Redzēju, ka Policija ir atzīmēta WAZE, viaduktā stāvēja 3 motopeles, tāpēc braucu tā, kā man šķita drīkst.
Es laicīgi iebraucu labajā joslā, tā lai visu laiku būtu pa labi no sadalošās līnijas un paralēli mašīnām joslas ietvaros ar nelielu ātruma starpību tās apsteidzu, kad tiku līdz paplašinājumam viaduktā, mani palūdza piestāt.
Paredzētais sods - agresīva braukšana, jeb 70 - 280 (tas vēl tā), BET arī 6 soda punkti!!!
Braucam prātīgi un piedomājam par to kā apsteidzam vai apdzenam stāvošu mašīnu rindas.
Pirmkārt, jāskatās, kas minēts protokolā, lai saprastu par ko tieši grib piemērot sodu.
Otrkārt, ja reāli brauci pēc saviem ieskatiem uzmanīgi, neko nepārkārpjot ( joslas ietvaros, drošs intervāls - drošs tapēc, ka neizraisīji sadursmi), vienmēr vajag izmantot iespēju rakstīt paskaidrojumu, kur arī attiecīgi norādīt, ka nepiekrīti, un uzrakstīt savu versiju par visu savu veikumu (tas protams ir gadījumā, ja realitātē tā arī bija un, piemēram, video nepaveras pavisam cita, objektīva aina). Pēc tam jau apstrīdot lēmumu ir vienkāršāk turēties pie jau paskaidrotā.
Savulaik šādi pie agresīvas braukšanas piespriešanas mēģinājuma tiku cauri ar brīdinājumu.
"IeM un Rīgas dome apņēmušās cīnīties pret pārlieku skaļiem motocikliem. IeM informē, ka transportlīdzekļi, kuru tehniskais stāvoklis neatbilst prasībām par radīto trokšņa kontroles sistēmu un kuri, pārvietojoties pa pilsētu, traucē cilvēku mieru, ir problēma, kurai uzmanība pievērsta ilgu laiku. Efektīvas trokšņu kontroles veikšanu apgrūtina likumiskais ietvars, ko tagad uzņēmusies risināt IeM sadarbībā ar Rīgas domi.
Šobrīd tiesības veikt trokšņu kontroli ir tikai Valsts policijai (VP). Paredzēts, ka turpmāk trokšņu kontroles sistēmu nodrošinās gan VP, gan pašvaldības policija. Līdz augusta vidum Iekšlietu ministrei Marijai Golubevai (AP) ministrijas un VP pārstāvji iesniegs rīcības plānu par veicamajiem pasākumiem, lai līdz šī gada nogalei valstī ieviestu neatbilstošu transportlīdzekļu radītā trokšņa kontroles sistēmu un nodrošinātu sekmīgu tās ieviešanu praksē.
"Ikviens sabiedrības loceklis ir pelnījis dzīvot vidē, kurā citi nepārkāpj viņa tiesības uz mieru," atzīmēja ministre.
Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) uzskata, ka problēma ir samilzusi gadu no gada. Skaļo transportlīdzekļu, pārsvarā motociklistu, trokšņošana īpaši traucē pilsētniekiem šajā siltajā laikā, kad daudzi logi ir atvērti. Trokšņošana notiek arī vakaros un naktīs. "Rīgas dome gandrīz katru dienu saņem iedzīvotāju sūdzības, taču pašvaldības rokās nav reālu instrumentu situācijas uzlabošanai,"."
