Autors | Ziņojums |
falamella | 21. Apr 2011, 21:28 | #10421 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:
21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?
nepamēģināsi - neuzzināsi.
Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
falamella | 21. Apr 2011, 21:38 | #10422 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
| PUISI,SAKIET LUDZU KURS VAR KVALITATIVI SALABOT ALUMINIJA DETALAS, MOTO ASTE, DEMFERA KRONSTEINS, BREMZU KEPPA. PALDIES, AR CIENU
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
falamella | 21. Apr 2011, 21:55 | #10423 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
21 Apr 2011, 21:41:25 Setup rakstīja:
ahahahhahhh bedzot noliki uz muti ?
It's joke
tfu tfu tfuuuuu, mans coms rata izpildas, neieskreja pagriezinena pec nolaisanas un tiesi pie 800, pie spices izlida KLUMBAA vajag kronsteins, fara, parejais viss jau salasits. 4oms salauza kaju, tatad driz tirgosies labs svaigi krasots mocis
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC |
Offline | |
|
|
MartinsVin | 21. Apr 2011, 22:01 | #10424 |
|
Kopš: 03. Apr 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 8
Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR
|
Tas bij pirmais ko pārbaudīju ,maziliet nolauzts stirits tai membrana,bet sencis teica ka tas neko neietekme,vedisu pie meistariem,visticamak elektronika ir cupaa ,jo viss parejais tika parbaudits un vainas nekādas citur :/
21 Apr 2011, 20:54:29 EDX rakstīja:
21 Apr 2011, 20:50:44 MartinsVin rakstīja:
Beidzot sanāca pielais -secinājum gaisu rij par daudz ,tikai nav skaidrs no kurienes ?!
Cītīgi pārbaudi gumijas starp karbiķi un cilindru! Man reiz tur bija sīka plaisa un līdzīgas problēmas
|
Offline | |
|
chirkainais | 21. Apr 2011, 23:00 | #10425 |
|
Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
|
21 Apr 2011, 21:28:21 falamella rakstīja:
21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:
21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?
nepamēģināsi - neuzzināsi.
Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?
[/quote
Nu, principā, viss interesē. Bet esmu salasījies manuāļus, izlasījis visu internetu un visu jūtūbi noskatījies. Gatavojos pats mainīt. Ir saļņiki un ir īstā eļļa. Apņēmība arī ir, tikai pārliecības nedaudz pietrūkst. Gribēju tikai zināt vai tas ir ĻOTI grūti izdarāms vai tikai biški grūti.
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
|
Offline | |
|
falamella | 21. Apr 2011, 23:03 | #10426 |
|
Kopš: 13. Sep 2010
No: Ludza
Ziņojumi: 783
Braucu ar: ar meeli pa dirsu
|
21 Apr 2011, 23:00:09 chirkainais rakstīja:
21 Apr 2011, 21:28:21 falamella rakstīja:
21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:
21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?
nepamēģināsi - neuzzināsi.
Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?
[/quote
Nu, principā, viss interesē. Bet esmu salasījies manuāļus, izlasījis visu internetu un visu jūtūbi noskatījies. Gatavojos pats mainīt. Ir saļņiki un ir īstā eļļa. Apņēmība arī ir, tikai pārliecības nedaudz pietrūkst. Gribēju tikai zināt vai tas ir ĻOTI grūti izdarāms vai tikai biški grūti.
Nu es nonemu stokus, vis grutakais bija atskruvet tos Boltus apaksaa, pat ar pneumopistoli neuzreiz iznaca, taisiju stoporu no trubas. vienreiz vajag paskatities ka to dara specuks. un saljniku vajag iesist okkurati, man tadai lietai bija udenim piemerota truba-zalja
----------------- SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC
|
Offline | |
|
Kashelz | 22. Apr 2011, 00:07 | #10427 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Kas mocim ir galvenais, lai tas vareetu nodroshinaat augstaakus apgrieezienus un but droshi ka neizjuks? Vaarstu atsperes varetu but vajaa vieta, kas vel? Nu tas ir dzineejam, lai tas speetu griesties liidz kaadiem 12k - 13k rpm. |
Offline | |
|
Archy96 | 22. Apr 2011, 00:22 | #10428 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Apr 2011, 00:07:10 Kashelz rakstīja:
Kas mocim ir galvenais, lai tas vareetu nodroshinaat augstaakus apgrieezienus un but droshi ka neizjuks? Vaarstu atsperes varetu but vajaa vieta, kas vel? Nu tas ir dzineejam, lai tas speetu griesties liidz kaadiem 12k - 13k rpm.
