Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
MIGs
20. Apr 2011, 23:11#10381

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


20 Apr 2011, 21:44:04 EZ rakstīja:
Jautajums kadaa veidaa vereetu dabuut nost kraasu no plasmasas detaljas nesacakarejot detalju runa ir par auto bamperi
problema tada ka bampers nekvalitativi parkraasots un no ta ir atlidojusi gabalem kraasa tadam krasot vienkarshi atkal pa virsu ir bezjaaga

Eh, nu pa lielam ieteiktu vienkārši trīt to krāsu nost. Vari arī skrāpēt nost. Pa lielam tā detaļa tā kā tā būs jāapstrādā.
Ar krāsas noņēmējiem domāju, ka būs slikti, jo cik esmu redzējis viņi ir uz skābēm bažēti + pēctam vēl jāpisās to krāsas noņēmēju dabūt ritīgi ārā. Bleķi gadijumā rūsa drīz vien izlien ārā.

-----------------

Offline

kidd
20. Apr 2011, 23:17#10382

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


20 Apr 2011, 23:11:52 MIGs rakstīja:

20 Apr 2011, 21:44:04 EZ rakstīja:
Jautajums kadaa veidaa vereetu dabuut nost kraasu no plasmasas detaljas nesacakarejot detalju runa ir par auto bamperi
problema tada ka bampers nekvalitativi parkraasots un no ta ir atlidojusi gabalem kraasa tadam krasot vienkarshi atkal pa virsu ir bezjaaga

Eh, nu pa lielam ieteiktu vienkārši trīt to krāsu nost. Vari arī skrāpēt nost. Pa lielam tā detaļa tā kā tā būs jāapstrādā.
Ar krāsas noņēmējiem domāju, ka būs slikti, jo cik esmu redzējis viņi ir uz skābēm bažēti + pēctam vēl jāpisās to krāsas noņēmēju dabūt ritīgi ārā. Bleķi gadijumā rūsa drīz vien izlien ārā.


veel jau ir variants ar celtnieciibas feenu un spakteljlaapstinju/tapeshu nazi. jo - ja naak ar gabaliem, tad turpinaas naakt

Offline

EZ
20. Apr 2011, 23:23#10383

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


20 Apr 2011, 22:58:29 Archy96 rakstīja:

20 Apr 2011, 21:44:04 EZ rakstīja:
Jautajums kadaa veidaa vereetu dabuut nost kraasu no plasmasas detaljas nesacakarejot detalju runa ir par auto bamperi
problema tada ka bampers nekvalitativi parkraasots un no ta ir atlidojusi gabalem kraasa tadam krasot vienkarshi atkal pa virsu ir bezjaaga

Droši ka ar to ķīmiju - krāsas noņēmēju, tikai jāpārbauda, vai viņa plastmasu arī nekausē.
Kas taa par kiimiju jo ja uz taa bampera pectam jalek kilograms spaktele virsuu lai atjaunotu gludumu tad laikam vienkarshaak bus nopirkt citu bamperu

Offline

EZ
20. Apr 2011, 23:25#10384

Kopš: 26. Jul 2008

Ziņojumi: 943

Braucu ar: R6


20 Apr 2011, 23:17:44 kidd rakstīja:

20 Apr 2011, 23:11:52 MIGs rakstīja:

20 Apr 2011, 21:44:04 EZ rakstīja:
Jautajums kadaa veidaa vereetu dabuut nost kraasu no plasmasas detaljas nesacakarejot detalju runa ir par auto bamperi
problema tada ka bampers nekvalitativi parkraasots un no ta ir atlidojusi gabalem kraasa tadam krasot vienkarshi atkal pa virsu ir bezjaaga

Eh, nu pa lielam ieteiktu vienkārši trīt to krāsu nost. Vari arī skrāpēt nost. Pa lielam tā detaļa tā kā tā būs jāapstrādā.
Ar krāsas noņēmējiem domāju, ka būs slikti, jo cik esmu redzējis viņi ir uz skābēm bažēti + pēctam vēl jāpisās to krāsas noņēmēju dabūt ritīgi ārā. Bleķi gadijumā rūsa drīz vien izlien ārā.


