Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
falamella
21. Apr 2011, 21:28#10421

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:

21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?


nepamēģināsi - neuzzināsi.


Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

falamella
21. Apr 2011, 21:38#10422

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu

PUISI,SAKIET LUDZU KURS VAR KVALITATIVI SALABOT ALUMINIJA DETALAS, MOTO ASTE, DEMFERA KRONSTEINS, BREMZU KEPPA. PALDIES, AR CIENU

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

falamella
21. Apr 2011, 21:55#10423

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


21 Apr 2011, 21:41:25 Setup rakstīja:
ahahahhahhh bedzot noliki uz muti ?
It's joke


tfu tfu tfuuuuu, mans coms rata izpildas, neieskreja pagriezinena pec nolaisanas un tiesi pie 800, pie spices izlida KLUMBAA vajag kronsteins, fara, parejais viss jau salasits. 4oms salauza kaju, tatad driz tirgosies labs svaigi krasots mocis

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

MartinsVin
21. Apr 2011, 22:01#10424

Kopš: 03. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR


Tas bij pirmais ko pārbaudīju ,maziliet nolauzts stirits tai membrana,bet sencis teica ka tas neko neietekme,vedisu pie meistariem,visticamak elektronika ir cupaa ,jo viss parejais tika parbaudits un vainas nekādas citur :/

21 Apr 2011, 20:54:29 EDX rakstīja:

21 Apr 2011, 20:50:44 MartinsVin rakstīja:
Beidzot sanāca pielais -secinājum gaisu rij par daudz ,tikai nav skaidrs no kurienes ?!

Cītīgi pārbaudi gumijas starp karbiķi un cilindru! Man reiz tur bija sīka plaisa un līdzīgas problēmas

Offline

chirkainais
21. Apr 2011, 23:00#10425

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


21 Apr 2011, 21:28:21 falamella rakstīja:

21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:

21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?


nepamēģināsi - neuzzināsi.


Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?
[/quote
Nu, principā, viss interesē. Bet esmu salasījies manuāļus, izlasījis visu internetu un visu jūtūbi noskatījies. Gatavojos pats mainīt. Ir saļņiki un ir īstā eļļa. Apņēmība arī ir, tikai pārliecības nedaudz pietrūkst. Gribēju tikai zināt vai tas ir ĻOTI grūti izdarāms vai tikai biški grūti.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

falamella
21. Apr 2011, 23:03#10426

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


21 Apr 2011, 23:00:09 chirkainais rakstīja:

21 Apr 2011, 21:28:21 falamella rakstīja:

21 Apr 2011, 10:41:49 eds rakstīja:

21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?


nepamēģināsi - neuzzināsi.


Es mainiju XT660 savam daksas saljnikus, kas interese?
[/quote
Nu, principā, viss interesē. Bet esmu salasījies manuāļus, izlasījis visu internetu un visu jūtūbi noskatījies. Gatavojos pats mainīt. Ir saļņiki un ir īstā eļļa. Apņēmība arī ir, tikai pārliecības nedaudz pietrūkst. Gribēju tikai zināt vai tas ir ĻOTI grūti izdarāms vai tikai biški grūti.


Nu es nonemu stokus, vis grutakais bija atskruvet tos Boltus apaksaa, pat ar pneumopistoli neuzreiz iznaca, taisiju stoporu no trubas. vienreiz vajag paskatities ka to dara specuks. un saljniku vajag iesist okkurati, man tadai lietai bija udenim piemerota truba-zalja

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

Kashelz
22. Apr 2011, 00:07#10427

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Kas mocim ir galvenais, lai tas vareetu nodroshinaat augstaakus apgrieezienus un but droshi ka neizjuks? Vaarstu atsperes varetu but vajaa vieta, kas vel? Nu tas ir dzineejam, lai tas speetu griesties liidz kaadiem 12k - 13k rpm.

