Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:
24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:
24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:
24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?
Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.
aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process
jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams
----------------- "No Club" club | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
24 Mar 2009, 11:56:15 oss rakstīja:
24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:
24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:
24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:
24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?
Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.
aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process
jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams
mēgināšu izgaismot īsi:
galva cerams ir nojaukta,arī vārstu gumijas ir noņemtas?
vārsts nedrīkst pārlieku kustēties vārsta vadīklā(apmēram kā tētis-mammā,lai nav izļurkāts ),ja pārāk liela brīvkustība-sānkustība,jāmaina arī vadīkla.
apskatam vizuāli vārstu(blīvējošo daļu,to slīpo,sēnes galu) un tā ligzdu-sēžu,tā nedrīkst būt izdrupusi vai ar iestrādātām-iediluma rievām,ja tādas ir tās novērš(vārstu novirpo,sēžu izfrēzē)
slīpēšana pēdējais-uzskatāms piemērs iz dzīves-dzirnakmeņi-beržas viens gar otru,tik starpā liekam slīppastu,(var izmantot metāla skaidas kas atrodamas slīppmašīnu-šmirgeļu skaidusavācējkastītēs+eļļa)
lai to lietu mehanizētu-es parasti uz vārsta kāda uzmaucu(neliela uzspīle)šļauciņu,kuru savukārt savieno ar urbmašīnu(urbmašīnā ievieto attiec.izm.urbi vai ko citu lai var uzmaukt uz šļauciņu)un slēdzam iekšā lai notiek rotācija-imitējot dzirnakmeņus.Jāpiebilst ka nevajag ar apgriezieniem pārspīlēt(karst utt),un visu darīt vienā rotācijas virzienā.
To daram kamēr var saskatīt uz vārsta un ligzdas ieslīpēšanās pazīmes.Slīppastas ir kā smilšpapīri rupjāka un smalkāka,sākam ar pirmo,bedzam ar otro.
Pec slīpēšanas visu nomazgājam un ar gaisu izpūšam,pie salikšanas nejaucam secību-pirmais vārsts ar pirmo ligzdu utt.
Labi noslīpētiem varstiem (šķidrums)jātur bez atsperēm-ar savu svaru..
Apmēram taa,varat pielabot.
Ja negribi pats darīt uztici lietu spečukiem
http://www.volks-crankshaft.lv/qualimotor_l.htm
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
oss | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ventspils
Ziņojumi: 991
Braucu ar: KTM Adventure 950
|
24 Mar 2009, 12:22:05 lenko rakstīja:
24 Mar 2009, 11:56:15 oss rakstīja:
24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:
24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:
24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:
24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?
Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.
aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process
jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams
mēgināšu izgaismot īsi:
galva cerams ir nojaukta,arī vārstu gumijas ir noņemtas?
vārsts nedrīkst pārlieku kustēties vārsta vadīklā(apmēram kā tētis-mammā,lai nav izļurkāts ),ja pārāk liela brīvkustība-sānkustība,jāmaina arī vadīkla.
apskatam vizuāli vārstu(blīvējošo daļu,to slīpo,sēnes galu) un tā ligzdu-sēžu,tā nedrīkst būt izdrupusi vai ar iestrādātām-iediluma rievām,ja tādas ir tās novērš(vārstu novirpo,sēžu izfrēzē)
slīpēšana pēdējais-uzskatāms piemērs iz dzīves-dzirnakmeņi-beržas viens gar otru,tik starpā liekam slīppastu,(var izmantot metāla skaidas kas atrodamas slīppmašīnu-šmirgeļu skaidusavācējkastītēs+eļļa)
lai to lietu mehanizētu-es parasti uz vārsta kāda uzmaucu(neliela uzspīle)šļauciņu,kuru savukārt savieno ar urbmašīnu(urbmašīnā ievieto attiec.izm.urbi vai ko citu lai var uzmaukt uz šļauciņu)un slēdzam iekšā lai notiek rotācija-imitējot dzirnakmeņus.Jāpiebilst ka nevajag ar apgriezieniem pārspīlēt(karst utt),un visu darīt vienā rotācijas virzienā.
To daram kamēr var saskatīt uz vārsta un ligzdas ieslīpēšanās pazīmes.Slīppastas ir kā smilšpapīri rupjāka un smalkāka,sākam ar pirmo,bedzam ar otro.
Pec slīpēšanas visu nomazgājam un ar gaisu izpūšam,pie salikšanas nejaucam secību-pirmais vārsts ar pirmo ligzdu utt.
Labi noslīpētiem varstiem (šķidrums)jātur bez atsperēm-ar savu svaru..
Apmēram taa,varat pielabot.
