3. galugalaa uudenradi sadzedzinot ieksdedzes dzineejaa, dabonam aaraa mazaak par 40% no vinja energijas. t i kopeejais energeetiskaa cikla lietderiibas koeficients, dod dies, ja 20 procenti.
elektromobiilim, saliidzinot, akumulatora lietder koeficients ir ap 70 - 80 procentiem, dzineeja - ap 90+ procentiem. transporteejas elektriiba praktiski bez papildizmaksaam, ir way toos afe, nekaa uudenradis.
bet sho reklamee taki kaa "naakotnes degvielu"...?


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

martinss
17. Apr 2014, 14:11#10786

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Vispar jau normalaas valstiis pret mazak aizsargatajiem satiksmes daliibniekiem attieksme ir daudz nopietnaka un autobraucejus drazh pa skarbo ja tie izpildaas pret velobraucejiem un gajejiem... Prastakais piemers, kas man taja pashaa vacijaa krita aciis ir tas, ka pie zaljaa autinji gandriz nekust kamer gajeji iet pie zaljaa. Bet mums reizem naturali jamuuk pari ielai pie sava zaljaa.
Tas tik post-padomju valstiis visi, kas iekap vagenaa, juutas paraki par tiem, kas tados neatrodas. Ikdienaa braucu ar velo un ar to sastopos regulari, liela dalja autobrauceju pat nezin kas ir atlauts un kas nav velobraucejiem.
Protams, 30km/h pilsetaas ir absurds.


17 Apr 2014, 12:18:13 Blackadder rakstīja:
http://www.bizness.lv/sabiedriba/id/25608/lai-p...obezojumu-30-kmh

Klau, mototauta, varbūt jāsāk, atvainojos par banālo frāzi, paradīt savu mugurkaulu? Vai es esmu vienīgais tāds, kam šķiet - pietiks vienreiz virzīties uz to velosipēdistu un gājēju glorificēšanu?

Autobraucēju un motociklistu ir vēl vairāk, nekā velosipēdistu, neredzu nevienu iemeslu, kāpēc lai mēs no laba prāta piekristu dāvināt savas likumā noteiktās tiesības kādam?

[ Šo ziņu laboja martinss, 17 Apr 2014, 14:13:42 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
17. Apr 2014, 14:23#10787

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Shiis hibriidtehnologijas vairak ir domatas lokalaa piesarnojuma samazinaashanai pilsetaa.
Otrs merkis ir labi nopelniit, vismaz pagaidaam, kamer dod subsidijas daudzkur.

Citadi jau sen nav nekadu problemu taisiit arii normalus elektroauto ikdienai (nobraukumiem ap100km/dienaa). Bet tikai tagad var nopirkt paris _normala_ paskata auto, nevis kropliishus.
Lidz shim iisti nevienam tas nerupeja. Un iisti arii tagad neruup, lai gan nav parak gruuti bez dizelja un benzina motoriem piedavaat arii elektroversiju... Jau gandriz pardesmit gadus atpakalj tam pasham opelim bija tads projekts, kaa astra impuls, eleganti uztaisiits un pat nesamazinaaja auto kravnesiibum bet taa arii dziivee tadu auto nopirkt nevareja masveidaa...





17 Apr 2014, 14:05:50 pirkt rakstīja:
es runaaju par to, ko redzu apkaart. kaadi tur ir labie nodomi, peec kuriem vadoties tiek uztaisiits viss ko es redzu - mani seviskji neinteresee, jaaatziist. mani interesee rezultaats.
starp citu -par ekologiskumu veelarvien shur-tur meegina biidiit t s "uudenraza dzineejus", kas peec buutiibas ir riktiigi antiekologisks projekts taksh?
1. uudenjradi ieguust no uudens to sadalot. iegultiitaa energija ir lielaaka, nekaa uudenraza veida ieguutaa.
2. uudenradis ir jaasaspiezh, jaaglabaa un jaatransportee zem augsta spiediena - atkal ieguldiijumi un zudumi.
3. galugalaa uudenradi sadzedzinot ieksdedzes dzineejaa, dabonam aaraa mazaak par 40% no vinja energijas. t i kopeejais energeetiskaa cikla lietderiibas koeficients, dod dies, ja 20 procenti.
elektromobiilim, saliidzinot, akumulatora lietder koeficients ir ap 70 - 80 procentiem, dzineeja - ap 90+ procentiem. transporteejas elektriiba praktiski bez papildizmaksaam, ir way toos afe, nekaa uudenradis.
bet sho reklamee taki kaa "naakotnes degvielu"...?