Visi zazori starp slīdvirsmām.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Kashelz | 22. Apr 2011, 00:29 | #10429 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu a teiksim cik buutu droshi griest dzineeju kam itkaa iesaka negriest virs 10k abarotu pec manuaalja? Teiksim 11 - 12k ja kaadreiz izgriezj, vienkarshi kas varetu notikt, nav nekads apgriezienu ierobezjotaajs un trase itka nespiidzina, bet nu tomer gribas zinaat, ja plano karbinjus citus likt vai esoshos jet'ot tad tas buutu aktuali satunet lai vairak lopu pie lieliem rpm. |
Offline | |
|
shkapars | 22. Apr 2011, 08:49 | #10430 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| pie cik apgr. tavējam ir max jauda, pēc manuāļa? par tik lielas nozīmes griezt tālāk nav, jo tad jauda un griezes moments diezgan strauji krīt. manam ir ierobežotājs uz 14, bet max jauda ir pie 12 750 (no stenda), tagad piem. Biķeros taisnē ap tiem apgr. arī pārslēdzos un mocis daudz labāk ieskrienās.
griezt tālāk jau var, bet nav vajadzības.
jā vēl, tagad tavam mocim vajadzētu būt lielākam griezes momentam pie mazākiem apgriezieniem (ņemot vērā, ko darīji galvā), tāpēc vēl viens iemesls negriezt vairāk par tiem apgr., kur ir max jauda[ Šo ziņu laboja shkapars, 22 Apr 2011, 08:51:29 ] |
Offline | |
|
Kashelz | 22. Apr 2011, 09:16 | #10431 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu tas itka skaidrs, max jauda pec papiriem skaitas 9500 apgriezienos, bet nu ta ka velaka nakotnee doma kaut ko dariit ar vecajiem garbinjiem (aizstaat ar jaunaaka tipa), tad vareetu iegut jaudu, jo liikne jaudas visticamaak butu savadaaka. Tad gan jau 11000 vai labak 12 000 rpm redline buutu gana, paraak jau griest nevajadzeetu, taads skats nakotne ja nu vajag... tas ta shtukojot ko ar aizdedzi dariit, pagaidam jamegjina bus ta pati veca vel piejugt, bet velak megjinat taisit programejamu aizdedzi ar korekciju + apgriezienu ierobezjotaju, pagaidam nemaniju ka taads buutu un tas man nepatika. |
Offline | |
|
K-K | 22. Apr 2011, 09:22 | #10432 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| Ignitech taisa sporta kompjus ar regulējamu aizdedzi + ierobežotāju.
Man ir Ignitech Ignijet2 uz tirgu, bet tas ir priekš sprices. Priekš karbiņiem nedaudz savādāks.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
Kashelz | 22. Apr 2011, 09:26 | #10433 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis |
Offline | |
|
K-K | 22. Apr 2011, 09:33 | #10434 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
22 Apr 2011, 09:26:09 Kashelz rakstīja:
Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis
Man arī vēl moto pa kastēm, janolīdzina finanses un tad jau būs ok
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
zet | 22. Apr 2011, 11:38 | #10435 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
22 Apr 2011, 00:27:21 Duke11 rakstīja:
Nu spečuki,paskaidrojat man divas lietas,saistībā ar manu dampi -
Braucot uz ~ 120km/h ,automātiski takā noslāpsts un gāzi nomet līdz 70km/h , iepriekš var gāzēt negāzēt,tāpat nekas nenotiek,kad nokrītās līdz 70km atkal var dot gāzi un tad viņš taka norīstās un pielaižas.