Ja negribi pats darīt uztici lietu spečukiem
http://www.volks-crankshaft.lv/qualimotor_l.htm
----------------- "No Club" club | Offline | | |
|
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
| Principa ja izjauc varstus un varstu sledzejvirsma ir ka spogulis tad neko tur nevajag aiztikt | Offline | | |
BonyFace | | Kopš: 03. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 708
Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards
| man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.
cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.
| Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
24 Mar 2009, 12:59:51 BonyFace rakstīja:
man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.
cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.
pastāsiju vienkāršiem vārdiem,tāpēc visas iespējas pielabot,neuzskatu par vajadzību viņam dzīt visus grādus leņķus piesitienus,jo cilvēks jau peras vairākas dienas ar krīzes iespējām.(šīs tēmas aizsākumi ir meklējami citur)
P.S.Paldies par piezīmēm [ Šo ziņu laboja lenko, 24 Mar 2009, 13:10:12 ]
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
Bandit | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 713
Braucu ar: Valkyrie
|
24 Mar 2009, 12:59:51 BonyFace rakstīja:
man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.
cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.
Un vaarstu sliipeshanai ir speciaals agregaats, kurs pagriez-pacelj-atgriez atpakalj-piespiez un viss no jauna... Vai arii ar roku to var dariit, bet tas aiznjems ljoti daudz laika
----------------- Aizver Muti, okupant!!! | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
| Nu nez,domāju ka vairums servisos meistari to dara ar rokām,un nav tik traki.
Nerunāšu par gadijumiem kur nepiec.super precizitāte.(sports un tml).
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
BonyFace | | Kopš: 03. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 708
Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards
| kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
24 Mar 2009, 19:17:37 BonyFace rakstīja:
kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa
Tad nedosim tavam filipinietim slipet varstus | Offline | | |
bezpvn | | Kopš: 19. Jan 2009
Ziņojumi: 146
Braucu ar:
| Diezvai pilipīnietim un vēl uz kuģa būs pareizās rokas kustības lai slīpētu vārstus | Offline | | |
kakjis | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 2330
Braucu ar: hayabusa
| Kaadreiz,kad servisaa rukaaju,ssllaucinnu vaarstam galaa un aiziet ,veelaak kautkur izraku logutiiriitaaju motorinnu no kaada veca cccp tehnikas,kas uz vakuma principa griezaas gan uz vienu,gan uz otru pusi!Svariigaakais jau tomeer ir,kaa iefreezee! | Offline | | |
Bandit | | Kopš: 26. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 713
Braucu ar: Valkyrie
|
24 Mar 2009, 19:20:30 uldens2 rakstīja:
24 Mar 2009, 19:17:37 BonyFace rakstīja:
kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa
Tad nedosim tavam filipinietim slipet varstus
Fiļposām nav pareizā attieksme, pret darbu
----------------- Aizver Muti, okupant!!! | Offline | | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
| Uz ko norāda sekojošs fenomens: Brīvgaitā gaisma deg kā gaisma, bet palielinot apgriezienus tā paliek vājāka.Bišķi, bet vājāka | Offline | | |
mg-t | | Kopš: 25. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 573
Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.
| Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs. | Offline | | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
|
24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.
tad viss ir ķipa normāli? | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
24 Mar 2009, 21:14:25 Subbis rakstīja:
24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.
tad viss ir ķipa normāli?
Parasti gan ir otraadaak... Kad ieber, paliek gaishaaka
-----------------
| Offline | | |
sejejs | | Kopš: 10. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1617
Braucu ar: GSXR1000
| Pastāstiet lūdzu spečuki, cik ml eļļas jālej 99.g. GSXR dakšā?
----------------- Still Slow & low | Offline | | |
Subbis | | Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 466
Braucu ar:
|
24 Mar 2009, 21:18:33 Indo rakstīja:
24 Mar 2009, 21:14:25 Subbis rakstīja:
24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.
tad viss ir ķipa normāli?
Parasti gan ir otraadaak... Kad ieber, paliek gaishaaka
tāpēc jau es domāju, ka uz kaut ko mans fenomens tomēr norāda. Bet uz ko? [ Šo ziņu laboja Subbis, 24 Mar 2009, 21:20:58 ] | Offline | | |
klucis | | Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
|
24 Mar 2009, 21:19:27 sejejs rakstīja:
Pastāstiet lūdzu spečuki, cik ml eļļas jālej 99.g. GSXR dakšā?
99 mm (paliek tukss merot no stoka augsas ar iznemtu atsperi) vai aptuveni 470 ml katra stoka,bet noteikti labak nomerit tos 99mm | Offline | | |
|
|