Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
29. Apr 2011, 00:11#10581

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:

28 Apr 2011, 23:50:08 peecis rakstīja:

28 Apr 2011, 23:45:21 MIGs rakstīja:
Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

protams, labāk mainīt abus, bet nevaru iedomāties nevienu problēmu dēļ dažādiem diskiem


Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...

Muļķības, nav jāmaina abi, tikai sabojātais, mocim vispār katrs bremžu disks varētu būt savādāks, un bremzēšanā tas neko diži nemainītu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

eds
29. Apr 2011, 00:22#10582

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:
Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...


es gan parasti riepas aizvedu kautkur salāpīt. nahujam jāmaina, ja sadurtas?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

MIGs
29. Apr 2011, 00:23#10583

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Archy96 - nu izdevās jūdzes uz km pāslēgt ?!

-----------------

Offline

Benji
29. Apr 2011, 00:25#10584

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


29 Apr 2011, 00:22:15 eds rakstīja:

29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:
Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...


es gan parasti riepas aizvedu kautkur salāpīt. nahujam jāmaina, ja sadurtas?


Nu ble labi paarsit

Offline

Archy96
29. Apr 2011, 00:29#10585

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Apr 2011, 00:23:23 MIGs rakstīja:
Archy96 - nu izdevās jūdzes uz km pāslēgt ?!

Netiku es šodien līdz tam mocim

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

and
29. Apr 2011, 08:13#10586

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer

Ok. Savā žīdismā mainīšu vienu Man kautkā arī liekas ka tam diži neko nevajadzētu ietekmēt. A savērpās vnk no agresīvas braukšanas. Izveidojās tāds kā konusveida izliekums, kurš izslēdz bremzes, jo kluču gājiena laikā pagūst tikai iztaisnot disku taisni, bet ne bremzēt. Tāpēc amputēju disku un vecu kolotku iebāzu vienā suportā, lai neizlien tur kautkas ārā.


P.S. Louis bija akcija R1100GS bremžu diskiem

29 Apr 2011, 00:11:09 Archy96 rakstīja:

29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:

28 Apr 2011, 23:50:08 peecis rakstīja:

28 Apr 2011, 23:45:21 MIGs rakstīja:
Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

protams, labāk mainīt abus, bet nevaru iedomāties nevienu problēmu dēļ dažādiem diskiem


Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...

Muļķības, nav jāmaina abi, tikai sabojātais, mocim vispār katrs bremžu disks varētu būt savādāks, un bremzēšanā tas neko diži nemainītu.

[ Šo ziņu laboja and, 29 Apr 2011, 08:15:21 ]

Offline

eds
29. Apr 2011, 10:02#10587

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Apr 2011, 00:25:24 Benji rakstīja:

29 Apr 2011, 00:22:15 eds rakstīja:

29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:
Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...


es gan parasti riepas aizvedu kautkur salāpīt. nahujam jāmaina, ja sadurtas?


Nu ble labi paarsit


paļubomu izšķērdība. maunprāt.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

mikelizzz
29. Apr 2011, 21:19#10588

Kopš: 28. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Suzuki Freewind

Man tads jautajums! Manam Suzuki freewind ir tada lietinja ka vinjsh shad un tad medz notikšķēt! no sākuma likās ka tā ir kājiņa kas nosēžas, bet viņš mēdz arī notikšķēt tad kad sēžu virsu un kājiņa ir pacelta. Un tikšķ arī neatkarīgi vai mocis ir pierūcināts vai stāv miera stāvoklī!
Ir kādam kādi varianti?

-----------------

Offline

kodijs
29. Apr 2011, 21:28#10589

Kopš: 24. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 121

Braucu ar: pirkstu pa karti

Ja tikšķ kad ieslēdz aizdedzi, tas ir degvielas sūknis

Offline

mikelizzz
29. Apr 2011, 21:36#10590

Kopš: 28. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Suzuki Freewind


29 Apr 2011, 21:28:01 kodijs rakstīja:
Ja tikšķ kad ieslēdz aizdedzi, tas ir degvielas sūknis



Ne nee.. vinjsh tikshkj arii ja staav vnk! kad uznaak!

-----------------

Offline

The_Fireman
29. Apr 2011, 21:46#10591

Kopš: 30. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1051

Braucu ar: KTM 1190 Adventure '15

ēm šodien konstatēju, ka motoram augšā vākam pie malējām skrūvēm ir izspiesta eļļa! WTF?!

-----------------


Offline

marcis
29. Apr 2011, 21:48#10592

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


29 Apr 2011, 21:46:16 The_Fireman rakstīja:
ēm šodien konstatēju, ka motoram augšā vākam pie malējām skrūvēm ir izspiesta eļļa! WTF?!


Kartera ventilācija aizdambējusies un palielināts gāzu spiediens zem vāka...