Offline

Archy96
22. Apr 2011, 00:22#10428

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Apr 2011, 00:07:10 Kashelz rakstīja:
Kas mocim ir galvenais, lai tas vareetu nodroshinaat augstaakus apgrieezienus un but droshi ka neizjuks? Vaarstu atsperes varetu but vajaa vieta, kas vel? Nu tas ir dzineejam, lai tas speetu griesties liidz kaadiem 12k - 13k rpm.

Visi zazori starp slīdvirsmām.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Kashelz
22. Apr 2011, 00:29#10429

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu a teiksim cik buutu droshi griest dzineeju kam itkaa iesaka negriest virs 10k abarotu pec manuaalja? Teiksim 11 - 12k ja kaadreiz izgriezj, vienkarshi kas varetu notikt, nav nekads apgriezienu ierobezjotaajs un trase itka nespiidzina, bet nu tomer gribas zinaat, ja plano karbinjus citus likt vai esoshos jet'ot tad tas buutu aktuali satunet lai vairak lopu pie lieliem rpm.

Offline

shkapars
22. Apr 2011, 08:49#10430

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

pie cik apgr. tavējam ir max jauda, pēc manuāļa? par tik lielas nozīmes griezt tālāk nav, jo tad jauda un griezes moments diezgan strauji krīt. manam ir ierobežotājs uz 14, bet max jauda ir pie 12 750 (no stenda), tagad piem. Biķeros taisnē ap tiem apgr. arī pārslēdzos un mocis daudz labāk ieskrienās.
griezt tālāk jau var, bet nav vajadzības.

jā vēl, tagad tavam mocim vajadzētu būt lielākam griezes momentam pie mazākiem apgriezieniem (ņemot vērā, ko darīji galvā), tāpēc vēl viens iemesls negriezt vairāk par tiem apgr., kur ir max jauda

[ Šo ziņu laboja shkapars, 22 Apr 2011, 08:51:29 ]

Offline

Kashelz
22. Apr 2011, 09:16#10431

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu tas itka skaidrs, max jauda pec papiriem skaitas 9500 apgriezienos, bet nu ta ka velaka nakotnee doma kaut ko dariit ar vecajiem garbinjiem (aizstaat ar jaunaaka tipa), tad vareetu iegut jaudu, jo liikne jaudas visticamaak butu savadaaka. Tad gan jau 11000 vai labak 12 000 rpm redline buutu gana, paraak jau griest nevajadzeetu, taads skats nakotne ja nu vajag... tas ta shtukojot ko ar aizdedzi dariit, pagaidam jamegjina bus ta pati veca vel piejugt, bet velak megjinat taisit programejamu aizdedzi ar korekciju + apgriezienu ierobezjotaju, pagaidam nemaniju ka taads buutu un tas man nepatika.

Offline

K-K
22. Apr 2011, 09:22#10432

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Ignitech taisa sporta kompjus ar regulējamu aizdedzi + ierobežotāju.

Man ir Ignitech Ignijet2 uz tirgu, bet tas ir priekš sprices. Priekš karbiņiem nedaudz savādāks.



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Kashelz
22. Apr 2011, 09:26#10433

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis

Offline

K-K
22. Apr 2011, 09:33#10434

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory


22 Apr 2011, 09:26:09 Kashelz rakstīja:
Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis

Man arī vēl moto pa kastēm, janolīdzina finanses un tad jau būs ok

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

zet
22. Apr 2011, 11:38#10435

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar: 525exc autobusu


22 Apr 2011, 00:27:21 Duke11 rakstīja:
Nu spečuki,paskaidrojat man divas lietas,saistībā ar manu dampi -

Braucot uz ~ 120km/h ,automātiski takā noslāpsts un gāzi nomet līdz 70km/h , iepriekš var gāzēt negāzēt,tāpat nekas nenotiek,kad nokrītās līdz 70km atkal var dot gāzi un tad viņš taka norīstās un pielaižas.


