Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Exciter
27. Apr 2011, 23:31#10561

Kopš: 27. Jul 2009

Ziņojumi: 1149

Braucu ar: WR450F

Kādi parasti ir pēdējie sajūga izspiedējgultņa eksistences momenti? Viņš grab grab un tad noklapē sapišot vēl kautko? Vai nekas traks, ja noklājas dabīgā ceļā?
Nevar saprast cik ļoti iespringt šobrīd uz viņa nomaiņu.

Offline

chirkainais
27. Apr 2011, 23:49#10562

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku



Šos izmanto un viss strādā ideāli. Pats nesūtiju, man Mežamāris uzražoja.


man virpotājs uztaisīja manuālo spriegotāju pa 10 vai 15 latiem hondai.


Ok, katram ir kāds, kas tos spriegotājus uztaisa. Man ari tāds jau kabatā. Jautājums tikai - cik stipri viņš jāpievelk, cik dziļi jāskrūvē?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

MIGs
28. Apr 2011, 00:01#10563

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


27 Apr 2011, 22:02:41 Genesis rakstīja:
Ja sajūga hēbelis paliek arvien cietāks - tas nozīmē ka drīz sajūga maiņa? Vai kaut kas ar atsperēm?

Tas nozīmē, ka drīz notrūks sajūga trose !
Vislabākis pirkt jaunu - neko nemaksā, ja nespurojās tad var izmazgāt saeļot utt, ja spurojas met ārā un liec jaunu.



27 Apr 2011, 22:09:25 Cipaans rakstīja:
izpuuteejiem ir kaut kaads vaarsts, kura jeegu man taa arii neviens nevareeja pateikt. Taatad jautaajums - vai nepieciesjams patureet sjo vaarstu, vai var to vienkaarsji nahrenizeet, jo zonde ir pirmajaa liikumaa zem dzineeja!!!
Paldies!!!

Tas ir ex-up, jēga no viņa ir tāda, ka viņš nodrošina cēlienu uz maziem apgriezieniem. Uzskatu, ka ex-upu ir vērts atstāt, ja to var. Ja nevar skaties kā tu viņu nahrinizēsi. Atstāsi vados karājamies un noslēpsi zem beņķa, vai inteleģentāk apčakarēsi kompi lai tas domā, ka ex-up ir savā vietā un nemet kļūdu.




27 Apr 2011, 22:19:58 tuciz rakstīja:
Help!
Kapec aizmugurejas kalotkas stingrak bremzejot, nenormali chikst...? Taka tads pajols braucu

* Izmazgā putekļus ar kādu brakecleaner.
* Izmet cietās kalotkas un nopērc foršas mīkstās.

-----------------

Offline

inchs
28. Apr 2011, 00:16#10564

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 106

Braucu ar: zx6r white pearl

Taatad zx6r 2000 gada nepareizi rada spidometrs! itka pasa paneli ir ciparnica ar km/h, bet braucot uz 100 km/h spidometraa rada 60 km/h! isti nezinu, bet iespejams mo no UK!
kas jamaina lai raditu pareizi?

Offline

Benji
28. Apr 2011, 00:22#10565

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


28 Apr 2011, 00:16:05 inchs rakstīja:
Taatad zx6r 2000 gada nepareizi rada spidometrs! itka pasa paneli ir ciparnica ar km/h, bet braucot uz 100 km/h spidometraa rada 60 km/h! isti nezinu, bet iespejams mo no UK!
kas jamaina lai raditu pareizi?

Pameegjini pietureet select pogu kaadas 5 sec vai ja laiks leenaam iet tad 8

Offline

Archy96
28. Apr 2011, 00:31#10566

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

ER6F kawasaķim jau laikam jūdzes uz km nomainīt odometrā nevar, ne????

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
28. Apr 2011, 00:41#10567

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


28 Apr 2011, 00:31:26 Archy96 rakstīja:
ER6F kawasaķim jau laikam jūdzes uz km nomainīt odometrā nevar, ne????

Iemācies internetu ! Un paprovē šo:

Indicate the ODO mode. •Check that the display [A] change to the mile and km display each time by pushing the RESET button while MODE button pushed in.
NOTE ○Mile/Km display can alternate between English and metric modes (mile and km) in the digital meter.Make sure that km or mile according to local regulations is correctly displayed before riding

Te - sadaļa 16-68 http://www.scribd.com/doc/23239462/ER-6F-Service-Manual


-----------------

Offline

Archy96
28. Apr 2011, 00:46#10568

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Apr 2011, 00:41:59 MIGs rakstīja:

28 Apr 2011, 00:31:26 Archy96 rakstīja:
ER6F kawasaķim jau laikam jūdzes uz km nomainīt odometrā nevar, ne????

Iemācies internetu ! Un paprovē šo:

Indicate the ODO mode. •Check that the display [A] change to the mile and km display each time by pushing the RESET button while MODE button pushed in.
NOTE ○Mile/Km display can alternate between English and metric modes (mile and km) in the digital meter.Make sure that km or mile according to local regulations is correctly displayed before riding

Te - sadaļa 16-68 http://www.scribd.com/doc/23239462/ER-6F-Service-Manual


Vo, šo rītdien pamēģināsim

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

joniks
28. Apr 2011, 13:07#10569

Kopš: 05. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 201

Braucu ar: tdm

Varbūts kāds var piedāvāt eļļu un filtru Husqvarnai sm610 2006 gada? Manuālī raksta 10w-60

-----------------

Offline

Cipaans
28. Apr 2011, 14:35#10570

Kopš: 20. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: RMZ 250;


27 Apr 2011, 22:09:25 Cipaans rakstīja:
izpuuteejiem ir kaut kaads vaarsts, kura jeegu man taa arii neviens nevareeja pateikt. Taatad jautaajums - vai nepieciesjams patureet sjo vaarstu, vai var to vienkaarsji nahrenizeet, jo zonde ir pirmajaa liikumaa zem dzineeja!!!
Paldies!!!