[ Šo ziņu laboja Atrix, 22 Jul 2021, 16:01:53 ]
----------------- Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...
priecājaties, ka vēl braukt atļauj, drīz jeb neilgi pēc hoverboardu ieviešanas neviens nedrīkstēs pats ar transporta līdzekli pārvietoties. vispār es tiešām brīnos, kāpēc ir atļauts ar moto braukt, piesprādzēties taču nevar, bīstami nu.... un redzot tos cilvēku barus, kas mācās moto laukumā, ļaudis šitā vēlas nodarīt sev un citiem (kaut ar skaļu rūcienu) pāri
nebaidies, vācijas variants nonāks arī līdz mums, tiks galā ar skaļumu, sapratīs, ka var iet tālāk, varavīksne uttuc
[ Šo ziņu laboja martins_, 22 Jul 2021, 23:46:03 ]
ļoti nepatīk, ka tiek norādīti konkrētu transporta līdzekļu grupa.... (motocikli)
pietiekami daudz auto ar vnk izvarotiem skursteņiem, un vilcienus jau neviens neaiztiks....
22 Jul 2021, 16:00:32 Atrix rakstīja:
"IeM un Rīgas dome apņēmušās cīnīties pret pārlieku skaļiem motocikliem. IeM informē, ka transportlīdzekļi, kuru tehniskais stāvoklis neatbilst prasībām par radīto trokšņa kontroles sistēmu un kuri, pārvietojoties pa pilsētu, traucē cilvēku mieru, ir problēma, kurai uzmanība pievērsta ilgu laiku. Efektīvas trokšņu kontroles veikšanu apgrūtina likumiskais ietvars, ko tagad uzņēmusies risināt IeM sadarbībā ar Rīgas domi.
Šobrīd tiesības veikt trokšņu kontroli ir tikai Valsts policijai (VP). Paredzēts, ka turpmāk trokšņu kontroles sistēmu nodrošinās gan VP, gan pašvaldības policija. Līdz augusta vidum Iekšlietu ministrei Marijai Golubevai (AP) ministrijas un VP pārstāvji iesniegs rīcības plānu par veicamajiem pasākumiem, lai līdz šī gada nogalei valstī ieviestu neatbilstošu transportlīdzekļu radītā trokšņa kontroles sistēmu un nodrošinātu sekmīgu tās ieviešanu praksē.
"Ikviens sabiedrības loceklis ir pelnījis dzīvot vidē, kurā citi nepārkāpj viņa tiesības uz mieru," atzīmēja ministre.
Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) uzskata, ka problēma ir samilzusi gadu no gada. Skaļo transportlīdzekļu, pārsvarā motociklistu, trokšņošana īpaši traucē pilsētniekiem šajā siltajā laikā, kad daudzi logi ir atvērti. Trokšņošana notiek arī vakaros un naktīs. "Rīgas dome gandrīz katru dienu saņem iedzīvotāju sūdzības, taču pašvaldības rokās nav reālu instrumentu situācijas uzlabošanai,"."
Paši pamainīja trokšņošanas likumu,lai varētu uz salas rīkot krievu festus,tagad moči skaļi,bet piedzēries kaimiņš privātā teritorijā var kaukt līdz rītam,nevis 22.00
22 Jul 2021, 16:19:44 PASSATizhi rakstīja:
nejauc pimpi ar pumpi. mūms vismaz adekvāti, cīnīsies ar skaļiem pidariem nevis ar moto kā tādu, kā Vācijā šobrīd notiek
Piekrītu. Nav jābūt izpūtējam ķērcošam, kā traumētai vārnai, lai labi skanētu un arī starp rindām braucot tiktu sadzirdēts.
Pašam ir modificēts klusinātājs, ka skaņa dobja un skaista un TA arī viss labi. Arī motobraucējam nav patīkama taisno trubu ķērcošā skaņa.
Vakar aprunājos ar motobraucēju, kas dzīvo Dānijā jau 15 gadus. Tur ir tā. Ja pārsniedz atļauto ātrumu par 20km/h mocis tiek konfiscēts. Tā kā pie mums viss ir vēl labi.
Un nevajaga raustīt "runci" aiz ūsām. Tā ar lai paliek!
