Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: CP un likums

AutorsZiņojums
Atrix
22. Sep 2021, 12:06#10181

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

LA: nobrauc-gajeju-bet-tiek-attaisnots?

[ Šo ziņu laboja Atrix, 22 Sep 2021, 12:06:26 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

Padre
22. Sep 2021, 13:53#10182

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

īsumā protams pizde* + NBS... njā. Smagi.
Žēl opi, bet cerams ka viss atrisināsies pozitīvi.


22 Sep 2021, 12:06:05 Atrix rakstīja:
LA: nobrauc-gajeju-bet-tiek-attaisnots?


-----------------
Ou Yess.

Offline

Valkyrie
22. Sep 2021, 14:59#10183

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate


22 Sep 2021, 13:53:06 Padre rakstīja:
īsumā protams pizde* + NBS... njā. Smagi.
Žēl opi, bet cerams ka viss atrisināsies pozitīvi.

22 Sep 2021, 12:06:05 Atrix rakstīja:
LA: nobrauc-gajeju-bet-tiek-attaisnots?


CSN nav ierakstīta atruna: "Mani sauc Vjačeslavs, man ir 73 gadi un es regulāri (pēc sievas vārdiem) drīkstu šķērsot ielu pīķa stundās kur gribu". Ja netālu bija gājēju pāreja, kur luksoforā dega sarkanā gaisma + onkulītis ielu šķērsoja tam neparedzētā vietā un nepārliecinoties par manevra drošumu ... kādi var būt jautājumi! 99,9% debīlo pešehodu, kuriem nav ne mazākās nojausmas, kas ir rakstīts CSN, katru dienu 1000x rada avārijas situācijas, kuras ir jāizstrebj auto un moto vadītājiem, glābjot to pamuļķu dzīvības... Diemžēl ne vienmēr tas sanāk... Protams, ja palasa komentārus zem raksta, kļūst skumīgi, saprotot cik daudz pašnāvnieku - tiesību nihilistu dzīvo mums apkārt...
Ceļu satiksmē (tiem, kuri zin CSN) ir jādarbojās tiesiskās paļāvības principam: "Es ievēroju braukšanas noteikumus un esmu pārliecināts, ka tos zin un ievēro arī pārējie ceļu satiksmes dalībnieki"... (t.sk. arī tie, kas ar vienu kāju un 2/3 smadzeņu jau kapā".
Hau!

-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

stanks
23. Sep 2021, 13:22#10184

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:

Sliecos domāt, ka vainīgi abi. Nedrīkst neievērot, ka otrā joslā mašīna ir apstājusies vai samazina ātrumu (ja jau opis tai gar priekšu šķērsoja ielu, ja pareizi sapratu) un neņemt to vērā. Tāpat pirmajai reakcijai ir jābūt bremzēšanai vai manevram. Taurēšana nav rīcība avārijas novēršanai.

Attiecīgi, motociklists tomēr nedarīja visu iespējamo, lai novērstu avāriju, kas ir CSN pārkāpums.

Te protams, jāskatās par sodu, ja vainīgi abi, bet par tā apmēru neņemos spriest.

Offline

sandors
23. Sep 2021, 14:48#10185

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


22 Sep 2021, 13:53:06 Padre rakstīja:
īsumā protams pizde* + NBS... njā. Smagi.
Žēl opi, bet cerams ka viss atrisināsies pozitīvi.


Īsumā pi$%ec!
Pāris pārdomas no manis.
1. Bieži motobrāļu galvās sadzirdu ieciklēšanos uz CSN. CSN ietvaros protams 'jāvingro' , kad esi iekūlies 'lažā' , bet tā šis domāšanas veids nav pats labākais veselībai.
2. Arī ja Raitis tiek attaisnots, tas viss viņam nes līdzi lielu kaudzi gemoroja un nervu.
3. Nevar garantēt 100% neko, bet domāšana ārpus CSN.... varbūtības, nestandarta situācijas, un pieņemšana ka mums apkārt tomēr dzīvo mēnesērdzīgi, neveseli un vienkārši cilvēki...palielina iespēju neiekulties šādā gemorojā.
4. Saprotu ka Raitis ne pirmo dienu brauca pa Bolderāju, domāju ka viņš būtu ievērojis, ka Bolderājā iedzīvotājiem ir izteikta tendence maukt pāri ielai, kur ērtāk. Un šo lietu veselīgāk ir pieņemt un ar to rēķināties.
5. Neesmu eksperts, bet ja viņš brauca līdz 50km/h un viņam bija laiks nospiest taures pogu, pieņemt lēmumu manevram un to uzsākt, tad pie scenārija pirksti uz bremzes + lēmums bremzēt bija izpildāms bez sadursmes. Prognozēt ka cilvēks apstāsies, paļauties uz to ka Tevi redz, pamana, ir ar ļoti augstu risku, kas pilnā mērā atspoguļojās šajā stāstā.
6. Mūsdienās informācijas pieejamība ir neierobežota, var mācīties, analizēt avārijas un audzēt savu pieredzi...bet kā parāda blogeru reitingi, intresantāk ir saturs ar ratā raustīšanu un meiteņu popkām uz moto.
7. Ceram ka Raitim viss būs labi, šī būs tikai smagākā mācību stunda.

