Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Kaspera SUZUKI DRZ 400
Autors | Ziņojums |
Ex | | Kopš: 14. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 471
Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC
| Vajadzētu nosvērt - cik tad īsti kg ir palicis ?
Rezultāts varētu dažiem DRZ purviņā braucējiem asini uzsist | Offline | | |
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
| Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.[ Šo ziņu laboja JohnyW, 30 May 2016, 15:20:27 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.
Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.
Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.
Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
JohnyW | | Kopš: 30. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv
|
30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:
30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.
Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.
Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.
Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.
+100 | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:
30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:
30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.
Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.
Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.
Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.
+100
Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
IncognitoPNK | | Kopš: 20. Jan 2015
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Suzuki DR-Z400sm
| Ķīnā un Vjetnamā ir nedaudz savādāk, domāju litrīgie moči tur pavisam reti.
Automašīnām tur cits nodoklis un salīdzinoši maz var atļauties un tad no turienes arī nāk foto kur uz mopēda visu ģimeni un vel kaimiņu ģimeni var uzsēdināt.
Otrs arī ar ceļiem esot pašvaki.
Pilsētās, protams, cits stāsts, bet jāatminas, ka tur lielākā populācijas daļa tomēr dzīvo laukos, ja mēs tā vispārīgi par valsti runājam.
To gan esmu dzirdējis/lasijis no dažādām ceļojuma filmām un aprakstiem.
30 May 2016, 16:36:29 vlkpc rakstīja:
30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:
30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:
30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.
Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.
Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.
Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.
+100
Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
30 May 2016, 16:36:29 vlkpc rakstīja:
30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:
30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:
30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.
Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.
Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.
Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.
+100
Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši
Vjetnamā, Ķīnā un Indijā ir daudzas nemaz ne tik jaukas lietas, kuras tev tik tiešām negribētos, lai būtu šeit pie mums, kā piemēram kastu sistēma, pansiju sistēmas neesamība kā tāda, un kādi tik vēl ne "jaukumi", tā kā ņemt šo te cilvju paražas un attiecināt un mums, ir maigi izsakoties, nekorekti. Bet par to "kastē domāšanu" ir tā, ka paši lielākie zābaki, parasti ir tie, kas sevi uzskata par erudītākajiem, jo vienkārši ir pārāk lieli zābaki, lai saprastu, cik lieli zābaki viņi patiesībā ir, un tu patlaban tieši šādas pazīmes izrādi
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Gantais | | Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu
Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
30 May 2016, 16:45:37 IncognitoPNK rakstīja:
Ķīnā un Vjetnamā ir nedaudz savādāk, domāju litrīgie moči tur pavisam reti.
Automašīnām tur cits nodoklis un salīdzinoši maz var atļauties un tad no turienes arī nāk foto kur uz mopēda visu ģimeni un vel kaimiņu ģimeni var uzsēdināt.
Otrs arī ar ceļiem esot pašvaki.
Pilsētās, protams, cits stāsts, bet jāatminas, ka tur lielākā populācijas daļa tomēr dzīvo laukos, ja mēs tā vispārīgi par valsti runājam.
To gan esmu dzirdējis/lasijis no dažādām ceļojuma filmām un aprakstiem.
Tā ir, sūdīgi tur ir pat maksas ceļi un kautko virs 50HP manīju tikai Saigonā. Lai pieturētos pie tēmas, vienpoda 400, 500, 650 arī baigais retums.[ Šo ziņu laboja vlkpc, 30 May 2016, 16:53:09 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
30 May 2016, 16:51:18 Gantais rakstīja:
Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu
Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der
+100
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
IncognitoPNK | | Kopš: 20. Jan 2015
Ziņojumi: 240
Braucu ar: Suzuki DR-Z400sm
| Nē, nē tur bija cits teicien, idiots strīdoties vispirms novilks līdz savam līmenim un tad paņems ar pieredzi
Bet nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU, mocis ar rūpību sačinīts, krāsu izjūta tomēr gaumes jautājums.
Pats tā kā braukšanu pa mežiem tik vel apgūstu tad nu gadās apguldīt un pirmās švīkas iet līdz sirdij, bet prieks, kas arī tā var
30 May 2016, 16:51:18 Gantais rakstīja:
Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu
Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der
[ Šo ziņu laboja IncognitoPNK, 30 May 2016, 17:05:33 ] | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU
- kāda šam radniecība ar gasgas. Ir kaut kas nospiests 1:1 vai tomēr spaiņi savu divriteni otrreiz izgudrojuši?[ Šo ziņu laboja vlkpc, 30 May 2016, 17:09:27 ]
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Tā drzeška ir gandrīz kulta statusā US. vismaz bija, bet savu popularitāti vēl joprojām nav zaudējusi tur. Visiem nopietnajiem šķūņu kantoriem tur ir savas programmas šai kastei.
Es teiktu ka tas ir tirgus bizdings, kuram nav skaidrojuma, ja nu vienīgi tas, ka tas šķiet bija viens no pirmajiem tās klases kapļiem ar maģisko podziņu renajiem slinkjiem amurikāņiem.
Bet nopietni džeki no tās drapaka pamanās izspiest ~ 65-70 ZS SAE itkā. | Offline | | |
Rotax | | Kopš: 24. Jun 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
30 May 2016, 20:56:06 Bagars rakstīja:
30 May 2016, 17:08:50 vlkpc rakstīja:
nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU
- kāda šam radniecība ar gasgas. Ir kaut kas nospiests 1:1 vai tomēr spaiņi savu divriteni otrreiz izgudrojuši?
... garš stāsts. Ir lietas, kas ir 1:1 dzinējā.