veel jau ir variants ar celtnieciibas feenu un spakteljlaapstinju/tapeshu nazi. jo - ja naak ar gabaliem, tad turpinaas naakt
es jau par to arii runaju jo nau jega krasot pa virsu,ja kraasa lidos nost kopa ar veco krasu feens atkriit jo tas plasmas deformejas labi sildot esu labojis (kausejis bamperus )

Offline

falamella
21. Apr 2011, 00:05#10385

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


20 Apr 2011, 23:25:52 EZ rakstīja:

20 Apr 2011, 23:17:44 kidd rakstīja:

20 Apr 2011, 23:11:52 MIGs rakstīja:

20 Apr 2011, 21:44:04 EZ rakstīja:
Jautajums kadaa veidaa vereetu dabuut nost kraasu no plasmasas detaljas nesacakarejot detalju runa ir par auto bamperi
problema tada ka bampers nekvalitativi parkraasots un no ta ir atlidojusi gabalem kraasa tadam krasot vienkarshi atkal pa virsu ir bezjaaga

Eh, nu pa lielam ieteiktu vienkārši trīt to krāsu nost. Vari arī skrāpēt nost. Pa lielam tā detaļa tā kā tā būs jāapstrādā.
Ar krāsas noņēmējiem domāju, ka būs slikti, jo cik esmu redzējis viņi ir uz skābēm bažēti + pēctam vēl jāpisās to krāsas noņēmēju dabūt ritīgi ārā. Bleķi gadijumā rūsa drīz vien izlien ārā.


veel jau ir variants ar celtnieciibas feenu un spakteljlaapstinju/tapeshu nazi. jo - ja naak ar gabaliem, tad turpinaas naakt
es jau par to arii runaju jo nau jega krasot pa virsu,ja kraasa lidos nost kopa ar veco krasu feens atkriit jo tas plasmas deformejas labi sildot esu labojis (kausejis bamperus )


Vo jus pizdeeec, iebrauc automazgatava un ar karcheru 8 bareli spiedienu tev netikai krasu nopeplesis

-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

MartinsVin
21. Apr 2011, 00:20#10386

Kopš: 03. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR

Tātad ,kas varētu būt par problēmu,ja 2takteris 125 vienkārši braucot uz apmēram 120km/h pēkšņi takā beigtos bendža noraustās ,pēc tam pabraucu vēl bišķi uz 70 ,gāzi uzdot nevaru ,tikai tos 70 noturēt (lai gan mocis iet uz 160km/h),tad pēkšņi vienkārši noslāpst,var stumt bezjēgā,bet nelec-Svece dzirksteli dod ,karburātors tīrs,karburātora membrāna nav bojāta,virzulis vesels ,kur varētu būt problēma ? Vienīgi beigts aķis ,bet tam nevajadzētu neko ietekmēt ?!

Offline

falamella
21. Apr 2011, 00:25#10387

Kopš: 13. Sep 2010

No: Ludza

Ziņojumi: 783

Braucu ar: ar meeli pa dirsu


21 Apr 2011, 00:20:01 MartinsVin rakstīja:
Tātad ,kas varētu būt par problēmu,ja 2takteris 125 vienkārši braucot uz apmēram 120km/h pēkšņi takā beigtos bendža noraustās ,pēc tam pabraucu vēl bišķi uz 70 ,gāzi uzdot nevaru ,tikai tos 70 noturēt (lai gan mocis iet uz 160km/h),tad pēkšņi vienkārši noslāpst,var stumt bezjēgā,bet nelec-Svece dzirksteli dod ,karburātors tīrs,karburātora membrāna nav bojāta,virzulis vesels ,kur varētu būt problēma ? Vienīgi beigts aķis ,bet tam nevajadzētu neko ietekmēt




ja akumulatoru no iedarbinata MO nonemt vins slapst? ja slapst, tad maini akumulatoru