21 Jul 2021, 16:19:49 bonys rakstīja:
Esmu aizmirsis noteikumus:
Ja pie dzelzceļa pārbrauktuves ir STOP zīme, bet arī deg mirgojošs baltais signāls, var braukt pāri neapstājoties?
Vai arī baltais mirgojošais signāls nav gluži tas pats, kas standarta sarkan-dzelten-zaļais luksafora signāls?
P.S.
Citā sadaļā, bet kā man besī tie, kas brauc pāri pārbrauktuvēm uz 7km/h
Laikam mūsdienās bez bildes nevar iztikt informācijas apmaiņai.
Ja šajā luksoforā pa vidu mirgo baltā gaisma, STOP zīme ir jāievēro?
Izlasīju CSN 45. punktu par Luksoforu signālu nozīmi, bet tur par balto gaismu nekas nav minēts. Lai gan 1. pielikumā pie Ceļu satiksmes regulēšanas luksofori šāds luksofora veids ir norādīts.
Jā, ir jāievēro arī ja deg baltā gaisma, kā jau rakstīju iepriekš. Tās zīmes jēga ir tāda, lai tu pārliecinātos par drošību pirms šķērso pārbrauktuvi.
07 Jul 2021, 17:23:53 booo_kat rakstīja:
Skaidrs, ka mēs ar močiem lielākoties koķetējam ar terminu "agresīva braukšana", bet tā tīri intereses pēc, šamie video redzamos močus arī paņēma nost no trases? https://www.youtube.com/watch?v=yZT3mXDZQnY&t=87s
Vakar pārbaudīju, vai močus aiztiek - AIZTIEK!
Redzēju, ka Policija ir atzīmēta WAZE, viaduktā stāvēja 3 motopeles, tāpēc braucu tā, kā man šķita drīkst.
Es laicīgi iebraucu labajā joslā, tā lai visu laiku būtu pa labi no sadalošās līnijas un paralēli mašīnām joslas ietvaros ar nelielu ātruma starpību tās apsteidzu, kad tiku līdz paplašinājumam viaduktā, mani palūdza piestāt.
Paredzētais sods - agresīva braukšana, jeb 70 - 280 (tas vēl tā), BET arī 6 soda punkti!!!
Braucam prātīgi un piedomājam par to kā apsteidzam vai apdzenam stāvošu mašīnu rindas.
Respektīvi, pat vietās, kur droši var apbraukt sastrēgumu, var atrauties ar sodu tikai tamdēļ, ka kāds uz 6m plata ceļa neuzkrāsoja strīpas vai uzkrāsoja par daudz. Tad jau to pašu loģiku var pielietot pirms piena kombināta apļa Bauskas ielā, tipo apsteidzi sastrēgumu un piebrauci priekšā.
Pa lielām šaibām, visur kur nav 2+ joslas un nevar izbraukt pa vidu starp rindām, korķa apbraukšana ir traktējama kā "agresīva braukšana"...
Stipri vienkāršāk un galvenais lētāk būtu, ja dome tiem absolūtā klusuma cienītājiem izsniegtu bezmaksas ausu aizbāžņus, tie palīdzētu pret visa veida trokšņiem, ieskaitot kaiju ķērkšanu, un nebūtu jātērē gan nauda, gan laiks motociklistu ķerstīšanai, iekārtu pirkšanai utt.
Vienīgi tad jaunie neoliberasti nevarētu atskaitīties, kur iztērēti kārtējie miljoni un cik superīga ir jaunā IeM ministre un pats mēris.
22 Jul 2021, 16:00:32 Atrix rakstīja:
"IeM un Rīgas dome apņēmušās cīnīties pret pārlieku skaļiem motocikliem. IeM informē, ka transportlīdzekļi, kuru tehniskais stāvoklis neatbilst prasībām par radīto trokšņa kontroles sistēmu un kuri, pārvietojoties pa pilsētu, traucē cilvēku mieru, ir problēma, kurai uzmanība pievērsta ilgu laiku. Efektīvas trokšņu kontroles veikšanu apgrūtina likumiskais ietvars, ko tagad uzņēmusies risināt IeM sadarbībā ar Rīgas domi.
