Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Kashelz | 01. Apr 2011, 21:46 | #10041 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Jap, man arii teica ka esot tur reklaama, bet neko sikaak nezinaja teikt kur kas un kaa, japaskatas uznjemumu katalogi, kadai bodei tak jabuut kur ir pieejami. Jasaraksta adreses un jasuuta mekleet | Offline | | |
eds | 01. Apr 2011, 21:50 | #10042 |
| Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
01 Apr 2011, 21:46:36 Kashelz rakstīja:
Jap, man arii teica ka esot tur reklaama, bet neko sikaak nezinaja teikt kur kas un kaa, japaskatas uznjemumu katalogi, kadai bodei tak jabuut kur ir pieejami. Jasaraksta adreses un jasuuta mekleet
freibergu veikals meldru ielā un vēlviens ir uz raiņa ielas.
meldru iela ir pie csdd.
manuprāt arī kuldīgā ir motobode. vismaz pirms kādiem 3 vai čētreim gadiem bija.
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 22:32 | #10043 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
| Help!
Varbūt kāds zin kā izņemt Yamaha R1/R6 aizmugurējā diska seperātorgultni, bet tā, lai nesbojātu un tas būtū arī pēc tam lietojams! Uzsildīju diska rumbu ar fēnu un bez problēmām izņēmu gan priekšējā rata gultņus, gan aizmugurējā rata labās puses gultni. Bet tas tizlais Yamahas izdomātais seperatora gultnis ir vaļējs ar pavisam plānu ārējo gredzenu. Sitot pa to cauri diska rumbai tur knapi var aizķert to maliņu. Viegli/vidēji sitot tas pat nekustas, bet sitot stiprāk liekas, ka tā maliņa sāk locīties (cik nu tur var sajust ar pirktiem). Kā jau teicu rumbu uzildīju un pērājie gultņi iznāca bezproblēmā. Ko darīt - maukt no visa spēka...? Varbūt vajag to rumbu uzkarsēt vairāk, bet cik daudz? | Offline | | |
|
Kashelz | 01. Apr 2011, 22:36 | #10044 |
| Kopš: 26. Jul 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: BMW E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
01 Apr 2011, 21:50:56 eds rakstīja:
01 Apr 2011, 21:46:36 Kashelz rakstīja:
Jap, man arii teica ka esot tur reklaama, bet neko sikaak nezinaja teikt kur kas un kaa, japaskatas uznjemumu katalogi, kadai bodei tak jabuut kur ir pieejami. Jasaraksta adreses un jasuuta mekleet
freibergu veikals meldru ielā un vēlviens ir uz raiņa ielas.
meldru iela ir pie csdd.
manuprāt arī kuldīgā ir motobode. vismaz pirms kādiem 3 vai čētreim gadiem bija.
Bija, tur taa problema, Japanju auto daljas bija, bet vairs nav... tapec jaskatas kas apkartnee ir tuvaka vai talakaa, paldies par adreseem. | Offline | | |
Archy96 | 01. Apr 2011, 22:45 | #10045 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Apr 2011, 22:32:56 JZ rakstīja:
Help!
Varbūt kāds zin kā izņemt Yamaha R1/R6 aizmugurējā diska seperātorgultni, bet tā, lai nesbojātu un tas būtū arī pēc tam lietojams! Uzsildīju diska rumbu ar fēnu un bez problēmām izņēmu gan priekšējā rata gultņus, gan aizmugurējā rata labās puses gultni. Bet tas tizlais Yamahas izdomātais seperatora gultnis ir vaļējs ar pavisam plānu ārējo gredzenu. Sitot pa to cauri diska rumbai tur knapi var aizķert to maliņu. Viegli/vidēji sitot tas pat nekustas, bet sitot stiprāk liekas, ka tā maliņa sāk locīties (cik nu tur var sajust ar pirktiem). Kā jau teicu rumbu uzildīju un pērājie gultņi iznāca bezproblēmā. Ko darīt - maukt no visa spēka...? Varbūt vajag to rumbu uzkarsēt vairāk, bet cik daudz?
