Autors | Ziņojums |
Archy96 | 04. May 2011, 00:22 | #10661 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 04. May 2011, 00:47 | #10662 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Benji | 04. May 2011, 01:04 | #10663 |
|
Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki |
Offline | |
|
|
falamella | 04. May 2011, 01:07 | #10664 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki
a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
Archy96 | 04. May 2011, 01:08 | #10665 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2011, 01:07:36 falamella rakstīja:
04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki
a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?
Ventilātors dzesē tikai stāvot uz vietas un braucot lēnu, ātrumā no viņa tolka nekāda.[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 May 2011, 01:09:11 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 04. May 2011, 01:09 | #10666 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
03 May 2011, 21:23:45 sxc540 rakstīja:
Hei, varbūt kāds zin, kur dabūt stiklašķiedras aptecētājus priekš Yamahas R1 03 gada???? Dikti Steidzīgi vajadzētu
Tak ir man no 2004 gada, gan jau var piekombinēt
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
falamella | 04. May 2011, 01:12 | #10667 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
04 May 2011, 01:08:57 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 01:07:36 falamella rakstīja:
04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki
a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?
Ventilātors dzesē tikai stāvot uz vietas un braucot lēnu, ātrumā no viņa tolka nekāda.
Nu ja tas ari ir pravda, zinu drosi ka 110 gradi ir normali, talak jau nezinu, domaju kadi + - 10 gradi vel var pakarset
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
The_Fireman | 04. May 2011, 01:14 | #10668 |
|
Kopš: 30. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1051
Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15
| Mopēdam gāzes ručka pēc nelielas izjaukšanas slikti nāk atpakaļ! Kas par lietu? Bez ručkas trosītes brīvi staigā pa trubiņu + vēl sapūtu iekšā kaut kādu specialo smērvielu! Kaut kā īsti nevaru iebraukt iemeslā!
-----------------
|
Offline | |
|
falamella | 04. May 2011, 01:28 | #10669 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
04 May 2011, 01:14:26 The_Fireman rakstīja:
Mopēdam gāzes ručka pēc nelielas izjaukšanas slikti nāk atpakaļ! Kas par lietu? Bez ručkas trosītes brīvi staigā pa trubiņu + vēl sapūtu iekšā kaut kādu specialo smērvielu! Kaut kā īsti nevaru iebraukt iemeslā!
drosi vien saspiez skruvejot visu kpaa, vai nu trosites, vai nu pati ru4ku. jaskatas, vel ari ir pruzinka uz droseleem, ari japaskatas
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
falamella | 04. May 2011, 01:36 | #10670 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
04 May 2011, 01:32:14 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Blja... povtorjaju dlja osobo ... ņeponjatļivih:
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Tāpēc arī ir dzeses šķidrums, kurš VĀRĀS pie augstākas temperatūras. Tb, tavai dzeses sistēmai jānodrošina darba temp līdz šķidruma vārīšanās temp (kamēr tas nevārās, tikmēr tas nodrošina vienmērīgu temperatūru dzinējā). tāpēc tu lieto racing eļļu mūsdienu dzinējā ar salīdzinoši nelielu un vienādu materiāla izplešanās koeficientu, lai vecais žīds klemmermanis sēdētu mājās.
Līdzko šķidrums kaut daļēji izvārās, tā dzinējs sāk karst nevienmērīgi, līdz ar to materiāla izplešanās ir atšķirīga un klemmermanis ir klāt...
Joperesetē!
nu nezinu nezinu, galva ta4u no aluminija, klus VOLNOOBRAZNOJ, no lielas temperaturas. un pec tam gidrositiens tas ir mans viedoklis varu maldities
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
Archy96 | 04. May 2011, 01:38 | #10671 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
04 May 2011, 01:32:14 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:
04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:
04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...
Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?
Blja... povtorjaju dlja osobo ... ņeponjatļivih:
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Tāpēc arī ir dzeses šķidrums, kurš VĀRĀS pie augstākas temperatūras. Tb, tavai dzeses sistēmai jānodrošina darba temp līdz šķidruma vārīšanās temp (kamēr tas nevārās, tikmēr tas nodrošina vienmērīgu temperatūru dzinējā). tāpēc tu lieto racing eļļu mūsdienu dzinējā ar salīdzinoši nelielu un vienādu materiāla izplešanās koeficientu, lai vecais žīds klemmermanis sēdētu mājās.
Līdzko šķidrums kaut daļēji izvārās, tā dzinējs sāk karst nevienmērīgi, līdz ar to materiāla izplešanās ir atšķirīga un klemmermanis ir klāt...
Joperesetē!
Tātad - drīkst?
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
sebs | 04. May 2011, 10:40 | #10672 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 888
Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu
| Kāds ir eļļas kartera tilpums Honda Rebel 125ccm mocītim? Gribu nomainīt eļļu, bet baidos ka ar 1.5ltr būs par maz.... |
Offline | |
|
and | 04. May 2011, 11:53 | #10673 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
|
03 May 2011, 23:13:24 Bagars rakstīja:
03 May 2011, 21:41:14 and rakstīja:
Kāda citiem pieredze ar amortizatoru labošanu? Man abiem močiem kuriem mēģināju LV atjaunot pēc kāda ne pārāk ilga laika (1-2sez) atkal izbeidzās.