Šobrīd tiesības veikt trokšņu kontroli ir tikai Valsts policijai (VP). Paredzēts, ka turpmāk trokšņu kontroles sistēmu nodrošinās gan VP, gan pašvaldības policija. Līdz augusta vidum Iekšlietu ministrei Marijai Golubevai (AP) ministrijas un VP pārstāvji iesniegs rīcības plānu par veicamajiem pasākumiem, lai līdz šī gada nogalei valstī ieviestu neatbilstošu transportlīdzekļu radītā trokšņa kontroles sistēmu un nodrošinātu sekmīgu tās ieviešanu praksē.
"Ikviens sabiedrības loceklis ir pelnījis dzīvot vidē, kurā citi nepārkāpj viņa tiesības uz mieru," atzīmēja ministre.
Rīgas mērs Mārtiņš Staķis (PP) uzskata, ka problēma ir samilzusi gadu no gada. Skaļo transportlīdzekļu, pārsvarā motociklistu, trokšņošana īpaši traucē pilsētniekiem šajā siltajā laikā, kad daudzi logi ir atvērti. Trokšņošana notiek arī vakaros un naktīs. "Rīgas dome gandrīz katru dienu saņem iedzīvotāju sūdzības, taču pašvaldības rokās nav reālu instrumentu situācijas uzlabošanai,"."
Patiesībā nē-pa tramvaja sliedēm drīkst braukt,ja ir sastrēdzis kā redzamajā bildē.Tā man paskaidroja ments,kad Tuaregs maucot pa sliedēm visiem garām,iebrauca man sānā.
Patiesībā nē-pa tramvaja sliedēm drīkst braukt,ja ir sastrēdzis kā redzamajā bildē.Tā man paskaidroja ments,kad Tuaregs maucot pa sliedēm visiem garām,iebrauca man sānā.
Ja nav nepārtrauktā līnija starp sliedēm un joslu, tad ir tā kā saki. Te ir līnija, tātad braukt nedrīkst.
Cits jautājums ir napig ST jādirn tajā korķī, ja mierīgie, nevienu netraucējot, pa sliedēm var aizbraukt gaŗām, kā pie Botāniskā dārza.
Patiesībā nē-pa tramvaja sliedēm drīkst braukt,ja ir sastrēdzis kā redzamajā bildē.Tā man paskaidroja ments,kad Tuaregs maucot pa sliedēm visiem garām,iebrauca man sānā.
Redzēju, ka Policija ir atzīmēta WAZE, viaduktā stāvēja 3 motopeles, tāpēc braucu tā, kā man šķita drīkst.
Es laicīgi iebraucu labajā joslā, tā lai visu laiku būtu pa labi no sadalošās līnijas un paralēli mašīnām joslas ietvaros ar nelielu ātruma starpību tās apsteidzu, kad tiku līdz paplašinājumam viaduktā, mani palūdza piestāt.
Paredzētais sods - agresīva braukšana, jeb 70 - 280 (tas vēl tā), BET arī 6 soda punkti!!!
Braucam prātīgi un piedomājam par to kā apsteidzam vai apdzenam stāvošu mašīnu rindas.
Pirmkārt, jāskatās, kas minēts protokolā, lai saprastu par ko tieši grib piemērot sodu.
Otrkārt, ja reāli brauci pēc saviem ieskatiem uzmanīgi, neko nepārkārpjot ( joslas ietvaros, drošs intervāls - drošs tapēc, ka neizraisīji sadursmi), vienmēr vajag izmantot iespēju rakstīt paskaidrojumu, kur arī attiecīgi norādīt, ka nepiekrīti, un uzrakstīt savu versiju par visu savu veikumu (tas protams ir gadījumā, ja realitātē tā arī bija un, piemēram, video nepaveras pavisam cita, objektīva aina). Pēc tam jau apstrīdot lēmumu ir vienkāršāk turēties pie jau paskaidrotā.