Nedabūsi Tu viņu normālā veidā ārā, ja saprotu pareizi, tad runa iet par to adatgultni ar gumijas blīvslēgu, ja???? Karoče, esmu viņus provējis izdabūt ar dažnedažādākajām metodēm, bet tas vienmēr beidzās ar to, ka tas gultnis tiek sapists, jo tā maliņa, aiz kuras teorētiski varētu provēt ar meiseli sist ir pārāk plāna un izlūst, bet ne ar kādu normālu sjomņiku tur īsti klāt netiek, es darīju tā - ar meiseli izdauzīju to maliņu, izbēru laukā adatas, tad ar pusautomātu metināmo aparātu uz gultņa čaulas uzmetināju tādu kā pumpu, aiz kuras savukārt var aizķert ar meiseli un izsist to dreņķi laukā, jo iepresēts viņš tur ir pamatīgi. Tāds pats gemors ir arī ar pakaļējās dakšas gultņiem. Protams, tas seperātors tiek sapists neatgriezeniski, bet pozitīvi ir tas, ka viņš ir standarta izmēra un brīvi dabonams gultņu bodēs, piemēram Ūnijas ielas SKF, maksā nieka 3LS, un ir IDENTISKS tam, ko piedāvā dīleri, pa 40LS, tā kā - no stress, meiseli rokā un uz priekšu
P.S. Jā, un tad, kad metini viņam virsū, tas gredzens atslābinās un iznāk ārā elementāri ar vienu āmura sitienu [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Apr 2011, 22:47:56 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 23:03 | #10046 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
01 Apr 2011, 22:45:28 Archy96 rakstīja:
01 Apr 2011, 22:32:56 JZ rakstīja:
Help!
Varbūt kāds zin kā izņemt Yamaha R1/R6 aizmugurējā diska seperātorgultni, bet tā, lai nesbojātu un tas būtū arī pēc tam lietojams! Uzsildīju diska rumbu ar fēnu un bez problēmām izņēmu gan priekšējā rata gultņus, gan aizmugurējā rata labās puses gultni. Bet tas tizlais Yamahas izdomātais seperatora gultnis ir vaļējs ar pavisam plānu ārējo gredzenu. Sitot pa to cauri diska rumbai tur knapi var aizķert to maliņu. Viegli/vidēji sitot tas pat nekustas, bet sitot stiprāk liekas, ka tā maliņa sāk locīties (cik nu tur var sajust ar pirktiem). Kā jau teicu rumbu uzildīju un pērājie gultņi iznāca bezproblēmā. Ko darīt - maukt no visa spēka...? Varbūt vajag to rumbu uzkarsēt vairāk, bet cik daudz?
Nedabūsi Tu viņu normālā veidā ārā, ja saprotu pareizi, tad runa iet par to adatgultni ar gumijas blīvslēgu, ja???? Karoče, esmu viņus provējis izdabūt ar dažnedažādākajām metodēm, bet tas vienmēr beidzās ar to, ka tas gultnis tiek sapists, jo tā maliņa, aiz kuras teorētiski varētu provēt ar meiseli sist ir pārāk plāna un izlūst, bet ne ar kādu normālu sjomņiku tur īsti klāt netiek, es darīju tā - ar meiseli izdauzīju to maliņu, izbēru laukā adatas, tad ar pusautomātu metināmo aparātu uz gultņa čaulas uzmetināju tādu kā pumpu, aiz kuras savukārt var aizķert ar meiseli un izsist to dreņķi laukā, jo iepresēts viņš tur ir pamatīgi. Tāds pats gemors ir arī ar pakaļējās dakšas gultņiem. Protams, tas seperātors tiek sapists neatgriezeniski, bet pozitīvi ir tas, ka viņš ir standarta izmēra un brīvi dabonams gultņu bodēs, piemēram Ūnijas ielas SKF, maksā nieka 3LS, un ir IDENTISKS tam, ko piedāvā dīleri, pa 40LS, tā kā - no stress, meiseli rokā un uz priekšu
P.S. Jā, un tad, kad metini viņam virsū, tas gredzens atslābinās un iznāk ārā elementāri ar vienu āmura sitienu
Ā, nu ja - laikam parezi ir adatgultnis, nevis seperātorgultnis
Skaidrs. Tātad bez variantiem... Gribēju dzirdēt to no kāda, kurš to jau ir darījis. Thanks!
Labi, ka gultņu viekalos tā cena ir sprātīga, citādi, ja būtu jāpēr pie dīlera, tad diviem diskiem būtu 2 x 40 par diviem sūda nieciņiem... | Offline | | |
MIGs | 01. Apr 2011, 23:05 | #10047 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Tas tikai man tā liekas vai kā, bet manuprāt Yamaha uz pārējo moto fona jo īpaši izceļas ar cenām negatīvā ziņā.