Un vēl,kapēc kad sanāk izbraukt caur kādu bedri, vai sliktākajā gadijumā braucot pa bruģi mopiņš vienkārši slāpst nost? Reāli jādod gāze virsū lai viņš nenoslāpsts - bet ja dod pilnu ručku,tad viņš ne slāpst,ne ko - vienkārši tik mauc uz priekšu (pa tiem bedrainajiem ceļiem)
Var būt sāc ar sveces krāsu (maksimāli izslēdz brīvgaitas režīmu pirms tam)? Tā var būt paradīs ka ir liess maisījums vai zems benzīna līmenis karbikā vai jāpaceļ adatu zaslonkā? |
Offline | |
|
Archy96 | 22. Apr 2011, 11:42 | #10436 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
22 Apr 2011, 09:26:09 Kashelz rakstīja:
Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis
Beidz nodarboties ar fufeli, nevajag tev nekādas regulējāmās aidedzes, nopērc jaudīgāku moci un nepis sev prātu.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
MIGs | 22. Apr 2011, 12:46 | #10437 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Kashelz - nu nevajag motoram celt apgriezienus, ja neesi tur visu svarojis, balansējis utt labāk kā rūpnīcā.
Tas, ka būs citi karburatori, pareizāks maisijums utt tāpat dos vairāk jaudas (un slodzes).
Ceļot apgeizienus jau tieši sanāk riskēt ar to, ak motors šķīdīs(kloķene, klanis), tāpat pienāk brīdis kad atspere nepaspēj aizvēt vārstu vai neaizveras normāli bet novibrē. Var gadīties, ka virzulis ķer vaŗstus utt, utt.
Es teiktu tā, ka saliec to moci akurātie, pareizi saregulē un viss. Ar nekādu vīlēšanu aizrauties nevajadzētu. Kā arī tas ir dārgi - lētāk nopirkt jaunāku un jaudīgāku.
-----------------
|
Offline | |
|
shkapars | 22. Apr 2011, 16:26 | #10438 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
| nenomainot sadalenes vai nepārregulējot fāzes, apgriezienus nepacelsi |
Offline | |
|
vellabeerns | 22. Apr 2011, 20:07 | #10439 |
|
Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
| tieši tas to arī izraisa! pārāk liess degmaisijums!
22 Apr 2011, 19:41:00 Duke11 rakstīja:
Runājot par karbiķi savam mocītim , vai pārāk liela gaisa plūsma attiecībā pret benžu var izraisīt gaisa šausanu caur izpūtēju ? Ispūtējs pie motora ir nostiprināts + blīve,un pie rāmja arī turas kā nākas ar 2kronšteiniem.
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! |
Offline | |
|
Kashelz | 22. Apr 2011, 23:53 | #10440 |
|
Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
22 Apr 2011, 11:42:20 Archy96 rakstīja:
Beidz nodarboties ar fufeli, nevajag tev nekādas regulējāmās aidedzes, nopērc jaudīgāku moci un nepis sev prātu.
Es buushu nedaudz korektaaks, nevajag man aizdedzes korekciju tur pa apgriezieniem un gradiem mega krutu, man vajag ta ka razjotajs ir paredzeejis ar orgjinaalo bloku un viss Bet tas bloks man nav un ir uzlikta kaut kaada samatuuna huinja, kurai nav korekcija - tobish es moci varu salikt un saregulet ka vajag pec papiriem 35 graadi pirms lielajos rpm, bet idle normaala nav, shauj un pirzj, liks kopa un skatiisies, pec papiiriem ar orgjinalo vadibas bloku ir 13 gradi BTDC zem 1500 rpm, 35 gradi BTDC virs 2350 rpm, ja ta varetu dabut tad citu pilniigi neko man nevajag, tik cik ir orgjinaali. OEM bloku es diez vai atradiishu un ja atradiishu tad maksaas kosmosu, par to summu var uztaisiit savu programeejamo pats uzlodeet un bus ka orgjinaali, ta vismaz krosachkaam daudzi taisa. |
Offline | |
|