Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
04. May 2011, 00:22#10661

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
04. May 2011, 00:47#10662

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Benji
04. May 2011, 01:04#10663

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?


Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki

Offline

falamella
04. May 2011, 01:07#10664

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:

04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?


Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki



a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

Archy96
04. May 2011, 01:08#10665

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2011, 01:07:36 falamella rakstīja:

04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:

04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?


Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki



a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?

Ventilātors dzesē tikai stāvot uz vietas un braucot lēnu, ātrumā no viņa tolka nekāda.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 04 May 2011, 01:09:11 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
04. May 2011, 01:09#10666

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 May 2011, 21:23:45 sxc540 rakstīja:
Hei, varbūt kāds zin, kur dabūt stiklašķiedras aptecētājus priekš Yamahas R1 03 gada???? Dikti Steidzīgi vajadzētu

Tak ir man no 2004 gada, gan jau var piekombinēt

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

falamella
04. May 2011, 01:12#10667

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


04 May 2011, 01:08:57 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 01:07:36 falamella rakstīja:

04 May 2011, 01:04:37 Benji rakstīja:

04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?


Hvz man jau liekas ka tie 136 jau buus pa daudz, centies ierakstiities liidz 125 un buus oki



a tev ventilators pec 100 gradiem neiedarbinasies? vai sportistiem tas ventilators ir liekais svars?

Ventilātors dzesē tikai stāvot uz vietas un braucot lēnu, ātrumā no viņa tolka nekāda.


Nu ja tas ari ir pravda, zinu drosi ka 110 gradi ir normali, talak jau nezinu, domaju kadi + - 10 gradi vel var pakarset

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

The_Fireman
04. May 2011, 01:14#10668

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15

Mopēdam gāzes ručka pēc nelielas izjaukšanas slikti nāk atpakaļ! Kas par lietu? Bez ručkas trosītes brīvi staigā pa trubiņu + vēl sapūtu iekšā kaut kādu specialo smērvielu! Kaut kā īsti nevaru iebraukt iemeslā!

-----------------


Offline

falamella
04. May 2011, 01:28#10669

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


04 May 2011, 01:14:26 The_Fireman rakstīja:
Mopēdam gāzes ručka pēc nelielas izjaukšanas slikti nāk atpakaļ! Kas par lietu? Bez ručkas trosītes brīvi staigā pa trubiņu + vēl sapūtu iekšā kaut kādu specialo smērvielu! Kaut kā īsti nevaru iebraukt iemeslā!


drosi vien saspiez skruvejot visu kpaa, vai nu trosites, vai nu pati ru4ku. jaskatas, vel ari ir pruzinka uz droseleem, ari japaskatas

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

falamella
04. May 2011, 01:36#10670

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


04 May 2011, 01:32:14 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?

Blja... povtorjaju dlja osobo ... ņeponjatļivih:
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Tāpēc arī ir dzeses šķidrums, kurš VĀRĀS pie augstākas temperatūras. Tb, tavai dzeses sistēmai jānodrošina darba temp līdz šķidruma vārīšanās temp (kamēr tas nevārās, tikmēr tas nodrošina vienmērīgu temperatūru dzinējā). tāpēc tu lieto racing eļļu mūsdienu dzinējā ar salīdzinoši nelielu un vienādu materiāla izplešanās koeficientu, lai vecais žīds klemmermanis sēdētu mājās.
Līdzko šķidrums kaut daļēji izvārās, tā dzinējs sāk karst nevienmērīgi, līdz ar to materiāla izplešanās ir atšķirīga un klemmermanis ir klāt...
Joperesetē!


nu nezinu nezinu, galva ta4u no aluminija, klus VOLNOOBRAZNOJ, no lielas temperaturas. un pec tam gidrositiens tas ir mans viedoklis varu maldities

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

Archy96
04. May 2011, 01:38#10671

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 May 2011, 01:32:14 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:47:01 Archy96 rakstīja:

04 May 2011, 00:36:53 Bagars rakstīja:

04 May 2011, 00:22:14 Archy96 rakstīja:
Man tāds jautājums - kāda ir maksimālā temperatūra, līdz kurai drīkst " uzvārīt" moci, nenodarot ļaunumu motoram?

Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Ja varētu šmorēt tālāk, tad būtu ietaisīta grope omletes cepšanai...

Nu redzi, es šodien ielēju trako motul organisko dzeses šķidrumu, kuram vārīšanās temperatūra 136grādi, attiecīgi radās jautājus - vai līdz šādai temperatūrai moci drīkst karsēt, nenokaujot motoru?

Blja... povtorjaju dlja osobo ... ņeponjatļivih:
Pac jau atbildēji: kad uzvārās. tad arī met mierā un ripinies no kalna lai atdziest.
Tāpēc arī ir dzeses šķidrums, kurš VĀRĀS pie augstākas temperatūras. Tb, tavai dzeses sistēmai jānodrošina darba temp līdz šķidruma vārīšanās temp (kamēr tas nevārās, tikmēr tas nodrošina vienmērīgu temperatūru dzinējā). tāpēc tu lieto racing eļļu mūsdienu dzinējā ar salīdzinoši nelielu un vienādu materiāla izplešanās koeficientu, lai vecais žīds klemmermanis sēdētu mājās.
Līdzko šķidrums kaut daļēji izvārās, tā dzinējs sāk karst nevienmērīgi, līdz ar to materiāla izplešanās ir atšķirīga un klemmermanis ir klāt...
Joperesetē!