Ražotāja vai dīlera nopelns ?!
ok, nepieminēsim tur super duper brendus utt.
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | 01. Apr 2011, 23:08 | #10048 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Ja gribās to gultni civilizētā veidā dabūt laukā, tad ir jāiet pie virpotāja un jātaisa speciāls izsišanas štoks, kura izmērus un formu diezgan precīzi jāsamēra izejot no tās nelaimīgās rumbas, bet manā skatījumā to vienkārši neatmaksājas darīt, jo tas gultnis maksā kapeikas, nu vismaz 2004-2006g. R1 pilnīgi noteikti, ļoti šaubos, vai R6 būtu kas savādāk, bet katram gadījumam pirms pielietot eksekūcijas var ar tā adatgultņa izmēriem aizstaigāt pie gultņu dīlera un pārliecināties, ka tāds tik tiešām ir uz vietas un dabonams, lai nesanāk tā, ka vecais gultnis sapists, bet jaunais jāpasūta un jāgaida mēnesi, piemēram [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Apr 2011, 23:09:38 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 23:10 | #10049 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
01 Apr 2011, 23:05:41 MIGs rakstīja:
Tas tikai man tā liekas vai kā, bet manuprāt Yamaha uz pārējo moto fona jo īpaši izceļas ar cenām negatīvā ziņā.
Ražotāja vai dīlera nopelns ?!
ok, nepieminēsim tur super duper brendus utt.
Man šķiet, ka "paldies" ir jāsaka oficiālajiem LV pārstāvjiem. Ja salīdzinātu cenas citviet pasaulē, nez vai būtu īpaša cenu starpība, piemēram, Hondai un Yamahai. | Offline | | |
Archy96 | 01. Apr 2011, 23:12 | #10050 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Apr 2011, 23:05:41 MIGs rakstīja:
Tas tikai man tā liekas vai kā, bet manuprāt Yamaha uz pārējo moto fona jo īpaši izceļas ar cenām negatīvā ziņā.
Ražotāja vai dīlera nopelns ?!
ok, nepieminēsim tur super duper brendus utt.
Latvijā Yamahas dīleri vienmēr ir izcēlušies ar kosmosa cenām, nezinu kas pie tā veinojams - piemērs - Spidometrs priekš R1 2009:
1) Moto West - 700ls.
2) Veikals Mocis - 520ls
3) USA Stadiumyamaha dīlers 200ls.
Normāla tāda atšķirība, ne????????????
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 23:17 | #10051 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
01 Apr 2011, 23:08:50 Archy96 rakstīja:
Ja gribās to gultni civilizētā veidā dabūt laukā, tad ir jāiet pie virpotāja un jātaisa speciāls izsišanas štoks, kura izmērus un formu diezgan precīzi jāsamēra izejot no tās nelaimīgās rumbas, bet manā skatījumā to vienkārši neatmaksājas darīt, jo tas gultnis maksā kapeikas, nu vismaz 2004-2006g. R1 pilnīgi noteikti, ļoti šaubos, vai R6 būtu kas savādāk, bet katram gadījumam pirms pielietot eksekūcijas var ar tā adatgultņa izmēriem aizstaigāt pie gultņu dīlera un pārliecināties, ka tāds tik tiešām ir uz vietas un dabonams, lai nesanāk tā, ka vecais gultnis sapists, bet jaunais jāpasūta un jāgaida mēnesi, piemēram
Yamaha R6 diski ir vienādi no 2003. līdz 2011. gadam. R1 šķiet, ka tie arī bija nemainīgi no kāda 2004/5. gada līdz pat 2008. Nezinu vai pēdējam R1 modelim ir jauni diski. Priekšējie diski R1 un R6 ir vienādi, bet aizmugurējais R1 ir biku platāks, bet cik atceros ass izmērs ir tāds pats.
Un nav laika ne mērīt, ne čakarēties - rīt jāatdod uz krāsošanu. [ Šo ziņu laboja JZ, 01 Apr 2011, 23:24:00 ] | Offline | | |
Archy96 | 01. Apr 2011, 23:23 | #10052 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Apr 2011, 23:17:34 JZ rakstīja:
01 Apr 2011, 23:08:50 Archy96 rakstīja:
Ja gribās to gultni civilizētā veidā dabūt laukā, tad ir jāiet pie virpotāja un jātaisa speciāls izsišanas štoks, kura izmērus un formu diezgan precīzi jāsamēra izejot no tās nelaimīgās rumbas, bet manā skatījumā to vienkārši neatmaksājas darīt, jo tas gultnis maksā kapeikas, nu vismaz 2004-2006g. R1 pilnīgi noteikti, ļoti šaubos, vai R6 būtu kas savādāk, bet katram gadījumam pirms pielietot eksekūcijas var ar tā adatgultņa izmēriem aizstaigāt pie gultņu dīlera un pārliecināties, ka tāds tik tiešām ir uz vietas un dabonams, lai nesanāk tā, ka vecais gultnis sapists, bet jaunais jāpasūta un jāgaida mēnesi, piemēram
Yamaha R6 diski ir vienādi no 2003. līdz 2011. gadam. R1 šķiet, ka tie arī bija nemainīgi no kāda 2004/5. gada līdz pat 2008. Nezinu vai pēdējam R1 modelim ir jauni diski. Priekšējie diski R1 un R6 ir vienādi, bet aizmugurējais R1 ir biku platāks, bet cik atceros ass izmērs ir tāds pats.
Pēdējam R1 diski ir identiski 2007-2008 gada modelim, nupat leišos nopirku pakaļējo ripuli no 2007 gada, 1:1, tikai krāsa atšķiras.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 23:24 | #10053 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
| Kā domā - var to adatgultni mēģināt izsist ārā bez tā ļipas metināšanas vai drīzāk, ka tā var sačakarēt pašu rumbu?
| Offline | | |
Archy96 | 01. Apr 2011, 23:26 | #10054 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
01 Apr 2011, 23:17:34 JZ rakstīja:
01 Apr 2011, 23:08:50 Archy96 rakstīja:
Ja gribās to gultni civilizētā veidā dabūt laukā, tad ir jāiet pie virpotāja un jātaisa speciāls izsišanas štoks, kura izmērus un formu diezgan precīzi jāsamēra izejot no tās nelaimīgās rumbas, bet manā skatījumā to vienkārši neatmaksājas darīt, jo tas gultnis maksā kapeikas, nu vismaz 2004-2006g. R1 pilnīgi noteikti, ļoti šaubos, vai R6 būtu kas savādāk, bet katram gadījumam pirms pielietot eksekūcijas var ar tā adatgultņa izmēriem aizstaigāt pie gultņu dīlera un pārliecināties, ka tāds tik tiešām ir uz vietas un dabonams, lai nesanāk tā, ka vecais gultnis sapists, bet jaunais jāpasūta un jāgaida mēnesi, piemēram
Yamaha R6 diski ir vienādi no 2003. līdz 2011. gadam. R1 šķiet, ka tie arī bija nemainīgi no kāda 2004/5. gada līdz pat 2008. Nezinu vai pēdējam R1 modelim ir jauni diski. Priekšējie diski R1 un R6 ir vienādi, bet aizmugurējais R1 ir biku platāks, bet cik atceros ass izmērs ir tāds pats.
Un nav laika ne mērīt, ne čakarēties - rīt jāatdod uz krāsošanu.
Tur jau sūdi ir tādi, ka nav īsti aiz kā aizķert to gultni, lai izsistu, es reiz pilnībā nodauzīju gan iekšējo, gan ārējo kanti, provējot viņu izdabūt un finālā tik un tā dabūju ķerties pie svarkas, bet ja pašu disku stiprāk uzkarsēt, varbūt izdodas, tikai krsējot disku, karsīs arī pats gultnis un attiecīgi pletīsies, tā kā tas pats uzspīlējums vien sanāks [ Šo ziņu laboja Archy96, 01 Apr 2011, 23:26:59 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
JZ | 01. Apr 2011, 23:31 | #10055 |
| Kopš: 15. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar:
|
01 Apr 2011, 23:26:24 Archy96 rakstīja:
01 Apr 2011, 23:17:34 JZ rakstīja:
01 Apr 2011, 23:08:50 Archy96 rakstīja:
Ja gribās to gultni civilizētā veidā dabūt laukā, tad ir jāiet pie virpotāja un jātaisa speciāls izsišanas štoks, kura izmērus un formu diezgan precīzi jāsamēra izejot no tās nelaimīgās rumbas, bet manā skatījumā to vienkārši neatmaksājas darīt, jo tas gultnis maksā kapeikas, nu vismaz 2004-2006g. R1 pilnīgi noteikti, ļoti šaubos, vai R6 būtu kas savādāk, bet katram gadījumam pirms pielietot eksekūcijas var ar tā adatgultņa izmēriem aizstaigāt pie gultņu dīlera un pārliecināties, ka tāds tik tiešām ir uz vietas un dabonams, lai nesanāk tā, ka vecais gultnis sapists, bet jaunais jāpasūta un jāgaida mēnesi, piemēram
Yamaha R6 diski ir vienādi no 2003. līdz 2011. gadam. R1 šķiet, ka tie arī bija nemainīgi no kāda 2004/5. gada līdz pat 2008. Nezinu vai pēdējam R1 modelim ir jauni diski. Priekšējie diski R1 un R6 ir vienādi, bet aizmugurējais R1 ir biku platāks, bet cik atceros ass izmērs ir tāds pats.
Un nav laika ne mērīt, ne čakarēties - rīt jāatdod uz krāsošanu.
Tur jau sūdi ir tādi, ka nav īsti aiz kā aizķert to gultni, lai izsistu, es reiz pilnībā nodauzīju gan iekšējo, gan ārējo kanti, provējot viņu izdabūt un finālā tik un tā dabūju ķerties pie svarkas, bet ja pašu disku stiprāk uzkarsēt, varbūt izdodas, tikai krsējot disku, karsīs arī pats gultnis un attiecīgi pletīsies, tā kā tas pats uzspīlējums vien sanāks
Pamēģināšu disku "uzcept" biku karstāku, varbūt sanāk. Ja nē, tad došu krāsot ar visu gultni un čakarēšos ar to pēc tam. Ka būtu zinājis ātrāk par šitādu tizlumu... | Offline | | |
Benji | 03. Apr 2011, 02:02 | #10056 |
| Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
| Uzliku led pagriezienus uz R6 un protams mirgo bishk par aatru - domaaju atstaat taadus vai uzlikt releju tipa skati nav jaaiet, vai tomeer sataisiit. Un kaadu releju njemt? ebay piedaavaa baigi daudz variantus | Offline | | |
UC10 | 03. Apr 2011, 10:41 | #10057 |
| Kopš: 30. Mar 2011
No: Olaine
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Subaru
| Spečuki! Kā var uztaisīt savu 125 kubi rolleri jaudīgāku ? Ko mainīt izpūtēju vai ko citu?
----------------- www.barteri.lv nepērc - mainies | Offline | | |
LLA | 03. Apr 2011, 10:55 | #10058 |
| Kopš: 08. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 851
Braucu ar: GSX600R
| Zuzuki gsx600f sapīsa spogulītis. Varbūt kāds var ieteikt, kur tikt pie jauna? Dzirdēts, ka var pasūtināt, izgriezt un ielīmēt kādā stiklinieku/spoguļnieku darnīcā, varbūt kādam ir šāda pozitīva pieredze?
----------------- http://www.draivs.lv
Evakuators http://draivs.lv/auto-evakuators
http://www.demontaza.lv | Offline | | |
Naits | 03. Apr 2011, 10:57 | #10059 |
| Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
03 Apr 2011, 10:55:12 LLA rakstīja:
Zuzuki gsx600f sapīsa spogulītis. Varbūt kāds var ieteikt, kur tikt pie jauna? Dzirdēts, ka var pasūtināt, izgriezt un ielīmēt kādā stiklinieku/spoguļnieku darnīcā, varbūt kādam ir šāda pozitīva pieredze?
Pieredzes nav, bet zinu ka viens kantoris ir uz krustpils ielas pretī ugunsdzēsēju depo. Tur ir iebrauktuve teritorijā un pirms tās kreisajā pusē garāža, kur taisa visādus spoguļus.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
| Offline | | |
Benji | 03. Apr 2011, 13:04 | #10060 |
| Kopš: 19. Sep 2010
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: S1000RR
|
03 Apr 2011, 10:41:59 UC10 rakstīja:
Spečuki! Kā var uztaisīt savu 125 kubi rolleri jaudīgāku ? Ko mainīt izpūtēju vai ko citu?
Samainiit pret R1? | Offline | | |
|
|