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 14:35#10788

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


17 Apr 2014, 14:23:46 martinss rakstīja:


Citadi jau sen nav nekadu problemu taisiit arii normalus elektroauto ikdienai (nobraukumiem ap100km/dienaa).


dabon un paskaties filmu "who killed electrocar" - diezgan interesanti. t sk piedalaas tur legendaarais "MadMax" - Gibsons. iisumaa - GM, liekas, testversijaa uzrazoja nelielu partiju elektromobiilju, kurus nepaardeva, bet iznomaaja. peec tam noleema programmu aizveert, elektromobiiljjus nomniekiem atnjemt. daudzi bija ar mieru izpirt un turpinaat lietot - -GM - figu. atnjeema, un nolika zem preses, un uz paarstraadi.
interesanti, vai ne? kapitaalisms, a razotaajs panjem preci, kurai ir pieprasiijums, noliek zem preses,un izniicina. paardot atsakaas, razot - arii...
es neesmu diezkaads sazveerestiibas teoriju piekriteejs, bet vietaam paaraak jau nu aizdomiigi viss tas izskataas...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 14:35#10789

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tak viss ir vienkārši - naftas degviela vēl arvien ir lētāka un ērtāka par visām citām alternatīvām. uz subsīdijām neko ilgtspējīgu un masveidīgu panākt nevar, ja nu vienīgi zemnieku savstarpēju skaudību ES dalībvalstu vidū.
cilvēks te sašuta par ierosinātajiem 30km/h.
patiesībā.... par šo gan man pilnīgs pofigs.

Offline

Niere
17. Apr 2014, 14:42#10790

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


17 Apr 2014, 14:35:00 pirkt rakstīja:
es neesmu diezkaads sazveerestiibas teoriju piekriteejs, bet vietaam paaraak jau nu aizdomiigi viss tas izskataas...

esi, esi nedaudz ar paranoīdu domāšanas ievirzi.
tas nav nekas slikts. paronoīdi ir paši labākie izmeklētāji un līdzīgu profesiju darbinieki.

padomā pats - ja kaut kur radīta tik lēta un izdevīga tehnoloģija, kas spētu izkonkurēt migzīgu, globālu industriju, tās radītājs, pārdodot patentu vien, mēneša laikā būtu viens no bagātākajiem cilvjiem pasaulē.
ja tāds patents ir un tehnoloģija zināma, tad kādēļ gan kāds ķīnietis vēl nav to palaidis masveidā?
nu nav iespējams mūslaikos visas pasaules vienas indestrijas pārstāvjiem izveidot karteli.

Offline

Blackadder
17. Apr 2014, 14:45#10791

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


17 Apr 2014, 14:11:43 martinss rakstīja:
Vispar jau normalaas valstiis pret mazak aizsargatajiem satiksmes daliibniekiem attieksme ir daudz nopietnaka un autobraucejus drazh pa skarbo ja tie izpildaas pret velobraucejiem un gajejiem... Prastakais piemers, kas man taja pashaa vacijaa krita aciis ir tas, ka pie zaljaa autinji gandriz nekust kamer gajeji iet pie zaljaa. Bet mums reizem naturali jamuuk pari ielai pie sava zaljaa.
Tas tik post-padomju valstiis visi, kas iekap vagenaa, juutas paraki par tiem, kas tados neatrodas. Ikdienaa braucu ar velo un ar to sastopos regulari, liela dalja autobrauceju pat nezin kas ir atlauts un kas nav velobraucejiem.
Protams, 30km/h pilsetaas ir absurds.


Normālās valstīs stipri retāk gan arī ir redzams, ka kāds gājējs vai velosipēdists atļautos vilkties, tur kur viņam noteikumi to neparedz, vai arī atļautos traucēt citiem satiksmes dalībniekiem. Ja Tu Vācijā mizo pa bāni vai arī brauc pa parasto 2 joslu šoseju, tad Tev vispār nav jālauza galva par to, ka pa braucamo daļu varētu meimurot kaut kāds deģenerējies lisapēdists vai gājējs.

Kopenhāgenā, atceros, kā jau sovieto turisto, pirms padsmit gadiem uzliku pofigu un braucu ar velosipēdu pa nepareizo ielas pusi. Pēc sarunas ar viņu policistu, uzzinot, kāds sods par to pienākas, man ātri vien radās respekts.

A pie mums, man šķiet - velosipēdistiem ir tik ļoti sakāpināta sava svarīguma apziņa, ka viņiem jau šķiet apgrūtinoši, ka viņiem būtu jāņem vērā arī citi satiksmes dalībnieki, tāpēc, kundziņiem savajadzējies jaunas izmaiņas, lai var likt uz citiem mīksto.

Gan pats esmu braucis pietiekami ar velo, gan ar auto, gan gājis ar kājām - un atklāti teikšu, ka ja velosipēdists vai gājējs ievēro tos visai mazskaitlīgos un nebūt ne sarežģītos ceļu satiksmes noteikumus, kuri uz viņu attiecas, tad iespēja iekulties avārijā ir stipri niecīga.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 14:49#10792

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

paranoidaalas ievirzes saki...
tu zini, ka psihiatrijaa nav "normaaluma" definiicijas?
t i nekur nav konkreeti aprakstiits - kas veel ir "normaali", un kas vairs nav. kaa viens no pamatrkiteerijiem tiek lietota indiviida speeja pasham sevi apruupeet un dziivot sociumaa - t i visi mees, domaaju, esam dazaadaa meeraa ar dazaadaam novirzeem un noslieceem.
bet nu par elektro - reaali muusdienaas elektrotransporta pie musm praktiski nav. tas kas ir - ir pa nenormaalaam cenaam. tai pat laikaa kjiinaa elektrovelosipeedu un motorolleru skaits ir desmitos miljonu - lietoshanaa.
arii mashiinas - reaali cik videejais ikdienas noskreejiens mashiinai ir? skaidrs, ka "uz laukiem" 100+ km uz vienu pusi, vai celjoshanai labaaks pagaidaam ir ieksdedzes dzineejs - bet cik procentuaali mees transportu izmantojam shitik gariem gabaliem? labi ja 10%....
a paarejo elektrotransports jau nodroshina...
lab, jaasaak taisiities uz fazendu, citaad shodien trakoti runiigs esmu kljuvis

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 14:58#10793

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


17 Apr 2014, 14:49:03 pirkt rakstīja:
paranoidaalas ievirzes saki...
tu zini, ka psihiatrijaa nav "normaaluma" definiicijas?

psihiatrijā ir ļoti precīzas 'normas' apraksts. robeža starp psihisku slimību un robežstāvokļiem, ir nosakāma.
piezīme: paranoīds nav psihiatriska kategorija, bet vairāk psiholoģiska. un tur nav nekā aizvainojoša.

tai pat laikaa kjiinaa elektrovelosipeedu un motorolleru skaits ir desmitos miljonu - lietoshanaa.

man jau labu laiku ir doma aprīkot savu velopiekabi ar elektrpiedziņu. bet visam, kā parasti, nesanāk.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 15:03#10794

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

http://dpmmax.livejournal.com/66914.html

psihiatrs par "normas" definiiciju.
par "paranoidalitaati" neapvainojos, nesatraucies

