Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Devil_Yamaha | 04. May 2011, 16:36 | #10681 |
| Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??
1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,[ Šo ziņu laboja Devil_Yamaha, 04 May 2011, 16:37:20 ] | Offline | | |
dzeksis | 04. May 2011, 16:40 | #10682 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??
1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,
Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt.. | Offline | | |
Devil_Yamaha | 04. May 2011, 16:41 | #10683 |
| Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??
1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,
Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..
Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta | Offline | | |
|
dzeksis | 04. May 2011, 16:44 | #10684 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
04 May 2011, 16:41:03 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??
1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,
Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..
Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta
Galvenais izkustini viņu, tad jau laukā dabūsi bez problēmām.. | Offline | | |
aivarsk | 04. May 2011, 16:46 | #10685 |
| Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
| Tam nolauztajam galam tak palika k-kāds caurums?Šādiem gadijumiem ir speciāli koniski dornīši ar kreisajām vītnēm, tu šo skrūvē iekšā un tiklīdz pretestība pārsniedz vītnes noturību, tā šis izskrūvējas.
Ja nolūza iekšā skrūvējot, tad domājams, ka vītne ir tīra un nav aizdegusi- būs vieglāk.
| Offline | | |
Devil_Yamaha | 04. May 2011, 16:51 | #10686 |
| Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
|
04 May 2011, 16:44:46 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:41:03 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:40:01 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:36:24 Devil_Yamaha rakstīja:
04 May 2011, 16:35:14 dzeksis rakstīja:
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??
1 vai 2 vitnes gali tikai
Nepaspeju pat stingri pievilt un vispar lidz tam tikt kad vienkarsi sajutu ka baigi viegli un ilgi skruvejas pacelu torku bet svece ar diodi ara bet caula cilindra,,,,
Nemēģināji ar kādu platu skrūvgriezni paķeksēt.. varbūt izdodās izmānīt..
Ta ir laba ideja , jo nebiju tik stingri pievilcis bet gan tikai ar torka galu bez pasa torka uzlikta
Galvenais izkustini viņu, tad jau laukā dabūsi bez problēmām..
Liels senx dabuju ara iesitot skruvgriezi | Offline | | |
jurics | 04. May 2011, 16:58 | #10687 |
| Kopš: 12. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 362
Braucu ar: Honda CRF1000DCT
| Ar kadu liidzekli- kjiimiju vispareizaak ieeljot sajuga un gaazes trosiiti, to nenjemot nost? | Offline | | |
uldzaa | 04. May 2011, 18:04 | #10688 |
| Kopš: 31. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 248
Braucu ar:
| par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē??? | Offline | | |
5k1n | 04. May 2011, 18:07 | #10689 |
| Kopš: 26. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Kawasaki ZX-9R
| Sveiks,
kas ko var pateikt par Suzuki SV 650 S 2005 gada?
labs/slikts?
[ Šo ziņu laboja 5k1n, 04 May 2011, 18:21:01 ] | Offline | | |
EZ | 04. May 2011, 18:29 | #10690 |
| Kopš: 26. Jul 2008
Ziņojumi: 943
Braucu ar: R6
|
04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag
man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas
Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz | Offline | | |
Archy96 | 04. May 2011, 19:08 | #10691 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:
04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag
man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas
Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz
79 grādi - tas vēl normali, man ziemā ar Thundercat braucot nācās kartonu bāzt priekšā radiātoram, jo vairāk par 40 grādiem neuzsila un sala karbiķi ciet
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
kidd | 04. May 2011, 19:36 | #10692 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:
04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag
man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas
Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz
man ir konstanta darba temp 74 graadi. manuaalii rakstiits, ka taa tam ir jaabuut, ja brauc | Offline | | |
janulejs | 04. May 2011, 19:48 | #10693 |
| Kopš: 30. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 70
Braucu ar: Aprilia ETV 1000 Caponord
| kāds zin ka ir ar ksenonu Lietuvā,vai jāliek oģinālā spuldze ar ko neko nevar redzēt | Offline | | |
Pufaix | 04. May 2011, 21:09 | #10694 |
| Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 341
Braucu ar: DCT
| Skatos putekļu gumijas bet nesaprotu kāpēc rakstīts ka der tikai mopēdiem no 2002. gada - manuprāt viņam nekas līdz 2004/5 gadam nemainījās... respektīvi - var ņemt ciet, jeb tur tomēr kkas ir mainīts un nederēs? | Offline | | |
Bravo | 04. May 2011, 21:14 | #10695 |
| Kopš: 16. Jul 2010
Ziņojumi: 365
Braucu ar:
|
04 May 2011, 18:29:32 EZ rakstīja:
04 May 2011, 18:04:02 uldzaa rakstīja:
par to dzes.šķidrumu un temp. manai kawai zzr600 braucot gan pilsētā, gan arī pa štrāsi temp. vairāk kā 1/4 dačikam nepaceļās. tas ir normāli vai arī kāds gļuks? ventilators ari nav manīts darbībā.aparāts pirmo sezonu, tāpēc tāda interese... aaa un arī šķidrums bačokā ir zem līmeņa,apakšā tikai mitrs,nav laika pieliet,tas kaut ko ietekmē???