Tieši tāpēc man nav saprotams, kāpēc tā resnā smagā, vārgā govs DRZ liekas vērtīgāka nekā GG EC, FSE400, FSE450, FSR450, 515. Protams, arī šiem ir savi trūkumi, bet to nav tik daudz kā pazīstamākā zīmola izstrādājumam.
Šeit ir redzama 2003. gada modeļu jaudas līknes salīdzinājums No 2005. gada GG tapa ar katru gadu dusmīgāks, izmainot cil.diametrus, gājienus un sadales fāzes. Šim konkrētajam modelim, atvienojot 1 vadu no vadības bloka, var iegūt ~50zs
Īsumā: 2003-2004 gada FSE400 cilindrs, virzulis, kloķene, galva, vārsti, sadalene, ķēde, slīdņi, mierinātājs, eļļas sūknis un vēl daži sīkumi = 1:1 ar DRZ400E. Nākamie 450cc dzinēji jau ir ~DRZ BIGBORE, bet ar 95 un 97mm dia, kompaktāki, ar 6-robu kārbu, šprici, 50zs.
Svars = mīnus 20 kg no DRZ. Marzocchi Shiver dakša, Ohlins amortizators, Nissin bremzes, AJP riteņu rumbas, armētas bremžu šlaukas... ir vēl daudz sīkumu, kas ir ievērojami pārāki nekā DRZ.
~70% daļu ir analoģiskas ar citu ražotāju mo, +~20% aizvietojamas no citu ražotāju mo.
Tas īsumā...
vēl ir EC515...
vispār no GG450 var dabūt 531cc
no 2010. gada = Yamaha 4t dzinēji
Patiesībā jau DRZ 400E versija sver tik pat cik tie gas gas 400 - 450cc un zirgi ir 48 tā pat kā tam 400 FSE modelim. Ir arī tāda DRZ versija bez elektro startera tā ir vel vieglāka par tevis minētajiem gas gas.[ Šo ziņu laboja Rotax, 30 May 2016, 23:54:26 ] | Offline | | |
Rotax | | Kopš: 24. Jun 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
30 May 2016, 23:56:40 Bagars rakstīja:
Tas DRZ400E jau ir tas, bez startera...
Nav gan!
DRZ-400E = 119kg (ar elektro starteri).
DRZ-400K = 113kg ( bez elektro startera).
| Offline | | |
Rotax | | Kopš: 24. Jun 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
| Pats es ar tādu nebraucu, bet zinu ka tāds eksistē.
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000model...zuki-DR-Z400.htm[ Šo ziņu laboja Rotax, 31 May 2016, 00:09:23 ] | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Manās rokās pirms gadiem 10, mok vairāk bija patrāpījies DRZ, no kurjerservisa, ar motora defektu - izlēju no motora veselus 200ml eļļas, jo neviens nebija iedomājies līmeni pārbaudīt.
Galvai sadalenes sēžas ku-kū.
Sametināja, pārfrēzēja sežas, kaut kā saliku atpakaļ visu, pateicu godīgi, ka garantijas nekādas, jo galva principā ir sadirsta. Aizbrauca mocis.
Pēc 2 gadiem vēl redzēju, ka pa ielu vizinās
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Rotax | | Kopš: 24. Jun 2014
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
31 May 2016, 00:12:47 Bagars rakstīja:
31 May 2016, 00:08:16 Rotax rakstīja:
Pats es ar tādu nebraucu, bet zinu ka tāds eksistē.
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000model...zuki-DR-Z400.htm
jā, zinu, tu ar klavieri brauc
Bet tas jau nemaina faktu, ka eksistē tāda DRZ versija kura ir vieglāka par tevis ielikto GAS GAS FSE. | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
30 May 2016, 20:56:06 Bagars rakstīja:
... garš stāsts. Ir lietas, kas ir 1:1 dzinējā.
Tieši tāpēc man nav saprotams, kāpēc tā resnā smagā, vārgā govs DRZ liekas vērtīgāka nekā GG EC, FSE400, FSE450, FSR450, 515. Protams, arī šiem ir savi trūkumi, bet to nav tik daudz kā pazīstamākā zīmola izstrādājumam.
Šeit ir redzama 2003. gada modeļu jaudas līknes salīdzinājums No 2005. gada GG tapa ar katru gadu dusmīgāks, izmainot cil.diametrus, gājienus un sadales fāzes. Šim konkrētajam modelim, atvienojot 1 vadu no vadības bloka, var iegūt ~50zs
Īsumā: 2003-2004 gada FSE400 cilindrs, virzulis, kloķene, galva, vārsti, sadalene, ķēde, slīdņi, mierinātājs, eļļas sūknis un vēl daži sīkumi = 1:1 ar DRZ400E. Nākamie 450cc dzinēji jau ir ~DRZ BIGBORE, bet ar 95 un 97mm dia, kompaktāki, ar 6-robu kārbu, šprici, 50zs.
Svars = mīnus 20 kg no DRZ. Marzocchi Shiver dakša, Ohlins amortizators, Nissin bremzes, AJP riteņu rumbas, armētas bremžu šlaukas... ir vēl daudz sīkumu, kas ir ievērojami pārāki nekā DRZ.
~70% daļu ir analoģiskas ar citu ražotāju mo, +~20% aizvietojamas no citu ražotāju mo.
Tas īsumā...
vēl ir EC515...
vispār no GG450 var dabūt 531cc
no 2010. gada = Yamaha 4t dzinēji
Cepums - par kompetenci diagnozes vietā. Prātoju ņemt gasgas bez motora un uztaisīt vieglo tūristu
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
vlkpc | | Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
|
31 May 2016, 00:58:23 Bagars rakstīja:
Ko motora vietā?
Visticamāk, vairāk par vienu cilindru. Izmērā starp 250 un 400.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
|
|