Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Ceļojumi

AutorsZiņojums
Chiken
19. Feb 2016, 13:55#101

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300

Gribēju mazliet atgriezties pie sarunas par Krieviju un miličiem, kā īsti ir?

Dzirdētas leģendas, ka redzot svešus numurus viņi tur brīnumu lietas izdomājot, lai noslauktu kukuli.

Vai kāds ir braukājis pa kaukāzu, virzienā uz Gruziju, gadu gaitā tur visādi notikumi bijuši, kas tur ar drošību? Varbūt kāds ir bijis pat Groznijā?

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

Chiken
19. Feb 2016, 13:57#102

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300

plānojam braucienu caur Maskavu uz Gruziju, gribās atgriezties mājās ar galvu uz pleciem sēžot uz sava moča

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

D_Bergs
19. Feb 2016, 18:00#103

Kopš: 01. Oct 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 195

Braucu ar: divcilindru purkšķi


19 Feb 2016, 13:57:18 Chiken rakstīja:
plānojam braucienu caur Maskavu uz Gruziju

Pirms ceļojuma noskaidrojiet vai ES motocikli var šķērsot ru-ge robežu.

Offline

VATERLAND
19. Feb 2016, 19:50#104

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


19 Feb 2016, 13:57:18 Chiken rakstīja:
plānojam braucienu caur Maskavu uz Gruziju, gribās atgriezties mājās ar galvu uz pleciem sēžot uz sava moča


Silti iesaku pacelt augšā ar MP meklētāja plīdzību lietotāja Baizels aprakstus un komentārus Gruzijas ceļojuma sakarā kā arī nolūrēt viņa un līdzbfaucēju uzfilmēto par ceļojumu caur RU uz Gruziju.
No citiem avotiem ir lasīti ieteikumi nedoties caur Čečeniju, jo tur ir vielielākās iespējas atrauities no visiem un par jebko, bet ceļot caur Karbardiju/Balkāriju.

[ Šo ziņu laboja VATERLAND, 19 Feb 2016, 19:51:01 ]



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

kaarlis
19. Feb 2016, 22:48#105

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Robežu šķērsot var brīvi. Jāņem vērā ka tur ir krievu rinda un "pārējo" rinda. Ja ceļot gribās droši tad kaukāza daļu labāk šķērsot pa maģistrālajiem ceļiem un par apmetnēm izvēlēties ceļa malas moteļus. Jebkurā gadijumā menta tiesa jāierēķina budžetā jau defaultā. Tie tur dzīvojas uz ceļiem daudz bezkaunīgāk kā pie mums deviņdesmito sākumā. Tuvāk Maskavai ir stipri kulturālāk. Gruzijā arī viss ok. Nav jādomā ne par mentiem ne kretīniem. Uz ceļa gan jātur acis vaļā jo tur ir sava izpratne par braukšanu un csn.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

varisons
20. Feb 2016, 05:57#106

Kopš: 26. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 183

Braucu ar: CBF 1000FA

eiropietim iebraukt gruzijā no krievijas nav iespējams, pat nesapņojiet, tas ir visur apraks'tis, pilni forumi. jā krievs var iebraukt gruzijā.
krievijā menti mani 8000km garumā ne reizi neapturēja, pat nesajutu ka viņiem es būtu intresants, nedz Sanpeterburgas virzienā nedz Soču virzienā. nezinu, bet mani neapturēja, kau gan lēnu nemāku braukt.

19 Feb 2016, 18:00:06 D_Bergs rakstīja:

19 Feb 2016, 13:57:18 Chiken rakstīja:
plānojam braucienu caur Maskavu uz Gruziju

Pirms ceļojuma noskaidrojiet vai ES motocikli var šķērsot ru-ge robežu.


-----------------
Uz priekšu un tikai uz priekšu

Offline

kaarlis
20. Feb 2016, 10:48#107

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Pirms diviem gadiem ar 4 močiem robežu šķērsojām un nekādu aizliegumu nebija. Ja pa gadiem kas mainijies tā cita lieta. Gruzijā nedrīkst iebraukt no Abhāzijas puses. Apraksts šeit: Links

[ Šo ziņu laboja kaarlis, 20 Feb 2016, 10:52:15 ]



-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

norca13
20. Feb 2016, 11:10#108

Kopš: 08. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 503

Braucu ar: 998 cm3

Sveiciens visiem Mo dīdītājiem.
Varbūt kāds meklē kompāniju braucienam uz Rumāniju.
Pašam nav laika organizēt, domāt, bet uz astes labprāt uzmestos.
Mo ir ielinieks(cbf1000), somas visas ir var ar teltīm var viesnīcu,var ar sievām, var bez, bet gribas par tiem serpentīniem pēc iespējas vairāk
Laiks, maija beigas, kad tas Transilvānijas ceļš izbraucams

Offline

Chiken
23. Feb 2016, 13:09#109

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300


20 Feb 2016, 10:48:58 kaarlis rakstīja:
Pirms diviem gadiem ar 4 močiem robežu šķērsojām un nekādu aizliegumu nebija. Ja pa gadiem kas mainijies tā cita lieta. Gruzijā nedrīkst iebraukt no Abhāzijas puses. Apraksts šeit: Links


Labs raksts, izlasīju, bija interesants.
Man jautājums, kādu vīzu jūs ņēmāt? Vai ar tranzīta vīzu var izbraukt cauri krievijai divas reizes, vai nepieciešamas divas vīzas?