Varbūt varat ieteikt kādu kantori kur dod garantiju...
Īsti nesaprotu, kādu garantiju var dabūt par vecu amortizatoru ATJAUNOŠANU, tb. reanimēšanu? ieliekot vecā dzelzī dažas jaunas detaļas.. 2 sezonas - tas ir ļoti labi!
Garantija = jauns amortizātors par attiecīgu ciparu. Un arī tad tā ir garantija uz materiāla un ražošanas kvalitāti, bet ne ārēju mehānisku u.c. iedarbību. garantija nav apdrošināsana!
Jeb: - garantija = proporcionāla pakalpojuma cenai. Gribi garantiju - maxā 2reiz!
Nekā personīga.. Tās vnk manas pārdomas...
Peace
Aftermarket amīši tirgojas ar tekstu "Fully rebuildable". Tur viss jaucās ārā un var nomainīt un dabuut visas vajadzīgās detaļas. Amīšu ražotāja servisi dod garantiju atjaunošanai.
Tāpēc arī apsveru domu varbūt sūtīt uz Nīderlandi uz Technoflex kantori. Lai arī dārgāk, bet vismaz visas vajadzīgās daļas nomainīs nevis kautko atstās, jo nevar tik vienkārši dabūt
|
Offline | |
|
maniac | 04. May 2011, 11:53 | #10674 |
|
Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
04 May 2011, 10:40:06 sebs rakstīja:
Kāds ir eļļas kartera tilpums Honda Rebel 125ccm mocītim? Gribu nomainīt eļļu, bet baidos ka ar 1.5ltr būs par maz....
Vajadzētu pietikt. Pat Varadero (ar v2) tikai 1,3 litri. Tādas lietas vienkārši uzzināt kādā katalogā. Piem. šeit:
http://www.louis.de/_10b9cdc8a2d2909e8e91a4c344...php?topic=bikedb |
Offline | |
|
and | 04. May 2011, 13:43 | #10675 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 163
Braucu ar: Triumph Tiger Explorer
|
04 May 2011, 12:21:30 Bagars rakstīja:
Kā jau teicu: maksā 2reiz...
Man priex par Tavu pārliecību, bet
1. kas Tev liek domāt ka "visas vajadzīgās daļas nomainīs nevis..."?
2. Kasjaka gadījumā kā tieši viņus piespiedīsi pildīt garantijas saistības utt....?
tb. Tu esi šeit, bet viņi tur...
3. Kāpēc nepamēģināt vietējo džeku meistarību ar kontroli pēc pilnas programmas?
...vnk manas pārdomas par aktualizētu tēmu
Vēl gaidu atbildi no viņiem, tad jau iemetīšu cik man ražotājs prasīs par atjaunošanu.
1. Gan jau ka ražotājam iekšas kautkur mētājas, un mazāks čakars ielikt nekā kautko gaidīt u.t.t.
2. Es nedomāju ka pazīstams ražotājs gribētu riskēt ar sūdīgiem komentāriem advraiderī vai ukgserā. Ar to arī varu draudēt
Es tomēr uzskatu, ka šaizes speciālistam vajadzētu varēt pamanīt, un, ja tur nevar sataisīt ar garantiju, tad būtu normāli pazvanīt klientam un pateikt: Garantiju šitam sūdam nedodu, jo ir sapists tas un tas. Remontēt ar kuvaldu, vai maksāsi tikai par izjaukšanu un savāksi savu draņķa dzelzi?
Es gan vēl pieļauju domu, ka 2k km braucienu vēl izcietīšu arī ar pussprāgušo amīti, un tad jau pēc tam domāšu. Mok viss mocis jau būs jāziedo koraļļiem [ Šo ziņu laboja and, 04 May 2011, 13:45:51 ] |
Offline | |
|
Andreits | 04. May 2011, 15:35 | #10676 |
|
Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| es par dzesēšanu. Hmm, man jau liekas, ka tie 104 -106 grādi, ko rāda stāvot korķos ir dafiga. Ar kādiem grādiem jūs braucat?
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! |
Offline | |
|
Fastarow | 04. May 2011, 15:39 | #10677 |
|
Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 1835
Braucu ar:
| man ventilators slēdzas pie 110° mocim ir nedaudz augstāka temperatūra nekā mašīnai... no sākuma jau ar uztraucos... bet nu 106 ir ok
----------------- Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...
|
Offline | |
|
Andreits | 04. May 2011, 16:09 | #10678 |
|
Kopš: 20. May 2008
No: Zilupe
Ziņojumi: 1461
Braucu ar: r1100s
| ok paldies, ta jau viss ok Manam ventilators slēdzas pie 103 vai 104
-----------------
LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda! |
Offline | |
|
Devil_Yamaha | 04. May 2011, 16:31 | #10679 |
|
Kopš: 04. Jul 2010
No: Auce
Ziņojumi: 108
Braucu ar: Yamaha R1
| Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost? |
Offline | |
|
dzeksis | 04. May 2011, 16:35 | #10680 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1210
Braucu ar: BMW
|
04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?
cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā?? |
Offline | |
|