Tātad - drīkst?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

sebs
04. May 2011, 10:40#10672

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Kāds ir eļļas kartera tilpums Honda Rebel 125ccm mocītim? Gribu nomainīt eļļu, bet baidos ka ar 1.5ltr būs par maz....

Offline

and
04. May 2011, 11:53#10673

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer




03 May 2011, 23:13:24 Bagars rakstīja:

03 May 2011, 21:41:14 and rakstīja:
Kāda citiem pieredze ar amortizatoru labošanu? Man abiem močiem kuriem mēģināju LV atjaunot pēc kāda ne pārāk ilga laika (1-2sez) atkal izbeidzās.
Varbūt varat ieteikt kādu kantori kur dod garantiju...



Īsti nesaprotu, kādu garantiju var dabūt par vecu amortizatoru ATJAUNOŠANU, tb. reanimēšanu? ieliekot vecā dzelzī dažas jaunas detaļas.. 2 sezonas - tas ir ļoti labi!
Garantija = jauns amortizātors par attiecīgu ciparu. Un arī tad tā ir garantija uz materiāla un ražošanas kvalitāti, bet ne ārēju mehānisku u.c. iedarbību. garantija nav apdrošināsana!
Jeb: - garantija = proporcionāla pakalpojuma cenai. Gribi garantiju - maxā 2reiz!
Nekā personīga.. Tās vnk manas pārdomas...
Peace

Aftermarket amīši tirgojas ar tekstu "Fully rebuildable". Tur viss jaucās ārā un var nomainīt un dabuut visas vajadzīgās detaļas. Amīšu ražotāja servisi dod garantiju atjaunošanai.
Tāpēc arī apsveru domu varbūt sūtīt uz Nīderlandi uz Technoflex kantori. Lai arī dārgāk, bet vismaz visas vajadzīgās daļas nomainīs nevis kautko atstās, jo nevar tik vienkārši dabūt

Offline

maniac
04. May 2011, 11:53#10674

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


04 May 2011, 10:40:06 sebs rakstīja:
Kāds ir eļļas kartera tilpums Honda Rebel 125ccm mocītim? Gribu nomainīt eļļu, bet baidos ka ar 1.5ltr būs par maz....

Vajadzētu pietikt. Pat Varadero (ar v2) tikai 1,3 litri. Tādas lietas vienkārši uzzināt kādā katalogā. Piem. šeit:
http://www.louis.de/_10b9cdc8a2d2909e8e91a4c344...php?topic=bikedb

Offline

and
04. May 2011, 13:43#10675

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer


04 May 2011, 12:21:30 Bagars rakstīja:
Kā jau teicu: maksā 2reiz...
Man priex par Tavu pārliecību, bet
1. kas Tev liek domāt ka "visas vajadzīgās daļas nomainīs nevis..."?
2. Kasjaka gadījumā kā tieši viņus piespiedīsi pildīt garantijas saistības utt....?
tb. Tu esi šeit, bet viņi tur...
3. Kāpēc nepamēģināt vietējo džeku meistarību ar kontroli pēc pilnas programmas?

...vnk manas pārdomas par aktualizētu tēmu


Vēl gaidu atbildi no viņiem, tad jau iemetīšu cik man ražotājs prasīs par atjaunošanu.

1. Gan jau ka ražotājam iekšas kautkur mētājas, un mazāks čakars ielikt nekā kautko gaidīt u.t.t.
2. Es nedomāju ka pazīstams ražotājs gribētu riskēt ar sūdīgiem komentāriem advraiderī vai ukgserā. Ar to arī varu draudēt

Es tomēr uzskatu, ka šaizes speciālistam vajadzētu varēt pamanīt, un, ja tur nevar sataisīt ar garantiju, tad būtu normāli pazvanīt klientam un pateikt: Garantiju šitam sūdam nedodu, jo ir sapists tas un tas. Remontēt ar kuvaldu, vai maksāsi tikai par izjaukšanu un savāksi savu draņķa dzelzi?

Es gan vēl pieļauju domu, ka 2k km braucienu vēl izcietīšu arī ar pussprāgušo amīti, un tad jau pēc tam domāšu. Mok viss mocis jau būs jāziedo koraļļiem

[ Šo ziņu laboja and, 04 May 2011, 13:45:51 ]

Offline

Andreits
04. May 2011, 15:35#10676

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

es par dzesēšanu. Hmm, man jau liekas, ka tie 104 -106 grādi, ko rāda stāvot korķos ir dafiga. Ar kādiem grādiem jūs braucat?

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Fastarow
04. May 2011, 15:39#10677

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

man ventilators slēdzas pie 110° mocim ir nedaudz augstāka temperatūra nekā mašīnai... no sākuma jau ar uztraucos... bet nu 106 ir ok

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

Andreits
04. May 2011, 16:09#10678

Kopš: 20. May 2008

No: Zilupe

Ziņojumi: 1461

Braucu ar: r1100s

ok paldies, ta jau viss ok Manam ventilators slēdzas pie 103 vai 104

-----------------

LISTEN! Display some mechanical curiosity or go buy a goddamn Honda!

Offline

Devil_Yamaha
04. May 2011, 16:31#10679

Kopš: 04. Jul 2010

No: Auce

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Yamaha R1

Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?

Offline

dzeksis
04. May 2011, 16:35#10680

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


04 May 2011, 16:31:08 Devil_Yamaha rakstīja:
Ir kadam gadijies ka sveces vitnes gals paliek cilindra? notika tas viegli skruvejot ieksa , notirito sveci
Kadi varianti ir ka dabut čaulu lauka? nemt gauvu nost?


cik Tev garš gabals no sveces palicis ārā??

Offline