Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
tomats
08. May 2012, 21:23#1001

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S

šitas jau vēl laikam kruts MANNOL
reku letāks Mannol

Offline

Coool
08. May 2012, 21:29#1002

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere! Reku Mannol 10W40 pussintētika pa 7.80 Ls? neko vairāk nevajag. Ko domā!

Paldies tomats.

[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 21:40:55 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

tomats
08. May 2012, 21:39#1003

Kopš: 19. May 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 88

Braucu ar: K1200S

un pat tev pievedīs klāt

Offline

Coool
08. May 2012, 22:10#1004

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Varu pasekot temperatūrai ar šitādu daiktu. Kam būtu jāseko līdzi? Vārīšanās temperatūrai?

Mannol 4-Takt Plus 10W40 specene.

No PDF

· Melting point/Melting range: Undetermined.
· Boiling point/Boiling range: Undetermined.
· Flash point: > 100 °C
· Ignition temperature: 200.0 °C


P.S.

Nav bail eksperimentēt. Vienmēr esmu lacītim skatījies vēderā

[ Šo ziņu laboja Coool, 08 May 2012, 22:29:24 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

soulfreak
17. May 2012, 14:55#1005

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nav moču tēma, bet nezinu, kam jautāt

MR2 kārbai eļļa palikusi kā medus, dzeltena un necaurspīdīga. Mainīta bija pirms pusotra gada (15000km), pēc ziemas guļas arī parādījies griezīgs troksnis liekot otrajā robā, līdz tam nebija, ja nu vienīgi trasē pie 8Krpm neizspiedu sajūgu līdz galam

Vai tā problēma ir risināma ar svaigu un labu eļļu + hidraulikas šķidruma maiņu vai tur beigts sinhronizātors un āmen baznīcā? Dikti negribas kārbu raut nost, baigais jebatorijs

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:15#1006

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni?

Offline

mezavecis
17. May 2012, 17:20#1007

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


17 May 2012, 17:15:39 soulfreak rakstīja:
Tas labums tika pieliets pēc tam, tobiš, lejot klāt to labumu, tika konstatēts tāds fakts Bet nu sanāk, ka kārba ir dabūjusi ūdeni? Varbūt es ar karčeri mazgājot esmu caur ventilācijas ventīli sadzinis ūdeni?

Mums viens Swepco transmisijas ellas paraugs(meiģene ar eļļu /udeni un sasprauditi lai vieglak klientam to sakratit un redzet ka kam piekeras eļļa) jau gadus desmit nav izveidojis nekadu emulsiju ar udeni..

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:22#1008

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Nu tas bija tīri eksperimentam. Kad atrāvu vaļā korķi, tad secināju, ka tur viss ir slikti un dēļ eļļas, kas ir samērā svaiga ir "medus" un griež zobus. To sūdu man pielēja bonusā, tipa viss būšot gerai. Nekā! nekas nemainījās, itin nemaz

Kā labāk izskalot tagad kārbu nost neņemot? Nopirkt lēto kārbas eļļu un starp maiņām nedaudz parullēt? Tipa noliet zapti, pieliet lētuci, pabraukt 10km un tad tecināt nost? Kādas idejas?

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 17 May 2012, 17:23:36 ]

Offline

soulfreak
17. May 2012, 17:36#1009

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Droši, smej galvneais, lai ir pieredze, ne pārāk skarba un viss tiks labots

Tagad tik Jāizšķiras, ko ieliet, Redline no Mežaveča vai sūtīt Amsoil no Opieoils, kaut gan atšķirība neesot baigi lielā (tas ja runā par sinhriņu darbību).

Offline

soulfreak
17. May 2012, 18:07#1010

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Šodien palasījos spyderu forumā un daudziem ir šī probza, lielākā daļa risina to ar Redline MT-90 vai 6-speed g-box swap. Kārbu nav jēgas remontēt, jo tā ir neatbilstoša motoram, kad mirs, tad mirs un liks citu, labāku!

Offline

mezavecis
17. May 2012, 18:11#1011

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


17 May 2012, 17:53:48 Niere rakstīja:

17 May 2012, 17:36:14 soulfreak rakstīja:
Droši, smej galvneais, lai ir pieredze, ne pārāk skarba un viss tiks labots

Tagad tik Jāizšķiras, ko ieliet, Redline no Mežaveča vai sūtīt Amsoil no Opieoils, kaut gan atšķirība neesot baigi lielā (tas ja runā par sinhriņu darbību).



vienīgi neceri, ka ar pirkstu varēsi caureju apturēt. nav eļļas, kas varētu jaunu metālu uzaudzēt. ja kārbā ir progresējoša problēma, tad pie tās labāk jau laikus ķerties. tas gluži kā ar zobu pastām - kariesu par nebijušu nepadarīs.


Reti kursh skatoties uz ellu doma par
detalas potencialo nodilumu
remonta izmaksas
degvielas paterinju
par nervu shunam nerunajot..