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

Valkyrie
23. Feb 2016, 13:55#110

Kopš: 21. May 2009

No: Aknīste

Ziņojumi: 2192

Braucu ar: Valkyrie Interstate

Kārtība nav manījusies pēdējos 12 gadus:
1) vienreizējā tranzīta vīza tiek izdota uz termiņu, kas nepieciešams izbraukšanai pa īsāko maršrutu (līdz 10 diennaktīm) un pieņemot, ka vidēji diennaktī tiks veikti 500km.
2) divreizējā vīza tiek izdota uz 1 mēnesi, bet ja nepieciešams atgriezties vēlāk ir jānoformē vienreizēja tranzīta vīza, bet t.vīza atpakaļceļam jāsaņem tās valsts RU konsulātā, uz kuru ir braukts.


-----------------
http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com

Offline

kaarlis
23. Feb 2016, 17:36#111

Kopš: 06. Aug 2011

Ziņojumi: 171

Braucu ar: Jawa akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca.

Tranzītvīza bija derīga 5 dienas un darbojās turp un atpakaļ. Visvienkāršāk šīs lietas sakārtot caur kādu no tūrisma firmām. Mūsu gadijumā tā bija Jēkaba Aģentūra. Nevajag piemirst arī par oktām, zaļajām kartēm un cita veida apdrošināšanu. Mocim jābūt reģistrētam uz sava vārda ja negrib ķēpāties ar pilnvarām un tulkojumiem.

-----------------
Motodarbnīca "Lapsas", JAWA akreditētais serviss un restaurācijas darbnīca Latvijā.

Offline

QQlis
24. Feb 2016, 09:34#112

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


-----------------

Offline

tivars
24. Feb 2016, 09:56#113

Kopš: 19. Apr 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 568

Braucu ar: Briesmoni (© sieva)

Tā domāt, pēc fizikas likumiem, šādā veidā agri vai vēlu vajadzētu kaut kam salūst - visticamāk kastes nesošajam kronšteinam, dēļ palielinātās slodzes.

M=PxL [N*m],
kur
P= spēks no diezgan strauji pieaugošas papildus vēja un dinamiskās kravas svara slodzes,
L= arī pieaugošs spēka plecs

[ Šo ziņu laboja tivars, 24 Feb 2016, 09:57:31 ]



-----------------
Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts.

Offline

virsnieks
24. Feb 2016, 10:03#114

Kopš: 31. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1153

Braucu ar: R1200GS & FIESTA


24 Feb 2016, 09:34:17 QQlis rakstīja:
Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


Fuflo, nekas tur nelūzt, ja kravu nostiprina ar prātu. Man ir precīzi tāda kaste kā bildē.
Tādu lietoju jau, pat grūti atcerēties, laikam gadus astoņus. Katrā ziņā esmu ceļojis ar nokrautu tā pāri pasažiera galvai. Tikai obligāti ir jānostiprina papildus stropēm vai gumijām pie moci, precīzāk pie kronšteina. Kaste pēc būtības ir ražota trīs kilogramiem kravas, smieklīgi, bet esmu krāvis virsū ap 70 kg točna. Uz Smash braucot pat esmu vedis kasti alu.

[ Šo ziņu laboja virsnieks, 24 Feb 2016, 10:03:50 ]



-----------------
ko gribu to daru

Offline

z-puse
24. Feb 2016, 10:39#115

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


24 Feb 2016, 10:03:00 virsnieks rakstīja:

24 Feb 2016, 09:34:17 QQlis rakstīja:
Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


Fuflo, nekas tur nelūzt, ja kravu nostiprina ar prātu. Man ir precīzi tāda kaste kā bildē.
Tādu lietoju jau, pat grūti atcerēties, laikam gadus astoņus. Katrā ziņā esmu ceļojis ar nokrautu tā pāri pasažiera galvai. Tikai obligāti ir jānostiprina papildus stropēm vai gumijām pie moci, precīzāk pie kronšteina. Kaste pēc būtības ir ražota trīs kilogramiem kravas, smieklīgi, bet esmu krāvis virsū ap 70 kg točna. Uz Smash braucot pat esmu vedis kasti alu.

Jap, nekas tur nelūst, ja saķimerē ar prātu. šāds risinājums ir uzmontēts uz 47 l kastes. papiludu vēl kastes apakšdaļā ir piekniedēti plastamas āķīši (izmanto piekabju bortos, lai nostiprinātu pārsegu), aiz kuriem aizkabina "tīkliņa" štropes. viss pasākums tiek izmantots, galvenokārt maisa ar lietus drēbēm transportēšanai. nav jājaucās pa kastēm, ja ir nepieciešama ātra rīcība . Vienīgais mīnuss (gramu skaitīšanas gadījumā), ka ir papilu vēl pus kilograms slodezes uz astes galu. Par Virsnieka augstāk minēto "kaste papildu jānostiprina" +1.