Offline

Teiksmaqq
23. Sep 2021, 15:00#10186

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1866

Braucu ar: VISU


23 Sep 2021, 13:22:52 stanks rakstīja:
Sliecos domāt, ka vainīgi abi. Nedrīkst neievērot, ka otrā joslā mašīna ir apstājusies vai samazina ātrumu (ja jau opis tai gar priekšu šķērsoja ielu, ja pareizi sapratu) un neņemt to vērā. Tāpat pirmajai reakcijai ir jābūt bremzēšanai vai manevram. Taurēšana nav rīcība avārijas novēršanai.

Attiecīgi, motociklists tomēr nedarīja visu iespējamo, lai novērstu avāriju, kas ir CSN pārkāpums.

Te protams, jāskatās par sodu, ja vainīgi abi, bet par tā apmēru neņemos spriest.
Mmotociklistam uzmanība bija uz pieturu nevis otro joslu, jo no pieturas slāj brieži ārā, nevis no vietas, kur ielai žogs priekšā. Mašīna otrā joslā vispār nav nekāds arguments, kas to zin, ko viņš tur kasās un bremzējās, varbūt griezīs pa labi, varbūt slikti palika, jāuzmanā tikai, vai netuvojoas "manai" joslais un viss.

-----------------
Katrs maizes klaips ir kā traģisks stāsts par graudiem, kas būtu varējuši kļūt par alu...
Bet alu taču netaisa no kviešiem!? Taisa! Un arī no rudziem!

Offline

sandors
23. Sep 2021, 16:13#10187

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


23 Sep 2021, 15:00:13 Teiksmaqq rakstīja:

Mmotociklistam uzmanība bija uz pieturu nevis otro joslu, jo no pieturas slāj brieži ārā,


Ja viņš pieņēmam lēmumu nospiest tauri + spieda tauri + atmetās , uzskatu ka šādu darbību kopums un iztērētais laiks ir radies no pietiekama daudzuma uzmanības uz onkuli, jo tieši onkulis sekmēja šīs darbības. Pat arī tad,ja viņš onku, ieraudzīja ar 'sānu' redzi

Ar taurēšanu var nodarboties preventīvos nolūkos, jo tas prasa laiku, jo pretējai pusei tas vēl ir jāuztver un jālemj. Taurēt var nosacīti drošā situācijā, ar drošu plānu B.

Mazliet intresants ir arī fakts par motociklista samaņas zaudēšanu, varbūt no šoka.

Liek aizdomāties arī Raita komentāri:
1.Ja uzreiz bremzētu, nokristu un uzslīdētu cilvēkam virsū.
Secinu ka efektīva un droša bremzēšana nav bijusi Raita stiprā puse, ja izdara šadus pieņēmumus.
2.Lai sagrieztu motociklu, tas vispirms jāsasver.
Varbūt arī stūrēšana nebija Raita stiprā puse, ja izvirza šādus apgalvojumus.

Ja mēs tā cītīgi izlasam Raita teikto, tad Raitis līdz sadurmei ir paspējis:

- pieņemt lēmumu nebremzēt lai nenokristu
- pieņemt lēmumu par tauri un uztaurēt
-'sasvērt motociklu', lai varētu uzsākt manevrēt
- un beigās vēl sākt bremzēt

[ Šo ziņu laboja sandors, 23 Sep 2021, 16:32:48 ]

Offline

kamikadzemk
23. Sep 2021, 17:23#10188

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 110

Braucu ar: R1200RS & FLHR 94

Katrā motobraucējā mīt maziņš divkosis. Kad pats pārkāpj noteikumus, tad autovadītājiem ar to ir jārēķinās un jāskatās divreiz jo redz var tuvoties mocis ar +60 virs atļautā, starp joslām vai pa pretējo. Bet kad opis slāj pāri ielai, tad nespēj ne bremzes nospiest ne opi ieraudzīt.