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 15:28#10795

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

blogs par psihiatriju ar dzejas pantiem. nuuu...
ir Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders klasifikators ar visām mentālām kaitēm. piemēram, šizofrēniķiem piederās F20 slimības kods zem kura ir vēl visādi atvasinājumi F20.1 utt.
ne visas DSM diagnozes uzskatāmas par slimību, taču kritēriji tām ir prezīzi aprakstīti. tas, ka daudzi psihiatri aizpeld kaut kādās subjektīvās diagnožu interpretācijās, nenozīmē, ka robežas slimībām nav.
bet, nu, spriedelēt par psihiatriju moto forumā varētu būt zaimošana. kaut gan.... man jau šķiet, ka nesaraujama kategorijas.

tā nodomāju...
ja te klātesošie nojaustu, cik daudziem būtu jādodas ārstēt dauzītās galvas. un šo apgalvoju bez uzbrauciena vai augstprātības. mocisti ir ļoti bieži pacienti pie psihiatriem. tikai viņi parasti sāk stāstu ne jau ar to, kā un cik smadzeņu satricinājumus piedzīvojuši, bet ar simtomiem. reti kurš spēj tos sasaistīt ar savām mūža garumā gūtajām traumām.
ja kāds jūt, ka šis varētu uz viņu attiekties, atmetiet kaunu un aizdodieties pie doka, lai uztaisa elektroencefalogrammu. daudz interesanta uzzināsiet.
vizīti pie psihiatra, starp citu, apmaksā valsts un tā nekā nenorāda, ka esat 'šiza' vai tamlīdzīgi. apmēram puse psihiatru pacientu ir tieši traumātiķi jeb profesionāli sakot - organiķi.

Offline

panika_
17. Apr 2014, 15:39#10796

Kopš: 01. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 539

Braucu ar: bandit


17 Apr 2014, 14:35:06 Niere rakstīja:
tak viss ir vienkārši - naftas degviela vēl arvien ir lētāka un ērtāka par visām citām alternatīvām. uz subsīdijām neko ilgtspējīgu un masveidīgu panākt nevar, ja nu vienīgi zemnieku savstarpēju skaudību ES dalībvalstu vidū.
cilvēks te sašuta par ierosinātajiem 30km/h.
patiesībā.... par šo gan man pilnīgs pofigs.


HDD diski ir lētāki par SSD joprojām (datoriķi sapratīs), tomēr visiem skaidrs, ka HDD ir vēsture. Ar naftu, redz, ir savādāk, un neticu, ka aiz šiem triljardhujardiem nestāv sazvērestība piebremzēt alternatīvas degvielas izstrādi. C'est la vie

-----------------
www.fotOblog.lv

Offline

Niere
17. Apr 2014, 16:05#10797

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


17 Apr 2014, 15:39:08 panika_ rakstīja:
HDD diski ir lētāki par SSD joprojām (datoriķi sapratīs), tomēr visiem skaidrs, ka HDD ir vēsture. Ar naftu, redz, ir savādāk, un neticu, ka aiz šiem triljardhujardiem nestāv sazvērestība piebremzēt alternatīvas degvielas izstrādi. C'est la vie

un kā viņi to varētu tehniski paveikt?
nu, piemēram, Tu esi izgudrojis mūžīgo dzinēju. kaut vai visas pasaules naftas kompānijas vienkopus, veltot tam pilnīgi visus savus resursus, nevarētu Tevi atturēt rīt no rīta ierasties Vecrīgā patentu valdē. un caur to reģistrēt izgudrojumu arī plašākā pasaulē.
labi, pieņemsim, ka esi izpļāpājies un pie durvīm sēž vīri melnā iekš melna suv. nu tad nopublicē savu izgudrojumu internetā. pat tad var vēl paspēt aizstāvēt savu izgudrojumu.

savulaik strādāju kopā ar čali, kurš vēlāk Norvēģijā vadīja 'nākotnes enerģijas' nodaļu vienā no pasaules lielajām naftas kompānijām.
Te visnotaļ interesants sižets par viņa darba ikdienu
zīmīgi - viņš ikdienā pārvietojās ar ūdeņraža barotu auto (viens no nedaudziem pasaulē). bet.... tehnoloģija ir nerentabla, ko pats arī iepriekš aprakstīji.
bet ir arī citi virzieni, kuros strādā pašas naftas kompānijas. viņi taču labi saprot, ka nafta reiz beigsies un paši grib būt pirmie, kas šīs tehnoloģijas izstrādājuši un apgādā saistītās jomas.