Offline

Negantelis
24. Feb 2016, 12:03#116

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


24 Feb 2016, 10:39:37 z-puse rakstīja:

24 Feb 2016, 10:03:00 virsnieks rakstīja:

24 Feb 2016, 09:34:17 QQlis rakstīja:
Liekas, ka šis varētu būt piemērots topiks, gribētu dzirdēt atsauksmes par šāda veida ārējiem bagāžniekiem GIVI koferim, vai ir kādā tālākā ceļā gāžot jēga tādu sūtīt un likt - varbūt kāds ir uzlicis tādu un var pastāstīt atsauksmes?
bilde ieskatam un sapratnei:


Fuflo, nekas tur nelūzt, ja kravu nostiprina ar prātu. Man ir precīzi tāda kaste kā bildē.
Tādu lietoju jau, pat grūti atcerēties, laikam gadus astoņus. Katrā ziņā esmu ceļojis ar nokrautu tā pāri pasažiera galvai. Tikai obligāti ir jānostiprina papildus stropēm vai gumijām pie moci, precīzāk pie kronšteina. Kaste pēc būtības ir ražota trīs kilogramiem kravas, smieklīgi, bet esmu krāvis virsū ap 70 kg točna. Uz Smash braucot pat esmu vedis kasti alu.

Jap, nekas tur nelūst, ja saķimerē ar prātu. šāds risinājums ir uzmontēts uz 47 l kastes. papiludu vēl kastes apakšdaļā ir piekniedēti plastamas āķīši (izmanto piekabju bortos, lai nostiprinātu pārsegu), aiz kuriem aizkabina "tīkliņa" štropes. viss pasākums tiek izmantots, galvenokārt maisa ar lietus drēbēm transportēšanai. nav jājaucās pa kastēm, ja ir nepieciešama ātra rīcība . Vienīgais mīnuss (gramu skaitīšanas gadījumā), ka ir papilu vēl pus kilograms slodezes uz astes galu. Par Virsnieka augstāk minēto "kaste papildu jānostiprina" +1.


Nelietoju šādu rūpniecisko ,bet biju pieskrūvējis 2 gab rokturus no skapīšiem


.Parasti tur sēju iešļūcenes,dvieli utt.

Sānu koferiem apakšā arī bija šādi tikai 4 gab, kuros ar gumijas espanderu iesienu telti kas ielikta melnajā miskastes maisā.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Chiken
24. Feb 2016, 12:14#117

Kopš: 18. Dec 2015

Ziņojumi: 185

Braucu ar: Yamaha FJR 1300


24 Feb 2016, 12:03:28 Negantelis rakstīja:
Nelietoju šādu rūpniecisko ,bet biju pieskrūvējis 2 gab rokturus no skapīšiem


.Parasti tur sēju iešļūcenes,dvieli utt.

Sānu koferiem apakšā arī bija šādi tikai 4 gab, kuros ar gumijas espanderu iesienu telti kas ielikta melnajā miskastes maisā.


Lūk tas ir ģeniāli!
Jāaizlaiž uz depiņu man arī tādus vajag

-----------------
Dzīve ir skaista! (RAGE)

Offline

Dartagnan
24. Feb 2016, 13:47#118

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Man ir 6 aluminija skapja rokturi uz 55l topkeisa un pa 4 uz sanu kastem, parasti augsa uz topkeisa tiek uzsieta piramida ar slapjajiem zabakiem, lietuskombinzoniem un citam lietam kam jabut viegli pieejamam vai negribas likt pie drebem/partikas un telts uz sanu kastes.
Man visi kronsteini pastaisiti no normalas kvadrattrubas

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 24 Feb 2016, 13:48:11 ]



-----------------

Offline

elf
25. Feb 2016, 08:47#119

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Nekam nederīga lieta...bij man tāds,tagad mētājās garāžā.
Kronšteins ir par mazu lai kautko normāli piesietu.Ja tas kronšteins būtu kantains un lielāks tad der....skaties Louis.de tur bij normāls.
Kaste izturēs par to nevajag satraukties.

[ Šo ziņu laboja elf, 25 Feb 2016, 08:48:25 ]



-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

z-puse
25. Feb 2016, 09:02#120

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


25 Feb 2016, 08:47:36 elf rakstīja:
Nekam nederīga lieta...bij man tāds,tagad mētājās garāžā.
Kronšteins ir par mazu lai kautko normāli piesietu.Ja tas kronšteins būtu kantains un lielāks tad der....skaties Louis.de tur bij normāls.
Kaste izturēs par to nevajag satraukties.

Tāā ... no šīs vietas lūdzu sīki un smalki kurš kronšteins.
Cita starpā ... elf! ... jau sen gribēju pajautāt - cik bija kopējie kg (abi braucēji un bagaža uz Norgi, kad transalps bija piekrāmēts līdz griestiem un vēl čut-čut). Cik daudz pārsniedzi rūpnīcas noteikto svara limitu un vai papildu veici kādus pasākumus pārsniegtā limita kompensēšanai? Jau iepriekš Danke

Offline