[ Šo ziņu laboja falamella, 21 Apr 2011, 00:29:06 ]



-----------------
SUCK KNIGHTS- Daugavpils MC

Offline

MartinsVin
21. Apr 2011, 00:48#10388

Kopš: 03. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR

Es viņu nemaz nevaru pielaist

Offline

Archy96
21. Apr 2011, 01:29#10389

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Apr 2011, 00:48:05 MartinsVin rakstīja:
Es viņu nemaz nevaru pielaist

Tas izklausās pēc noklemmēšanas, atdziest un pēc tam atkal aiziet, bet tā ir tikai varbūtība, esmu šādu parādību novērojis divtakteriem, kad degmaisījums pa liesu.

Paskaties, kas tavam mopēdam ar eļļošanu un degvielas padevi darās.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Apr 2011, 01:30:45 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

vellabeerns
21. Apr 2011, 01:41#10390

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

+1
tik ja tā, tad vajadzēja mest mierā un dzesēt, kad no 120 sāka ģībt! ja jau mociji uz 70 līdz pilnīgam game over, tad visdrīzāk vairs atdziestot neaizies...
a darbinot motors brīvi griežas, bez liekām graboņām? ja karbis ok, aizdedze ok un svece dzirksteli sit, tad pārbaudi kompresiju un...veiksmi remontdarbos!

21 Apr 2011, 01:29:31 Archy96 rakstīja:

21 Apr 2011, 00:48:05 MartinsVin rakstīja:
Es viņu nemaz nevaru pielaist

Tas izklausās pēc noklemmēšanas, atdziest un pēc tam atkal aiziet, bet tā ir tikai varbūtība, esmu šādu parādību novērojis divtakteriem, kad degmaisījums pa liesu.

Paskaties, kas tavam mopēdam ar eļļošanu un degvielas padevi darās.


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

MartinsVin
21. Apr 2011, 07:53#10391

Kopš: 03. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR

Ja būtu klemme tad vitzulis būtu sašvīkāts kas man nebija,vel diezgan interesanti bija tas ka iepriekseja diena vins man nenormalo jaudu izdeva,vienu bridi pat uz 167 ieskrejos ,ja vins max ir. Gajis 157,ar degvielas padevi viss ok. Karbi iztiriju,membrana ar nav bojata .

Offline

guccis
21. Apr 2011, 10:16#10392

Kopš: 06. Aug 2008

Ziņojumi: 68

Braucu ar: SA1290T


19 Apr 2011, 09:51:13 guccis rakstīja:
Kāds var paņemt patestēt uz savas Yamahas R1 4XV (98-99) manu CDI? PM

Nevienam vai tad nav 1999.gada R1?

Offline

MIGs
21. Apr 2011, 10:23#10393

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


21 Apr 2011, 07:53:05 MartinsVin rakstīja:
Ja būtu klemme tad vitzulis būtu sašvīkāts kas man nebija,vel diezgan interesanti bija tas ka iepriekseja diena vins man nenormalo jaudu izdeva,vienu bridi pat uz 167 ieskrejos ,ja vins max ir. Gajis 157,ar degvielas padevi viss ok. Karbi iztiriju,membrana ar nav bojata .

Jajau pēkšņi kļuva jaudīgāks, tad ganjau, ka ķēra liesos !
Tas ir 2T ja ?!
Un klemmēt var ne tikai virzulis, bet arī kloķene/klanis !

Skaties vai kautkur nerauj klāt gaisu(karbiņš, rīklīte, karteris whatewer).
Vai nav tā, ka ču pa maz benzīns pienāk.

-----------------

Offline

vellabeerns
21. Apr 2011, 10:23#10394

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S

par klemmi - tā jau tikai varbūtība!
tad jau sanāk, ka ideāls mocis, tikai neiet!? nu nez, vai tev kāds pēc šitāda rakstiska skaidrojuma un neredzot situāciju, ka viss ok, bet neiet, pateiks, ko precīzi izdarīt, lai atkal ietu...
atrādi kādam meistaram!