Gājis bojā ir mazāk aizsargāts satiksmes dalībnieks un tur būtu jautājums nevis vai sēdēt, bet cik ilgi.





-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas

Offline

Einhaus
23. Sep 2021, 18:14#10189

Kopš: 04. Jun 2018

Ziņojumi: 143

Braucu ar:

Ппц, jūs runājat tā, it kā visu to redzējāt. Neviens nenofilmēja, ne?
Pilnībā piekrītu Valkyrie viedoklim.

Offline

sandors
23. Sep 2021, 20:12#10190

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo

Tikpat labi šo stāstu varētu attiecināt uz ceļa iznākušu alni. Onka nekad mūžā nav braucis un sapņot ka tādi ievēros CSN, vai vispār no tā kaut ko jēdz, ir vairāk nekā naivi. Skaidrs ka Te ir diezgan neveksmīgs lietu kopums, iespējams, arī kas nezināms( tumšas drēbes, mašīnas gaismas,saule, pats pa daudz noversas, paļāvās pa daudz, nomīza bremzēt u.c). Bet vismaz man ir skaidrs, ka nebij jagrābstās gar tauri, bet jābremzē līdz pēdejam + manevrs. Un apgalvot šādā situācijā, ka tika veikts pareizākais rīcības scenārijis...ir pi%&*š...

Offline

mezamaris
23. Sep 2021, 20:35#10191

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

+1

Offline

Sergejs80
23. Sep 2021, 21:04#10192

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: V-Strom

Gājējs ir visbīstamākais satiksmē. Lai ar kaut ko drīkstētu braukt, ir jāmācās noteikumi un jākārto apliecība, bet lai ietu nevajag neko - piedzimi un ej! Stulba situācija, nenovēlu nevienam. Onka beigts, jo gāja nevietā, bet mocistam ar šito gadījumu jādzīvo. Par nevajadzīgo taurēšanu piekrītu - strauja bremzēšana un tad manevrs.

Offline

sandors
24. Sep 2021, 09:17#10193

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


22 Sep 2021, 12:06:05 Atrix rakstīja:
LA: nobrauc-gajeju-bet-tiek-attaisnots?


Foto un video no notikuma vietas.

-moto izskatās min bojājumu, ātrums visticamāk nav bijis liels
- izskatās ka saule bijusi tieši onkam acīs
- drēbes , īsti tomēr nav asfalta tonī.
- Onka gājis tieši pretī pieturai, kurai iztekti arī Raitis pievērsa uzmanību



Offline

Valkyrie
24. Sep 2021, 11:30#10194

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate


23 Sep 2021, 21:04:21 Sergejs80 rakstīja:
Gājējs ir visbīstamākais satiksmē. Lai ar kaut ko drīkstētu braukt, ir jāmācās noteikumi un jākārto apliecība, bet lai ietu nevajag neko - piedzimi un ej! ... [...]

CSN ir nodaļas:
22. Papildu prasības velosipēdu vadītājiem (t.sk.arī velorastiem)
Beidzot (no 11.05.2021.) arī stāvdrāžu drāzējiem:
22.1 Papildu prasības elektroskrejriteņu vadītājiem.
Par kovboji nav aizmirsti:
23. Papildu prasības pajūgu vadītājiem, jātniekiem un dzīvnieku dzinējiem.
Tikai gājējiem-bojāgājējiem un meža & mājas dzīvniekiem nav savas papildu prasības... Likumdevējs jau laicīgi ir apzinājies, ka gājējs=alnis un nav ko lieki papīrus smērēt ar "mirušām" (realitātē nestrādājošām) tiesību normām.
Hau!



-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

sandors
24. Sep 2021, 14:07#10195

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 644

Braucu ar: auto-moto-velo


24 Sep 2021, 11:30:59 Valkyrie rakstīja:
Tikai gājējiem-bojāgājējiem un meža & mājas dzīvniekiem nav savas papildu prasības




13. Gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pazemes vai virszemes), bet, ja to nav, – krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm.

14. Vietās, kur ceļu satiksme tiek regulēta, gājējiem jāievēro satiksmes regulētāja vai gājēju luksofora signāli, bet, ja tādu nav, – transportlīdzekļu satiksmes regulēšanas luksofora (turpmāk – luksofors) signāli.