Un vēl,kapēc kad sanāk izbraukt caur kādu bedri, vai sliktākajā gadijumā braucot pa bruģi mopiņš vienkārši slāpst nost? Reāli jādod gāze virsū lai viņš nenoslāpsts - bet ja dod pilnu ručku,tad viņš ne slāpst,ne ko - vienkārši tik mauc uz priekšu (pa tiem bedrainajiem ceļiem)

Var būt sāc ar sveces krāsu (maksimāli izslēdz brīvgaitas režīmu pirms tam)? Tā var būt paradīs ka ir liess maisījums vai zems benzīna līmenis karbikā vai jāpaceļ adatu zaslonkā?

Offline

Archy96
22. Apr 2011, 11:42#10436

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


22 Apr 2011, 09:26:09 Kashelz rakstīja:
Nu es vairaak skatos self made, itka ir sheemas pieejamas programejamiem CDI ar savu izveidotu korekcijas likni, tik cik tur kartiigi jaizpeta un jataisa augshaa... bet nu tas pagaidam tagad diez vai, jastelee kopa lai var braukt, galvu ari driiz buushu dabeidzis

Beidz nodarboties ar fufeli, nevajag tev nekādas regulējāmās aidedzes, nopērc jaudīgāku moci un nepis sev prātu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
22. Apr 2011, 12:46#10437

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Kashelz - nu nevajag motoram celt apgriezienus, ja neesi tur visu svarojis, balansējis utt labāk kā rūpnīcā.
Tas, ka būs citi karburatori, pareizāks maisijums utt tāpat dos vairāk jaudas (un slodzes).
Ceļot apgeizienus jau tieši sanāk riskēt ar to, ak motors šķīdīs(kloķene, klanis), tāpat pienāk brīdis kad atspere nepaspēj aizvēt vārstu vai neaizveras normāli bet novibrē. Var gadīties, ka virzulis ķer vaŗstus utt, utt.

Es teiktu tā, ka saliec to moci akurātie, pareizi saregulē un viss. Ar nekādu vīlēšanu aizrauties nevajadzētu. Kā arī tas ir dārgi - lētāk nopirkt jaunāku un jaudīgāku.


-----------------

Offline

shkapars
22. Apr 2011, 16:26#10438

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

nenomainot sadalenes vai nepārregulējot fāzes, apgriezienus nepacelsi

Offline

vellabeerns
22. Apr 2011, 20:07#10439

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

tieši tas to arī izraisa! pārāk liess degmaisijums!

22 Apr 2011, 19:41:00 Duke11 rakstīja:
Runājot par karbiķi savam mocītim , vai pārāk liela gaisa plūsma attiecībā pret benžu var izraisīt gaisa šausanu caur izpūtēju ? Ispūtējs pie motora ir nostiprināts + blīve,un pie rāmja arī turas kā nākas ar 2kronšteiniem.


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

Kashelz
22. Apr 2011, 23:53#10440

Kopš: 26. Jul 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


22 Apr 2011, 11:42:20 Archy96 rakstīja:
Beidz nodarboties ar fufeli, nevajag tev nekādas regulējāmās aidedzes, nopērc jaudīgāku moci un nepis sev prātu.

Es buushu nedaudz korektaaks, nevajag man aizdedzes korekciju tur pa apgriezieniem un gradiem mega krutu, man vajag ta ka razjotajs ir paredzeejis ar orgjinaalo bloku un viss Bet tas bloks man nav un ir uzlikta kaut kaada samatuuna huinja, kurai nav korekcija - tobish es moci varu salikt un saregulet ka vajag pec papiriem 35 graadi pirms lielajos rpm, bet idle normaala nav, shauj un pirzj, liks kopa un skatiisies, pec papiiriem ar orgjinalo vadibas bloku ir 13 gradi BTDC zem 1500 rpm, 35 gradi BTDC virs 2350 rpm, ja ta varetu dabut tad citu pilniigi neko man nevajag, tik cik ir orgjinaali. OEM bloku es diez vai atradiishu un ja atradiishu tad maksaas kosmosu, par to summu var uztaisiit savu programeejamo pats uzlodeet un bus ka orgjinaali, ta vismaz krosachkaam daudzi taisa.

Offline