Savulaik šādi pie agresīvas braukšanas piespriešanas mēģinājuma tiku cauri ar brīdinājumu.
Mjā pa dārgo uztaisīji pārbaudi vai sodīs arī motociklu.
Kuru noteikumu pārkāpumu viņi raksta protokolā ? Ja reāli ir kā raksti, tad laikam īsti nesaprotu kur tur ir vairāku noteikumu pārkāpums. Ātrumu jau drons nemēra, attiecīgi tikai novietojumu joslā/intervālu starp mašīnām tur varētu saprast.
Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt šādā situācijā, ja nepārtrauktā līnija tiek ievērota, kuru noteikumu kopumu tad sāk traktēt, jo agresīvā ir vairāku noteikumu pārkāpums cik atceros.
Piekrītu. Nav jābūt izpūtējam ķērcošam, kā traumētai vārnai, lai labi skanētu un arī starp rindām braucot tiktu sadzirdēts.
Starp rindām braucot tevi nav jādzird, jo tīri no fizikas, lai cik skaļs tev būtu pirdiens, dzird to tikai tie, kas ir aizmugurē. Ja vien tas nav sprādziena skaļumā.
Tev ir jābrauc ar tādu ātrumu, lai tevi pamana - jādod iespēja sevi redzēt.
Vakar aprunājos ar motobraucēju, kas dzīvo Dānijā jau 15 gadus. Tur ir tā. Ja pārsniedz atļauto ātrumu par 20km/h mocis tiek konfiscēts. Tā kā pie mums viss ir vēl labi.
nedaudz neprecīza info, lai Dānijā konfiscētu transportlīdzekli (likums stājies spēkā 2021.g.) ātrums jāpārsniedz par 100% un tam jābūt virs 100 km/h t.i. ja dzīvojamā zonā brauc ar ātrumu 41km/h, tad nevar konfiscēt tranportlīdzekli, bet ja apdzīvotā vietā brauc ar ātrumu 101 km/h, tad var konfiscēt un tas attiecas uz visiem ne tikai uz moto. Savukārt, ja ārpus pilsētas brauksi ar 111km/h transportlīdzekli nekonfiscēs.
Sīkāk par sodiem te, komentāru daļā dāņi ir precizējuši šo to. https://speedingeurope.com/denmark/
p.s. nezinu kā tagad ir Dānijā, bet kādu laiku atpakaļ, kad es tur strādāju un dzīvoju es visai brīvi uzvedos uz ceļa, jo cp tur nebija. Es vairāk kā pusgada laikā ne reizi neredzēju, ka kāds būtu apturēts vai ka cp kaut kur tupētu ar radaru vai bez radara (braucu ar auto katru dienu).
Te raksts, ka 3 mēnešu laikā pēc likuma par transportlīdzekļa konfiscēšanu, konfiscētas 230 automašīnas ieskaitot 100 nomas auto. https://www.thelocal.dk/20210702/why-bad-drivin...n-if-its-rented/
Piekrītu. Nav jābūt izpūtējam ķērcošam, kā traumētai vārnai, lai labi skanētu un arī starp rindām braucot tiktu sadzirdēts.
Starp rindām braucot tevi nav jādzird, jo tīri no fizikas, lai cik skaļs tev būtu pirdiens, dzird to tikai tie, kas ir aizmugurē. Ja vien tas nav sprādziena skaļumā.
Tev ir jābrauc ar tādu ātrumu, lai tevi pamana - jādod iespēja sevi redzēt.
Par dzirdēšanu gan Tev nav taisnība! Pats esmu pārliecinājies, sēžot auto, ka moča skaņa veicina to ātrāk ieraudzīt.
Par redzēšanu piekrītu. Es, braucot starp rindām, ieslēdzu tālos.