Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Devil_Yamaha
04. May 2011, 16:36#10681

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1


04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,

[ Šo ziņu laboja Devil_Yamaha, 04 May 2011, 16:37:20 ]

Offline

dzeksis
04. May 2011, 16:40#10682

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,


Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..

Offline

Devil_Yamaha
04. May 2011, 16:41#10683

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1


04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,


Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..

Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta

Offline

dzeksis
04. May 2011, 16:44#10684

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


04 May 2011, 16:41:03 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,


Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..

Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta


Galvenais izkustini viņu, tad jau laukā dabūsi bez problēmām..

Offline

aivarsk
04. May 2011, 16:46#10685

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Tam nolauztajam galam tak palika k-kāds caurums?Šādiem gadijumiem ir speciāli koniski dornīši ar kreisajām vītnēm, tu šo skrūvē iekšā un tiklīdz pretestība pārsniedz vītnes noturību, tā šis izskrūvējas.
Ja nolūza iekšā skrūvējot, tad domājams, ka vītne ir tīra un nav aizdegusi- būs vieglāk.

Offline

Devil_Yamaha
04. May 2011, 16:51#10686

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1


04 May 2011, 16:44:46 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:41:03 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:

04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:

04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,


Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..

Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta


Galvenais izkustini viņu, tad jau laukā dabūsi bez problēmām..


Liels senx dabuju ara iesitot skruvgriezi

Offline

jurics
04. May 2011, 16:58#10687

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 362

Braucu ar: Honda CRF1000DCT

Ar kadu liidzekli- kjiimiju vispareizaak ieeljot sajuga un gaazes trosiiti, to nenjemot nost?

Offline

uldzaa
04. May 2011, 18:04#10688

Kopš: 31. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:

par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???

Offline

5k1n
04. May 2011, 18:07#10689

Kopš: 26. Apr 2011

No: Jūrmala

Ziņojumi: 42

Braucu ar: Kawasaki ZX-9R

Sveiks,
kas ko var pateikt par Suzuki SV 650 S 2005 gada?

labs/slikts?

[ Šo ziņu laboja 5k1n, 04 May 2011, 18:21:01 ]

Offline

EZ
04. May 2011, 18:29#10690

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag

man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas

Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz

Offline

Archy96
04. May 2011, 19:08#10691

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:

04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag

man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas

Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz

79 grādi - tas vēl normali, man ziemā ar Thundercat braucot nācās kartonu bāzt priekšā radiātoram, jo vairāk par 40 grādiem neuzsila un sala karbiķi ciet

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kidd
04. May 2011, 19:36#10692

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:

04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag

man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas

Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz


man ir konstanta darba temp 74 graadi. manuaalii rakstiits, ka taa tam ir jaabuut, ja brauc

Offline

janulejs
04. May 2011, 19:48#10693

Kopš: 30. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: Aprilia ETV 1000 Caponord

kāds zin ka ir ar ksenonu Lietuvā,vai jāliek oģinālā spuldze ar ko neko nevar redzēt

Offline

Pufaix
04. May 2011, 21:09#10694

Kopš: 21. Apr 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 341

Braucu ar: DCT

Skatos putekļu gumijas bet nesaprotu kāpēc rakstīts ka der tikai mopēdiem no 2002. gada - manuprāt viņam nekas līdz 2004/5 gadam nemainījās... respektīvi - var ņemt ciet, jeb tur tomēr kkas ir mainīts un nederēs?

Offline

Bravo
04. May 2011, 21:14#10695

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:


04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:

04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag

man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas

Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz


man arī braucot virs 70 km/h visu laiku ir 79 - 81 grāds. Tas tā ir normāli.

Offline

Modrs
04. May 2011, 22:01#10696

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:

24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.

Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.

rekur vaininieks



eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR



Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.

blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur

Offline

dzeksis
04. May 2011, 22:18#10697

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


04 May 2011, 22:01:48 Modrs rakstīja:

26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:

24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.

Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.

rekur vaininieks



eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR



Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.

blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur


Es būtu LOHS, es nopirktu jaunu tādu pribambasu, nevis čakarējies...

[ Šo ziņu laboja dzeksis, 04 May 2011, 22:19:14 ]

Offline

R1100R
04. May 2011, 22:20#10698

Kopš: 09. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 364

Braucu ar: R1100R ;)


04 May 2011, 22:01:48 Modrs rakstīja:

26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:

24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.

Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.

rekur vaininieks



eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR



Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.

blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur


Drīzāk jau netērē savu laiku,ja tas spiediena regulātors ir čupā,tad neko Tu viņam nepadarīsi. Tieši viņš ir vainīgs pie tā,ka degvielas sistēmā aug tie bāri. Ņemot vērā to ,ka degvielas parikte nav liela- 8bar uzspiest nav problēmu un priecājies ,ka degvielas sūknis tik jaudīgs..nav jāmaina. Maini nost to regulātoru,vai vnk iekrāmē pa vidu citu,nekāda baigā nasa ierīce tā nav ..

[ Šo ziņu laboja R1100R, 04 May 2011, 22:21:16 ]



-----------------
Kardāns rullē!!!


Offline

marcis
04. May 2011, 22:34#10699

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?


Domāju, ka nekas traks nebūs. Ja šķidrums IR blokā, tad siltumu novadīs - ne galva locīsies (kas četriniekam ir diezgan neaktuāli), ne kas cits traks gadīsies. Trakāk būs, ja pārkarsīs bez šķidruma - var ieķīlēt.
Viedoklis subjektīvais (c)

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Modrs
04. May 2011, 22:36#10700

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

figņa tāda, ka tas regulators nāk kopā ar visu degvielas reiku un maksajet 135lvl motosportā.

degvielas regulatoram ir jābūt reikas galā. Neviens benzīna degvielas spiediena regulators nav nācis kkur starp sūkni un reiku.

simt punkt var no kkāda moča piedzīt, tāpēc arī šeit prasu. ja vismaz kāds nosauktu moča marku, tālāk es pac sameklētu. Hēēlp

edit: visticmāk man viņš ir sadilis, jo viens cilindrs rada ļoti mainīgu retinājumu kolektorā, un tas viņu nonstopā kustina. vai arī ibioetanols saēdis/apsūbējis un ķīlē

[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 May 2011, 23:05:23 ]

Offline