Autors | Ziņojums |
BoneShaker | 17. Apr 2011, 22:38 | #10301 |
|
Kopš: 29. Apr 2009
Ziņojumi: 258
Braucu ar:
|
17 Apr 2011, 21:05:49 eds rakstīja:
17 Apr 2011, 20:57:31 BoneShaker rakstīja:
Kādam ir sajēga par to?
17 Apr 2011, 20:39:20 BoneShaker rakstīja:
kājiņa ir! bet slēdzis no dzimšanas tur nav bijis!
tāds ir jautājums...
17 Apr 2011, 20:33:48 DM rakstīja:
17 Apr 2011, 20:31:38 DM rakstīja:
17 Apr 2011, 20:26:49 BoneShaker rakstīja:
17 Apr 2011, 20:25:07 DM rakstīja:
17 Apr 2011, 20:22:26 BoneShaker rakstīja:
hello ! Jautājums tāds: ja oriģinālajā versijā nav sānu atbalsta kājiņas slēdzis(kurš tipa slāpē, ja ieliek robā, vai kaukā tā, ja kājiņa atvāzta )
apskatē var pieprasīt lai tāda figņa būtu??? a?
Ja oriģinālā versijā nav, tad nevajag
kā zini? toč zini?
Man bija KTM 625 SXC tikai ar centrālo balstu, gāju tehnisko bez problēmām.
Laikam nesapratu jautājumu, ja sānu kājiņa ir, bet slēdzis nav, tad TA nespīd.
ja viņš tur standartā nav paredzēts tad viņam tur nav jābūt.
Paldies!
----------------- Pasaulē ir divas bezgalīgas lietas: visums un cilvēka stulbums... Kaut gan par visuma bezgalību es šaubos.
Alberts Einšteins |
Offline | |
|
bankuha | 17. Apr 2011, 22:40 | #10302 |
|
Kopš: 13. Jan 2011
Ziņojumi: 13
Braucu ar: honda cbr600 F
| Sveiks Spečuki. Gribēju Jums pajautāt tādu lietu. Šodien no rīta nolēmu izgāzt ar moci taču pamanīju to ka nestrādā tahometrs, un sāku braukt arī spidometrs nedarbojas, pārējās lampiņas un lukturi ir OK. Vakar uzliku moci uz riteņiem pēc ziemas miega a šodien ttāds kasjaks. Varbūt ir te kāds kas var dot padomu. Senkju veri mač
----------------- FCUK THE POLICE
|
Offline | |
|
SasperJods | 17. Apr 2011, 23:07 | #10303 |
|
Kopš: 07. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad
| Labs vakars spečuki!
Mans vakars gan sabojāts
Dabūju motoru no servisa, tipa dovoļnijs kā šķūnis, pa nedēļu pamazām rāmī iestutēju, šodien pēdējie štrihi, domāju ka kārtīgi izgāzīšu, a skuju! Motors leca pagrūši, bet domāju, ka tas vēl nekas, kā nekā viss sauss, kamēr viss visur satecēs, sasmērēsies, utt ...
Kādu laiku domāju pasildīšu, a nebij tik vienkārši, to mēģina noslāpt, to apgriezienus uzdod, a šie nekrītas, tukšgaitā sajūta, ka ik pa laikam kāds cikls izkrīt.
Kad uzsila, tukšgaitā gandrīz jau normāli sāka strādāt, domāju, apbraukšu ap ciemu, nobraucu pāris km, pārslēdzoties noslāpa, kad mēģināju piestartēt, tā izšāva, ka gaisa ieplūdes vāks aizlidoja nafig pļavā, ar pūlēm līdz mājai tiku, sajūta, ka uz 1 poda.
Servisā mainīja galvu blīves, vārstu blīvslēgus, vēl kaut kādus sīkumus, sāku domāt, vai tik nav norāvuši kādu pūdeli ar sadales mehānismu? Tip par kādu 1 zobu nokļūdījušies? Varbūt sveces pie vainas, kad bij izskrūvētas, izskatījās vēl gana labas. varbūt pagājušā gada lētā degviela pie vainas? Ir vēl kāda ideja?
----------------- Dekoratīvā metināšana |
Offline | |
|
|
MIGs | 17. Apr 2011, 23:12 | #10304 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| SasperJods
* Paskaties vai svečvadi nav sajaukti vietām !
* Jā fāzes paskatīties varētu(nezinu cik viegli/grūti tev to izdarīt).
-----------------
|
Offline | |
|
SasperJods | 17. Apr 2011, 23:15 | #10305 |
|
Kopš: 07. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad
| svečvadi vietās, par fāzēm sajēga miglaina, pastudēšu manuāli
----------------- Dekoratīvā metināšana |
Offline | |
|
Archy96 | 17. Apr 2011, 23:22 | #10306 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Pieļauju, ka pats kaut ko būsi saputrojis ar karburātoriem, virsū liekot, degvielu ielej jaunu, ieliec jaunas sveces un provē vēlreiz, bet fāzes der pārbaudīt arī. [ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Apr 2011, 23:23:12 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
SasperJods | 17. Apr 2011, 23:25 | #10307 |
|
Kopš: 07. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: Kawasaki VN1500 Nomad
| Karburators man viens un to neaiztiku, kā bij uz bīdeļa, tā ir, rīt patestēšu ar citu degvielu un svecēm.
----------------- Dekoratīvā metināšana |
Offline | |
|
bankuha | 18. Apr 2011, 08:29 | #10308 |
|
Kopš: 13. Jan 2011
Ziņojumi: 13
Braucu ar: honda cbr600 F
| Veči, kāds var pateikt kas par problēmu ir ka nešancē spidometrs un tahometrs
----------------- FCUK THE POLICE
|
Offline | |
|
koshaars | 18. Apr 2011, 08:36 | #10309 |
|
Kopš: 19. Jul 2009
Ziņojumi: 43
Braucu ar: R6
| Situācijas izklāsts:
Šodien no rīta piešķīlu - leca normāli, turpināju savu ceļu uz darbu, kad pēkšņi uz šosejas pats no sevis sāka slāpt nost, it kā, trūktu degvielas. kaut bāka gandrīz pilna. Apstājos un centos piešķilt, ik pa brīdim nedaudz pieleca ar pilnu čoku knapi 1`000 rpm bija, bet kā biki pieskāros gāzei noslāpa , tad nu sēdēju un domāju ko, lai tagad dara, pēc kādām 10 min. pieleca (strādāja nesmuki) bet kaut kā tiku projām , bet pēc 3 km viss atkārtojās un pa jaunām tupēju un gaidīju kādas 10 min, kad atkal it kā pieleca.
Kas varētu būt pie vainas?
1992. gada GSXR 750 (barbiņi) |
Offline | |
|
partijnieks | 18. Apr 2011, 08:36 | #10310 |
|
Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
|
18 Apr 2011, 08:29:50 bankuha rakstīja:
Veči, kāds var pateikt kas par problēmu ir ka nešancē spidometrs un tahometrs
Nu kurš tev pa gabalu, neredzot moci to simtprocentīgi pateiks? Drošinātāji veseli? Kontakti nav nosūbējuši?
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ |
Offline | |
|
bankuha | 18. Apr 2011, 08:42 | #10311 |
|
Kopš: 13. Jan 2011
Ziņojumi: 13
Braucu ar: honda cbr600 F
| Šodien taisīšu čeku tad jau redzēs, a prasīju tapēc ka moš kādam jau tāda her..ņa jau bija un zin no kā sākt.
----------------- FCUK THE POLICE
|
Offline | |
|
Andulzzz | 18. Apr 2011, 13:34 | #10312 |
|
Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e90
| Sveiki! Braucu ar ZX6R 2002 gada. Ir tāda lieta - šodien braucu mājās no Madonas un pa ceļam sāka tākā motorā kautkas krakšķēt....KRRR... uzdodot apgriezienus arvien skaļāk... apstājos! ar busu aizdzinām mājās, mājās laižu atkal motorā krakšķis, taka virzuļi vai kas, gredzeni,taka kautkas sistos pret kautkurieni motorā... nez neesmu spečuks tāpec griežos pie jums....moš kāds ar ko tādu saskāries? paldies jau iepriekš!
----------------- -DM- |
Offline | |
|
DB | 18. Apr 2011, 13:37 | #10313 |
|
Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| Nečakarējies, ved uzreiz pie vīriem uz servi. Vai arī pats domā līst motorā iekšā? |
Offline | |
|
fest | 18. Apr 2011, 14:01 | #10314 |
|
Kopš: 22. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 400
Braucu ar: Mellu zetku
| Andulzzz, sestdien gadījumā kopā ar baltu R1 nebraukājies apkārt? |
Offline | |
|
_CERS_ | 18. Apr 2011, 14:48 | #10315 |
|
Kopš: 03. Apr 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 113
Braucu ar: Husqvarna TE450
| Kur Rīgā būtu iespējams dabūt tērauda plāksnes?
Interesē maza izmēra(20x10cm un uz biezumu 0,5cm)
----------------- Practice_Makes_Perfect
www.pmp.lv - filmēšanas pakalpojumi/sižetu veidošana |
Offline | |
|
koshaars | 18. Apr 2011, 15:17 | #10316 |
|
Kopš: 19. Jul 2009
Ziņojumi: 43
Braucu ar: R6
| Nevienam nav ideju kur man sākt skatīties?
18 Apr 2011, 08:36:09 koshaars rakstīja:
Situācijas izklāsts:
Šodien no rīta piešķīlu - leca normāli, turpināju savu ceļu uz darbu, kad pēkšņi uz šosejas pats no sevis sāka slāpt nost, it kā, trūktu degvielas. kaut bāka gandrīz pilna. Apstājos un centos piešķilt, ik pa brīdim nedaudz pieleca ar pilnu čoku knapi 1`000 rpm bija, bet kā biki pieskāros gāzei noslāpa , tad nu sēdēju un domāju ko, lai tagad dara, pēc kādām 10 min. pieleca (strādāja nesmuki) bet kaut kā tiku projām , bet pēc 3 km viss atkārtojās un pa jaunām tupēju un gaidīju kādas 10 min, kad atkal it kā pieleca.
Kas varētu būt pie vainas?
1992. gada GSXR 750 (barbiņi)
|
Offline | |
|
viesic | 18. Apr 2011, 15:40 | #10317 |
|
Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
| Izklausās pēc aizd... degvielas padeves sistēmas. Sāc ar vieglākajam lietām sākumā, pārbaudi vai no bākas vispār normāli zupa tek ārā. Pārbaudi karbūžos pludiņkamerā kas darās, vai tur nav veca žļurga sakrājusies (karburatoram apakša ir skrūve, kuru atskrūvējot iztecēs viss pludiņkameras saturs). |
Offline | |
|
Andulzzz | 18. Apr 2011, 16:06 | #10318 |
|
Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e90
|
18 Apr 2011, 13:37:01 DB rakstīja:
Nečakarējies, ved uzreiz pie vīriem uz servi. Vai arī pats domā līst motorā iekšā?
Varbūt vari ieteikt kādu labu servisu Madonas, Jēkabpils vai Rēzeknes apkārtnē? pats nedomāju līst motorā
----------------- -DM- |
Offline | |
|
Andulzzz | 18. Apr 2011, 16:06 | #10319 |
|
Kopš: 01. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 65
Braucu ar: e90
|
18 Apr 2011, 14:01:18 fest rakstīja:
Andulzzz, sestdien gadījumā kopā ar baltu R1 nebraukājies apkārt?
nop!
----------------- -DM- |
Offline | |
|
kidd | 18. Apr 2011, 16:11 | #10320 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
|
18 Apr 2011, 15:40:29 viesic rakstīja:
Izklausās pēc aizd... degvielas padeves sistēmas. Sāc ar vieglākajam lietām sākumā, pārbaudi vai no bākas vispār normāli zupa tek ārā. Pārbaudi karbūžos pludiņkamerā kas darās, vai tur nav veca žļurga sakrājusies (karburatoram apakša ir skrūve, kuru atskrūvējot iztecēs viss pludiņkameras saturs).
tur jau izklausaas, ka vinjam taa paljurka aizrijas ar zupu..
starp citu - man šitāds variants bija zzr600 paļurkai. minot no Ogres pēkšņi sāka slāpt. identiski. Nonaacaam pie secinājuma, ka pārlējās. Pēc 10 minūšu gaidīšanas varēja mīt tālāk. pēc 200 metriem atkal slāpa nost. atkal pagai'dīju un tad viss bija normāli. Starp citu - šitas sviests bija pēc tam, kad kādus 2 km vilku ar pilnu ručku. hvz, kas tas bija - vairāk pēc tam neatkārtojās.[ Šo ziņu laboja kidd, 18 Apr 2011, 16:17:33 ] |
Offline | |
|