21 Apr 2011, 07:53:05 MartinsVin rakstīja:
Ja būtu klemme tad vitzulis būtu sašvīkāts kas man nebija,vel diezgan interesanti bija tas ka iepriekseja diena vins man nenormalo jaudu izdeva,vienu bridi pat uz 167 ieskrejos ,ja vins max ir. Gajis 157,ar degvielas padevi viss ok. Karbi iztiriju,membrana ar nav bojata .


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

chirkainais
21. Apr 2011, 10:37#10395

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku

Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

eds
21. Apr 2011, 10:41#10396

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?


nepamēģināsi - neuzzināsi.

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

MartinsVin
21. Apr 2011, 10:42#10397

Kopš: 03. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Cagiva Raptor 125 ,Ktm exc 250 F,Ktm sx 250f ,Ktm 690 RR

Visu laiku gāja ideāli,aizvakar nojūdzās :/
Jaa 2 takteris ,ar specukiem kontaktejos ,viss ko vini saka,kas var buut ,tika pārbaudīts ,tur nebij problēmas nekur ,

21 Apr 2011, 10:23:49 vellabeerns rakstīja:
par klemmi - tā jau tikai varbūtība!
tad jau sanāk, ka ideāls mocis, tikai neiet!? nu nez, vai tev kāds pēc šitāda rakstiska skaidrojuma un neredzot situāciju, ka viss ok, bet neiet, pateiks, ko precīzi izdarīt, lai atkal ietu...
atrādi kādam meistaram!

21 Apr 2011, 07:53:05 MartinsVin rakstīja:
Ja būtu klemme tad vitzulis būtu sašvīkāts kas man nebija,vel diezgan interesanti bija tas ka iepriekseja diena vins man nenormalo jaudu izdeva,vienu bridi pat uz 167 ieskrejos ,ja vins max ir. Gajis 157,ar degvielas padevi viss ok. Karbi iztiriju,membrana ar nav bojata .

Offline

MIGs
21. Apr 2011, 10:52#10398

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Da bļin šī diagnostika caur internetu...

Tur var būt dajebkas- nepienāk benzīns, aizdedzes moments nepareizs(aidedze, aizgriezies magnēts, noņēmējs utt), dzirkstele pa vāju(pizdets svecei/indukcenei).


-----------------

Offline

partijnieks
21. Apr 2011, 11:21#10399

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6


21 Apr 2011, 10:37:03 chirkainais rakstīja:
Klau, toč neviens nevar komentēt dakšas saļņiku nomaiņu 93. gada endūram? Viegli paveicams darbs pēc servisa manuāļa vai jāvelk kopā jostas un jābleķo servismeistaram?


Jūtūbā bij videopamācība, bet vispār nekā briesmīga tur nav. ņem un dara, un ja nu tiešām kaut ko nejēdz un negrib sapist tad vienmēr tak var iekraut štokus bagažniekā un aizvest uz servisu.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

EDX
21. Apr 2011, 12:35#10400

Kopš: 24. Nov 2009

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Yam YZ290F; Husky SMR 510, Suz V-Strom650, Yam FJR 1300 u.c.


21 Apr 2011, 10:52:19 MIGs rakstīja:
Da bļin šī diagnostika caur internetu...

Tur var būt dajebkas- nepienāk benzīns, aizdedzes moments nepareizs(aidedze, aizgriezies magnēts, noņēmējs utt), dzirkstele pa vāju(pizdets svecei/indukcenei).



Turklāt Mārtiņ, Tev tak riņķī un apkārt ir daudz cilvēku, kam dot apskatīties. Iedod Zigim, lai čakarējās
P.S. Te nu būs mums forumā viens no Vinteriem

-----------------
It's all about fun....

Offline