Mans domat pagaidam nav stresa jo laiks aaraa shobrid veees un mo taapataas labi dzeseejaas bet ja mo nesen iegadas tad pasekot liidzi gan vajag
man pat karstaas vasaraas bakstoties sestregumos reti ventilators iesleedzas
Mani vairak uzstrauc ka tadaa veesaa laikaa kaa tagad riktiigi velkot mo adziest lidz 79c vai tas nav par maz
man arī braucot virs 70 km/h visu laiku ir 79 - 81 grāds. Tas tā ir normāli. | Offline | | |
Modrs | 04. May 2011, 22:01 | #10696 |
| Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
|
26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:
24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.
Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.
rekur vaininieks
eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR
Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.
blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur | Offline | | |
dzeksis | 04. May 2011, 22:18 | #10697 |
| Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
04 May 2011, 22:01:48 Modrs rakstīja:
26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:
24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.
Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.
rekur vaininieks
eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR
Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.
blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur
Es būtu LOHS, es nopirktu jaunu tādu pribambasu, nevis čakarējies... [ Šo ziņu laboja dzeksis, 04 May 2011, 22:19:14 ] | Offline | | |
R1100R | 04. May 2011, 22:20 | #10698 |
| Kopš: 09. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 364
Braucu ar: R1100R ;)
|
04 May 2011, 22:01:48 Modrs rakstīja:
26 Apr 2011, 22:19:21 Modrs rakstīja:
24 Apr 2011, 22:35:01 Modrs rakstīja:
Laikam sanākusi papadalova ar zāģi. Te610IE Noklājies degvielas spiediena regulators, un baigais spiediens sistēmā. pačakarējot ar saspiestu gaisu tā kā atlec vaļā, un kādu laiku strādā.
Varbūt ir cerība piedzīt no cita moča. Bet līdz tam ir kādam kādas idejas, kā viņu atdzīvināt. pa visiem galiem lēju karburatora klīneri, wd-40 veidīgos, pūtu, sūcu, itkā aiziet, degvielas padeves pusē spiediens 3bar un pēc tam atkal noklemmē un pieaug līdz pat 8.
Tagad uz nakti atstāju iemērktu dextronā.
kkas tur iekšā ir absūbējis, aprūsējis vai kā tamlīdzīgi.
Pēc manuāļa detaļu atsevišķi nepiedāvā, tikai kopā ar maģistrāli.
rekur vaininieks
eu aļo.
Te visi tik skaisti un gan jau ka arī gudri. Nu no kura moča varētu piedzīt. Mikuni iešprice, 3 BAR
Vai tik tiešām nevienam nav idejas....? Izrādās, ka manam zāģim bākā ir 40l/h sūknis. Pats viņš nedaudz lielāks par īkšķi. un pūš pa visiem savienojumiem, lai cik stingri savilktu.
blec, netieku gudrs. rīt jāprovē ar manometru vēlreiz pamērīt spiedienu, un noraut abratku un skatīties, kas tur
Drīzāk jau netērē savu laiku,ja tas spiediena regulātors ir čupā,tad neko Tu viņam nepadarīsi. Tieši viņš ir vainīgs pie tā,ka degvielas sistēmā aug tie bāri. Ņemot vērā to ,ka degvielas parikte nav liela- 8bar uzspiest nav problēmu un priecājies ,ka degvielas sūknis tik jaudīgs..nav jāmaina. Maini nost to regulātoru,vai vnk iekrāmē pa vidu citu,nekāda baigā nasa ierīce tā nav ..[ Šo ziņu laboja R1100R, 04 May 2011, 22:21:16 ]
----------------- Kardāns rullē!!!
| Offline | | |
marcis | 04. May 2011, 22:34 | #10699 |
| Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2652
Braucu ar: S1000XR, RS50
|
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Domāju, ka nekas traks nebūs. Ja šķidrums IR blokā, tad siltumu novadīs - ne galva locīsies (kas četriniekam ir diezgan neaktuāli), ne kas cits traks gadīsies. Trakāk būs, ja pārkarsīs bez šķidruma - var ieķīlēt.
Viedoklis subjektīvais (c)
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
| Offline | | |
Modrs | 04. May 2011, 22:36 | #10700 |
| Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| figņa tāda, ka tas regulators nāk kopā ar visu degvielas reiku un maksajet 135lvl motosportā.
degvielas regulatoram ir jābūt reikas galā. Neviens benzīna degvielas spiediena regulators nav nācis kkur starp sūkni un reiku.
simt punkt var no kkāda moča piedzīt, tāpēc arī šeit prasu. ja vismaz kāds nosauktu moča marku, tālāk es pac sameklētu. Hēēlp
edit: visticmāk man viņš ir sadilis, jo viens cilindrs rada ļoti mainīgu retinājumu kolektorā, un tas viņu nonstopā kustina. vai arī ibioetanols saēdis/apsūbējis un ķīlē[ Šo ziņu laboja Modrs, 04 May 2011, 23:05:23 ] | Offline | | |
|
|