Offline

Blackadder
17. Apr 2014, 16:46#10798

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


17 Apr 2014, 15:39:08 panika_ rakstīja:

17 Apr 2014, 14:35:06 Niere rakstīja:
tak viss ir vienkārši - naftas degviela vēl arvien ir lētāka un ērtāka par visām citām alternatīvām. uz subsīdijām neko ilgtspējīgu un masveidīgu panākt nevar, ja nu vienīgi zemnieku savstarpēju skaudību ES dalībvalstu vidū.
cilvēks te sašuta par ierosinātajiem 30km/h.
patiesībā.... par šo gan man pilnīgs pofigs.


HDD diski ir lētāki par SSD joprojām (datoriķi sapratīs), tomēr visiem skaidrs, ka HDD ir vēsture. Ar naftu, redz, ir savādāk, un neticu, ka aiz šiem triljardhujardiem nestāv sazvērestība piebremzēt alternatīvas degvielas izstrādi. C'est la vie


Au contraire. Tieši lielās naftas kompānijas ir tās, kas arī iegulda visai pamatīgus līdzekļus alternatīvu tehnoloģiju izstrādē, jo tas ir viņu nākotnes bizness.

Offline

pirkt
17. Apr 2014, 17:04#10799

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin

ir uz pasaules taada lieta, kaa Stiirlinga dzineejs.
patenti jau sen registreeti, palaikam ir shauraa seerijaa straadaajoshas lietas izlaistas, piem philips 1900jos gados razoja "portatiivu" radio, kuram stiirlings genereeja elektriibu. ne tik sen vienai no ziemelvalstiim stiirlingu uzstaadiija zemuudenee.
kopumaa vish izskkataas vienkaarshs, ekonomisks, un degvielas zinjaa visai pateiciigs motors ( tas ir aareejaas sadedzes motors, attieciigi kaa "zupa" der viss, kas deg, t sk malka.).
aber nezkaapeec plashaak vish necik ieviests netiek.
ideaali iedereetos, piemeeram, muusdienaas populaarajos siltumsuuknjos apkurei. elektriiba ir daarga, da i pazust meedz - a uz stiirlnga malku iepeerc, kurini kraasninju, un stirlings no vinjas barojoties griesh SS un kurina visu buudu...
kur ir? nekur nav. shur tur stirlingus izmanto kogeneraacijaa, tas arii viss...

http://en.wikipedia.org/wiki/Stirling_engine

PS ja stirlinga dzineeju griezh piespiedkaartaa, jams razo aukstumu, t i straadaa kaa siltumsuuknis, btw.


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Niere
17. Apr 2014, 18:12#10800

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pirkt,
nu atkal jau Tu ķeries pie tām pašām sazvērestības teorijām. kas Tev liegtu kaut rīt sākt projektu "Latvian Sterling Ltd"? pilnīgi nekas.
un fakts, ka šādu dzelžu ražošana ir minimāla, norāda tikai uz to, ka sterlings ir dārgs, bīstams, nerentabls un nepiemērots autoindustrijai. par ko pārliecināties vari Tevis paša dotajā saite sadaļā Disadvantages. tur atrodama arī šāda rindkopa:
Dissipation of waste heat is especially complicated because the coolant temperature is kept as low as possible to maximize thermal efficiency. This increases the size of the radiators, which can make packaging difficult. Along with materials cost, this has been one of the factors limiting the adoption of Stirling engines as automotive prime movers. For other applications such as ship propulsion and stationary microgeneration systems using combined heat and power (CHP) high power density is not required

izgudroti ir visvisādi dzinēji. te 21na gif animācija: Links
arī sazvērestība?
dažiem autosiem (piem.Mazda RX) un senāk arī dažiem moto, piemēram, izmantoja vankeļa motoru. bet eksperiments tur arī izbaidzās. acīmredzot pircēji ar saviem makiem nenovērtēja attiecīgās tehnoloģijas labumus.

Offline