Tas ir ex-up, jēga no viņa ir tāda, ka viņš nodrošina cēlienu uz maziem apgriezieniem. Uzskatu, ka ex-upu ir vērts atstāt, ja to var. Ja nevar skaties kā tu viņu nahrinizēsi. Atstāsi vados karājamies un noslēpsi zem beņķa, vai inteleģentāk apčakarēsi kompi lai tas domā, ka ex-up ir savā vietā un nemet kļūdu.


Liels paldies. Pēc Tava dotā nosaukuma es palasījos arī citus ārvalstu forumus, sapratu, ka YAMAHAam tas exup valve ir daudz nozīmīgāks, bet vairāki Z1000 īpašnieki nesūdzējās par jaudas zudumiem uz maziem apgriezieniem. Jebkurā gadījumā, man apgalvoja, ka arī pēc tam, vajadzības gadījumā esot opcijas, kaut vai ieliekot to vārstu jaunajā trubā, bet ne bundulī, bet tieši pašā trubā.

-----------------
______________
Cosmetic Outlet | Kosmētikas Outlets
Katrīnas dambis 16, Rīga.
Labāko brendu produkti ar bojātiem iepakojumiem, defektiem, līdz pat -90% lētāk!!!

Offline

and
28. Apr 2011, 18:58#10571

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 163

Braucu ar: Triumph Tiger Explorer

Jautājums par priekšējiem bremžu diskiem: Viens savērpās. Mainīt abus vai pietiks ar vienu? Savērpto amputēju un braukāju ar 1 disku kādu laiku, bet bremzes galīgi nav asas... Normālajam gaļas ir vairāk kā vajag, knapi padilis.

Offline

Benji
28. Apr 2011, 20:55#10572

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


28 Apr 2011, 18:58:47 and rakstīja:
Jautājums par priekšējiem bremžu diskiem: Viens savērpās. Mainīt abus vai pietiks ar vienu? Savērpto amputēju un braukāju ar 1 disku kādu laiku, bet bremzes galīgi nav asas... Normālajam gaļas ir vairāk kā vajag, knapi padilis.


Jaamaina abi

Offline

oss
28. Apr 2011, 21:23#10573

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950

man arī mocim priekšā ABS parādījās noskrējis tikai 26 štukas. no kā vispār diski vērpjās, ja nav bijusi mehāniska iedarbošanās? un kādas ir alternatīvas? presēt vai virpot?

-----------------
"No Club" club

Offline

eds
28. Apr 2011, 23:39#10574

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


28 Apr 2011, 21:23:50 oss rakstīja:
no kā vispār diski vērpjās, ja nav bijusi mehāniska iedarbošanās?


bremzējot diski sakarst un ar tādiem iebrauc peļķē

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

peecis
28. Apr 2011, 23:44#10575

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Apr 2011, 20:55:07 Benji rakstīja:

Jaamaina abi


kapēc?

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

MIGs
28. Apr 2011, 23:45#10576

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

-----------------

Offline

peecis
28. Apr 2011, 23:50#10577

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


28 Apr 2011, 23:45:21 MIGs rakstīja:
Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

protams, labāk mainīt abus, bet nevaru iedomāties nevienu problēmu dēļ dažādiem diskiem

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

Benji
29. Apr 2011, 00:00#10578

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR


28 Apr 2011, 23:50:08 peecis rakstīja:

28 Apr 2011, 23:45:21 MIGs rakstīja:
Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

protams, labāk mainīt abus, bet nevaru iedomāties nevienu problēmu dēļ dažādiem diskiem


Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...

Offline

MIGs
29. Apr 2011, 00:04#10579

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:

28 Apr 2011, 23:50:08 peecis rakstīja:

28 Apr 2011, 23:45:21 MIGs rakstīja:
Kapēc jāmaina abi ???
Domāju, ka patiesībā nekas traks nebūtu ja uzliktu pat dažādus diskus(zīmējums, ražotājs).

Es nomainītu tikai beigto. Ja viens beigts otrs uz robežas tad protams bez jautājumiem mainam abus.

Jā neapstrīdu, ka vienmēr būs labāk uzlikt divus jaunus diskus.

Varbūt es kļūdos.

protams, labāk mainīt abus, bet nevaru iedomāties nevienu problēmu dēļ dažādiem diskiem


Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...


Tehnisku pamatojumu par bremžu diskiem ?!

-----------------

Offline

peecis
29. Apr 2011, 00:08#10580

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


29 Apr 2011, 00:00:22 Benji rakstīja:
Nee nu var jau atstaat arii kaa ir, katra pasha izveele, es mainiitu abus. Piemeram, ja auto saduru riepu tad mainu divas...


auto ir savādāk - tur ja nav (nedarbojas) abs un ir dažādas riepas/bremžu diski, auto var šļūkt slīpi, kas jau ir bīstami. mocim abi diski bremzē vienu riepu.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline