Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
garfs
29. Jul 2013, 20:33#1021

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

dabūn no flexa trubas sertifikātu kādām "eļļām" atbilst un ja tur ir dot4 specene, lai pi* d*

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

Naits
29. Jul 2013, 20:44#1022

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5225

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Nekad hansaflexa šļaukas nav derējušas priekš TA.
Nesaprotu par ko izbrīns Manuprāt, ka viņi pat paši parasti brīdina par to.

Cik izmaksā viņu šļaukas?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

garfs
29. Jul 2013, 21:07#1023

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

to hanzaflexa šļauku vajag ievilkt termo trubā un ar fēnu pārpūst , lai savelkas viss un ir melna un smuka. pārbaudīts.

ps es tik lasot nesapratu līdz galam vai truba ir presēta kā viens vesels vai no daļām sakrūvēta..
vai bija presēta bet ielika 2 par skrūvētu..

[ Šo ziņu laboja garfs, 29 Jul 2013, 21:09:10 ]



-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

Piradzinjsh
29. Jul 2013, 21:47#1024

Kopš: 31. Aug 2011

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

ES TE Liepaja zvaniju uz hanzaflex, taujaju lai uztaisa man ari, neka, parak mazinas, negribot uznemties risku.
Bet nu ja, neder tadas.

Offline

mexa
29. Jul 2013, 22:05#1025

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

presēta ir virsū, ielika 1402 punktu, vai gļuks vai kā bet atrod tikai pēc 402-Atšķirība starp vienas ass riteņiem pārsniedz 30%, ievērojama novirze no taisnvirziena kustības.
kādā sakarā. skaidrs ja pašmutjīta šļauka būtu. bet nu arī ja jau atļauj pirkt lēto galu detaļām tad kapēc ne pašam taisīt? dažas labas lētās detaļas kudi sliktākas par nojātām vecām, bet redziet lietot var. bet normāli paskaidrot kapēc nedrīkst neviens nevar, tā pat kā mo likt DRL lampas, zvanīju prasīju, pateica ka likumā nav teikts, bet iziet nevar

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

garfs
29. Jul 2013, 22:05#1026

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

Jelgavas flexa ari ir teikusi, ka nevar, nav savienojumu utt . Aizbraucu uz centrālo Ganību dambī - chih-pih un gatavs attieksme negrib vienkārši jakarēties ar trubiņu pa 10.-, ja var taisīt traktoram pa 60.-

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

garfs
29. Jul 2013, 22:10#1027

Kopš: 13. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 925

Braucu ar: VFR800

...domāju ka visus tagad max par visu un visur sakarā ar to, ka tagad TA ir dodama uz diviem gadiem

-----------------
Iznomāju piekabi

Offline

mexa
29. Jul 2013, 22:19#1028

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

itkā ir teikts lai padrāž... tam pašam čalim sencis senāk smadzeni izdrāza par lodbalstu brīvkustību-mol kā tu nosaki ka ir izļurkāts? mēri? cik jābūt? a kas zinās? a cik stipri jāspiež lai mērītu? pēc tā viņam pie autosiem nepiesienas vispār, jau tā laipnāk a kamēr skaloja mozgu sencis saka ka pat rokas trīcēja ka nezināja ko darīt, priekšnieks bija pazīstams, tā kā zamjali to lietu, bet inspektoram mācība. jāpalasās viela, varbūt iesim čakarēties. a OEM šļaukām kkur ir specenēs dots kādas eļļas tur? vai tipa stock varients un skatīt rokasgrāmatu?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

RU
29. Jul 2013, 22:25#1029

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


29 Jul 2013, 22:05:48 mexa rakstīja:
bet nu arī ja jau atļauj pirkt lēto galu detaļām tad kapēc ne pašam taisīt?


Daudz ko var uztaisīt labāk nekā nopirkt, bet nevar jau nodrošināt to, ka visi, kas taisīs paši, tiešām uztaisīs labi. Daļa jā, bet būs arī tādi, kas dēļ tādas pašdarbības paliks bez bremzēm un aizies pie tēviem.
Tapēc, manuprāt, jābūt virsū daļām, kas ir saņēmušas sertifikātu un atbilst normām. Pēc šāda principa gan jau vadās arī teh. apskatē.

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 22:46#1030

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Lai pārbūvētu auto stūri uz otru pusi nevajag nekādus sertifikātus, neko.
Lai uzskrūvētu 3 skrūvējamus štucerus uz bremžu šļaukas vajag sertifika'tu(un skrūvēt nevar, jāpresē utt).

Kurš pasākums ir sarežģītāks un ar daudz lielāku iespēju kaut ko izdarīt nepareizi ?!

Tas pats, par to, ka modificē lampas reflektoru. Afigenna bšitami, itsevišķi, ja to staru mēra un bauda.

-----------------

Offline

mexa
30. Jul 2013, 08:34#1031

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

likums rakstits ta lai varetu vairak iekaset...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Blackadder
30. Jul 2013, 08:52#1032

Kopš: 23. Jun 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 80

Braucu ar: VFR750F RC24


03 Jul 2013, 01:05:28 Niere rakstīja:
diņķis Sims Kallas izstūmis cauri eiroparlamenta balsojumu par motociklu tehnisko inspicēšanu uz ceļa.

europa.eu: Vice-President Kallas welcomes European Parliament vote on roadworthiness proposals



Achtung, achtung! Man ir lielas aizdomas, ka Tu tomēr par laimi esi nokļūdījies. Ir gan pagājis kāds laiks kopš reizes, kad es pētīju šo te likumdošanas iniciatīvu - bet, cik atceros, nekādas tehniskās pārbaudes mototransportam uz ceļa NAV plānotas (tādas sola tikai komerctransportam). Kas ir plānots - ieviest obligātu tehnisko apskati visiem divriteņu motorizētajiem transportlīdzekļiem visā Eiropas Savienībā, jo, cik atminos - ne visās valstīs šobrīd skūteriem/mopēdiem/motocikliem tehniskā apskate ir obligāta. Attiecīgi - Latviju, kur tehniskā apskate motocikliem jau ir obligāta, šis priekšlikums skars niecīgi - tikai skūteru un mopēdu līmenī.

Te latviski:

http://www.europarl.europa.eu/news/lv/pressroom...AB-mop%C4%93diem

Kopumā man gan šī tendence jebkurā gadījumā nepatīk, un uzskatu, ka Eiropas vēlētājiem vajadzētu kategoriski aizliegt šos te daudzos centienus "padarīt kaut ko stingrāku".

[ Šo ziņu laboja Blackadder, 30 Jul 2013, 08:55:08 ]

Offline

martinss
30. Jul 2013, 09:55#1033

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Stures parlikshana otraa pusee, principaa, ir lidzvertiiga remontam, jo tad jau arii mashinu pec katra remonta butu jadzen uz sertifikaciju- remonta laikaa arii tak var ko ne taa salikt...

Bet shlaukas stanceet jau ir cits staasts. OK, liela dalja to noteikti var izdariit labi, bet kur garantija, ka visi to izdariis labi? Tapec jau ir kantorim un vina produkcijai jabut noteiktaam prasiibam atbilstoshiem ar visiem papiiriem. Tizli, jaa, bet ko lai dara, ne visi ir apziniigi un zina ko dara.


29 Jul 2013, 22:46:25 MIGs rakstīja:
Lai pārbūvētu auto stūri uz otru pusi nevajag nekādus sertifikātus, neko.
Lai uzskrūvētu 3 skrūvējamus štucerus uz bremžu šļaukas vajag sertifika'tu(un skrūvēt nevar, jāpresē utt).

Kurš pasākums ir sarežģītāks un ar daudz lielāku iespēju kaut ko izdarīt nepareizi ?!

Tas pats, par to, ka modificē lampas reflektoru. Afigenna bšitami, itsevišķi, ja to staru mēra un bauda.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
30. Jul 2013, 10:00#1034

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...



Vacijaa, piemeram, jebkuru var nemt un izkratiit uz ielas. Un pareizi dara, jo apskatei kaa tadai shadaa paskataa (kaa mums) ir tikai formala noziime- neviens jau netraucee uz skati uzlikt orginalaas trubas utt un pec tam braukt kaa gribas. BET ja zinaas, ka jebkuraa bridii uz ielas shada pati apskate var tikt veikta, bezpredels buus krietni mazaaks.

Nu un dziive rada, ka cilveki nav apziniigi, paskataties kada paskataa tie pashi skuteri un mopedi medz braukt pa ielaam- pravam pulcinjam nav nedz bremzhu, nedz gaismas. Nekas cits neatliek, kaa nemt un ieviest vismaz kaut kada kartibu lai arii kaa tas videejam pilsonim nepatiktu.


30 Jul 2013, 08:52:21 Blackadder rakstīja:
...šobrīd skūteriem/mopēdiem/motocikliem tehniskā apskate ir obligāta. Attiecīgi - Latviju, kur tehniskā apskate motocikliem jau ir obligāta, šis priekšlikums skars niecīgi - tikai skūteru un mopēdu līmenī.

...

Kopumā man gan šī tendence jebkurā gadījumā nepatīk, un uzskatu, ka Eiropas vēlētājiem vajadzētu kategoriski aizliegt šos te daudzos centienus "padarīt kaut ko stingrāku".


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

MIGs
30. Jul 2013, 10:10#1035

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

martinss - mazāk teorijas !
Pārliekot stūri ir jāgraiza un jāmetina virsbūve.
Bieži vien arī jāpārtaisa tās pašas bremžu trubiņas, jo bremžu/pedāļu mehānisms ir otrā pusē.
Ak jā, ja auto nopūst bremžu trubiņas, tad ir atļauts nopirkt kapara trubiņas un pašam tā sno jauna uzvalcēt(skrūvējams rokas instruments), izlocīt utt.
Tas ir sarežģītāk, kā uzskrūvēt galus armētajai šļaukai.
Ir gana lietas, ko nemākuļi var sačakarēt, bet tie darbi ir arļauti.

Es neko nesaku, par to, ka tādu mezglu kā bremzes vajag pārbaudīt utt. Vienkārši brīžiem ir tā, ka tev nedrīskt būt kabatas nazis, bet automāts un granātmetējs drīskt būt.

Problēma ir tajos apstākļos, ka kā jau Eiropai un rietumu pasaulei pienākas, cilvēki metodiski tiek ierobežoti, pakļauti "standartizācijai". Tev ne tāds E burtiņš, tas nekas, ka stars pareizs.

Daudzi katastrofāli baidās uzņemties DAJEBKĀDU atbildību un jau saknē neļauj cilvēkiem izkāpt ārpus noteiktajiem rāmjiem - tāpēc arī tik smagi iet ar dajebkādām pārbūvēm.

-----------------

Offline

MIGs
30. Jul 2013, 10:14#1036

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vācijā tev uz ielas var nomērīt jaudu. Nezinu vai močiem arī, bet mopēdiem 100% viņi to dara !
Auto un Moto nomērīs aŗi Decibelus, ja nepiekritīsi, ka esi vainīg sun tev truba par skaļu. Tipa nepiekrīti - izsauc "portatīvo labrotoriju" par ko tu protams dabūn samaksāt.

No otras puses, daudzkur ASV un citur pasaulē neeksistē tehniskā apskate, bet ments uz ceļa tevi var izdrāzt ja nedeg gaismas u.c. lietas.
Koks ar diviem galiem.
Cilvēki ir bezatbildīgi, bet iestādes drāžs nesamērīgi.


-----------------

Offline

mexa
30. Jul 2013, 15:42#1037

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

cilvju haļavistu pietiks vienmēr, saskrūvēt autosu tā ka tiko brauc un lielīties ka visus apdzen... viens čalis no depils vispār atmaroženijs laikam, pasāts pa visiem galiem jūk, braucit riteņi krīt nost...es pat nesēdos viņā iekšā, nu i na. tik pat labi pateikt uz TA ka tev šarnīrs kustās, a kas ka cilvēks andelē pa bedrēm cauras diennaktisun maina reāli vairāk ā trīs reizes gadā lodbalstus, un ko TA? reāli formalitāte, apzinīgs šoferis remontēs ne priekš TA bet priekš SEVIS. uz baikiem arī pietiek cilvēku kuri pat remontēt netaisās, PO ka bremžu nav un jāj pāri divītiem. vājos darbīgumā un apzinībā ir jāpiš caur instancēm, lai pavisam nedegradētos, bet tas iespaido arī tos kuri apzinīgi remontē tehniku, un tie arī pārsvarā bļauj ka nevar pa "savam" remontēt, es tai skaitā

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

martinss
30. Jul 2013, 17:19#1038

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Autinji ir dazhaadi, kolegis te stuures regulari paarliek... Vinja pedejam audim reali bija jamaina panelis, stures mehanisms, pedalji, japaarliek aizbazhnji no vienas puses uz otru un pa lielam viss.

Cits atkal nopirka Voyageri un tam tiesham naacas parmetinaat motora starpsienu...

Bet ja jau mums lauj metinaat un taisnot lonzheronus, tad shis jau tads siikums vien ir.

Pa lielam jau piekriitu, ka nav nekadas konsekvences, bet nu tad pashiem ir janemas un kaut kas jadara lietas labaa. Par cik neviens neko dariit negrib, tad nav ko chhiksteet, ka ierednji nezin ko izdomaa.


30 Jul 2013, 10:10:57 MIGs rakstīja:
martinss - mazāk teorijas !
Pārliekot stūri ir jāgraiza un jāmetina virsbūve.
Bieži vien arī jāpārtaisa tās pašas bremžu trubiņas, jo bremžu/pedāļu mehānisms ir otrā pusē.
Ak jā, ja auto nopūst bremžu trubiņas, tad ir atļauts nopirkt kapara trubiņas un pašam tā sno jauna uzvalcēt(skrūvējams rokas instruments), izlocīt utt.
Tas ir sarežģītāk, kā uzskrūvēt galus armētajai šļaukai.
Ir gana lietas, ko nemākuļi var sačakarēt, bet tie darbi ir arļauti.

Es neko nesaku, par to, ka tādu mezglu kā bremzes vajag pārbaudīt utt. Vienkārši brīžiem ir tā, ka tev nedrīskt būt kabatas nazis, bet automāts un granātmetējs drīskt būt.

Problēma ir tajos apstākļos, ka kā jau Eiropai un rietumu pasaulei pienākas, cilvēki metodiski tiek ierobežoti, pakļauti "standartizācijai". Tev ne tāds E burtiņš, tas nekas, ka stars pareizs.

Daudzi katastrofāli baidās uzņemties DAJEBKĀDU atbildību un jau saknē neļauj cilvēkiem izkāpt ārpus noteiktajiem rāmjiem - tāpēc arī tik smagi iet ar dajebkādām pārbūvēm.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Ozolikas
03. Aug 2013, 10:14#1039

Kopš: 11. Jul 2013

Ziņojumi: 7

Braucu ar: ZX9R

Ja pagriezienrādītājs deg, bet nav virsū plastmasas, izlaidīs cauri apskatei?

Offline

snooze
03. Aug 2013, 11:38#1040

Kopš: 26. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 640

Braucu ar: K8

ne

Offline