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

16. Ārpus gājēju pārejas vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājēji drīkst iziet uz brauktuves tikai pēc tam, kad ir novērtējuši attālumu līdz transport­līdzekļiem, kas tuvojas, kā arī novērtējuši to braukšanas ātrumu un pārlieci­nājušies, ka brauktuves šķērsošana nav bīstama un ka netiks traucēta transport­līdzekļu satiksme.

17. Gājēji uz brauktuves nedrīkst kavēties vai bez vajadzības apstāties. Gājējiem, kuri nav paguvuši šķērsot brauktuvi, ja iespējams, jāapstājas uz "drošības saliņas". Gājēji drīkst turpināt šķērsot brauktuvi tikai pēc tam, kad ir pārliecinājušies, ka tas nav bīstami.

18. Gājējiem aizliegts:

18.1. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam ir sadalošā josla, vai vietās, kur uzstādīti nožogojumi gājējiem vai ceļu nožogojumi, izņemot vietas, kur ceļa nožogojumos ierīkoti ceļa šķērsošanai paredzēti pārtraukumi;

18.2. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos, ir četras vai vairākas braukšanas joslas;

18.3. pārvietoties pa ceļu, kas apzīmēts ar 552. ceļa zīmi;

552.

18.4. iziet uz brauktuves, nepārliecinoties par to, vai netuvojas transport­līdzekļi, aiz stāvoša transportlīdzekļa vai cita šķēršļa, kas ierobežo redzamību.

Offline

mix17
25. Sep 2021, 20:13#10196

Kopš: 05. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 456

Braucu ar: visu, kas ripo

Tu esi vadītājs, Tu pieņem lēmumus, Tu izvēlies braukšanas ātrumu atbilstoši ceļa stāvoklim, laika apstākļiem, redzamībai, gājēju kustībai u.t.t.
Atbildība arī.

Offline

martinss
26. Sep 2021, 19:23#10197

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Atbildība ir visiem satiksmes dalībniekiem.
Konkrēts piemērs- braucu pa nakti ar moto, laika apstākļi normāli, ceļš sauss utt. Bet tieši uz maiņu ar pretējo braucēju (kad tuvās gaismas pašam un aiz otra TL gaismām neko daudz tāpat neredzi) pa manas joslas vidu peras velobraucējs, kuram, kā parasti, nav NEVIENA atstarotāja, drēbes melnas. Labi, ka parasti pa naktīm braucu tuvāk ceļa vidum un nebraucu ar auto... Pēc šādas loģikas sanāk, ka man uz maiņām tumsā jāsamazina ātrums līdz kājāmgājēja ātrumam? Un velobraucēji un kājāmgājēji uz ceļa var atrasties kur, kad un kā grib?


25 Sep 2021, 20:13:12 mix17 rakstīja:
Tu esi vadītājs, Tu pieņem lēmumus, Tu izvēlies braukšanas ātrumu atbilstoši ceļa stāvoklim, laika apstākļiem, redzamībai, gājēju kustībai u.t.t.
Atbildība arī.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

maniac
26. Sep 2021, 22:05#10198

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5174

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


26 Sep 2021, 19:23:43 martinss rakstīja:
Atbildība ir visiem satiksmes dalībniekiem.
Konkrēts piemērs- braucu pa nakti ar moto, laika apstākļi normāli, ceļš sauss utt. Bet tieši uz maiņu ar pretējo braucēju (kad tuvās gaismas pašam un aiz otra TL gaismām neko daudz tāpat neredzi) pa manas joslas vidu peras velobraucējs, kuram, kā parasti, nav NEVIENA atstarotāja, drēbes melnas. Labi, ka parasti pa naktīm braucu tuvāk ceļa vidum un nebraucu ar auto... Pēc šādas loģikas sanāk, ka man uz maiņām tumsā jāsamazina ātrums līdz kājāmgājēja ātrumam? Un velobraucēji un kājāmgājēji uz ceļa var atrasties kur, kad un kā grib?


25 Sep 2021, 20:13:12 mix17 rakstīja:
Tu esi vadītājs, Tu pieņem lēmumus, Tu izvēlies braukšanas ātrumu atbilstoši ceļa stāvoklim, laika apstākļiem, redzamībai, gājēju kustībai u.t.t.
Atbildība arī.


Jā, večuk! Tieši tā arī ir! Tev jāparedz VISI (!) apstākļi. Diemžēl...