P.s labak zobus tirit pirms paradas karies nevis domat ko iesakt ar radushos Staļingradu..

Offline

Hohoho
17. May 2012, 19:45#1012

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750

Prasās padoms no lietpratējiem. Mocim manuālī rakstīts, ka der eļļas API SE, SF, SG. Manuprāt diezgan vecs standarts ņemot vērā to, ka mocis ir 2007. gada. Gribētos ieliet SL, kas jau pieņemts 2001. gadā. Tagad rodas jautājums, kāpēc manuālī nav minēts API SL? Varbūt SL nemaz tik labs konkrētajam mocim nebūs?
Ps. Honda CBF600.

Offline

Hohoho
18. May 2012, 08:21#1013

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750


17 May 2012, 20:59:10 Niere rakstīja:

17 May 2012, 19:45:19 Hohoho rakstīja:
Prasās padoms no lietpratējiem. Mocim manuālī rakstīts, ka der eļļas API SE, SF, SG. Manuprāt diezgan vecs standarts ņemot vērā to, ka mocis ir 2007. gada. Gribētos ieliet SL, kas jau pieņemts 2001. gadā. Tagad rodas jautājums, kāpēc manuālī nav minēts API SL? Varbūt SL nemaz tik labs konkrētajam mocim nebūs?
Ps. Honda CBF600.


tas ir vecs un garš stāsts.
ir moto ražotāji, kuri vēl arvien pieturās pie domas, ka cinks un fosfors ir vienīgās antīkās un pārbaudītās tehnoloģijas, kas pasargās viņu transmisijas. jā tur bija gājiens fosforam lejā no 1200ppm uz 1000pmm, kopš ieviesa API SJ/SL un vēlāk pat uz 800ppm ar API SM, bet viss tas balstās uz vienkārši neuzticību eļļu ražotājiem, jo to ir daudz un dažādi. un kas to lai zina, kādas tehnoloģijas kurš izmanto, lai aizstātu veco, prasto kā cirvi, ZDDP un fosforu.
tajā pašā laikā šīs vielas nekas labs lielā daudzumā arī nav, jo rada palielinātu sulfāta pelnu atlikumu, attiecīgi palielinātu gredzenu iedegšanas un uzdeguma veidošanās risku, kam vesela kaudze blakusefekti.

dažkārt šādas vecas specenes moču ražotāji mēdz pieturēt tādēļ, ka viņu pašu oriģinālo produktu kāda daļa nav nekāds kosmoss. mārketinga un mītu šajā lietā pietiek.

galu galā, ja baigi māc šaubas, var papētīt gana daudzus pazīstamus moču eļļu ražotājus ar plašu sortimentu, kuriem vispār nekā zemāka par API SJ vai pat SL piedāvājumā nav.

nu tas tā, īsumā.

Paldies! Atrast SE un SF man nesanaaca. Vieniigais ko atradu ir SG. Laikam to veco drazu vairs neražo

Offline

Hohoho
18. May 2012, 13:13#1014

Kopš: 17. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 9

Braucu ar: Suzuki GSX 750

Vārdu sakot, nav tur ko iespringt.

Skaidrs. Paldies vēlreiz.

Offline

Coool
22. May 2012, 01:27#1015

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere, ko domā par KS Oil Filters (superfiltrācija un mazgājams)?

[ Šo ziņu laboja Coool, 22 May 2012, 01:27:39 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

MIGs
22. May 2012, 15:48#1016

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vēl mēdz darīt tā, ka lielajiem viencildrīgajiem saliek N skrūves ar magnētiem. Tipa - ja ir labi, ka ir viens magnēts pie eļļas nolejmās skrūves tad šādi būs vēl labāk.

-----------------

Offline

deMarco
22. May 2012, 15:51#1017

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Niere, manuprāt viņš bija domājis to mazgājamo eļļas filtru

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Coool
22. May 2012, 16:08#1018

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

deMarco, uzminēja ko es biju domājis. Domāju par eļļas filtriem.

K&N gaisa filtrs jau ir Brīžiem nesaprotu nafig ražotājs uzreiz nevar uzlikt

[ Šo ziņu laboja Coool, 22 May 2012, 16:10:36 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

Coool
24. May 2012, 20:29#1019

Kopš: 14. May 2009

Ziņojumi: 2858

Braucu ar: Deltām

Niere, paldies pa izsmeļošo rakstu. Secinājums, ka man būs labi ar parasto eļļas filtru. Pašreiz stāv Hiflo. Pie maiņas būs jāpārzāģē japaskatās kas notiek lācītim vēderā. Jaunais filtrs būs Champion K301.

[ Šo ziņu laboja Coool, 24 May 2012, 20:30:09 ]



-----------------
fotolapa.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

mezavecis
25. May 2012, 10:05#1020

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:

Hi,
oftopic ..bet tomer kads viedoklis par sho?

http://www.amsoil.com/testimonials/409000.aspx

Offline