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Bravo
29. Apr 2011, 22:59#10593

Kopš: 16. Jul 2010

Ziņojumi: 365

Braucu ar:

Nez kāpēc katru reizi, kad izslēdzu aizdedzi panelī noresetojas Trip 1, Trip 2 un clocks pa nullēm. Kāpēc tā Kādam ir komentāri un ieteikumi kas jādara, lai tā nebūtu??
Yamaha R6 2002.g.

Offline

kisis
29. Apr 2011, 23:06#10594

Kopš: 01. Jul 2008

No: Balvi

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KLX 650

Joprojām interesē kur man paliek eļļa? Tas vairs nav normāli 30 km un pazūd 200 ml eļļas. Pati ārā netek un dūmu ar nesit, tikai pie auksta pielaizšanas. Kas varētu būt par vainu? Giļza un virzulis pirms pus otras sezonas mainīts.

Offline

eds
29. Apr 2011, 23:08#10595

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


29 Apr 2011, 23:06:07 kisis rakstīja:
Joprojām interesē kur man paliek eļļa? Tas vairs nav normāli 30 km un pazūd 200 ml eļļas. Pati ārā netek un dūmu ar nesit, tikai pie auksta pielaizšanas. Kas varētu būt par vainu? Giļza un virzulis pirms pus otras sezonas mainīts.


izklausās, ka tevturvissirslikti vai nu arī kāds to eļļu zog.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

martinss
29. Apr 2011, 23:11#10596

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Ja tomer pie pielaishanas uzsit duumu, mozh gar varstu gumijaam satek? Par cik virzulis/cilindrs labi, darba laikaa eljas daudzums nav tik liels lai degot kuupeetu...


29 Apr 2011, 23:06:07 kisis rakstīja:
Joprojām interesē kur man paliek eļļa? Tas vairs nav normāli 30 km un pazūd 200 ml eļļas. Pati ārā netek un dūmu ar nesit, tikai pie auksta pielaizšanas. Kas varētu būt par vainu? Giļza un virzulis pirms pus otras sezonas mainīts.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
29. Apr 2011, 23:13#10597

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


120/60vai70 priekshejaas riepas normali seed uz 3.0 diska, jeb jaskatas katra razhotaja rekomendacijas?

-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

kisis
29. Apr 2011, 23:21#10598

Kopš: 01. Jul 2008

No: Balvi

Ziņojumi: 43

Braucu ar: KLX 650


29 Apr 2011, 23:11:54 martinss rakstīja:

Ja tomer pie pielaishanas uzsit duumu, mozh gar varstu gumijaam satek? Par cik virzulis/cilindrs labi, darba laikaa eljas daudzums nav tik liels lai degot kuupeetu...


29 Apr 2011, 23:06:07 kisis rakstīja:
Joprojām interesē kur man paliek eļļa? Tas vairs nav normāli 30 km un pazūd 200 ml eļļas. Pati ārā netek un dūmu ar nesit, tikai pie auksta pielaizšanas. Kas varētu būt par vainu? Giļza un virzulis pirms pus otras sezonas mainīts.


Droši vien tur tā problēma arī slēpjas, jo pirms kāda laika tika liekti izplūdes vārsti un nomainīti, bet blīvslēgus nenomainījām.

Offline

MIGs
30. Apr 2011, 01:31#10599

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


29 Apr 2011, 22:59:46 Bravo rakstīja:
Nez kāpēc katru reizi, kad izslēdzu aizdedzi panelī noresetojas Trip 1, Trip 2 un clocks pa nullēm. Kāpēc tā Kādam ir komentāri un ieteikumi kas jādara, lai tā nebūtu??
Yamaha R6 2002.g.

Tas nozīmē, ka tev viņam tiek pātraukta patstāvīgā barošana.
Tātad:
* Kāds ir aiztizis vadus kas iet uz paneli.
* Kāds ir aizticis aizdedzes kontaktgrupu/vadus kas uz to iet.

Motocikla elektro shēmu rokās un buries cauri.
Moš tev ir uzlikta kāda kreisa signalizācija un tā visu čakarē ?!

-----------------

Offline

eto
30. Apr 2011, 11:03#10600

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām


29 Apr 2011, 21:19:28 mikelizzz rakstīja:
Man tads jautajums! Manam Suzuki freewind ir tada lietinja ka vinjsh shad un tad medz notikšķēt! no sākuma likās ka tā ir kājiņa kas nosēžas, bet viņš mēdz arī notikšķēt tad kad sēžu virsu un kājiņa ir pacelta. Un tikšķ arī neatkarīgi vai mocis ir pierūcināts vai stāv miera stāvoklī!
Ir kādam kādi varianti?


Ja tas ir pēc braukšanas, tad tās ir bremzes. Tev ķīlē bremzes, bremžu diski uzkarst un tad atdziestot ir tā skaņa.

Offline