Offline

stanks
27. Sep 2021, 11:46#10199

Kopš: 04. Sep 2019

Ziņojumi: 174

Braucu ar:


26 Sep 2021, 22:05:16 maniac rakstīja:

26 Sep 2021, 19:23:43 martinss rakstīja:
Atbildība ir visiem satiksmes dalībniekiem.
Konkrēts piemērs- braucu pa nakti ar moto, laika apstākļi normāli, ceļš sauss utt. Bet tieši uz maiņu ar pretējo braucēju (kad tuvās gaismas pašam un aiz otra TL gaismām neko daudz tāpat neredzi) pa manas joslas vidu peras velobraucējs, kuram, kā parasti, nav NEVIENA atstarotāja, drēbes melnas. Labi, ka parasti pa naktīm braucu tuvāk ceļa vidum un nebraucu ar auto... Pēc šādas loģikas sanāk, ka man uz maiņām tumsā jāsamazina ātrums līdz kājāmgājēja ātrumam? Un velobraucēji un kājāmgājēji uz ceļa var atrasties kur, kad un kā grib?


25 Sep 2021, 20:13:12 mix17 rakstīja:
Tu esi vadītājs, Tu pieņem lēmumus, Tu izvēlies braukšanas ātrumu atbilstoši ceļa stāvoklim, laika apstākļiem, redzamībai, gājēju kustībai u.t.t.
Atbildība arī.


Jā, večuk! Tieši tā arī ir! Tev jāparedz VISI (!) apstākļi. Diemžēl...


Piebildīšu kapēc: maksimāli atļautais ātrums nav vienāds ar drošu braukšanas ātrumu, kas jāizvēlas individuāli pēc apstākļiem. It sevišķi naktī, ja kas atgadīsies, un tavi paskaidrojumi būs šādi, tu būsi vainīgs par 100%. Tev ir jābrauc ar drošu ātrumu, un naktī tas nozīmē, ka jāredz ir tālāk, kā apstāšanās ceļš. Ar šo, protams, grēko daudzi un es tai skaitā. Bet pie neveiksmīgas sakritības, tas arī dod tavu vainu negadījumā.

Protams arī gājējs/velobraucējs ir atbildīgs par savu darbību un nav gluži tā, ka viņiem drīkst uzvesties neadekvāti. Nav pie mums gluži tā kā, piemēram Krievijā, kur uzbrauc gājējam vienalga kā, vainīgs tu. Pie mums arī gājēji tiek uzskatīti par radījumiem ar smadzenēm (ceru), attiecīgi, atbilsotšos gadījumos, daļu vainu uz viņiem ir jāliek, jo zināmi pienākumi ir arī viņiem, no kuriem kā minimums daļa tika pieminēta.

Offline

martinss
27. Sep 2021, 16:09#10200

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Respektīvi, naktīs, lai būtu droši, ja kāds brauc pretīm, jābrauc apmēram gājēja ātrumā? Jo uz maiņas brīdi ar pretīmbraucēju neapgaimotos ceļa posmos aiz pretīmbraucēja faktiski kādu brīdi neredzi neko vai ļoti maz ja vēl kāds tālāk pretīm nebrauc...
Un gājēji ar likuma spēku uz ceļa drīkst darīt ko vien vēlas, jo pie jebkuras gājēga rīcības (arī, piemēram, pašnāvibās mēģinājuma tīši metoties zem TL) jebkurā gadījumā daļa vainas būs arī TL vadītājam?


27 Sep 2021, 11:46:21 stanks rakstīja:


Piebildīšu kapēc: maksimāli atļautais ātrums nav vienāds ar drošu braukšanas ātrumu, kas jāizvēlas individuāli pēc apstākļiem. It sevišķi naktī, ja kas atgadīsies, un tavi paskaidrojumi būs šādi, tu būsi vainīgs par 100%. Tev ir jābrauc ar drošu ātrumu, un naktī tas nozīmē, ka jāredz ir tālāk, kā apstāšanās ceļš. Ar šo, protams, grēko daudzi un es tai skaitā. Bet pie neveiksmīgas sakritības, tas arī dod tavu vainu negadījumā.

Protams arī gājējs/velobraucējs ir atbildīgs par savu darbību un nav gluži tā, ka viņiem drīkst uzvesties neadekvāti. Nav pie mums gluži tā kā, piemēram Krievijā, kur uzbrauc gājējam vienalga kā, vainīgs tu. Pie mums arī gājēji tiek uzskatīti par radījumiem ar smadzenēm (ceru), attiecīgi, atbilsotšos gadījumos, daļu vainu uz viņiem ir jāliek, jo zināmi pienākumi ir arī viņiem, no kuriem kā minimums daļa tika pieminēta.

[ Šo ziņu laboja martinss, 27 Sep 2021, 16:11:45 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline